Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Karşı takıma ve kendi takimina göre alınacak şampiyonlar nelerdir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
403
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Karşı takıma ve kendi takimina göre alınacak şampiyonlar nelerdir ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    Özellikle ADC de karşı takıma göre seçmeyi bilmiyorum diyebilirim , bazı konularda görüyorum karşı takıma göre jinx al vb. yorumlari nasil belirleriz bunu ?

    Bir de kendi takimimiza gore pickler var onlarida kombo yapilcak şekilde mi pickliyorlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    909 Mesaj
    Öncelikle senin koridorundaki rakibine göre pick yapmaya çalışırsın çünkü erken oyundaki akıbetini belirleyecek en önemli unsurdur bu. Bir de rakibin picklerini şöyle bir süzersin, takım savaşlarında en rahat şekilde görevini yerine getirebileceğin, rahat edebileceğin ve olabilecek sorunları ve avantajları değerlendirebileceğin şekilde seçim yaparsın. Bu ikisini göz önünde bulundurman ilk etapta yeterli
    |
    |
    _____________________________
    "What is it you hope for, even though you are dying?"
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    Hocam önünde maokai sejuani vardir alirsin cait jinx diger oyunlara gore daha rahat oynarsin yani oyle dusunuyorum.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Josoque -- 3 Temmuz 2016; 16:29:24 >
    |
    |
    _____________________________


    The Storm is Coming
  • Yarbay
    6582 Mesaj
    Mesela tank varsa vayne
    Senin takimin seni koruyabilirse jinx,kogmaw
    Karşida zed kha gibi suikastciler varsa mobil herolar.
    Supun ile uyumlu olabileceğini düşündüğün adc(luci-braum/tresh-kalista/janna-vayne vs.)
    Earlyde zayıf bota karşı earlysi güçlü adc
    Latei zayıf bota karşı safe pickler vs.

    Adcleri iyi tanıman lazım neler yapabileceğini bilmen lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1036 Mesaj

    Anladim , tesekkurler .
    Su an west te 20 levellik smurfu kasiyorum , sadece jinx , sivir , ashe , tris var adc olarak , 30 olunca adc oynamaya calisicam sadece mutlaka ogrenilmesi gereken adc nedir sizce ?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AnqelTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4480 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yorozuya Gin-chan

    Anladim , tesekkurler .
    Su an west te 20 levellik smurfu kasiyorum , sadece jinx , sivir , ashe , tris var adc olarak , 30 olunca adc oynamaya calisicam sadece mutlaka ogrenilmesi gereken adc nedir sizce ?

    Vayne tabiki de.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Giden Her Sevgilinin Ardından,
    Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
    Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
    Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
    Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
    Sadece Galatasaray.
    Umut K.
  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    Desteklere bakmayı unutma. Mesela sizin destek bard aldıysa miss alıp almama konusunu bir daha gözden geçir.(ultilerin faillenme durumu) Rakip bltz alırsa sivir al geç. Braum gelirse yanına luci al. Güzel 2li oluyor. Rakipte çok tank varsa vayne iyi eritir fakat aynı oranda kırılgandır. Bard, jinx iyi ikili. Şimdilik aklıma gelenler bunlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    933 Mesaj
    Mesela senin takımında Malphite var yapıştır direkt Yaşuuu'yu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1076 Mesaj
    Karsida assasin yoksa jinx alabilirsin.
    Takimda engage kotuyse ezreal twitch falan alabilirsin.
    Disengage kotuyse ve rengar fiddle gibi uzaklastirman gereken rakipler varsa tristana vayne draven alabilirsin.
    Karsi cok squishyse lucian draven jhin falan alabilirsin bas edemezler senle
    Takimda cok ad varsa corki felan alabilirsin. Wave clear yoksa sivir falan.
    Suan aklima gelen bunlar. Ama supunu hesaba katmadan soyluyorum. Elbette assasin varken jinx alinir ama yaninda lulu janna gibi biseyler olursa. Supporta ve koridora gore de degisir pickler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fat koala -- 5 Temmuz 2016; 1:41:54 >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Güzel soru.Benimde bilmediğim şeyler varmış.Braum varsa Lucian çek Morgana, Karma varsa late game hypercarryleri daha iyi olur.Diğer yorumlara katılıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3558 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    navolta


    Karsi takımdaki herolarin skillerini aklına getir ve o skilleri dodgelayabilecek bir hero bul



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6582 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yorozuya Gin-chan

    Anladim , tesekkurler .
    Su an west te 20 levellik smurfu kasiyorum , sadece jinx , sivir , ashe , tris var adc olarak , 30 olunca adc oynamaya calisicam sadece mutlaka ogrenilmesi gereken adc nedir sizce ?

    Vayne`i oynayabilecek kadar bişeyler öğren.Yani 20 maç filan at gerektiğinde vayne gibi bir silahın olsun.Karşıda tank varken ve oyunu uzatıp kazanabileceğini füşündüğünde picklersin.Çünkü her şeyi vayneye harcarsan zamanını emeğini TR`deki herhangi bir vayne main gibilerinden birisi olursun.

    Benim önerim Caitlyn.Laningi güçlü oyun sonunda güçlü,oyunun orta safhasında kayboluyor o kadar.

    Corki/draven/ezreal/kalista/miss fortune/Lucian

    Hepsi iyi adc.Önemli olan hepsini bilmen zaman ayırıp öğrenmem.10 Adc filan bilirsen karşıya göre takımına göre en iyi seçimi yapmayı da kendin öğrenirsin zaten.

    Ve ayrıca gosu izlemen iyi olur çok şey öğretir sana.İngilizcen yoksa bile yine çok şey katar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1036 Mesaj

    Vayne ile zaten bu sezon 42 oyunum var sanirsam , 23 win var TR de rankda , az cok biliyorum TR deki hesapta da 50 k var , temelini biliyorum sayilir , westte daha cok sey ogrenicem , runler i de tamamlayim.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AnqelTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yorozuya Gin-chan

    Anladim , tesekkurler .
    Su an west te 20 levellik smurfu kasiyorum , sadece jinx , sivir , ashe , tris var adc olarak , 30 olunca adc oynamaya calisicam sadece mutlaka ogrenilmesi gereken adc nedir sizce ?

    bütün adcleri öğrenmen lazım hepsi yerine göre çok işe yarıyabiliyor
    |
    |
    _____________________________
    Look what happens when you're not fast enough! You get ȻU̶T̶! It's more fun when it hurts a little bit though, isn't it?

    -Grell Sutcliff. (≖︿≖✿)
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.