Şimdi Ara

Kia mı Hyundai' mi ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
1
Favori
32.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    quote:

    Orijinalden alıntı: xuye





    Yukarıda Volswagen Ceo'su Martin Winterkorn'un ağzı açık kalmış... Adam yeni i30'u inceliyor sessizliğine ve görüş açılarına hayran kalıyor. Direksiyon yükseklik ayarındaki sessizliği özellikle bellirtip bizde yok BMW'de yok bu teknoloji. Biz bir ara yapmıştık ama çok pahalıydı nasıl yapmışlar bunu diyor.

    Bizde yok , bmw de yok diyo öle mi ? Bugattiyi , audiyi, lambo yu , Bentley i bünyesinde barındıran bir marka, kalkıp İ30 karşısında boyun eğiyor öyle mi ? Ya o CEO mal, ya da siz bi tarafınızdan uyduruyosunuz, videoyu izleme ihtiyacı bile duymuyorum..

    İşte sindiremiyorsunuz gerçekleri... Koskoca VW Ceo'su bile kibir yapmıyor. Siz ise gerçeklere gözünüzü böyle kapatmaya devam edin. Görmeyin, bakmayın. 15-20 bin TL fazla verip istediğiniz aracı alın bize ne yahu... Forum başlığı kia mı Hyundai mi? Neden yazıyorsunuz o zaman bu konuya. VW formunda istediğiniz konuyu yazın. İster Hyundai'yi kötüleyin orada ister Kia'yı. Ayrıca üslubunuzu düzelmenizi rica ediyorum.

    Birincisi adam almanca konuşuyor, sen bu kadar emin olunca videoyu izledim, senin almancan var mı ? varsa önce buraya adamın sözlerini almanca olarak yaz, sonra türkçe açıklamasını yap ki inanayım..

    2. si direksiyon ayarının sessizliği nedir ya ? Yani direksiyonu aşşağı yukarı haraket ettirmek ne kadar sesli olabilir ve nasıl bir teknoloji isteyebilir ve çok pahalı olabilir ki ? Söylenen lafların bir mantığı bile yok.. Ayrıca i30 la golf arasında 10-15 bin fark var da benim mi haberim yok ?




  • Bu videoyu ve çevirilerini hatta alt yazılı olarak bu ve başka forumlarda hatta milliyet videoları arasında bulabilirsin. Çok yerde paylaşıldı. Benim Almanca bilmediğim varsayılsa bile bu kadar çok yerde paylaşılan hatta youtube yayınlanan bu videonun çevirisi ile ilgili çoktan Almanca bilenlerce (özellikle VW hayranı olanlarca) yalanlama gelirdi ve alaşağı edilirdi.
    Ben aracımı aldığım 2009 da en üst donanım ve özellikle dizel otomatik motorlu i30 38000 TL idi. Benzinli otomatik ve donanımsız golf 53000 TL idi. 2011 sonrası Hyundai araçlarının fiyatını segment ortalamasına yükseltmesine karşın hâlâ benzer donanımlı fakat kasası eskiyen ve değişmek üzere olan Golf'den 8000 TL kadar ucuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 30 Nisan 2012; 18:18:26 >
  • hyundai nedir ya iyice abartıldı şu forumda.hiç bir albenisi yok ucuz satmaları lazım bu araçları.
  • Size VW ile mutluluklar dileriz
  • albeniler normatif değildir .
    isteyen istediği araca biner
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Kia'nın tasarımları daha güzel olduğu için Kia tercih ederdim Hyundai'in tasarımlarını daha geliştirmesi gerek. Alt yapıları aynı araçlar üretiyor iki markada sadece tasarımları arasında bir fark var.

    En kısa ve öz açıklama bu olmuş. Kia nın tasarımları belki baş tasarımcısı Peter Schreyer sayesinde biraz daha çekici olabilir. Ayrıca Tr de fiyat/performans ve donanım olarak da biraz daha avantajlı olabilir.
  • Hyundai ve kia aynı motoru kullanıyor ama tasarımda kia önde.Sunulan bazı özelliklerde hyundai öne çıkabiliyor.-deri koltuk falan gibi.-Türkiye'de hyundai daha çok tutuluyor, bence kia tercih edilebilir.
  • hyundai kiayı satın almış en başında kia hyundain araçlarına benzer araç üretiyor kamyonetleride aynı

    tabikide hyundai derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    hyundai kiayı satın almış en başında kia hyundain araçlarına benzer araç üretiyor kamyonetleride aynı

    tabikide hyundai derim

    kaç sene önceki konu ?
  • İki markada aynı çatı altında ki kardeş markalar, tıpkı Arçelik-Beko ikilisi gibi.
    Sadece model stratejisinde farklılaşıyorlar. Kia'nn baş tasarımcısı Peter Schreyer Auto Motor Sport dergisinin bir röportajında iki marka arasındaki ufak nüanslara değinmişti.
    Röportajın özetinde; Kia daha kalite beklentisi daha yüksek ve sportif tasarımlı araç beklentisindeki araç müşterilerini, Hyundai ise daha kolay ulaşılabilir ancak daha futuristik tasarım öğelerini beğenen müşteri profilini avlamak için üretiliyor demişti (Sadece tasarımımı kastetti yoksa toplam üretimmi bilmiyorum).
    Türkiye'ye dönecek olursak, her ne kadar iki firma kardeş firmalar olsa da distribütörleri farklı. Bende aracımı değiştirirken i30 ve Cee'd arasında kalmıştım ancak Hyundai'nin distribütörü yobaz Kibar Holding olduğu için Cee'd' e yönelmiştim.

    (Not: VW başkanın fuarda i30'ün üretim kalitesine şaşırdığı videoya "aa ne yani koskoca Bentley Bugatti gibi markaları olan adam üretemez mi aynı teknolojiyi?" demiş, iyi güldüm. Arkadaşım, o kaliteyi ultra üst sınıfta sunmak mesele değil, mesele en büyük maliyet savaşlarının yaşandığı B ve C sınıfında rakiplerle aynı fiyata o kaliteyi sunabilmek.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 23 Ağustos 2014; 22:19:42 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.