Şimdi Ara

Kapinin degismesine gerek var mi? FOTOLU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    hayir dostum henuz yapmadim. kimseye de sormadim vaktim olmadi. haftaya sanayiiye gitmeyi dusunuyorum insallah.

    ismail, evet a kasa. digerlerine gore ne farkediyorki kapida.

    A Kasalar da orta kuşak hizası yani kapının tam ortasında ki bomeli olan kordon da lama demir i olmadığı için usta çok daha rahat çalışabilir hatasız bir işcilik olur bu araçlarda.

    en azindan icimi rahatlattiniz hocam. tskler.
    size bir sey soracam bunun bana tahmini maliyeti ne olur sizce. sanayiye gittigimde fikir kalsin en azindan. cunku gece kornayi yaptirmaya gittim 40 lira aldilar. kornanin sifiri 25 lira.

    Kardeşim o araç yozgat da benim elimde olsa komple pasta cila o kapının düzeltilip boyanması ile 150 tl para veririm. ama sadece boyayı izmir gibi bir yerde 150-200 aralığında yapmaları lazım . ayrıca kornanın sıfır ı 10 lira .)

    ayrıca o kapı bandına söktürürken dikkat et hatta gerek yok ise hiç söktürme bir daha bulman çok zor olacaktır çok pahalı bi parça. sökersen de çok dikkat et yoksa bir daha kullanamazsın yazık olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    hayir dostum henuz yapmadim. kimseye de sormadim vaktim olmadi. haftaya sanayiiye gitmeyi dusunuyorum insallah.

    ismail, evet a kasa. digerlerine gore ne farkediyorki kapida.

    A Kasalar da orta kuşak hizası yani kapının tam ortasında ki bomeli olan kordon da lama demir i olmadığı için usta çok daha rahat çalışabilir hatasız bir işcilik olur bu araçlarda.

    en azindan icimi rahatlattiniz hocam. tskler.
    size bir sey soracam bunun bana tahmini maliyeti ne olur sizce. sanayiye gittigimde fikir kalsin en azindan. cunku gece kornayi yaptirmaya gittim 40 lira aldilar. kornanin sifiri 25 lira.

    Kardeşim o araç yozgat da benim elimde olsa komple pasta cila o kapının düzeltilip boyanması ile 150 tl para veririm. ama sadece boyayı izmir gibi bir yerde 150-200 aralığında yapmaları lazım . ayrıca kornanın sıfır ı 10 lira .)

    ciddi misin izmirde 25tl diyorlar:-) ben de 150 diye tahmin etmistim. cunku bi arkadas kapiyi dogrultup boyatmisti ufak bisiydi 150 vermisti. sahindi ama onun arac bilmiyorum farkeder mi. bu araci hic kullandiniz mi var miydi sizde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    hayir dostum henuz yapmadim. kimseye de sormadim vaktim olmadi. haftaya sanayiiye gitmeyi dusunuyorum insallah.

    ismail, evet a kasa. digerlerine gore ne farkediyorki kapida.

    A Kasalar da orta kuşak hizası yani kapının tam ortasında ki bomeli olan kordon da lama demir i olmadığı için usta çok daha rahat çalışabilir hatasız bir işcilik olur bu araçlarda.

    en azindan icimi rahatlattiniz hocam. tskler.
    size bir sey soracam bunun bana tahmini maliyeti ne olur sizce. sanayiye gittigimde fikir kalsin en azindan. cunku gece kornayi yaptirmaya gittim 40 lira aldilar. kornanin sifiri 25 lira.

    Kardeşim o araç yozgat da benim elimde olsa komple pasta cila o kapının düzeltilip boyanması ile 150 tl para veririm. ama sadece boyayı izmir gibi bir yerde 150-200 aralığında yapmaları lazım . ayrıca kornanın sıfır ı 10 lira .)

    ciddi misin izmirde 25tl diyorlar:-) ben de 150 diye tahmin etmistim. cunku bi arkadas kapiyi dogrultup boyatmisti ufak bisiydi 150 vermisti. sahindi ama onun arac bilmiyorum farkeder mi. bu araci hic kullandiniz mi var miydi sizde?

    Kardeşim ben galericilik yapıyorum . ve a kasa lar en çok tercih edilen araçlardır bizim bölgemiz de en ufak arızası dır sesidir bakma ile biliriz ve yedek parça fiyatlarına kadar. ama bazı bulunmayan parçalar ı var onların çıkması bile dudak uçuklatıyor.




  • boya atmamış arabada çizgide yok yanda çigziye gelseydi eski haline gelmesi zor olurdu ama çizgi olmadıgı için tamir yoluna gidilebilir. ama vakumlasalarda boya atacak artık boyanması gerekecek
  • biz gerçekten hiç bir zaman adam olmayacağız. bugün bunu daha net anladım. yıl 2013, halen "kapı değişirse hasarlı olur, değeri düşer, ama düzeltip boyatırsanız, hatta çekiç vurursanız, daha değerli olur" diyenler var.

    kapı değişmesi deyince de sanırsınız, vectra kapısını çıkarılıp yerine BMC kapısı takılacak. düşünceye bak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    biz gerçekten hiç bir zaman adam olmayacağız. bugün bunu daha net anladım. yıl 2013, halen "kapı değişirse hasarlı olur, değeri düşer, ama düzeltip boyatırsanız, hatta çekiç vurursanız, daha değerli olur" diyenler var.

    kapı değişmesi deyince de sanırsınız, vectra kapısını çıkarılıp yerine BMC kapısı takılacak. düşünceye bak...

    KARDEŞİM O ARACIN ÇIKMA ORJİNAL KAPISI ALMAYA KALKSAN 500 TL DEN AŞAĞI ALAMAZSIN . SACINI DEĞİŞTİRMEYE KALKSAN BU VATANDAŞ A 400 TL YE MAL OLUR . O YÜZDEN EN İYİSİ DÜZELTİLİP BOYANMASI .
    2. Sİ ARACIN ORJİNAL KAPISI İLE YAN SANAYİ BİR KAPI SACI ARASINDA Kİ BÜYÜK FARK ORJİNAL KAPI SACI UFAK DARBELERİ ALDIĞINDA TEKRAR KENDİSİ YERİNE GELİYOR . AMA YAN SANAYİ PARÇA Kİ MUTLAKA DEĞİŞTİĞİNDE BU KULLANILACAK O PARÇA YA EN UFAK BİR DARBE ALDIĞINDA O GÖÇÜK OLARAK KALACAKTIR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    biz gerçekten hiç bir zaman adam olmayacağız. bugün bunu daha net anladım. yıl 2013, halen "kapı değişirse hasarlı olur, değeri düşer, ama düzeltip boyatırsanız, hatta çekiç vurursanız, daha değerli olur" diyenler var.

    kapı değişmesi deyince de sanırsınız, vectra kapısını çıkarılıp yerine BMC kapısı takılacak. düşünceye bak...

    KARDEŞİM O ARACIN ÇIKMA ORJİNAL KAPISI ALMAYA KALKSAN 500 TL DEN AŞAĞI ALAMAZSIN . SACINI DEĞİŞTİRMEYE KALKSAN BU VATANDAŞ A 400 TL YE MAL OLUR . O YÜZDEN EN İYİSİ DÜZELTİLİP BOYANMASI .
    2. Sİ ARACIN ORJİNAL KAPISI İLE YAN SANAYİ BİR KAPI SACI ARASINDA Kİ BÜYÜK FARK ORJİNAL KAPI SACI UFAK DARBELERİ ALDIĞINDA TEKRAR KENDİSİ YERİNE GELİYOR . AMA YAN SANAYİ PARÇA Kİ MUTLAKA DEĞİŞTİĞİNDE BU KULLANILACAK O PARÇA YA EN UFAK BİR DARBE ALDIĞINDA O GÖÇÜK OLARAK KALACAKTIR.

    ben fiyat kısmını değil, mantaliteyi sorguluyorum arkadaşım. halen değişen olunca değer kaybı olduğunu ama hasar alan yer çekiçlenir ve boyanırsa değişen olmadığı için aracın daha değerli olduğu düşüncesini sorguluyorum. karıştırılmasın...




  • Bel altındaki çiziğe bakılırsa kapıda lokal macun var. Vakumla düzeltilemez gibi. Ama güzel bir işçilikle eskisi gibi olur. Değişime gerek yok. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    biz gerçekten hiç bir zaman adam olmayacağız. bugün bunu daha net anladım. yıl 2013, halen "kapı değişirse hasarlı olur, değeri düşer, ama düzeltip boyatırsanız, hatta çekiç vurursanız, daha değerli olur" diyenler var.

    kapı değişmesi deyince de sanırsınız, vectra kapısını çıkarılıp yerine BMC kapısı takılacak. düşünceye bak...

    KARDEŞİM O ARACIN ÇIKMA ORJİNAL KAPISI ALMAYA KALKSAN 500 TL DEN AŞAĞI ALAMAZSIN . SACINI DEĞİŞTİRMEYE KALKSAN BU VATANDAŞ A 400 TL YE MAL OLUR . O YÜZDEN EN İYİSİ DÜZELTİLİP BOYANMASI .
    2. Sİ ARACIN ORJİNAL KAPISI İLE YAN SANAYİ BİR KAPI SACI ARASINDA Kİ BÜYÜK FARK ORJİNAL KAPI SACI UFAK DARBELERİ ALDIĞINDA TEKRAR KENDİSİ YERİNE GELİYOR . AMA YAN SANAYİ PARÇA Kİ MUTLAKA DEĞİŞTİĞİNDE BU KULLANILACAK O PARÇA YA EN UFAK BİR DARBE ALDIĞINDA O GÖÇÜK OLARAK KALACAKTIR.

    ben fiyat kısmını değil, mantaliteyi sorguluyorum arkadaşım. halen değişen olunca değer kaybı olduğunu ama hasar alan yer çekiçlenir ve boyanırsa değişen olmadığı için aracın daha değerli olduğu düşüncesini sorguluyorum. karıştırılmasın...

    evet bu bir gerçek ki bir aracın orjinal parçala ı ile sonradan takılacak ( bu araçlar da orjinal kaporta parçalarını bulmak ço zor ) parça arasında fark olduğu için satımında daha kolay olacaktır . her şey orjinal i ile güzeldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    hayir dostum henuz yapmadim. kimseye de sormadim vaktim olmadi. haftaya sanayiiye gitmeyi dusunuyorum insallah.

    ismail, evet a kasa. digerlerine gore ne farkediyorki kapida.

    A Kasalar da orta kuşak hizası yani kapının tam ortasında ki bomeli olan kordon da lama demir i olmadığı için usta çok daha rahat çalışabilir hatasız bir işcilik olur bu araçlarda.

    en azindan icimi rahatlattiniz hocam. tskler.
    size bir sey soracam bunun bana tahmini maliyeti ne olur sizce. sanayiye gittigimde fikir kalsin en azindan. cunku gece kornayi yaptirmaya gittim 40 lira aldilar. kornanin sifiri 25 lira.

    Kardeşim o araç yozgat da benim elimde olsa komple pasta cila o kapının düzeltilip boyanması ile 150 tl para veririm. ama sadece boyayı izmir gibi bir yerde 150-200 aralığında yapmaları lazım . ayrıca kornanın sıfır ı 10 lira .)

    ciddi misin izmirde 25tl diyorlar:-) ben de 150 diye tahmin etmistim. cunku bi arkadas kapiyi dogrultup boyatmisti ufak bisiydi 150 vermisti. sahindi ama onun arac bilmiyorum farkeder mi. bu araci hic kullandiniz mi var miydi sizde?

    Kardeşim ben galericilik yapıyorum . ve a kasa lar en çok tercih edilen araçlardır bizim bölgemiz de en ufak arızası dır sesidir bakma ile biliriz ve yedek parça fiyatlarına kadar. ama bazı bulunmayan parçalar ı var onların çıkması bile dudak uçuklatıyor.

    hocam araci taniyprsan bir yardim ediver. araci yeni aldim ben de. bu araci biraz adam etmek istiyorum. ic dosemelerini yenilemek istiyorum. bulabilir miyim bulsamda dediginiz gibi pahali mi olur. mesela bi kapinin ic dosemesinde ufak bi yirtilma var gpzume batiyor biraz kuflu 2 3 yer var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbaran6666

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925

    hayir dostum henuz yapmadim. kimseye de sormadim vaktim olmadi. haftaya sanayiiye gitmeyi dusunuyorum insallah.

    ismail, evet a kasa. digerlerine gore ne farkediyorki kapida.

    A Kasalar da orta kuşak hizası yani kapının tam ortasında ki bomeli olan kordon da lama demir i olmadığı için usta çok daha rahat çalışabilir hatasız bir işcilik olur bu araçlarda.

    en azindan icimi rahatlattiniz hocam. tskler.
    size bir sey soracam bunun bana tahmini maliyeti ne olur sizce. sanayiye gittigimde fikir kalsin en azindan. cunku gece kornayi yaptirmaya gittim 40 lira aldilar. kornanin sifiri 25 lira.

    Kardeşim o araç yozgat da benim elimde olsa komple pasta cila o kapının düzeltilip boyanması ile 150 tl para veririm. ama sadece boyayı izmir gibi bir yerde 150-200 aralığında yapmaları lazım . ayrıca kornanın sıfır ı 10 lira .)

    ciddi misin izmirde 25tl diyorlar:-) ben de 150 diye tahmin etmistim. cunku bi arkadas kapiyi dogrultup boyatmisti ufak bisiydi 150 vermisti. sahindi ama onun arac bilmiyorum farkeder mi. bu araci hic kullandiniz mi var miydi sizde?

    Kardeşim ben galericilik yapıyorum . ve a kasa lar en çok tercih edilen araçlardır bizim bölgemiz de en ufak arızası dır sesidir bakma ile biliriz ve yedek parça fiyatlarına kadar. ama bazı bulunmayan parçalar ı var onların çıkması bile dudak uçuklatıyor.

    hocam araci taniyprsan bir yardim ediver. araci yeni aldim ben de. bu araci biraz adam etmek istiyorum. ic dosemelerini yenilemek istiyorum. bulabilir miyim bulsamda dediginiz gibi pahali mi olur. mesela bi kapinin ic dosemesinde ufak bi yirtilma var gpzume batiyor biraz kuflu 2 3 yer var.

    kardeşim zaten bu araçların en büyük sıkıntısı iç kapı döşemeler i ve tavan döşemesi . 4 kapı döşemesi 500 tl çıkması ve dört dörtlük bir şey çıkmıyor hurdacılarda. sorunlu olan ı güzel bir döşemecide tamir ettirmen en iyisi.




  • aslinda maliyetli degil de arac 91 model neticede. ben de klimasi var diye aldim. daha dogrusu 7500e alabilecegim en iyi arac. cok memnunum zaten fakat lpgde cekici cok dusuyor. 1.8 modeli bu arac. benzindeyken araci tutamiyorum sence bu normal mi hocam. bi de tanidiktan aldik normalde ederi kac aracin sen bilirsin:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7500 Tl bu aracın 1800 motor u için en yüksek fiyat çok temiz olması gerekir . aracın çekişine gelince her şeyden yapabilir. buji buji kablosundan lpg beyninden ki taa ki eksoz sistemi
    n e kadar ona detaylı bakmak lazım . aracın çekişi düzelince de hali ile yakaıt ı fazla yakacaktır :):)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.