Şimdi Ara

Kanuni racer 200 yorumlariniz neler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
61.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaş cbr 1000 rr yazmış ondan yazdım yoksa karıştırıyormuyum
  • bende farkettim
  • Bizim arkadaş biraz modifiye yapıp kullanıyor egzoz sesini bir duymalısınız..100 metre ilerden gelirken konuştuklarınızı anlayamıyorsunuz telefonla..
  • hangi motora egzos yapmış racer 200 den mi bahsediyorsun?
    eğer oysa doğrudur ne konuştuğunuzu kuru gürültüden anlayamazsınız
    ona en kral akrepi taksanda kar etmez maalesef...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yebaa

    arkadaslar sız ce 1:65 boy a cbr 1000 rr mı yhoq sa xl 1000 v mı gıder hemde surmeyı bılmıyosa hangısı daha uygun onun ıcın yanı benım ıcın hangısı daha ıı olur?


    İkiside olmaz.Hadi olur desek ikiside farklı tarz motorlar.Sen en iyisi 125cc lik bir motorla başla.

    Not:Arkadaşlar millet bu motorları görmüyor mu yav xl1000 desen 2m lik motor cbr yi tutana aşk olsun.5000cclik motor olsa onuda ister bunlar(var zaten de)




  • bazen bu forumda özellikle motosiklet bölümünde bazı arkadaşların yazılarını okurken kriz geçiriyorum komedi filiminden gülünç şeyler okuyorum
  • Egzoztan ateş atıyor desem?
    Resmen kıvılcım çıkıyor yahu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HyperXCrossfire


    quote:

    Orjinalden alıntı: yebaa

    arkadaslar sız ce 1:65 boy a cbr 1000 rr mı yhoq sa xl 1000 v mı gıder hemde surmeyı bılmıyosa hangısı daha uygun onun ıcın yanı benım ıcın hangısı daha ıı olur?


    İkiside olmaz.Hadi olur desek ikiside farklı tarz motorlar.Sen en iyisi 125cc lik bir motorla başla.

    Not:Arkadaşlar millet bu motorları görmüyor mu yav xl1000 desen 2m lik motor cbr yi tutana aşk olsun.5000cclik motor olsa onuda ister bunlar(var zaten de)

    evet büyük bir karşılaşma gsxr-5000 mi r5 mi?




  • kendin bilmiyosunn motorlarıı millete yorum yapıyon kardess kanuni racer ii bisiklet yaptınn honda 125 motoru ucak be getirin benim kanunim varr honda yıda getirin ramzeyi de kontagına kapısalım şike li falan degil haa sen tut 200 motoruu adam gibi kullanma motoru sagırlastırr sonrada honda 125 lık oda 125 gecsin racer in + nelerdir en önemlisi agır olması agır motor gec kalkar ama yola yapısır cakılda kumda savrulmaz yeterki işi bil motor kullanan bilir rüzgarlı havada delikanlı olan honda 125 lıkle 120 yi bassın alnından öpecem
    bu motor birader agır olacakki frene bastınmı cakılacak sen honda 125 istedigin kadar disk fren tak frene bastıgınla götünü basını atar arkasına agırlık baglarsan belki durur biyere cabuk dagılıyo demişin istedigin motoru getir 5 kilometrede motorunu kitleyip veriyim eline
    motor arza actı yaptıracan ya ustam bıraz su motoru hızlandıralım... silindirini degiştir piston yardır kurt dişlisini büyük at ama maleseff
    honda nın 2 santimlik grankı kaldırmıyo kardeşim bunlarıı standartını degiştiremessin tekrarlıyorum sözümü honda 125 ramzeyine güvenen varsa gelsin kontagına istedigi yolda kapıslım




  • Topic çok eski tarihli ama bende 1-2 şey eklemek istiyorum.

    Kanuni'nin motorlarında kullandığı 200cc makineler yani "motor" kısımları oldukça sağlam.
    En azından diğer Çin'lilere göre iyi.

    Ancak motosikletin geri kalan aksamları konusunda olay biraz şans ve bakım işi..
    Grenaj, elektrik aksamı, lastikler, egzost vs..

    Bunlar zaten dışsal parçalar olduğundan değiştirilebilir ve çok büyük sorunlar çıkarmazlar kolay kolay.
    Ama yinede huzursuz ediyor tabii..
  • ya arkadaşlar niye bu motoru bukadar yerden yere vurdunuz.ben racer kullanıyorum sizin anlattıgınız hiçbirşey yok motorda.Yok hemen dagılır, yok çok titriyo,120yi geçmiyi falan filan bende bunların hiç biri yok.Tamam bir honda yada yamaha olamaz ama sizin anlattıgınız kadarda kötü degil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rodo_karde

    kendin bilmiyosunn motorlarıı millete yorum yapıyon kardess kanuni racer ii bisiklet yaptınn honda 125 motoru ucak be getirin benim kanunim varr honda yıda getirin ramzeyi de kontagına kapısalım şike li falan degil haa sen tut 200 motoruu adam gibi kullanma motoru sagırlastırr sonrada honda 125 lık oda 125 gecsin racer in + nelerdir en önemlisi agır olması agır motor gec kalkar ama yola yapısır cakılda kumda savrulmaz yeterki işi bil motor kullanan bilir rüzgarlı havada delikanlı olan honda 125 lıkle 120 yi bassın alnından öpecem
    bu motor birader agır olacakki frene bastınmı cakılacak sen honda 125 istedigin kadar disk fren tak frene bastıgınla götünü basını atar arkasına agırlık baglarsan belki durur biyere cabuk dagılıyo demişin istedigin motoru getir 5 kilometrede motorunu kitleyip veriyim eline
    motor arza actı yaptıracan ya ustam bıraz su motoru hızlandıralım... silindirini degiştir piston yardır kurt dişlisini büyük at ama maleseff
    honda nın 2 santimlik grankı kaldırmıyo kardeşim bunlarıı standartını degiştiremessin tekrarlıyorum sözümü honda 125 ramzeyine güvenen varsa gelsin kontagına istedigi yolda kapıslım

    Vaaayy çok iddialı hareketler bunlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rodo_karde

    kendin bilmiyosunn motorlarıı millete yorum yapıyon kardess kanuni racer ii bisiklet yaptınn honda 125 motoru ucak be getirin benim kanunim varr honda yıda getirin ramzeyi de kontagına kapısalım şike li falan degil haa sen tut 200 motoruu adam gibi kullanma motoru sagırlastırr sonrada honda 125 lık oda 125 gecsin racer in + nelerdir en önemlisi agır olması agır motor gec kalkar ama yola yapısır cakılda kumda savrulmaz yeterki işi bil motor kullanan bilir rüzgarlı havada delikanlı olan honda 125 lıkle 120 yi bassın alnından öpecem
    bu motor birader agır olacakki frene bastınmı cakılacak sen honda 125 istedigin kadar disk fren tak frene bastıgınla götünü basını atar arkasına agırlık baglarsan belki durur biyere cabuk dagılıyo demişin istedigin motoru getir 5 kilometrede motorunu kitleyip veriyim eline
    motor arza actı yaptıracan ya ustam bıraz su motoru hızlandıralım... silindirini degiştir piston yardır kurt dişlisini büyük at ama maleseff
    honda nın 2 santimlik grankı kaldırmıyo kardeşim bunlarıı standartını degiştiremessin tekrarlıyorum sözümü honda 125 ramzeyine güvenen varsa gelsin kontagına istedigi yolda kapıslım


    cbr 125 de kullandım racer 200 de ,,,,,

    bu topicde motosikletden anlamyıp atıp tutan o kadar çok insan var ki racer 200, cbr 125'i geçmek şöyle dursun top speed de plakasını bile okuyamaz sen hangi anahtarından bahsediyosun ,,,




  • arkadaşlar motosiklet birazda kullanıcısına bağlıdır. işten anlamayan kişiyi sizin kullandığınız motosiklet daha düşük cc bile olsa geçebilirsiniz. büyük konuşmamak lazım, dünyaca ünlü sürücüler bile sonuçta bir sebepten dolayı geçilmişlerdir. şunu unutmayalımki honda kendi teknolojisini üreten bir firma, bütünüyle her parçasını kendisi üretir. kanuni teknoloji satın alan bir firma. mademki kanuni bu kadar süper aynı kategorisindeki bütün motosikletleri geçer girer dünya çapındaki motosiklet yarışlarına ya alır boyunun ölçüsünü madara olur yada dünyaca ünlü bir marka olur çıkar. herkesin zevki ayrı ama bu racer 200 ün ön grenajı sanki motosikletten farklı olarak sonradan takılmış gibi duruyor hoşuma gitmiyor motosikletle bütünleşmiyor. hani şu eski mz 251 lere eskiden modifiye için grenaj takılıyordu onlardan bir farkı yok. japon veya italyan motosikletleri kadar olmasada, çokta dandik bir motosiklet değil onuda kabul etmek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cool111 -- 15 Temmuz 2009; 13:15:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rodo_karde

    kendin bilmiyosunn motorlarıı millete yorum yapıyon kardess kanuni racer ii bisiklet yaptınn honda 125 motoru ucak be getirin benim kanunim varr honda yıda getirin ramzeyi de kontagına kapısalım şike li falan degil haa sen tut 200 motoruu adam gibi kullanma motoru sagırlastırr sonrada honda 125 lık oda 125 gecsin racer in + nelerdir en önemlisi agır olması agır motor gec kalkar ama yola yapısır cakılda kumda savrulmaz yeterki işi bil motor kullanan bilir rüzgarlı havada delikanlı olan honda 125 lıkle 120 yi bassın alnından öpecem
    bu motor birader agır olacakki frene bastınmı cakılacak sen honda 125 istedigin kadar disk fren tak frene bastıgınla götünü basını atar arkasına agırlık baglarsan belki durur biyere cabuk dagılıyo demişin istedigin motoru getir 5 kilometrede motorunu kitleyip veriyim eline
    motor arza actı yaptıracan ya ustam bıraz su motoru hızlandıralım... silindirini degiştir piston yardır kurt dişlisini büyük at ama maleseff
    honda nın 2 santimlik grankı kaldırmıyo kardeşim bunlarıı standartını degiştiremessin tekrarlıyorum sözümü honda 125 ramzeyine güvenen varsa gelsin kontagına istedigi yolda kapıslım


    atma hocam hepimiz din kardeşiyiz zaten çin motosikletlerinin 200 cc liği ancak japon motosikletlerinin 125 cc liğine eşittir onunla yarışabilir, demekki adamlar 200 cc lik motor taksalarmış tartışması bile yapılamazmış. honda 125 cc lik motoruna 13 hp güç ürettirmiş kanuni ise ancak 193 cc motosikletinde 12,44 hp güç ürettirebilmiş. yapılan mühendislik aerodinamik yapı ortada. ayrıca kimin kopyaları yapılıyor hangi motosikletlere benzetilmeye çalışılıyor çin motosikletleri ? cbr 125 usta bir sürücü ile nal toplatır racer 200 e. ikisinide kullandım oradan biliyorum. rüzgarsız düz yolda racer 200 135 km hıza ulaşabiliyor, cbr 125 140 km hıza ulaşıyor.




  • adam 2006 da açmış topıci simdeye kadar istedigini alıp satmıstır
  • Kanuni evet genel anlamda problemli olabilir (Ki bu problemin önemli kısmı servis ve parça bağlamında oluyor) Fakat belli modelleri bu markadan beklenmeyecek derecede başarılıdır. Özellikle Bobcat 150, ATV 300. Bunlara Tiger ve Racer modellerini de ekleyebilirsiniz.
    Bunun dışında bir motordan elde edilen güç salt hacmi ile alakalı değildir. Yani 125cc den 13hp yi sadece motor bloğundaki mühendislikle almıyor 125cc takdir edersiniz ki. Mesela derbi gpr50 9hp civarı. İki zamanlının avantajını kullanıyor çünkü. Ki cbr125 bence honda nın en kötü motorlarındandır. (Şimdi çullanacak millet biliyorum ehehe). 125cc lik hacimde illa ki performans arıyorsam ve o kadar para vereceksem 2T bir makina bulur alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 16 Temmuz 2009; 2:08:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HighVoltage

    Kanuni evet genel anlamda problemli olabilir (Ki bu problemin önemli kısmı servis ve parça bağlamında oluyor) Fakat belli modelleri bu markadan beklenmeyecek derecede başarılıdır. Özellikle Bobcat 150, ATV 300. Bunlara Tiger ve Racer modellerini de ekleyebilirsiniz.
    Bunun dışında bir motordan elde edilen güç salt hacmi ile alakalı değildir. Yani 125cc den 13hp yi sadece motor bloğundaki mühendislikle almıyor 125cc takdir edersiniz ki. Mesela derbi gpr50 9hp civarı. İki zamanlının avantajını kullanıyor çünkü. Ki cbr125 bence honda nın en kötü motorlarındandır. (Şimdi çullanacak millet biliyorum ehehe). 125cc lik hacimde illa ki performans arıyorsam ve o kadar para vereceksem 2T bir makina bulur alırım.


    kanuni bu saydığın modelleri zaten kendisi üretmiyor, zaten ürettiği bir model kaldımı onuda bilmiyorum bildiğim kadarıyla yok. sadece parça birleştiren çinden ucuza alıp piyasaya markası olduğu için aynı malı pahalıya çakan bir firma. bobcat motosiklete o kadar para vereceğime giderim japonun ölüsüne binerim. 2T motosikletler kalkıştaki serilikte biraz iyidir, uzun yolda şişer. 4 zamanlının bakımı daha kolaydır benzinle yağ karışımı istemez, bazılarında ayrı konur benzinle yağ yağ tam oranında gitmezse motoru bir güzel yersin oturup ağlarsın, üzerine sinek ilacı dökülmüş gibi kokmazsın her yönden avantajlıdır. çevreyi 2 zamanlılar kadar kirletmez, fazla yakmaz daha bir sürü faydası vardır 4 zamanlının. 2T motosikletlerde motor daha kısa süre gider daha çabuk rektefiye ister, derbi gbr50 alıpta rektefiye et bakalım sana kaça mal olacak tabi parçasını bulabilirsen. piyasada 2T motosiklet üretilmiyorsa demekki vatandaşın ve mühendislerin bir bildiği vardır, yoksa maliyeti daha düşük rektefiyesi kolay bir motosikletten niye vazgeçsinler. 2T motosikletler mademki bu kadar performanslı neden bütün motosiklet yarışlarındaki motosikletler 4 zamanlı. seni bilmem ama ben 4 zamanlıya binerim, zamanında 2T motosikletim varken rektefiye etmekten ömrümden ömür gitmişti. zevkler ve renkler tartışılmaz 2T motosikletinle sana uzun ömürler.




  • Aslında cevap yazmayaacaktım hitap tarzından dolayı. Çünkü karşındakini irrite edici yazıyorsun. Oturup ağlarsın diyecek ya da 2T motorunla uzun ömürler kinayesinde bulunabileceğin kadar samimi olduğumuzu zannetmiyorum.

    Senin tarzınla cevap verecek olursak, bir defa ben gidip de Bobcat alınır süperdir vs demedim. Türkçe yazdığımı zannediyorum. Bu markadan beklenmeyecek derecede iyi modeller diye belirterek yazdım. Fiyatı, servis kolaylığı ceteris paribus olarak düşünerek sadece bu modellerin verdiklerine göre değerlendirdim. Tercih edilebilirlik manasında bir şey yazmadım. Ki japonun ölüsüne binerim anlayışından ne kadar ön yargılı olunduğu belli. 2T mevzusuna gelirsek zaten herkes 2T motor kullanamaz. Etliye sütlüye dokunmayayım uğraştırmasın diyecek adamın harcı değildir Paşa paşa zamanı geldiğinde yağını suyunu benzinini veririm uğraştırmasın bunun dışında diyen adam için de 2T gelmez. Yani salon adamının işi değildir. 4T nin avantajları oldukça fazladır. Bunu yadsıyan bir şey yazdığımı göremiyorum. 250cc üstü için 2T yi konuşmam mesela. Ancak bu hacimler altı için performans dediğinde söylediklerimin arkasındayım. Uzun yolda biter diye de bir şey yok 2T ye hakimsen problem yaşamazsın. Her şey kullandığın teknolojiye hakim olmak. Uç noktalarını bilmek anlamak. Bizim memlekette zihniyette tek motor alayım ekonomi yapsın, uçsun kaçsın havalı olsun, rahat olsun ve de ucuz olsun diye all in one hastalığı olduğundan (Bunun cepteki para ile doğru orantısı var tabi ) doğal tabi. Bir de uzun yol (Tabi ben uzun denilince 500-1000km üzeri düşünüyorum) yapacaksam bu işin ehli olan motorlara binerim. SS ile arazide gitmeye nasıl kalkışılmıyorsa değil mi? Türkiye`deki vatandaşın motordan anlamadığı kesin de. Genel anlamda son tüketici açısından satışı yapanların pazar açısından 4T yi neden tercih ettikleri zaten ortada. Pazarlama stratejisinin de büyük önemi var. Bütün yarışlardaki motorlar 4T değil. Google diye bir icat var bak bakalım bir bütün yarışlarda 4T mi kullanılıyor? 2009 model 2T neler varmış. Hangi yarışlar yapılıyormuş. Bir bak derim. Tabi yine Türkiye`de milletin motor yarışından tek anladığı tek bir sınıf ve kategori olduğu için bilmemek doğal. Yine Türkçe yazdığımı zannediyordum; 125cc de (125cc y e kadar) performans istiyorsam diye başladım cümleme. Rektefiyede şöyledir, şu kadar fazla yakar gibi problemler beni alakadar etmiyor. Parası, zamanı olmayan o sevgiyi beslemeyen adam almaz alamaz. Zaten hem performanslı makina olsun hem de yakıt ekonomosi yapsın zihniyetini anlamam. "Performans" kelimesinin içini boşalttılar. Senin ömüründen ömür geçmişse rektefiyede çalıştığın ustaya ya da kendine veryansın et. Bana değil. Zira öyle bir problem yaşamadım şükür. Kokma olayına gelirsek sıkışık istanbul trafiğinde 2 saat yol alınca lavanta kokmuyoruz herhalde. Neyse bu başlık da benim açımdan miadını doldurdu. Kolay gelsin. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 16 Temmuz 2009; 12:28:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: manyamisboyss

    mondial 150zat al daha cok zevk alırsın en azından altındaki makine gorundugu gibi iş yapar ki eger hız tutkunuysan gorunusune aldanma derim bu motor ölü!!
    birde soyle birsey var eger dedigim gibi hız tutkunuysan ve paraya kıyabiliyorsan yapabilceginin en iyisini yap
    honda 1000rr yada vfr 800 dusun honda bana gore en kalite makineleri uretiyor ve bunun lastigide gorunuste sandıgın gibi yere yapısmaz yatıslarında sorun olur 60 derecede yere yapısma tehliken war ozellikle 22milyar gibi bir fiyata bir honda sahibi olursan ki dikkatli bir surucuysen 1000RR tam bu işlerin makinesi dizlerin yere degse bile motor dengede
    Yok bunlar bana cok agır kaçar diyorsan arkadasım o zaman sanaa CBR 125r uygundur eminim ki

    katılanlar ?

    Kanuni 200 R alayım diyen birine Scoter veya RR1000 tavsiye ettiğine göre bayağı bir motor bilgin var




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.