|
hocam adamlara 3 sefer dilekçe götürdüm, birinde aldılar onda da cevap verecek şekilde değil, masanın üstünde öyle kaldı.Burda ilgili müdürlük personelinin tavrı önemli bulunduğum bölgede benden çok sonra bu işlere girip başvuru bile yapmadan işlerini çözen insanlar var, siz başka türlüsü mümkün olmadığı için hukuki olarak nasıl çözüm alınacağını yönünde bilgi vererek yardımcı olmaya çalışıyorsunuz, bu konuda minnetarız, ancak sorumu tekrarlamam gerekirse Port dolabınının herhangi bir şekilde zarar görmesi durumunda aynı sayıda porta sahip çok eski olan bu port kutusuna sahip dolaplardan mı konulur, yoksa yenileri daha fazla mı porta sahip olur, 6 yıldır psikolojim bozuldu, o BTK denen Türk Telekom u koruma ve kollama dan başka görevi olmayan kurum 13 adet başvurumuna bir defa bile okuyup cevap vermemiştir, tek yaptıkları telekomun cevabını göndermek, ben bu konuyla ilgili diğer operatöre de başvurdum, cevapları; size hizmet verdiğimiz her konuda memnuniyetinizi sağlamak bizim önceliğimizdir. …. ve fiber altyapımızı kullanmak için ilettiğiniz talebinizle ilgili uzman birimlerimizle iletişime geçtik. Ekiplerimizden aldığımız bilgiye istinaden şirket yatırımlarımız kapsamında, iletmiş olduğunuz lokasyonda 2025 yılına ait bir yatırım planı bulunmamaktadır. DSL hizmeti, Türk Telekom altyapısı üzerinden veriliyor. Bu kapsamda talebinizi ilgili şirkete iletebilirsiniz. ..dışında bir cevap alamadım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki







kullanıcısına yanıt
Hızlı






