Şimdi Ara

Kasislerden nasıl geçiyorsunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
9.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar. Herkesin bir stili var bu konuda anladığım kadarıyla. Kimi çapraz geçiyor kimi düz geçiyor vs vs. Bir de benim sormak istediğim şey şu ben mesela 2. Vitesle giderken debriyaj+fren yapıyorum tam kasise geldiğim zaman ayağımı frenden çekiyorum kasisi geçince sanki arabayı sıfırdan kaldiriyormus gibi 2. Vitesle devam ediyorum ama araba sanki zorlaniyormus gibi hissediyorum acaba araca zararı olur mu yoksa 1. vitesle mi devam etmeliyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutsal Libido -- 19 Kasım 2019; 1:26:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kasislerden Nasıl Geçilir?

    Araç kullanırken kasislerden geçerken dikkat edilmesi gereken adımlar şu şekildedir:

    • Hızını Azalt: Kasislere yaklaştığında aracın hızını azalt. İdeal hız, genellikle kasisler üzerinde belirtilmektedir. Ancak bu bilgi yoksa, genellikle 30 km/sa ile 40 km/sa arasında bir hız yeterlidir.

    • Frene Basma: Kasislere yaklaşırken frene basma. Bunun yerine, aracın motor freni ile yavaşla.

    • Debriyajı Kullanma: Otomatik şanzımanlı araçlarda debriyaj kullanmaya gerek yoktur. Ancak manuel şanzımanlı araçlarda, kasise yaklaşırken debriyaja hafifçe basarak vites düşürebilirsin.

    • Kasisin Üzerinden Geç: Aracın ön tekerlekleri kasise değdiğinde, yavaşça gaz ver. Tekerlekler kasisin üzerinden geçtikten sonra gaza basmaya devam et.

    • Arka Tekerlekleri Dikkatli Geçir: Ön tekerlekleri kasisin üzerinden geçtikten sonra, arka tekerleklerin de üzerinden dikkatlice geçmesini sağla.

    • Kasislerden Kaçla Geçilir? Kasislerden geçerken ideal hız, kasisin yüksekliğine ve aracın süspansiyon sistemine bağlı olarak değişir. Ancak genel olarak, yukarıda belirtilen hız aralığı (30 km/sa - 40 km/sa) çoğu kasis için uygundur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kasisin durumuna göre değişir ben mesela biraz yaygın kasiskerden 3. Viteste hızım 25-30 arası geçiyorum hiç debriyaj fren kullanmadan ama sert olan plastik kasisler ve daha dar ve dik olan kasislerde ise 2.vites hafif frene basarak devam ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bam güm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2. Vites fazla geliyor demekki tekrar kaldırıyorsanız. 1. Vitese alıp ayağınızı hemen debriyajdan çekip ilerleseniz daha sağlıklı olur arabayı tekrar kaldırır gibi yapmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carreraman59 -- 19 Kasım 2019; 2:30:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavaş geçince daha çok hissediyorum kafama göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Geçen dünyaya indik, adamın biri bir şey uzattı. Bi çektik baba,kafa jupiter. Xiaomi Mi5 Citroën C5
  • Kasisten geçerken debriyaja frene basılmaz normal düz şekilde aracın kendi ataleti ile geçersin yavaşlayıp.
    _____________________________
  • Kasise gelinceye kadar fren yapıyorum sonra freni salıyorum kendi kendine geçiyor araç otomatik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • isterseniz amuda kalkarak geçin ama hızınız 20kmh den fazla olmasın.
    _____________________________
    this member was not an impostor
  • kasisten geçerken frene basmayın. araç bozuluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • çekiyorum el frenini yan yan geçiyorum qral yılan ol bakim abine tısss
    _____________________________
    ©1994 -2019 All Rights Rezerved !
  • kasise kadar frenle yavaşlayıp kasiste ayağımı frenden çekip aracın düz şekilde kendi salınımı ile geçiyorum.
    _____________________________
    Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı

    Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ
  • Kasiste kesinlikle fren yapmayın. Araç kendisi gitsin. Ayrıca vites düşürün araç kaldıracak gibi değilse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Don't lose your way!


    Megane 2 1.5 dCi Dynamique 2005
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Toros ise ben de öyle geçerdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10 15kmh ile debriyaj basılı giriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • basık civicim var yerlan1 çapraz geçiyoruz mecbur
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Kasise kadar fren kasiste boşa alıp geçiyorum. Boşa almazsam da 20 km 2. Vites

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yan yan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MSI PRO Z790-A MAX WIFI
    INTEL i7 14700K
    GSKILL 32 GB DDR5 6400 MHZ CL32
    MSI RTX 4080 GAMING X TRIO
    SAMSUNG 990 PRO 2 TB
    MSI MEG CORELIQUID S360
    FSP Hydro G PRO ATX3.0(PCIe5.0) 1000W
  • Paldırrr küldürrrr :)
    Hocam çok yavaşlıyorum kasise biz ilerliyormuşuz gibi değilde
    Kasis ağır ağır bize geliyormuş gibi bekliyoruz hep beraber kasisi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 18 Yaş ehliyeti yeni almış yeni yeni araba kullanan kişi detected
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.