Şimdi Ara

Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Son dönemde tasarımını en beğendiğim otomobillerden biri de Toyota C-hR. Eksikleriı var mı elbette var, ama duygusal yaklaşmamak da pek mümkün değil. Çünkü Toyota kadar ülkemiz açısından da önem arz bir model zira Türkiye'de üretilen hem ilk hibrit hem de ilk Crossover otomobil. Daha geniş ölçekte baktığımız zamansa Toyota'nın Japonya dışında ürettiği TNGA (Toyota New Global Architecture) platformunda yükselen ilk araç olmasıyla da önemli bir model.
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 

    Las Vegas'da düzenlenen ve geleneksel otomobil fuarlarından farklı olarak modifiye araçlar ve çılgın konseptler üzerinde şekillenen SEMA Fuarı'nda Toyota'nın yıldızı CH-R'nin özel versiyonu olan R Tuned oldu. Bir dönemin şampiyon otomobil yarışçısı Dan Gardner tarafından kurulan DG-Spec firmasının modifiye ettiği araç, iç ve dış tasarımdan motor ve şanzımana kadar ciddi şekilde özelleştirme içeriyor.
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 
     
    Standart motorun yerini Toyota'nın 2.4 litre hacmindeki 2AZ-FE motoru almış. Tüm blok ve iç parçaları revize edilen motora 23psi üreten Garret turboşarj, titanyum ve ısıyla sertleştirilemeyen krom-demir alaşımlı valf mekanizması gibi modifiyeler eşlik ediyor. Şanzıman sistemindeki tercih ise Toyota'nın E serisi 5-ileri manuel çözümünden yana yapılmış ama tahmin edeceğiniz üzere o da stok değil. o tarafta da OS Giken kilitli diferansiyel gibi dikkat çekici değişikler karşılıyor bizi.
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 

    Yapılan tüm bu değişikliklerin sonucunda ortaya 600 beygir gücünde bir canavar çıkmış. Paylaşılan verilere göre CH-R R Tuned, 0-60 mil hızlanmasını 2.9 saniyede gerçekleştiriyor. Dolayısıyla muhtemel 0-100km/saat hızlanması da muhtemelen 3 saniye civarında gerçekleştirecektir. Aracın yüksek süratte daha iyi tutunabilmesi adına arka kısımda kullanılan ayarlanabilir agresif kanat, otomobil 200km/saat hızla giderken, 140 kiloya yakın yere basma kuvveti sağlıyor. Böylesi agresif bir otomobilin iyi hızlandığı kadar yüksek süratte iyi bir fren performansı gösterm esi şart. Brembo'nun 14-inç rotorlu ve 4 pistonlu kaliperlerden oluşan yarış frenleri kullanılmış.
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 
     
    DG Spec'in üç seviyeli ayarlanabilir hareket kontroll ü süspansiyon sistemi ve 275/35R18 Toyo Proxes RR lastikleri de otomobilin diğer detayları arasında. Motor bloğu, kablolama, aktarma orgaları ve şase özelleştirmelerine ciddi mesai harcayan ekip, iç kısımda ise takla kafesi, yarış koltukları ve konsept çerçevesinde gerek duyulmayan ek ağırlıklardan kurtulmaya yönelik bir takım geliştirmeler yapılmış.
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 
     
    Peki ya sonuç ? Yapılan geniş çaplı modifiye sonucunda 600 beygirlik Toyota CH-R, Big Willow parkurunu 1 dakika 25 saniye ve 22 salise de tamamlayarak Ferrari 488 GTB, Nissan GT-R Nismo, Lamborghini Aventador ve Mercedes AMG GT S gibi süper otomobilleri geride bırakmayı başarmış, gerçekten çok hızlı bir otomobil çıkarmayı başarmışlar. Hatta model bazında süre bilgisine ulaşmak istiyorsanız eğer, buraya tıklayarak pist sonuçlarına ulaşabilirsiniz. 
     
    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR 

    Teknik olarak CH-R R Tuned'un rakibi Nissan'un Juke-R 2.0 modeli. GT-R Nismo'dan alınan güncellenmiş 600 beygirlik motoruyla o da çılgın bir Crossover. Aradaki fark ise bu özel CH-R'nin Toyota dışında üçüncü parti firma tarafından geliştirilmiş olması. Juke R ise tamamiyle bir Nissan ürünü. İşte belki bu nedenden dolayı muhtemelen seri üretimi olacak bir araç değil ama en azından buradaki çalışmaya gelecek tepkilerin sonucunda kim bilir belki Toyota daha performanslı bir C-HR için de çalışma başlatabilir.
     







  • Merhaba,

    Böyle bir yorum görmek beni çok üzdü açıkçası,

    Yaptığım pek çok otomobil videosu var aslında, burada bulabilirsiniz;
    https://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/videolari/

    Mümkün olduğunca teknoloji kısmını öne çıkarmak istiyorum. Eğer sosyal medya hesaplarımda beni takip ederseniz anlarsınız, otomobilere de ilgi duyuyorum ve SEMA 2017'yi yakından takip ediyorum.

    Videoya konu araç ise sıradan bir otomobil değil, ülkemizdeki üretime ve istihdama katkısı olan bir model olunca videosunu çekmek ve siz değeri dostlarla paylaşmak istedim.

    İstek olursa SEMA 2017 kapsamında ilgi çeken birkaç aracı daha video olarak anlatabilirim, asıl işlerimden vakit bulduğum kadar.

    Teşekkür ederim.

    Sevgiler,
  • Güzel kar kürer bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spoiler olmasa müthiş görünüyor ama o spoiler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota kaç para verdi acaba dhye. İlk defa böyle bi haber gördüm :D

  • escudo pikes peak , tarzı dağ tırmanış aracıdır,,



    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaradag

    Toyota kaç para verdi acaba dhye. İlk defa böyle bi haber gördüm :D

    Merhaba,

    Böyle bir yorum görmek beni çok üzdü açıkçası,

    Yaptığım pek çok otomobil videosu var aslında, burada bulabilirsiniz;
    https://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/videolari/

    Mümkün olduğunca teknoloji kısmını öne çıkarmak istiyorum. Eğer sosyal medya hesaplarımda beni takip ederseniz anlarsınız, otomobilere de ilgi duyuyorum ve SEMA 2017'yi yakından takip ediyorum.

    Videoya konu araç ise sıradan bir otomobil değil, ülkemizdeki üretime ve istihdama katkısı olan bir model olunca videosunu çekmek ve siz değeri dostlarla paylaşmak istedim.

    İstek olursa SEMA 2017 kapsamında ilgi çeken birkaç aracı daha video olarak anlatabilirim, asıl işlerimden vakit bulduğum kadar.

    Teşekkür ederim.

    Sevgiler,
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Guzel haber .ama bize degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fx57 kullanıcısına yanıt
    Üzülmeyin bu yeni trend,herşeye sözde eleştirisel bakılıyor,bu tavır sosyal medyada aşırı derecede var hiç bir şeyi beğenmeyip yapılan işi aşşağılama sanki birinci görevleri yok sayın onları haber çok ilgimi çekti ancak motor sesini çok duymak isterdim Toyota C-hR'nin Teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    escudo pikes peak , tarzı dağ tırmanış aracıdır,,



    Karşınızda 600 beygirlik Toyota C-HR


    Efsane araç




  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    o değilde adam yürek yemiş ucurumu teğet geçiyor,, araç şahane kıyıdaki kum birikintisinden zıplıyor banamısın demiyor,, suzuki normal araç çıkartmadıya adam akıllı,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ellerine Sağlık çok güzel bir video olmuş. 6 aydır yaklaşık 15K bu aracın 1.8 Hybrit versiyonunu kullanıyorum senin de söylediğin gibi inanılmaz bir araç her gören bir daha bakıyor ve sessizliği anlatılacak bir şey değil kullanmanız lazım fırsatı olan gitsin denesin ben 2 kere denedim 3 ncüde aracı satın almıştım dikkat edin :)

  • Kaç kuruş in Türki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç her hali ile güzel araç. Böylesine bir donanıma Ülkemizde sahip olsak bile vergisini ödemek :)

  • Japon larin dizayn berbat bence.

  • http://www.sabah.com.tr/galeri/dunya/sadece-cinde-gorebileceginiz-kareler/12

    12 nolu fotodaki taş gibi araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONIONBUD -- 2 Kasım 2017; 0:0:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaradag

    Toyota kaç para verdi acaba dhye. İlk defa böyle bi haber gördüm :D

    Apple veya tesla mevzusunda ise katilirdim mesajina ama Konu sahibi farkli olunca katilmadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı da güzel görünüyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fx57


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaradag

    Toyota kaç para verdi acaba dhye. İlk defa böyle bi haber gördüm :D

    Merhaba,

    Böyle bir yorum görmek beni çok üzdü açıkçası,

    Yaptığım pek çok otomobil videosu var aslında, burada bulabilirsiniz;
    https://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/videolari/

    Mümkün olduğunca teknoloji kısmını öne çıkarmak istiyorum. Eğer sosyal medya hesaplarımda beni takip ederseniz anlarsınız, otomobilere de ilgi duyuyorum ve SEMA 2017'yi yakından takip ediyorum.

    Videoya konu araç ise sıradan bir otomobil değil, ülkemizdeki üretime ve istihdama katkısı olan bir model olunca videosunu çekmek ve siz değeri dostlarla paylaşmak istedim.

    İstek olursa SEMA 2017 kapsamında ilgi çeken birkaç aracı daha video olarak anlatabilirim, asıl işlerimden vakit bulduğum kadar.

    Teşekkür ederim.

    Sevgiler,

    Ya tatlı şey. Sen adamsın Birde açıklama yapmışsın eyvallah abi şimdi utandım işte yazdığımdan




  • Süspansiyonlarda oynama yapıldığı belli araç normalde daha yüksek görünüyor... Zaten şasi hariç neredeyse her parça ile oynanmış... Toyota'nın yeni şasi platformunun sınırları epey yüksek olmuş anlaşılan... Bu şasi üzerine bir GT 86 nasıl olur merak ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaradag


    quote:

    Orijinalden alıntı: fx57


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrekaradag

    Toyota kaç para verdi acaba dhye. İlk defa böyle bi haber gördüm :D

    Merhaba,

    Böyle bir yorum görmek beni çok üzdü açıkçası,

    Yaptığım pek çok otomobil videosu var aslında, burada bulabilirsiniz;
    https://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/videolari/

    Mümkün olduğunca teknoloji kısmını öne çıkarmak istiyorum. Eğer sosyal medya hesaplarımda beni takip ederseniz anlarsınız, otomobilere de ilgi duyuyorum ve SEMA 2017'yi yakından takip ediyorum.

    Videoya konu araç ise sıradan bir otomobil değil, ülkemizdeki üretime ve istihdama katkısı olan bir model olunca videosunu çekmek ve siz değeri dostlarla paylaşmak istedim.

    İstek olursa SEMA 2017 kapsamında ilgi çeken birkaç aracı daha video olarak anlatabilirim, asıl işlerimden vakit bulduğum kadar.

    Teşekkür ederim.

    Sevgiler,

    Ya tatlı şey. Sen adamsın Birde açıklama yapmışsın eyvallah abi şimdi utandım işte yazdığımdan

    😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.