|
Merhaba. 10 Haziran'da Akbank Kredi Kartımla 120 Bin Liralık tek dükkandan çeyiz alışverişi yaptım. Normalde en geç 2 ay içerisinde aldığım ürünler tarafıma teslim edilecekti. 2 ay sonra öğrendim ki dükkanın yerinden yeller esiyor. Adamlar batmış ve dükkanı kapatıp içindekileriyle kayıplara karışmışlar. Ağustos ayı gibi Akbank üzerinden harcama itirazında bulundum. Talebimi kontrol ettiğimde "talebiniz değerlendiriliyor" yazmakta. İş yerine ödemeyi Mail order üzerinden yapmıştım. Sorum şu; buna benzer bir olumsuz deneyimin ardınadan ücretini tekrar alabilen oldumu? Bu harcama itirazının olumlu sonuçlanma ihtimali varmı, olumsuz sonuçlanması durumunda elimden bir şey gelir mi ? İlginiz için teşekkür ederim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






