Intelliqos bileseni yuklu degilse onu da kurup sistemi rahatlatabilirsiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
KEENETIC EXTRA,OMNI,HERO,PEAK,HOPPER,VIVA,AIR,EXPLORER,BUDDY-5/6,TITAN İnceleme,Kullanıcı Yorumları (471. sayfa)

-
-
Bir denemekte fayda var. Uzaktan elimden geldiğince yardımcı olabiliyorum, sıfırdan kurulum bazen çok daha kısa çözüm yolu olabiliyor.
-
Mevcut IntelliQos bileşeni ve yeni gelecek bileşen ile çok daha üst seviyede deneyim odaklanıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: KYTECHNGAMINGMevcut IntelliQos bileşeni ve yeni gelecek bileşen ile çok daha üst seviyede deneyim odaklanıyor.
Trafik sınırlandırma gibi bir derdi olmayan, oyun oynamayan ortalama bir kullanıcının da IntelliQos bileşenini yüklemesi gerekir mi? Normal kullanımda (örneğin Netflix izleme vesaire) bir rahatlama yaratır mı?
-
NetFlix seyrederken birinin youtube yada instagramdan birşey açması yada vowifi'den telefon ile konuşmak gibi eylemler olabileceğini düşünürsek tabikide IntelliQos her koşulda size mevcut sistemsel entegre olan trafik düzenleyicinin yanında şekillendirici olarak destek verecektir.
-
DSL bağlantı ilk kurulumu nasıl yapılır? Tekrar bir hatırlama olarak sunulan YouTube videosu için @KEENETIC 'e teşekkür ederiz. Dikkatle seyretmenizi tavsiye ederim.
-
Merhabalar,
Sorunum şu ki İnternetim de sıkıntı olmamasına rağmen modem arayüzüne giremiyorum. Kapatıp açtım kabloyu çektim bekledim fayda etmedi.
Tarayıcı değiştirdim yine olmadı.
Modeme reset etmek dışında bir çözümü yok mu? Çünkü modeme reset atınca bütün bağlı cihazların kurulumu çok zahmetli.
Dns değiştirdim Şöyle bir hata veriyor. Acaba birisi benim modeme girip kendini mi gizledi.
Erişim Reddedildi (0x14)
Hata kodu:
403
Üzgünüz, fakat isteğinizi yerine getiremedik :-(
Lütfen, kaynak adının yazılışını kontrol edin. Bunun geçici bir sorun olabileceğini düşünüyorsanız, bu sayfayı biraz sonra yenilemeyi deneyin.
Ayrıca bakınız:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitescere -- 10 Haziran 2021; 22:49:33 >
-
Eğer alfa sürümü kullanıyorsanız bu tür hatalar olabiliyor...
Çözümü SSH ile yada TELNET ile bağlanıp ;
no service ntce
Komutu ile NTCE uygulamasını durdurmak olacaktır...
Eğer stabil/beta sürümünde bu hata oluyorsa modemi fabrika ayarlarına sıfırlamanız gerekiyor...
Bağlı cihazların kurulumu için bütün ayarları yaptıktan sonra çalışan konfigürasyonu yedek almanız , sıfırlamadan sonra kolay kurulum için faydalı olacaktır.
Yine olmazsa destek@keenetic.com.tr 'ye ulaşmanız gerekiyor...
Kolay gelsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 11 Haziran 2021; 0:27:6 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: micro77
Eğer alfa sürümü kullanıyorsanız bu tür hatalar olabiliyor...
Çözümü SSH ile yada TELNET ile bağlanıp ;
no service ntce
Komutu ile NTCE uygulamasını durdurmak olacaktır...
Eğer stabil/beta sürümünde bu hata oluyorsa modemi fabrika ayarlarına sıfırlamanız gerekiyor...
Bağlı cihazların kurulumu için bütün ayarları yaptıktan sonra çalışan konfigürasyonu yedek almanız , sıfırlamadan sonra kolay kurulum için faydalı olacaktır.
Yine olmazsa destek@keenetic.com.tr 'ye ulaşmanız gerekiyor...
Kolay gelsin.Bu da olmadı hocam
C:\>telnet 192.168.1.1
'telnet' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
-
Bu keendns erişimi.
lokalde değil misiniz?
192.168.1.1 ile bağlantı yok mu?
-
Telnet'i aşağıdaki bağlantıda anlatıldığı gibi aktif ediniz önce.
https://sistemdostu.com/telnet-nedir-ve-windows-10-uzerinde-telnet-client-yukleme-islemi//
-
quote:
Orijinalden alıntı: KYTECHNGAMINGBu keendns erişimi.
lokalde değil misiniz?
192.168.1.1 ile bağlantı yok mu?
Sorunum şu ki İnternetim de sorun olmamasına ve Wi-Fi ağına bağlı tüm cihazlarda hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen modem arayüzüne giremiyorum. Kapatıp açtım tüm kabloları çektim yeniden taktım fayda etmedi.
192.168.1.1 ve my.kneetic.net açılmıyor.
4 Tarayıcı değiştirdim yine olmadı. Otomatik DNS ve IP kullanıyordum. Manuel IP ve DNS denedim yine olmadı
Ağ ayarlarını sıfırladım denedim yine olmadı.
"Erişim Reddedildi (0x14)
Hata kodu:
403
Üzgünüz, fakat isteğinizi yerine getiremedik:-(
Lütfen, kaynak adının yazılışını kontrol edin. Bunun geçici bir sorun olabileceğini düşünüyorsanız, bu sayfayı biraz sonra yenilemeyi deneyin."
Hatanın açıklaması da bu;
0x14
- (Erişim Engellendi)20Cihazın web arayüzüne uzaktan erişim yasaklanmıştır
- Web yapılandırıcıya uzaktan erişim "Kullanıcılar ve erişim" menüsünde etkinleştirilmelidir
- Web arayüzü bağlantı noktası ve 443 numaralı TCP bağlantı noktası, güvenlik duvarı ayarları tarafından engellenmemeli veya bağlantı noktası yönlendirme seçenekleri aracılığıyla yeniden yönlendirilmemelidir
Modeme reset atmak istemiyorum yazıcı telefon TV tablet kurulumları çok zor geçiyor benim:
Onun dışındaki önerilere açığım.
-
Mobil uygulamadan sürümü değiştirin başka kanala geçerek.
-
Windows'da TELNET yüklü değil görünüyor...
Putty deneyin...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: micro77
Windows'da TELNET yüklü değil görünüyor...
Putty deneyin...
https://www.putty.orgYükledim denedim. Bir yere kadar geldim tıkandım.
Login: admin
Password: ***********
THIS SOFTWARE IS A SUBJECT OF KEENETIC LIMITED END-USER LICENCE AGREEMENT. BY USING IT YOU AGREE ON TERMS AND
CONDITIONS HEREOF. FOR MORE INFORMATION PLEASE CHECK https://keenetic.com.tr/tr
(config)> no service ntce
Command::Base error[7405600]: no such command: ntce.
(config)>
@Holisticmax dediğiniz gibi tel den 3.6.6 sürümü kurarak sorunu çözdüm
İkinize de çok teşekkür ederim.
-
Lütfen cihazlarınızı güncelleyiniz.
4 Mayıs 2021 itibarı ile şifreleme sertifikalarındaki bir takım geliştirmeler nedeni ile eski yazılım sürümlerinde sertifikalar belleğe yüklenememe durumu gözlemlenebilmektedir.
Stabilite, performans ve güvenliğiniz için yazılım güncellemelerinizi uzun soluklu olarak ihmal etmeyiniz.
Arayüze erişim problemleri oluşan kullanıcılar için iki çözüm aşağıdaki şekildedir.
1- Mobil arayüz ile cihazlarına erişenler, mobil uygulama üzerinden,
2- Lokal ağınızda Telnet üzerinden erişip aşağıdaki komutları girerek
- components list stable
- components commit
yazılım güncellemelerini sağlayabilmektedirler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 11 Haziran 2021; 10:1:27 > -
Yaşanılan durumun özeti bu şekildedir.
https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/149427490
Düzeldiğine sevindim. İyi günlerde kullanın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 11 Haziran 2021; 10:53:46 > -
Sağolun hocam. Şöyle bir sorunum daha var. Tablet bölümüne de yazdım ama siz de fikir verirseniz sevinirim.
Samsung tab 6 lite
Uzun süredir tableti kullanıyorum gayet de memnunum ama uzak odada wi-fi kopması ve ağı görmeme sorunum var ve çözemedim. Modemin yanında arka odada yakın yerlerde çekiyor. Ancak en uzak odada ya wifi 2 dk sonra kopuyor yada wi fi hiç gözükmüyor.
Bu arada internetle alakalı hiç bir sıkıntım yok. Wi fi sorunu yaşadığım odada telefonlar bilgisayar vs sorunsuz wi fi den bağlanıyor.
Tüm cihazlar kablolu yada kablosuz olsun sorunsuz ve hız kaybı olmadan çalıştığından modemi çok karıştırmak taraftarı değilim. Büyük ihtmalle sorun tablette. Ancak servise versem wi fi de sorun var tablette sorun var diyip geçerler muhtemelen.
Sizin bildiğiniz yada önerebileceğiniz bir yol var mı?
Aşağıdaki yolları denedim ama çözüm olmadı.
• Cihazı modemden sildim tekrar ekledim.
• Wİ fi ağını unut diyip tekrar ekledim.
• Ayarlardan ağ ayarlarını sıfırladım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitescere -- 11 Haziran 2021; 11:59:9 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Görünen o ki tabletin wifi alıcısının sakarlığı mevcut.
Bağlantı hız ve desteklediği teknolojiler aygıt listesinde ne şekilde gözüküyor?
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X