Bildirim
Karoseri çatlakmış
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Fotoğraftaki gibi çürükler anlatıldığı gibi parçayla tamir edilir. Kaynaktan sonra sağlam bir astar ve pütürden sonra güzel olur.
Delinmemiş paslanmaları kapatmak için pas dönüştürücüler var. Boyadan pahalı olduğu için cazip görünmeyebilir. İstanbul' da olduğunuza göre hiç bulamasanız dahi yat malzemeleri satan yerlerde bulabileceğinizi tahmin ediyorum. Dört yandaki korozyon sacı delecek halde değilse kaynak işlerine girmeden halleder.
R9 arabalarda en çok arka çamurluk etekleri çürür. Sacında delinme veya kabarma yoksa zımparayla pasın kabası alınır. Temiz saca gelmeden bırakılır ve dönüştürücü sürülür. İçten de sürülürse daha iyi dayanır. Eğer arka cam çerçevesi gibi yerlerde kronik paslanma varsa oradan su sızarak çürütebilir. İmkan varsa çürümenin sebebini bulmak en iyi çaredir. Çamurluk içindeki davlumbaz sacı da çürüyebilir. Farazi yazdığım için paslanmaların sebebini bulmak size kalmış.
-
Çok teşekkür, aldım tamirden,altı yeni gibi,tertemiz oldu.siyah sprey-pas sökücü falan..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X