Şimdi Ara

KIA PICANTO NASIL BİR ARABA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
341
Cevap
4
Favori
221.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merdal

    fikirler başka başka olsada ön yargıları bırakmak lazım...
    alıntı:
    Avrupa'nın en iyi mini otomobili Kia Piconto
    24 Eylül 2004
    Kia Motors ailesinin en küçük üyesi Picanto, Avrupa’da yapılan 9 bölgesel grup testinin 8’ini birincilikle tamamladı. Bölgesel grup testlerinde araçların teknik donanımları ve Avrupalı tüketicilerin beklentilerine cevap verebilme özellikleri belirleyici oldu.

    Geçen yıl Avrupa pazarına giren Picanto, bu yıl girdiği 9 grup testinde 8 kez birinciliğe oturdu. Avrupa ülkelerinin en önemli yayın organları tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda Picanto, en iyi mini otomobil seçildi.





    Grup testleri içinde Picanto’nun en güçlü 10 rakibi UK’s Autocar tarafından yeniden gözden geçirildi. Picanto, yapılan değerlendirmeler sonucunda en iyi dizayn edilen otomobil seçilirken rakip olarak Mercedes S serisi gösterildi.

    Avusturya’da yayınlanan Alles Auto, Picanto’yu Hyundai Getz, Fiat Panda, Renault Twingo ve Smart Fourtwo ile karşılaştırdı. Picanto en güçlü rakibi Hyundai Getz’i de geride bırakarak grup içinde kullanımı en keyifli otomobil seçildi.

    Alman Auto Bild, Picanto’yu Fiat Panda ve Daihatsu Cuore ile test sürüşüne aldı. Picanto, sürüş performansı, geniş iç hacmi ve ekipmanları, güçlü direksiyon mekanizması ile övgüye değer bulundu.

    Hollanda Auto Week Dergisi ise Picanto’yu rahat ve heyecan verici olarak nitelerken sürüş olanağı ve geniş iç hacmi ile tartışmasız lider olarak tanımladı. Grup testinde Picanto’nun rakipleri Hyundai Atos ve Suzuki Alto oldu.





    Fransız Auto Plus Dergisi’nin karşılaştırmasında ise Picanto 1.1, Renault Twingo 1.2 16 V Expression’u geride bıraktı. Test sürüşü yapanlar, Picanto’nun kendine has stilini, sahip olduğu yüksek teknolojiyi, iç tasarımını ve cömert donanım seçeneklerini överek Picanto kullanmanın çok keyifli olduğuna dikkat çektiler.

    Portekiz’de yayınlanan Autohoje, Picanto’yu Fiat Panda 1.1 Active ve Hyundai Atos Prime 1.1 ile test sürüşüne alarak Picanto’yu mükemmel ekipman dizaynı ve kalitesiyle rekabetçi bir araç olarak ilk sıraya oturttu.

    İspanya’nın Car & Driver Dergisi Picanto’yu en iyi ve en çekici iç tasarıma sahip otomobil olarak niteledi. Fiyatın ve performansın en az Picanto’nun dizaynı kadar iyi olduğunu vurgulayarak, geniş ve rahat iç tasarıma övgüde bulundu. Picanto aynı zamanda motor gücü, vites performansı ve yakıt tüketimi ile de rakiplerini geride bıraktı. Car& Driver Picanto’yu, Fiat Panda 1.2 Dynamic, Hyundai Atos Prime 1.1 GLS ve Daewoo Matiz 1.0 SE ile karşılaştırdı.

    Diğer bir test ise İspanya’nın lider yayını AutoPista tarafından yapıldı ve Picanto’nun motor ve sürüş performansının dış tasarımla uyumlu iç tasarım kadar iyi ve güvenli olduğu belirtildi.

    İtalya’da yayınlanan Italy’s Auto Dergisi ise Picanto’yu Fiat Panda’nın İtalya’daki zaferine rağmen iç ve dış tasarım, hızlanma, yakıt tüketimi ve fren sistemi açısından başarılı buldu.

    Kia Motors Başkan Yardımcısı Yong-Hwan Kim, Avrupa’da yapılan grup testlerinde kazanılan başarının, Kia ürünlerinin Avrupalı tüketiciler için daha çekici hale geldiğinin bir kanıtı olduğunu söyledi. Kim, ileride Amerika ve Almanya’da bulunan R&D Merkezlerinden yararlanarak daha fazla araç üreteceklerini ve farklı bölgesel testlere hazırlanacaklarını belirtti

    Kia Motors’un Avrupa’ya ihracatı rekor kırdı

    2004 yılının ilk altı ayında satışları yüzde 49 artışla 112 bin 787 adet olarak gerçekleşen Kia Motors’un Avrupa ihracatı, ilk kez yüzde 30 oranını aştı. Kia ailesinin en küçük üyesi Picanto’nun satışları da 6 bin adedi geçti.

    Kia Motors’un yılın ilk yarısında Avrupa ihracatında elde ettiği bu başarı, şirketin 2004 yılının ilk aylarında açıkladığı Avrupa’da üretim yapma planlarını da desteklemiş oldu.

    Avrupa’nın en hızlı artan ihracat oranlarına sahip Kia Motors, geçen yılın aynı döneminde göre yüzde 49 artışla toplam 112 bin 787 adet binek otomobil ve hafif ticari araç ihracatı gerçekleştirdi. Kia Motors’un Avrupa ihracatı ise toplam ihracat içinde neredeyse yüzde 10 artışla ilk kez yüzde 30 oranını geçerek yüzde 39.3 oldu.

    Kia Motors’un Avrupa’da bu başarıyı yakalanmasında bu yıl pazara sunulan iki yeni model; A-B segmentinde Picanto ve C segmentinde Cerato’nun Avrupalı tüketiciler tarafından beğenilmesi ve şirketin satış ağını, geçen yıl dahil olan 200 yeni bayi ile genişletmesi etkili oldu. Bölgesel pazarlama aktivitelerini kuvvetlendiren Kia Motors, Avrupa’daki ilk üretim merkezi Slovakya ile üretim kapasitesini artırdı.

    Avrupa’da Nisan ayında pazara sunulan ve bin 492 adet satılan Picanto, Mayıs ayında 4 bin 470 adet ve Haziran ayında 6 bin 71 adet satıldı.

    Kia Motors Başkan Yardımcısı Yong-Hwan Kim, Picanto’nun satış grafiğinin sürekli yükselmesinden duydukları memnuniyeti vurgulayarak, müşteri beklentisini aynı hızla karşılamanın ve üretim kapasitesi ile desteklemenin önemine dikkat çekti.

    2001 yılında yüzde 20.6 olan Kia’nın Avrupa ihracatı, 2004 yılının ilk yarısında yüzde 31.8’e yükselerek ilk kez yüzde 30 oranını geçti. Avrupa’yı kilit pazar olarak gören Hyundai-Kia Otomotiv Grubu gelecekte Kuzey Amerika ve Avrupa ihracatını yüzde 40, diğer pazarları ise yüzde 20 seviyesine çıkarmayı hedefliyor.

    Kia’nın Avrupa satışları 2002 yılından itibaren pazara sunulan SUV Sorento, MPV Carnival ve mono space Csegment Carens ile hızlı bir artış oranı yakaladı ve 2003 yılında lüks otomobil segmentinde Opirus ile bu yükseliş devam etti. Avrupai tasarıma sahip Picanto ve Cerato ile yükselişini sürdüren Kia, Avrupalı tüketicilere geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Kia Motors, yakında lansmanı yapılacak yeni SUV Sportage ile iddalı hedeflere sahip. İletişim
    Yardım
    Copyright 2001-2005 © otoalsat.com Tüm Haklar Saklıdır





    Arkadaşım Boşuna nefes tüketme, sen ne söylersen söyle bunlara laf anlatamazsın bunlar baba parası ile çukulata alan Playstation çocukları, ama eminim Picanto yu başka marka adında görselerdi çok beğenirlerdi.
    Olay OTORİTELER TARAFINDAN BİTİRİLMİŞ işte bizim forumda yazı yazan TOTORİTELER bu işten bu kadar anlıyor




  • haklısın shuma kardeşbakmak ayrı görmek apayrı birşey..
  • Shuma II ve Merdal kardeşler, önyargısız ve gerçekçi yorumlarınız için teşekkürler...
  • bu otomobil katologdaki yakıt tüketimini tuttursun, kesin alınır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gezgin_17

    abi harbiden ya bu toros nasıl tırmanıyor dağ,taş demeden?banamısın demiyor ya...
    quote:

    Orjinalden alıntı: merdal

    iş beygirdeyse 61,5 bg lik toroslar nasıl keçi gibi daga taşa trırmanıyor..hımm torosun genleri farklı olmalı
    herhalde!





    toros'da 1400 motor var; büyük ihtimalle tork değeri picanto'dan daha iyi olmalı o yüzden çekiş iyi
  • ben 10 gün önce hyundai getz aldım. kia picantolya uzun süre ilgilendim. şehiriçi kullanacaksan, tek takılıyosan, bence çok güzel bir araba. benim almamadaki tek sebep şehirlerarası çok kullanacak olmam ve bagajının çok ufak olmasıydı. bagaj derdin yoksa tercih edebilirsin. milletin boş laflarına takılma. ve deneme sürüşü yap. ben denedim gayet güzeldi.
  • picanto katologdaki yakıt tüketimi verilerini ancak rüyasında tutturur..çünkü yakıt tüketimi fabrikanın verdiğinden 1.9 lt fazla! 91 den bu yana hyundai- kia kullanıcısı olarak söylüyorum..sallamıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: youngsun

    picanto katologdaki yakıt tüketimi verilerini ancak rüyasında tutturur..çünkü yakıt tüketimi fabrikanın verdiğinden 1.9 lt fazla! 91 den bu yana hyundai- kia kullanıcısı olarak söylüyorum..sallamıyorum...


    peki bu nasıl bir iş?

    koskoca firma bile bile yalan mı söylüyor alıcılara?

    eğer böyleyse ayıp kiaya




  • kia picanto otomotik test verileri arabam.com dan

    STANDART DONANIM
    ABS, sürücü, yolcu havayastıkları, klima, yükseklik ayarlı elektrohidrolik direksiyon, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlıkları, radyo-teyp, uzaktan kumandalı merkezi kili, elektrikli camlar

    FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ
    Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş sıralı dört silindirli motor Hızlanma
    Motor Hacmi: 1086 cc 0-50 km/s : 4.1 sn
    Çap/Strok: - 0-100 km/s : 16 sn
    Motor Gücü: 5500 d/d'de 65 HP 0-130 km/s : 21sn

    Hız
    Max. Tork: 2800 d/d'de 100 nm Max. hız : 150 km/s
    Frenler: önde disk, arkada kampana




    Bagaj: 157/882 lt İç gürültü
    Boyutlar: 3495/1595/1480 mm Rölanti 41 dB(A)
    Ağırlık: 1023 kg 100 km/s : 67 dB(A)
    Lastikler: 165/60 R14 100 - 0 km/s 42 m

    Test tüketimi: 7 lt/100 km

    Depo kapasitesi: 35 lt
    Menzil: 500 km
    © Copyright 2005 Arabam.com




  • BU ARADA KİA NIN İKİNCİ ELDE PİYASASI NE DURUMDA BİLGİSİ OLAN VARMI...
  • ya ben Kia yı severim hele Cerato lar çok hoşuma gidiyo ama abi darılmaz yok çok tipsiz bi araba picanto yani birazdaha para ver başka bişey alırsın yani küçük araba dediysekde bu kadarıda fazla Panda da aynı keza bunlara araba denmez ya artık iyice suyu çıktı
  • bencede arkadaşımmm.....kia diyosan birazdaha imkanın varsa git rio al....çok güzel...motor sağlam hızlı...ve işçilik süper....hemde dizel...fiyatıda uygun?????
  • Sonuçte Kia bence kalitesi ortada pek tercih edilen bir araba değil
  • oda arabamı yaww.kullanmadım ama bıseye benzemıyokıı..
  • kia yı beğenmeyen arkadaşlar yıllarca kuş serilerine toroslara yada türevlerine araba diye binerken nerdeydiniz

    hepside birbirinden berbat bu arabaların bu ilkede yıllarca satış rekorları kırdığını unutmayın bunun anlamı gayet basit güvenliği yol tutuşu konforu ergonomisi neredeyse sıfır olan bu arabalar neden bu kadar sattı cevap gayet basit biz arabadan da şöförlükten de hesaptan kitaptan da anlamıyoruz bu bukadar basit

    ayrıca picanto satışrekorları kırmış bir model rio da yakında bu rekorlardan kırabilir kullanmadım ikisinide ama rio dizel almayı düşünüyorum kiaların çok sağlam olduğunu servisinin güzel olduğunu yedekparça sıkıntısının olmadığını ve fiyatlarının diğer ithallere nazaren makul olduğunu duymuşdum
  • Rahşan Gülşan / Sabah Gazetesi


    Kore rüzgarı, küçüklere yeni bir hava getirecek

    Kia'nın küçük otomobili Picanto, düşük hacimli motoruna karşın başarılı bir performans sağlıyor Özellikle iç mekanın rahatlığı ve kolay temizlenebilen koltukların varlığı tüketiciler için çok ideal.
    Küçük otomobil çok hassas bir konudur. Hele arka koltuk çok özel bir meseledir. Eğer minik otomobil satın alacaksınız bir sürü beklentiniz olacaktır bu şirin şeyden. Ben maddi koşullar nedeniyle bundan 3 yıl önce şirin bir Renault Twingo sahibi olmuştum. Otomobil sıfır kilometede idi ve rengi, teknik özellikleri bir tarafa neredeyse yaşayan bir şeydi. İçi çok genişti. Öne doğru hareket eden arka koltuğu da özellikle bagaj kullanımı konusunda kendinden beklenmeyen bir performans sağlıyordu. Özellikle taşınmalarım sırasında yatan koltuğu ile küçük bir pikap vazifesi görmüştü. Değişen her şey gibi küçük otomobil pazarı da ciddi anlamda değişime uğradı. Artık tüketici küçük otomobilden daha fazlasını istiyor. Tam bu noktada ise Kia'nın mini otomobili Picanto devreye girdi hayatımda. Rengarenk görünümlü bir otomobil Picanto. Ama ben Picanto'ya ilk görüşümde ciddi yakınlık hissettim. Küçük bir otomobilden insanın tüm beklentilerini karşılayabilecek bir araçla karşı karşıya olduğum belli idi. Ama onunla daha uzun zaman geçirmem gerektiğini biliyordum. Doğru şeyler düşünmek için bu küçük ama onurlu otomobille geçireceğim haftanın çok önemli olduğunun farkındaydım.

    Kolay temizlenen koltuklar
    Dört kapılı 1.1 motorlu, klimalı, otomatik vitesli otomobil birçokları için rüya konfigürasyon anlamına geliyor. Direksiyonuna oturunca siyah mavi renkli kolay temizlenebilen koltukların otomobilin havasını doğrudan değiştirdiğine tanık oldum. Eğer çocuğunuz veya köpeğiniz varsa (Benim ikincisi vardı ve sürekli koltukları temizlemek zorunda kalırdık Twingo'da) bu koltuk meselesi ciddi anlamda önem kazanıyor. Kolay temizlenebilirlik çok önemli yani.

    65 beygirlik motor
    Ayrıca 65 beygirlik motor otomatik şanzımanla öyle bir uyum içinde çalışıyor ki benim gibi birini bile şaşırttı. Bu otomobille yoğun trafiklere girmek çok eğlenceli. Müzik sisteminin gücü yetmese de kuvvetli klima hayli konfor sağlıyor. Pencereleri kapatıp klimayı açınca trafikten ve bu dünyadan bir anda kopabiliyorsunuz. 19 milyar lira baz modeli ile başlayan otomobilin manuel versiyonu daha eğlencelidir. Ancak otomatik de çok konforlu geldi bana. Bir haftalık kullanımdan sonra tek hoşnut olmadığım taraf bagaj hacmi idi. Bagaj bence küçüktü. Yani benim gibi Lap top, fotoğraf makineleri gibi bir çok aksesuvar ile geziyorsanız otomobilin bagajı sizi de zorlayacaktır. Ayrıca bu minik canavarı düzde zorlayın ama virajda dikkat edin, çünkü hemen arkasını bırakma eğilimine giriyor. Ancak o kadar kusur kadı kızında da olur. Bu sınıf ve motor için hayli güzel performans ve fiyat aralığını sunuyor. Sonuç olarak bu sınıf otomobil isteyenler bence mutlaka Kia Picanto'yu görmeli.

    Kia Picanto'nun teknik özellikleri
    Motor Tipi: 4 sıra silindirli SOHC 12V
    Motor hacmi: 1086
    Motor gücü: 65 bg
    Şanzıman: 4 ileri
    Yakıt tüketimi: ort.. 4.9 lt
    Max hız: 154 km/s
    Hızlanma 0-100 km/s 15.4
    Ağırlık: 929 kg




  • gazeteci yorumu işte

    bence bu arabada bagaj yok ve motorunda tork yok.bu sebeple başarısız.
    http://arabam.milliyet.com.tr/ncap/mini/kia_picanto_ncap.asp

    bir de güvenliğine bakalım zorlama 3 yıldız.

     KIA PICANTO NASIL BİR ARABA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 14 Mart 2006; 15:59:06 >




  • evet diğer süper mini sınıfındaki araçlar gibi

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    gazeteci yorumu işte

    bence bu arabada bagaj yok ve motorunda tork yok.bu sebeple başarısız.
    http://arabam.milliyet.com.tr/ncap/mini/kia_picanto_ncap.asp

    bir de güvenliğine bakalım zorlama 3 yıldız.

     KIA PICANTO NASIL BİR ARABA





  • gülünecek birşey yok ben kore arabası almam.

    cerato bile 3 yıldız kia da boy fark etmiyor.

    bu da süper mini.c2 4 yıldız almış

    http://arabam.milliyet.com.tr/ncap/mini/citroenc2_ncap.asp
  • BENCEDE ÇOK İYİ BİR ARABA DEĞİL
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.