Şimdi Ara

Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun Tamamlanan Kısmı Havadan Görüntülendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Osmanlı padişahlarından Sultan Abdülaziz ve 2'nci Abdülhamid'in hayali olan Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun tamamlanan bölümleri havadan görüntülendi.

     Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun Tamamlanan Kısmı Havadan Görüntülendi

    Osmanlı Padişahı Sultan Abdülaziz döneminde ilk kez dile getirilen ve 2. Abdülhamid tarafından 1880'li yıllarda Fransız mühendislere çizdirilen asırlık proje Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun tamamlanan bölgeleri havadan fotoğraflandı.

    DRONE YARDIMIYLA HAVADAN ÇEKİLDİ

    Drone yardımıyla havadan fotoğraflanan ve toplam uzunluğu 600 kilometre olan yolun 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor.

     Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun Tamamlanan Kısmı Havadan Görüntülendi

    Öte yandan, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz fotoğrafları sosyal medya hesabından paylaşarak, şu ifadeleri kullandı:

    "Yavuz Sultan Köprüsü ile kıtaları birleştirip, Osman Gazi Köprüsü ile uzakları yakın ettik. Köprü ve yollarla gönülleri birleştirdik. Denizin üzerine dünyanın 3. havalimanını kurduk, gemileri karadan yürüten ecdadın torunları olarak trenleri denizin altından geçirdik. Şimdi ise bölgeleri birbirine bağlıyoruz. İşte Abdülhamid Han'ın 140 yıllık rüyası Karadeniz-Akdeniz Yolu. Bu yolda başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler."

     Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun Tamamlanan Kısmı Havadan Görüntülendi

    500 MİLYON LİRAYI BULMASI BEKLENİYOR

    Yaklaşık 600 kilometre uzunluğundaki yolun birinci etabı tamamlanırken, 2017 yılında hizmet vermeye başlayacak yol ile Karadeniz Ordu-Sivas-Kayseri-Kahramanmaraş-Adana üzerinden Akdeniz'e bağlanacak. açacak.

     Karadeniz - Akdeniz Yolu'nun Tamamlanan Kısmı Havadan Görüntülendi

    Yol üzerinde toplam 25 tünel ve 370 metrelik viyadük yer alırken, projenin toplam maliyetinin ise 500 milyon lirayı bulması bekleniyor.


    http://www.sondakika.com/haber/haber-karadeniz-akdeniz-yolu-nun-tamamlanan-kismi-8584485/







  • varolan yola asfalt atilmis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    varolan yola asfalt atilmis

    İsmine de padişah ismi koydumu alsana icraat..
  • var olan yol? haberde çizilmiş planlanmış vs deniliyor?
  • Yapilan her sey Abdulhamit'in hayali oluyor vay arkadas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine damlamışlar.

    Adamlar yol yapmasa ''yol bile yapmıyor'' diye zırlarsınız. Bu ülke yaptığı hiçbir şeyi size beğendiremeyecek mi?

    Devleti eleştirirsin anlarım ama bunların yaptığı sadece muhalefet olmak.

    Bu haberin nesi kötü? İnsanların ulaşımını hızlı, güvenilir, konforlu kılmak zararlı mı? Uzakta akrabası olan insanlar var, sürekli gitmek zorunda olan insanlar var. Ayıp bir şey bu yaptığınız.



    Bazıları da ismine takmış.

    Koskoca Osmanlı padişahlarının hiç mi hatırı yok? Türklerin ismini yücelttiler ve birçok şey kazandırdılar. Karşılığı olarak isim koymuşuz çok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin2nin Demircisi -- 4 Temmuz 2016; 3:41:55 >
  • patya P kullanıcısına yanıt
    birincisi bu tip proje yollar gidis gelis bolunmus ve cok seritli olur.

    ikincisi fotograflara iyi bakarsa bir cok koy evinin yol ile baglantisini gorebilirsin. bu demektir ki var olan koy yollarina asfalt atilmis ve yeniymis gibi gosterme cabasidir.
  • Vaybe ne zorunuza gidiyor arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akp nin en büyük şansı bu muhalefet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Başka hükümetler böyle büyük icraatlar (Osmangazi Avrasya Marmaray yavuz sultan selim köprüsü çamlıca camii metrolar ) yapan baska hükümet söyler misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperen_69 kullanıcısına yanıt
    İşte hocam belli zihniyet ama durmak yok yola devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika görüntü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patya

    var olan yol? haberde çizilmiş planlanmış vs deniliyor?

    Ne boş insanlar var ya. Yola bile karşı çıkmak için bir kılıf buluyorlar. Aslında muhatap alıp cevap vermeye bile değmez.

    Ama yine de basit bir kaç bilgi verelim
    1880 yılında gündeme getirilen yaklaşık 600 kilometrelik Karadeniz-Akdeniz Yolu projesinin yapımı ancak bir asır sonra yapılmaya başlanıyor. Bundan 15 yıl önce koskaca KGM bir tüneli on yılda bitiriyordu. Oysa şimdi sadece Orta ve Ortadoğu Karadenizde 3 yılda 18 tünel yapıldı. Sadece Karadeniz Akdeniz yolu yok burda, diğer yollar da var. Onlar da da tüneller var. Örneğin normal devlet yolunda yani Çorum Samsun yolunun üzerinde yeni 5 tünel yapılalı bir kaç yıl oldu. Bu o kadar normal bir iş olmuş ki, tüneller yapılıyor ve hemen devreye alınıyor. Ne haber oluyor, ne de açılış yapılıyor. Böyle onlarca tünel yapılıyor ve açılıyor normal yollar üzerinde. Bu bölgedeki diğer illeri saymıyorum bile. Daha ne diyelim. 3 yılda sadece bu bölgede 22 tünel yapılıyor. Şaka gibi, inanmak gerçekten zor. En inanması zor olan ise, Karadeniz Akdeniz yolunda 2013den beri yapılan tünelllerin toplam uzunluğu 34 kilometre. Bu bölgeye 2002ye kadar 50 yıl içinde ancak toplam 9.5 kilometre tünel yapılabilmiş. Hala çıkıp varolan yola asfalt döktüler diyen var. Sadece bu bölgede onlarca viyadük yapılmış, Sadece Orduda 380 metre yükseliğinde dev viyadük yapılmış. Adam viyadüğü ne sanıyorsa, gelmiş varolan yola asfalt dökmüşler diyor. 1 kilometre tünel 1 yılda, 14 kilometre tünel 4 yılda bitiyor. Eskiden 500 metrelik tüneli 15 yılda bitiremeyen zihniyet gelmiş laf söylüyor. Adam kilometreyi metre sanıyor herhalde. Ne anlatsan boş. Adam hala varolan yola asfalt dökmüşler diyecek. Tırt yani, bu tipleri umursayan yok zatii.

    İlk on yılda ülkeyi bir baştan diğer başa demir ağlarla donattık, sonra 60 yıl yattık. Şimdi de ülkeyi on yılda, bir baştan başa yollarla donattık. İlk on yıl da bizim, son on yıl da. Bu çağda ideoloji kafasıyla bir yere varamayız. Bu ülkeye yapılanları yalanlamak, yok saymak, kafayı kuma gömmek kadar komik şey yok. Ret etmekle ancak rezil olursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asau -- 4 Temmuz 2016; 4:19:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Godolphin hep böyle yol köprü tünel konusu açma be reis

    Bir gün konyadaki hadron çarpıştırıcısında türk bilim adamları keşif yaptı

    Karamandaki ar ge tesislerinde şunu ürettiler

    Kayseriden uzaya roket fırlatılıcak

    Tarzı konular aç belki diğer ülkeleri yakalayabiliriz

    Asfalt ile dünya lideri olunmuyor be troller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asau kullanıcısına yanıt
    Ünlem nerde reis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RawShed kullanıcısına yanıt
    Bizden bu kadar vergi toplayan, 1 liralik urunu 5 liraya sattiran baska hukumet goster ben de cevap vereyim.

    Ama ille de isim ver dersen ecevit hukumetinde marmarayin kredisi alindi, temeli atildi.

    Metro diyorsan benim sehrim bursa. Yanlis hatirlamiyorsam bursadaki metro 30 km olmali. Bunun 25 kmsi yine ecevit doneminde yapildi. 14 yillik akp doneminde bu sayiya gore cok dusuk ilerleme gosterildi.

    Mesela o ornek gosterdigin osmangazi koprusu soylenene gore yap islet devret ile yapilmis. Ama nedense devlet hayalci bir rakamla garantor olarak bizden caldigini yandaslarina yediriyor. Garantor olacagina (ki kredileri yine hazineden cektiler) kopruyu devlet yapabilirdi.

    Hizli tren dersen sadece konya ankara arasina yeni hat yapildi. Eskisehir ankara arasi yenilendi.

    Cami diyorsun, cami bu ulkeye yarar getirmez, yapilan okul sayisindan ve isimlerinden bahset.

    Yol diyorsan yapilan yollar dokuluyor. Iki liralik yolu 5 liraya yaptiriyor, diger sene de yine para harcayarak tamir ettiriyor. Tamamen vatandasa zarar ve yandasa para yedirme seklinde yatirim yapiliyor.


    Yani gordugun gibi o alinan asiri vergilerin karsiliginda yapilan birsey goremiyorum. Sen goruyorsan ruyada olmadigina emin ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RQFQR

    Godolphin hep böyle yol köprü tünel konusu açma be reis

    Bir gün konyadaki hadron çarpıştırıcısında türk bilim adamları keşif yaptı

    Karamandaki ar ge tesislerinde şunu ürettiler

    Kayseriden uzaya roket fırlatılıcak

    Tarzı konular aç belki diğer ülkeleri yakalayabiliriz

    Asfalt ile dünya lideri olunmuyor be troller


    Konyadaki hadron çarpıştırıcısına at arabası ile mi gideceksin?
    Karamandaki ar ge tesislerinde toprak yolda tabanvayla mı gideceksin?
    Kayseriden uzay üstüne hızlı tren yerine insan treni ile mi gideceksin?

    Sen önce altyapını tamamla, sonra diğer konularda ahkam kes...

    İnsan biraz utanır "Hadron çarpıştırıcısı" yazarken. "Hadron çarpıştırıcısı" olan ülkede otoyoldan başka yol bulamazsın. Her mahalle ve köy yolu bile otoyol. Dikkatini çekerim, asfalt yol demiyorum, OTOYOL diyorum. Acaba orada birisi, asfalt yol yapacağımıza, oto yol yapacağımıza, önce "Hadron çarpıştırıcısı" yapalım diyen kaç haybiyeci vardı acaba?

    Allah akıl vermiş, düşünelim diye!!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RawShed

    Başka hükümetler böyle büyük icraatlar (Osmangazi Avrasya Marmaray yavuz sultan selim köprüsü çamlıca camii metrolar ) yapan baska hükümet söyler misin?

    Anap zamani Turgut Ozal basbakanliginda cok buyuk isler yapti. Ankara istanbul otobani mesela. İzmir cesme otobani mesela. Mhp zamaninda izmir-aydin otobani ve 3048 metrelik selatin tuneli. Ama onlar boyle vatandasin gozune sokmuyorlardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    Bizden bu kadar vergi toplayan, 1 liralik urunu 5 liraya sattiran baska hukumet goster ben de cevap vereyim.

    Ama ille de isim ver dersen ecevit hukumetinde marmarayin kredisi alindi, temeli atildi.

    Metro diyorsan benim sehrim bursa. Yanlis hatirlamiyorsam bursadaki metro 30 km olmali. Bunun 25 kmsi yine ecevit doneminde yapildi. 14 yillik akp doneminde bu sayiya gore cok dusuk ilerleme gosterildi.

    Mesela o ornek gosterdigin osmangazi koprusu soylenene gore yap islet devret ile yapilmis. Ama nedense devlet hayalci bir rakamla garantor olarak bizden caldigini yandaslarina yediriyor. Garantor olacagina (ki kredileri yine hazineden cektiler) kopruyu devlet yapabilirdi.

    Hizli tren dersen sadece konya ankara arasina yeni hat yapildi. Eskisehir ankara arasi yenilendi.

    Cami diyorsun, cami bu ulkeye yarar getirmez, yapilan okul sayisindan ve isimlerinden bahset.

    Yol diyorsan yapilan yollar dokuluyor. Iki liralik yolu 5 liraya yaptiriyor, diger sene de yine para harcayarak tamir ettiriyor. Tamamen vatandasa zarar ve yandasa para yedirme seklinde yatirim yapiliyor.


    Yani gordugun gibi o alinan asiri vergilerin karsiliginda yapilan birsey goremiyorum. Sen goruyorsan ruyada olmadigina emin ol


    bursa metrosunun ile ecevit ile alakası yok. projeyi yaptıran erdoğan bilenserdir. temelini demirel atmıştı çok iyi hatırlıyorum.
    erdoğan bilenser projeyi hazırlattırıp sözleşmeyi imzaladı sonra tartışmalı bi rakama bursa metrosunun inşaatına başladı. 3 yıl gibi bi sürede ilk kısım tamamlandı hala inşaat devam ediyordu ama metro ulaşıma açılmıştı. metro ilk açıldığında 20 km kadardı. ancak metronun asıl zor olan kısmı yani merinos, osmangazi, şehreküstü kısmı v.b bu dönemde tamamlandığı için çoğu kişi eleştirsede ben harcanan para ve zamanı makul görüyorum.
    erdoğan bilenserin yaptığı hata metro açılınca tüm otobüsleri kaldırıp onun yerine sanki metro heryere gidiyormuş gibi herkesi metroya mahkum edecek ring otobüsler koymuştu. metroyu kullanmaya mecburdunuz. eskiden tek araçla gidilen yere artık 2-3 aktarmayla gidiliyordu. zaman ve para kaybı yaşıyordunuz.
    sonra halk isyan etti baya olaylar oldu. erdoğan bilenser 1-2 haftada eski otobüsleri geri getirdi.
    sonraki dönemlerde ise metronun daha kolay etapları kalmıştı.
    recep altepe başa geçti 14 senede 20-25 km kadar metro hattıda o döşedi. hizmet yaptık dedi her etap bitişinde ulaşıma zam yaptı, %100 yerli tramvay yaptık dediler tramvay kaza yaptı kaportası düştü altındaki siemens marka motorlar göründü sonra %100 yerli adını değiştirdiler alman ortaklı koydular.
    düwag SG2 model rotterdamın kullanıp eskitip bize itelediği eski metroları alıp bursada şehrin doğusunda fakirlerin yaşadığı semtlerde kullanıma açtılar. tepki çekince tüm hatta yaydılar.
    bursada ulaşım çok pahalı. eskiden ucuz olsun derdik metroya otobüse binerdik. artık heryere araçla gidiyorum toplu taşımadan daha ucuza geliyor çünkü.
    ha şunuda unutmamak gerek avrupa ülkelerinin 1900 lerin başında yaygın şekilde kullanmaya başladığı raylı sistemlere bursa 2000 li yılların başında anca kavuşabildi. metronun ilk açıldığı günü hatırlarım herkes şaşkın gözlerle metroya bakıyordu çünkü hepsi metro nedir hayatlarında ilk defa görmüştü.
    erdoğan bilenserin bu konuda ciddi katkısı olduğunu düşünüyorum. recep altepede birşeyler yapmaya çalıştı ama olmadı. en azından ulaşım bukadar pahalı olmamalıydı. şuan bursada artan trafğin sorumlusu ulaşımın pahalı olmasıdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • muradisdan kullanıcısına yanıt
    bursa metrosu erdem saker zamaninda hazirlanir gibi oldu. demirelin temel atmasi bu nedenle. ancak erdogan bilenser dedigin gibi projeyi yaptiran oldugundan partisi olan dspnin basindaki eceviti soyledim.

    bugun istanbuldaki metrolari bitirince nasil kadir topbas degil akp ovuluyorsa ayni sekilde dsp(ecevit) de ovgu aliyor

    yanlis hatirlamiyorsam 2001 sonu 2002 basi gibi kucuk sanayi-sehrekustu( aslinda demirtas istasyonu yari hazir haldeydi bu asamada, ray degisimi olarak hizmet veriyordu) ve organize sanayi -sehrekustu arasi ulasim veriyordu. Oralar insaat halindeyken yol kenarlarindan cok gecmisimdir

    Acikcasi dedigin gibi otobus konusunda olaylar oldu ama o konuda erdogan bilenser hakliydi. rayli sistemle paralel otobus hatlari olmamali. rayli sistemi dikine kesen ve besleyen hatlar olmali. o zaman halk aliskin olmadigindan don kicta durmadi fakat bugun erdogan bilenserin istedigi sekilde otobus hatlari.

    sen uzunuklar deyince arastirdim. 2002 yilina kadar acilan kisimlar 22 km uzunlugundaymis. su an toplam uzunluk 39 km olmus. yani hikmet sahin ve recep altepeli akp o kadar ovulmesine ragmen 17 km ekleyebilmis.

    gunumuzden konusursak, dedigin gibi bursada ulasim asiri derecede pahali. bursaspora verilen stad da halka hizmet goturmek icin kullanilmasi gereken paradan yapilinca ulasima zam olarak halka yansidi. su an dizel araci olan kisi gorukleden kucuk sanayi tarafina calismak icin giderse otobus+metroya verdigi paradan daha az yakit tuketiyor ustune kendi arabasinda rahat rahat kimsenin kahrini cekmeden ulasimini yapiyor. anca arabasi olmayan kisiler kullaniyor toplu ulasimi.

    eger abd gibi sehirler iflas etseydi, son zamanlardaki skandallar nedeniyle iflas ederdi bursa.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.