Şimdi Ara

kahretsin bu forum beni de vw düşmanı yaptı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aslında biliyorum olması gereken de bu tam olarak. fiyatlar astronomik seviyelere ulaşmış durumda. 150 bin lirayı passat'a gömmeye çalışanlar normal karşılanıyor toplumda.
    ancak ne var ki bir zamanlar bende cahildim, dayımın tiguan'ına bayılırdım çok severdim, amcamın CC'sini ise premium araç yerine koyardım yani baya seviyordum vw'yi ve mutluydum. ta ki bu forumda biraz takılana kadar gözlerim açıldı ve bu tür markaların araçlarına büyük bir ön yargıyla bakmaya başladım. hatta öyle ki sahiplerine bile ön yargıyla yaklaşıyorum. kendimi durduramıyorum bu markalar ne ara bu kadar astronomik fiyat koydular? 70 bin lira maksimum basılırdı iyiydi o günler hadi CC'de lüks aracınız olsa onada 100 bin basardı marka bağımlısı olan ama abi maksimum bu olmalıydı. şimdi 150 bini bu markaya gömen normal karşılanıyor memlekette yok böyle birşey.







  • Vw ye dusman olmaya gerek yok. Vw ne oldugu bilinen bir araba.

    Izalasyonu iyi
    Koltuklari rahat
    Komforlu
    Yumusak suspansiyonlu
    fiyat skalasi her keseye uygun motor ve sanzuman secenekli

    tabi bunun yaninda yag yakan motoru
    hatali uretim dsgsi
    pahali parcasi
    cok zehir sacan motoru
    bos versiyon satisi
    dayaniksiz malzeme kullanimi
    Cag disi motoru
    cok yakmasi vs

    vs gibi artisiyla eksisiyle kabul edilmis bir arabadir.

    simdi artisiyla eksisiyle bu arac aliniyor satiliyor biniliyor. Aracin ne sundugu ne oldugu belli. Ben neden markaya dusman olayim.? Veya herhangi biri neden bu markaya dusman olsun.

    Simdi vw segmentine ve fiyatina gore birisi cikip vw komforsuz veya yalitimi cok kotu der ise bu adam bariz sacmaliyordur. Bu adama karsi pek cok insan tepki koyar.

    veya tam tersi dsg super arabam az yakiyor veya parcalari cok dayanikli diyen adam da sacmaliyordur. Bu adam da tepki gorur.

    yani markaya bir insan neden dusman olur? 0km arac alir burnu servisten cikmaz cebinden tonla para cikar pek cok vaktini serviste gecirir ve derki "basima bunlar geldi ben dusmanim bu markaya" der. Ama onun disinda marka dusmanligi ve marka fanatikligi tepki ceken bir olaydir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Markaya düşman olmak mantıklı bir hareket değil zaten. Forumda belli başlı birkaç kişi eğlence olsun diye bunu dile getiriyor, sevmedikten sonra VW'yi tercih etmezler olur biter. Otomobil Genel'de genel konular tartışıldığı için olumsuz içerikli mesajları sıklıkla görebilirsiniz. Markaya özel bölümlerde neyin ne olduğunu anlatan yararlı üyeler mevcut. Kullanan kesim neyin ne olduğunun farkında aslında, forumda daha çok tepki çekmek amacıyla birileri bilerek hoş olmayan ifadeler kullanarak kendilerince prim kazanmanın davasında.
  • Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....

    çoğunlukla haklısınız. benim asıl anlatmak istediğim şey aslında şuydu; şimdi kapitalizmin doğasında herşeyi patronlar yönetir. bir araya gelir ve o anki piyasa durumunu belirlerler. sportage'ın yeni kasasının ilk çıktığı yıl sanırım 2011 yılıydı ve başlangıç fiyatı bu şekildeydi. ancak 1-2 yıl içerisinde bu kasa bir makyaj geçirerek 20 bin lira aralığında zamma uğrayıp 70 bin lira başlangıç fiyatıyla sabitlendi. bakıyorsunuz, vw öyle,hyundai öyle,nissan,ford,fiat bütün "anadolu markaları" diyebileceğimiz markalar, birden tüm araçlarını 70 bin liradan satışa sundular en boş olanını yani. ilan sitelerine girip sportage fiyatlarına bakın, hatta ben göstereyim size;

    bu iki aracın ilan sahipleri araçlarının nokta hatasız olduğunu iddia ediyor. peki ya bu araç, baştan sona noktası noktası herşeyi ile aynı iken, nasıl oluyor da 22 bin lira fark oluşuyor? soruyorum size? bakın bunuda ben söyleyeyim, patronların piyasayı nasıl manipüle ettiğini gösteriyor bu tablo. iki araç aynı iken 2 yılda tüm araçlara 20 bin lira fark geldi, ayrıca durum bugün itibariyle 30binlere 40 binlere ulaşmış durumda. tucson gibi bir araç nasıl oluyor da 82.000 liradan başlıyor? bir cinlikte burada var bakın, bu aracı alırsan 30 bin lira daha verip donanımlı almalısın ki, keyfini çıkarabilesin. 4x4 olanını almak için 15 bin lira daha vermelisin. ancak 4x4 sözde 4x4 azıcık otluktan geçeyim desen geçemezsin.

    herneyse artık. bir mesajımla dünyaları değiştiremeyeceğimin bende farkındayım. arz ve talep meselesi. bizim cahil millet kalkıp arabanın ilk çıktığı gibi test sürüşünde bitmezse olmaz yani. çıkıp passat'a, mondeo'ya, o kadar para vermese kapitalistlerde o kadar zam yapamazlar. resmen şaka gibi, adam elinde 100-150 bin lira para ile aylarca adam yerine bile konmayıp bekletiliyor resmen şaka.. bu yüzden diyorum, bu markalara karşıyım ben. almayın aldırmayın. 100-150 bin lira parası olan artık premium markalara yönelmelidirler. isterse ikinci el alsın ama kesinlikle premium alsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....

    çoğunlukla haklısınız. benim asıl anlatmak istediğim şey aslında şuydu; şimdi kapitalizmin doğasında herşeyi patronlar yönetir. bir araya gelir ve o anki piyasa durumunu belirlerler. sportage'ın yeni kasasının ilk çıktığı yıl sanırım 2011 yılıydı ve başlangıç fiyatı bu şekildeydi. ancak 1-2 yıl içerisinde bu kasa bir makyaj geçirerek 20 bin lira aralığında zamma uğrayıp 70 bin lira başlangıç fiyatıyla sabitlendi. bakıyorsunuz, vw öyle,hyundai öyle,nissan,ford,fiat bütün "anadolu markaları" diyebileceğimiz markalar, birden tüm araçlarını 70 bin liradan satışa sundular en boş olanını yani. ilan sitelerine girip sportage fiyatlarına bakın, hatta ben göstereyim size;

    bu iki aracın ilan sahipleri araçlarının nokta hatasız olduğunu iddia ediyor. peki ya bu araç, baştan sona noktası noktası herşeyi ile aynı iken, nasıl oluyor da 22 bin lira fark oluşuyor? soruyorum size? bakın bunuda ben söyleyeyim, patronların piyasayı nasıl manipüle ettiğini gösteriyor bu tablo. iki araç aynı iken 2 yılda tüm araçlara 20 bin lira fark geldi, ayrıca durum bugün itibariyle 30binlere 40 binlere ulaşmış durumda. tucson gibi bir araç nasıl oluyor da 82.000 liradan başlıyor? bir cinlikte burada var bakın, bu aracı alırsan 30 bin lira daha verip donanımlı almalısın ki, keyfini çıkarabilesin. 4x4 olanını almak için 15 bin lira daha vermelisin. ancak 4x4 sözde 4x4 azıcık otluktan geçeyim desen geçemezsin.

    herneyse artık. bir mesajımla dünyaları değiştiremeyeceğimin bende farkındayım. arz ve talep meselesi. bizim cahil millet kalkıp arabanın ilk çıktığı gibi test sürüşünde bitmezse olmaz yani. çıkıp passat'a, mondeo'ya, o kadar para vermese kapitalistlerde o kadar zam yapamazlar. resmen şaka gibi, adam elinde 100-150 bin lira para ile aylarca adam yerine bile konmayıp bekletiliyor resmen şaka.. bu yüzden diyorum, bu markalara karşıyım ben. almayın aldırmayın. 100-150 bin lira parası olan artık premium markalara yönelmelidirler. isterse ikinci el alsın ama kesinlikle premium alsın.

    Ne alalım?




  • bende düşmanlıktan ziyade sürekli VW konusu açılmasından sıkıldım. başka marka model araba mı yok?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    forum yine şeyi yemiş
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bantu

    quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....

    çoğunlukla haklısınız. benim asıl anlatmak istediğim şey aslında şuydu; şimdi kapitalizmin doğasında herşeyi patronlar yönetir. bir araya gelir ve o anki piyasa durumunu belirlerler. sportage'ın yeni kasasının ilk çıktığı yıl sanırım 2011 yılıydı ve başlangıç fiyatı bu şekildeydi. ancak 1-2 yıl içerisinde bu kasa bir makyaj geçirerek 20 bin lira aralığında zamma uğrayıp 70 bin lira başlangıç fiyatıyla sabitlendi. bakıyorsunuz, vw öyle,hyundai öyle,nissan,ford,fiat bütün "anadolu markaları" diyebileceğimiz markalar, birden tüm araçlarını 70 bin liradan satışa sundular en boş olanını yani. ilan sitelerine girip sportage fiyatlarına bakın, hatta ben göstereyim size;

    bu iki aracın ilan sahipleri araçlarının nokta hatasız olduğunu iddia ediyor. peki ya bu araç, baştan sona noktası noktası herşeyi ile aynı iken, nasıl oluyor da 22 bin lira fark oluşuyor? soruyorum size? bakın bunuda ben söyleyeyim, patronların piyasayı nasıl manipüle ettiğini gösteriyor bu tablo. iki araç aynı iken 2 yılda tüm araçlara 20 bin lira fark geldi, ayrıca durum bugün itibariyle 30binlere 40 binlere ulaşmış durumda. tucson gibi bir araç nasıl oluyor da 82.000 liradan başlıyor? bir cinlikte burada var bakın, bu aracı alırsan 30 bin lira daha verip donanımlı almalısın ki, keyfini çıkarabilesin. 4x4 olanını almak için 15 bin lira daha vermelisin. ancak 4x4 sözde 4x4 azıcık otluktan geçeyim desen geçemezsin.

    herneyse artık. bir mesajımla dünyaları değiştiremeyeceğimin bende farkındayım. arz ve talep meselesi. bizim cahil millet kalkıp arabanın ilk çıktığı gibi test sürüşünde bitmezse olmaz yani. çıkıp passat'a, mondeo'ya, o kadar para vermese kapitalistlerde o kadar zam yapamazlar. resmen şaka gibi, adam elinde 100-150 bin lira para ile aylarca adam yerine bile konmayıp bekletiliyor resmen şaka.. bu yüzden diyorum, bu markalara karşıyım ben. almayın aldırmayın. 100-150 bin lira parası olan artık premium markalara yönelmelidirler. isterse ikinci el alsın ama kesinlikle premium alsın.

    Ne alalım?

    fakirin aracı bellidir. ya temiz ikinci ellere yönelecek yada symbol,egea tarzı f/p araçlara binecek. Dacia'nın 4x4'leride 60 bin liraya sıfırı alınabilir.

    bakın kimseyi küçümsediğimi düşünmeyin, çünkü öyle birsey yaptıgım yok. gidip 100-150 bin lira bu Araçlara gomeceksiniz ve bi ton borcun altına gireceksiniz. en iyisi o paranın yarısına altınıza f/p araç cekin, gerisini işinize yatırın. daha fazla kazanınca elinizdeki aracı satıp üstüne biraz daha fazla para koyarak daha iyi araçlara binin. benim tavsiyem budur. ama elinizde 100 bin lira 150 bin lira para ile 70 bin lira etmeyecek paralara bu Araçları alırsanız daha piyasa cok bu seviyeleri özler. daha doğrusu sizler özletirsiniz. 115.000 tucson alırsın, sözde 4x4'dür ama otluktan bile geçemez o sözde 4x4. tekrar söylüyorum, ben size kendinize biraz daha sabrı öğretip daha iyilerine binmenizi söylüyorum. yaptıgım bu yani. ben böyle yapıyorum sizde böyle yapın diye..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bantu

    quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....

    çoğunlukla haklısınız. benim asıl anlatmak istediğim şey aslında şuydu; şimdi kapitalizmin doğasında herşeyi patronlar yönetir. bir araya gelir ve o anki piyasa durumunu belirlerler. sportage'ın yeni kasasının ilk çıktığı yıl sanırım 2011 yılıydı ve başlangıç fiyatı bu şekildeydi. ancak 1-2 yıl içerisinde bu kasa bir makyaj geçirerek 20 bin lira aralığında zamma uğrayıp 70 bin lira başlangıç fiyatıyla sabitlendi. bakıyorsunuz, vw öyle,hyundai öyle,nissan,ford,fiat bütün "anadolu markaları" diyebileceğimiz markalar, birden tüm araçlarını 70 bin liradan satışa sundular en boş olanını yani. ilan sitelerine girip sportage fiyatlarına bakın, hatta ben göstereyim size;

    bu iki aracın ilan sahipleri araçlarının nokta hatasız olduğunu iddia ediyor. peki ya bu araç, baştan sona noktası noktası herşeyi ile aynı iken, nasıl oluyor da 22 bin lira fark oluşuyor? soruyorum size? bakın bunuda ben söyleyeyim, patronların piyasayı nasıl manipüle ettiğini gösteriyor bu tablo. iki araç aynı iken 2 yılda tüm araçlara 20 bin lira fark geldi, ayrıca durum bugün itibariyle 30binlere 40 binlere ulaşmış durumda. tucson gibi bir araç nasıl oluyor da 82.000 liradan başlıyor? bir cinlikte burada var bakın, bu aracı alırsan 30 bin lira daha verip donanımlı almalısın ki, keyfini çıkarabilesin. 4x4 olanını almak için 15 bin lira daha vermelisin. ancak 4x4 sözde 4x4 azıcık otluktan geçeyim desen geçemezsin.

    herneyse artık. bir mesajımla dünyaları değiştiremeyeceğimin bende farkındayım. arz ve talep meselesi. bizim cahil millet kalkıp arabanın ilk çıktığı gibi test sürüşünde bitmezse olmaz yani. çıkıp passat'a, mondeo'ya, o kadar para vermese kapitalistlerde o kadar zam yapamazlar. resmen şaka gibi, adam elinde 100-150 bin lira para ile aylarca adam yerine bile konmayıp bekletiliyor resmen şaka.. bu yüzden diyorum, bu markalara karşıyım ben. almayın aldırmayın. 100-150 bin lira parası olan artık premium markalara yönelmelidirler. isterse ikinci el alsın ama kesinlikle premium alsın.

    Ne alalım?

    fakirin aracı bellidir. ya temiz ikinci ellere yönelecek yada symbol,egea tarzı f/p araçlara binecek. Dacia'nın 4x4'leride 60 bin liraya sıfırı alınabilir.

    bakın kimseyi küçümsediğimi düşünmeyin, çünkü öyle birsey yaptıgım yok. gidip 100-150 bin lira bu Araçlara gomeceksiniz ve bi ton borcun altına gireceksiniz. en iyisi o paranın yarısına altınıza f/p araç cekin, gerisini işinize yatırın. daha fazla kazanınca elinizdeki aracı satıp üstüne biraz daha fazla para koyarak daha iyi araçlara binin. benim tavsiyem budur. ama elinizde 100 bin lira 150 bin lira para ile 70 bin lira etmeyecek paralara bu Araçları alırsanız daha piyasa cok bu seviyeleri özler. daha doğrusu sizler özletirsiniz. 115.000 tucson alırsın, sözde 4x4'dür ama otluktan bile geçemez o sözde 4x4. tekrar söylüyorum, ben size kendinize biraz daha sabrı öğretip daha iyilerine binmenizi söylüyorum. yaptıgım bu yani. ben böyle yapıyorum sizde böyle yapın diye..

    Şu konuda sizinle hemfikirim. Kesinlikle elimizdeki paraya göre yani bütçemize göre araç, mal, mülk edinmeliyiz. Eğer imkanın varsa isteğe bağlı (isteyen yine almayabilir) daha pahalı seçenekleri değerlendirebilir. İlk aracım ile şuanki aracım arasında yaklaşık 4 katı fiyat farkı var. Bir sonraki araç olarak da Tucson almayı planlıyorum hatta yakın tarihte almış bile olacaktım ancak yaklaşık bir yıllık bir ödemem var, onun sonrasında kısmet olursa bu aracı alıcam. Kore araçlarına son derece yakınım, dört arabam oldu hepsi Kore araçları ve son derece keyifle bindim. Tucson dediğiniz araç son derece başarılı, hatta Türkiye'de satın rekorları kıran birçok aracı güvenlik testlerinde uzak ara geçen bir araç. 4x4'ü çalışmaz diye bir durum yok ama aracı kullanıma bağlı minicik tepeden bile geçemezsiniz. Sizin bahsettiğini Otopark’ın testidir ve kullandıkları parkurun bir yerinde x3’ün kaldığı bir yerde Tucson’un başarılı olduğu dile getirildi yani sizin yaklaşımınıza göre x3, Tucson’dan kötüdür. Size bir Tucson testi linki vereyim. Buyrun:

    https://www.youtube.com/watch?v=qMXwZOO5s40

    Tucson şehir aracıdır, ağır arazi koşulları aracı değildir ki bu segmentteki araçların tepkimeleri birbirine yakındır. Bu araçla offroad yapmaya niyetlenen kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez, zaten bu araç da bu kişileri mutlu etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bantu

    quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bantu

    quote:

    Orijinalden alıntı: LOSTMAN'

    quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Bütün markaların artı ve eksileri mevcut, bardağın hangi tarafından daha uzun baktığına göre değişir.

    Fiyat konusunda piyasayı sadece vw üstünden incelemek ve detaylandırmak, diğerlerine çokta bakmıyorum demenin itirafıdır. Fiyatlar genel olarak ekonomimizin zaten standartları dışında...

    Bir modele markaya düşman olmak ayrı bir önyargı duvarıdır, bu varsa zaten burada ne anlatıldığının önemi yok....

    çoğunlukla haklısınız. benim asıl anlatmak istediğim şey aslında şuydu; şimdi kapitalizmin doğasında herşeyi patronlar yönetir. bir araya gelir ve o anki piyasa durumunu belirlerler. sportage'ın yeni kasasının ilk çıktığı yıl sanırım 2011 yılıydı ve başlangıç fiyatı bu şekildeydi. ancak 1-2 yıl içerisinde bu kasa bir makyaj geçirerek 20 bin lira aralığında zamma uğrayıp 70 bin lira başlangıç fiyatıyla sabitlendi. bakıyorsunuz, vw öyle,hyundai öyle,nissan,ford,fiat bütün "anadolu markaları" diyebileceğimiz markalar, birden tüm araçlarını 70 bin liradan satışa sundular en boş olanını yani. ilan sitelerine girip sportage fiyatlarına bakın, hatta ben göstereyim size;

    bu iki aracın ilan sahipleri araçlarının nokta hatasız olduğunu iddia ediyor. peki ya bu araç, baştan sona noktası noktası herşeyi ile aynı iken, nasıl oluyor da 22 bin lira fark oluşuyor? soruyorum size? bakın bunuda ben söyleyeyim, patronların piyasayı nasıl manipüle ettiğini gösteriyor bu tablo. iki araç aynı iken 2 yılda tüm araçlara 20 bin lira fark geldi, ayrıca durum bugün itibariyle 30binlere 40 binlere ulaşmış durumda. tucson gibi bir araç nasıl oluyor da 82.000 liradan başlıyor? bir cinlikte burada var bakın, bu aracı alırsan 30 bin lira daha verip donanımlı almalısın ki, keyfini çıkarabilesin. 4x4 olanını almak için 15 bin lira daha vermelisin. ancak 4x4 sözde 4x4 azıcık otluktan geçeyim desen geçemezsin.

    herneyse artık. bir mesajımla dünyaları değiştiremeyeceğimin bende farkındayım. arz ve talep meselesi. bizim cahil millet kalkıp arabanın ilk çıktığı gibi test sürüşünde bitmezse olmaz yani. çıkıp passat'a, mondeo'ya, o kadar para vermese kapitalistlerde o kadar zam yapamazlar. resmen şaka gibi, adam elinde 100-150 bin lira para ile aylarca adam yerine bile konmayıp bekletiliyor resmen şaka.. bu yüzden diyorum, bu markalara karşıyım ben. almayın aldırmayın. 100-150 bin lira parası olan artık premium markalara yönelmelidirler. isterse ikinci el alsın ama kesinlikle premium alsın.

    Ne alalım?

    fakirin aracı bellidir. ya temiz ikinci ellere yönelecek yada symbol,egea tarzı f/p araçlara binecek. Dacia'nın 4x4'leride 60 bin liraya sıfırı alınabilir.

    bakın kimseyi küçümsediğimi düşünmeyin, çünkü öyle birsey yaptıgım yok. gidip 100-150 bin lira bu Araçlara gomeceksiniz ve bi ton borcun altına gireceksiniz. en iyisi o paranın yarısına altınıza f/p araç cekin, gerisini işinize yatırın. daha fazla kazanınca elinizdeki aracı satıp üstüne biraz daha fazla para koyarak daha iyi araçlara binin. benim tavsiyem budur. ama elinizde 100 bin lira 150 bin lira para ile 70 bin lira etmeyecek paralara bu Araçları alırsanız daha piyasa cok bu seviyeleri özler. daha doğrusu sizler özletirsiniz. 115.000 tucson alırsın, sözde 4x4'dür ama otluktan bile geçemez o sözde 4x4. tekrar söylüyorum, ben size kendinize biraz daha sabrı öğretip daha iyilerine binmenizi söylüyorum. yaptıgım bu yani. ben böyle yapıyorum sizde böyle yapın diye..

    Şu konuda sizinle hemfikirim. Kesinlikle elimizdeki paraya göre yani bütçemize göre araç, mal, mülk edinmeliyiz. Eğer imkanın varsa isteğe bağlı (isteyen yine almayabilir) daha pahalı seçenekleri değerlendirebilir. İlk aracım ile şuanki aracım arasında yaklaşık 4 katı fiyat farkı var. Bir sonraki araç olarak da Tucson almayı planlıyorum hatta yakın tarihte almış bile olacaktım ancak yaklaşık bir yıllık bir ödemem var, onun sonrasında kısmet olursa bu aracı alıcam. Kore araçlarına son derece yakınım, dört arabam oldu hepsi Kore araçları ve son derece keyifle bindim. Tucson dediğiniz araç son derece başarılı, hatta Türkiye'de satın rekorları kıran birçok aracı güvenlik testlerinde uzak ara geçen bir araç. 4x4'ü çalışmaz diye bir durum yok ama aracı kullanıma bağlı minicik tepeden bile geçemezsiniz. Sizin bahsettiğini Otopark’ın testidir ve kullandıkları parkurun bir yerinde x3’ün kaldığı bir yerde Tucson’un başarılı olduğu dile getirildi yani sizin yaklaşımınıza göre x3, Tucson’dan kötüdür. Size bir Tucson testi linki vereyim. Buyrun:

    https://www.youtube.com/watch?v=qMXwZOO5s40

    Tucson şehir aracıdır, ağır arazi koşulları aracı değildir ki bu segmentteki araçların tepkimeleri birbirine yakındır. Bu araçla offroad yapmaya niyetlenen kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez, zaten bu araç da bu kişileri mutlu etmez.


    benim görüşüm eğerki tucson'a verecek kadar paranız varsa yani 100 bin ve üzeri paranız, zengin statüsüne giriyorsunuz demektir. bu nedenle artık daha premium araçlara yönelmeniz gerekiyor bence. bakın bizim pederin hatrı sayılır bir geliri var bize dedi ki, taksitli citroen c5 alıcam taksitle 2-3 yıla öderim mis gibi dedi, dedim ki sen o aracı alıcaksın, ortalama 120 bin lira aracın fiyatı bu arada, dedim alıcaksın imzayı attığın gibi elinde kalıcak araba. zaten o istediğin konforu,süratı,o rahatlığı elbette ki alamayacaksın ne gerek var dedim. hem dedim ki o kadar paran var 120-150 bin arası 520i veya e180 falan al sıfır gibi araçlar zaten km'si 50 binin altında olan milyon tane var dedim. oda razı oldu ancak sonradan biraz daha araştırınca 60-70 bin arası bakımlı grand cherokee'lere baktık baya hoşuna gitti adamın. tucson-grand cherokee karşılaştırmasına zaten hiç girmiyorum. hem dedi 2-3 yıl kullanırım sonrasında para nasıl olsa birikir bunu da yine aynı fiyattan satar 150-200 binlik güzel bir suv alırım dedi. ve bu yaz almaya niyetlendi. bakın nerden nereye. sonunda yine olay sabıra ve aklın yoluna geldi.

    ben bikere en başta sıfır araç almaya karşıyım. biz bu arada tucson'da düşündük babamla c5 hikayesine oda dahil yani. dediğim gibi sıfır araç almaya da karşıyım çünkü mercedes,bmw,audi falan alır ortalama 1-2 yıl kullanır ya az zarar eder yada hiç zarar etmezsin ama tucson'a 115 bini yatırdığın an elinde kalıyor araba. şimdi herşey para değil kendimizi düşünüyoruz demeyin bana. 120 bine aldığın arabayı 3 yıl sonra sattığında ettiğin zararı düşün. para kolay kazanılmıyor,bakın şu lafımı unutmayın; yerde, para hariç her türlü şeyi bulabilirsin.
    ve şu babamın lafını da hiç unutmayın bizi ailecek topladı (baya kalabalık bir aileyiz bu arada) ve dedi ki; bu dünyada israf hariç, kendinizi elinizden geldiğince dünya malından mahrum bırakmayın.

    son olarak her düşünceye, özellikle de karşımda tartıştığım insanın düşüncelerine sonsuz saygılıyım. benim harcamalarla ilgili çizgim bu, size hayırlı ve iyilikle dolu bir yaşam diliyorum. iyi forumlar.




  • Harcamalarınıza yada harcamayla alakalı tek bir marka ve modele takıntılı kalmamanıza saygım var. Konuyu açıkçası uzatmak istemiyorum ama araba işi zevk ve ihtiyaç meselesi. Bahsi geçen arabaları C5 hariç hep ikinci el alırım, birkaç yaşında şu kilometrede derken kıyasınızda Tucson 115.000 verilmez diyorsunuz. Tucson'u da ikinci el niye almayı değerlendirmiyorsunuz? Araç fiyatları malesef yüksek keşke daha makul olsa da herkes istediği aracı alabilse. Sağlıcakla kalın ...
  • volkstrollerin bazen b*kunu çıkarmasından dolayı ister istemez düşman olunuyor zaten
    yazmış bi tanesi demin 1.2 tsi 4.5lt temiz , şehirdışı 90a sabitlersen yakar, şehir içine girmeyecek mi bu araba?
    yak bakalım istanbulda 4.5 lt gidip ilk fırsatta alayım
    yani zaten konudaki tüketimler de şehiriçi tüketimleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 3 Aralık 2015; 0:44:02 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.