Şimdi Ara

Kafam karıştı. Hangisini, ne zaman almalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar genelde pek konu açmam ve yazılanları izlemekle yetinirim. Bu bölümede pek uğramam ama olay biraz ciddi olunca inceleme ve konu açma gereği duydum. Her okuduğumda kafam daha da karışıyor. Herkes tabiki kendi yorumunu yazacak ama neyin kim için doğru olduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Bu konulardan bir sürü var ama birde benimkine el atın bir zahmet :P

    Şimdi durum şöyle ben bir araba almayı düşünüyorum. Forumdan okuduğum yorumlarda her defasında fikir değiştiriyorum. Alıcağım araba 35 en fazla 38YTL. civarı olucak. Tabi daha ucuz olsada olur :) Çünkü ek paket teçhizat vs.' yede harcama olabilir. para yok, herşey para. Bir kaç sorum olucak

    1- Dizel ve Benzinli olayları ile ilgili. Dedim ya forumu epey okudum. Çok ilginç hesap ve yorumlar var doğrusu işin içinden çıkamadım. Dizele 4-5 ytl fazla para vermek mi? yoksa benzinli alıp o 4-5ytl yi yıllara bölmek mi? Çok aşırı uzaklara gitme olaylarım yok. En fazla ist-şile belki oda arada bir. Bakımlarda dizel de pahalıymış.

    2-Aşağıdaki araçların Servis, yedek parça vs. durumları nedir?

    3-Araç almak için En uygun zaman hangisi? Bu markaların 2007 modelleri yakın zamanda çıkıcak sanırım beklemek doğrumu? + Ağustos sonrası alınan araçlar için bir kaç vergi ödenmiyormuş sanırım pek bilgim yokta.

    Neyse Şimdi bunlar içinden ne seçim yapmak doğru olur. öyle başlayalım yoksa yazı çok uzar.

    1-YENİ IBIZA Stylance 1.4 lt 100hp =Tavsiye Edilen Indirimli Anahtar Teslim Fiyatı 28.170 YTL. Bu stylance en üst seçenek sanırım, he birde dizeli var ve birde burda ibizayı çok kötülüyenler olmuştu kararsız kaldım.

     Kafam karıştı. Hangisini, ne zaman almalı?


    2-Yeni Opel Astra 1.6i 16V Twinport HB Cosmo = Kampanyalı Anahtar Teslim 38 küsür YTL. Buda Cosmo en üst seçenek ve canımızı fazla acıtacak gibi. Dizele girmiyorum bile :)

     Kafam karıştı. Hangisini, ne zaman almalı?


    3-Peugeot 206 yada 207 arasında kalmıştım. Gene burdan biri fransız arabaları binilmiyecek kadar kötüdür diye bi kaç yorum yazmıştı Bu nedenle Citroen ' ede şüpheli yaklaşıyorum. Epeyde bir yorum okudum tabi tek bir kişi yüzünden değil bu soğukluk. Peugeot larda epey bir sorun çıkıyormuş. Citroenlerdede öyle, süspansiyon vs sorunlar varmış. Tamamen şanş işi olduğu falan yazılmış. Epey karışık.

    4-Hyundai Getz 1.4 DOHC 4HY KLM ABS SR = Teslim fiyatı = 28.029 YTL. Otomatik viteslisi ise 29.829 YTL. Otomatik perfomans olarak çok bir şey vermez ama daha rahat sanırım? Liste fiyatları daha ucuz aslında ama yazmamışlar. Birde benzinli olan 1.6 sı 3 kapı olduğu ıcın yazmadım. onun fiyatıda 30.179 YTL.

     Kafam karıştı. Hangisini, ne zaman almalı?


    şimdi bunlaradan hangisi nedir kimdir bi bilen yardımcı olur mu acaba bekliyelim bakalım. Epey uzun oldu idare edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AmigamaN -- 10 Ağustos 2006; 22:10:52 >







  • şimdi önce şunu söyleyelim dizel alırken 3-4-5 fazla veriyon ama satarkende 2-3 fazla satacan benzinliye göre birde bindiğin sürece edeceğin tasarrufu düşün,birbirini karşılar zarar edeceğini zannetmiyorum gelelim masraflarına eskisi gibi arabalar artık 50-60bin kmde servise girmiyo parçaları değişmiyo geçen sene albea multijet dizel aldık arkadaşlara 50 bin kmdeydi taksiye soktular arkadaşa soruyorum araba 1 yılda şehir içinde 110 bin km yol yapmış olmuş km 160 bin km fren balataları değişmiş sadece,yağ su ayrı tabi o her arabada değişir,araba 160bin kmde ne ön takım ,ne amortisör,klima sorun çıkartmamış gazı bile orjinal gazı,nede baskı balata değişti,triger zincirli sistem kayış gibi 60-100 arası değişme derdi yok,düşünün hiç bir masraf çıkartmadı ve yolda bırakmadı diyor gece gündüz çalışyor,
    normal şahıs bu kadar km yapamayacağına göre bu normal vatandaşa göre yıllık 25 bin km yapsa 6-7 sene masraf çıkartamayacak demektir,kaçımız bir arabaya 5-6 sene biniyoruz ki?3-4 sene sonra satmaya kalkıyoruz
    hangisini alayım dersen araştırmanı iyi yap genelde alman ve japon arabalarına ağırlık ver sorunsuz olur satmasıda kolay olur,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 10 Ağustos 2006; 22:14:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    şimdi önce şunu söyleyelim dizel alırken 3-4-5 fazla veriyon ama satarkende 2-3 fazla satacan benzinliye göre birde bindiğin sürece edeceğin tasarrufu düşün,birbirini karşılar zarar edeceğini zannetmiyorum gelelim masraflarına eskisi gibi arabalar artık 50-60bin kmde servise girmiyo parçaları değişmiyo geçen sene albea multijet dizel aldık arkadaşlara 50 bin kmdeydi taksiye soktular arkadaşa soruyorum araba 1 yılda şehir içinde 110 bin km yol yapmış olmuş km 160 bin km fren balataları değişmiş sadece,yağ su ayrı tabi o her arabada değişir,araba 160bin kmde ne ön takım ,ne amortisör,klima sorun çıkartmamış gazı bile orjinal gazı,nede baskı balata değişti,triger zincirli sistem kayış gibi 60-100 arası değişme derdi yok,düşünün hiç bir masraf çıkartmadı ve yolda bırakmadı diyor gece gündüz çalışyor,
    normal şahıs bu kadar km yapamayacağına göre bu normal vatandaşa göre yıllık 25 bin km yapsa 6-7 sene masraf çıkartamayacak demektir,kaçımız bir arabaya 5-6 sene biniyoruz ki?3-4 sene sonra satmaya kalkıyoruz
    hangisini alayım dersen araştırmanı iyi yap genelde alman ve japon arabalarına ağırlık ver sorunsuz olur satmasıda kolay olur,
    alman arabası mı sorunsuz.......

    japonlar bu konuda almanlardan çok ileride.ben corolla hb tavsiye ederim


    3 Ayda Bir VOLKSWAGEN Servisindeyiz tubayaman [14 Temmuz 2005, 08:15]
    2001 model polo Comfortline sahibiyim. O yıllarda kategorisinde en pahalı olan bu aracı Volkswagen güvencesi nedeniyle tercih ettim. Aracım henüz dört yaşında ve elli bin kilometrede ve ben artık aracımın sorunlarıyla uğraşmaktan çok bunaldım. İlk yıl yaşadığım kapı kollarının soyulup yamalı bir görüntüye ulaşmasıyla başlayan yüksek kalitesi ile başlayan ve en son dün Tamaş'a verdiğim aracımın sorununu duyduğumda ve bana söylenen gerekçelerde memnuniyetsizliğim katlanarak arttı.

    Aracım yolculuk esnasında stop etmeye başlamıştı, daha önce de yaşamıştım bu olayı ve bu yüzden daha önce iki kere Tamaş�a götürdüm, bana söylenen benzin kalitesinin bozukluğuydu. Bunun üzerine bana Tamaş tarafından tavsiye edilen benzin istasyonlarından benzin temin etmeye başladım. Ancak en son yaşadığım olay İstanbul Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçerken aracın 4. vitesle giderken yolun ortasında stop etmesiydi.

    Acilen ertesi gün Tamaş�a aracımı götürdüm ve olanlar oldu. Bana boğaz kelebeğinin tıkandığı, her 3 ayda bir temizlenmesi gerektiği söylendi. Duyduğum bu açıklama karşısında şaşırdım, ben taksitle araba almadım, neden her 3 ayda bir aracımı servise götüreyim?

    Arızanın nedenlerini sorduğumda ise;
    1- Yakıt sorunu (söylenen yerler dışında benzin almadım)
    2- Az kullanılmış olduğu (günde en az 50 km gidiyorum)
    3- Düşük devirli kullanılması ( 9 senedir araba kullanıyorum bir gün düşük devirli kullanmadım)
    4- Genelde pololarda bu sorun varmış (bunu bir vw servisi nasıl söyleyebilir?)

    Benim bir önerim var; vw reklamların altına hani şu küçük yıldızlarla bir not düşsün;
    Düzenli olarak her üç ayda bir servise getirecek, para vereceksiniz, yoksa yolun ortasında bir anda aracınız durabilir, takla atabilirsiniz ve bu genelde pololarda olur.

    Bir daha asla vw sahibi olmayı düşünmüyorum kimsenin de olmasını istemem, şu anda benim için maddi olarak hiçbir önemi kalmadı, sadece yaşadığım korkulu anları düşünüyorum.

    VOLSWAGEN Aldığıma Pişman Oldum tosun34 [03 Aralık 2005, 01:01]
    Doğuş Oto�dan 2 Ay önce heveslenerek 26.400 YTL'ye 2006 vw polo Trendline (ABS� li) araç aldım. Aradan kısa bir süre geçti ve fiyatını 24.760 YTL'ye düşürdüler. Bana fiyatların değişmeyeceğini söylemişlerdi, ben bilseydim fiyatların düşeceğini almazdım beklerdim.
    Bu aldığım ilk vw değil, daha önce 2002 polom vardı. Kaliteyi neden düşürmüşler? Neden arabadan bu kadar tıkırtı geliyor? Anlamış değilim. Süspansiyonları iyi değil, lastik uğultusu ve motorun rahatsız edici sesi eski poloda yoktu. Ön camları tam kapanırken bariz sesler duyuyorum.
    Kısacası 2006 polo beni hayal kırıklığına uğrattı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 10 Ağustos 2006; 22:29:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    şimdi önce şunu söyleyelim dizel alırken 3-4-5 fazla veriyon ama satarkende 2-3 fazla satacan benzinliye göre birde bindiğin sürece edeceğin tasarrufu düşün,birbirini karşılar zarar edeceğini zannetmiyorum gelelim masraflarına eskisi gibi arabalar artık 50-60bin kmde servise girmiyo parçaları değişmiyo geçen sene albea multijet dizel aldık arkadaşlara 50 bin kmdeydi taksiye soktular arkadaşa soruyorum araba 1 yılda şehir içinde 110 bin km yol yapmış olmuş km 160 bin km fren balataları değişmiş sadece,yağ su ayrı tabi o her arabada değişir,araba 160bin kmde ne ön takım ,ne amortisör,klima sorun çıkartmamış gazı bile orjinal gazı,nede baskı balata değişti,triger zincirli sistem kayış gibi 60-100 arası değişme derdi yok,düşünün hiç bir masraf çıkartmadı ve yolda bırakmadı diyor gece gündüz çalışyor,
    normal şahıs bu kadar km yapamayacağına göre bu normal vatandaşa göre yıllık 25 bin km yapsa 6-7 sene masraf çıkartamayacak demektir,kaçımız bir arabaya 5-6 sene biniyoruz ki?3-4 sene sonra satmaya kalkıyoruz
    hangisini alayım dersen araştırmanı iyi yap genelde alman ve japon arabalarına ağırlık ver sorunsuz olur satmasıda kolay olur,
    forumda arkadaşın bir tanesi toyota satacak full ona bir bak bence dizel sıfır gibi araba kmde yok,dediğim gibi okadar para veripte sakın kore arabalarına para verme yazık olur alman arabası veya japon veya fransız
    model marka dersen opele çok bindim dizeline binmedim ama benzinliydi bindiklerim yeni astra,yeni vectra ,eski vectralar ,eski astra ve corsa olsun opelde böyle bir sertlik var yani bir toyota gibi bir golf gibi yumuşak sessiz değil(bozuk yol stabileze ve yamalı asfalt),hyundaiye gelelim parçaları kalitesiz işçilik yapamıyolar içi plastiki maddesi hoş değil bozuk yolda ve yamalı asfaltta içine ses alıyo motor kaputu kaldırıyosunuz yeni araba yağ atmış kabloların bazıları kırılmaya başlamış veya çatlamış aracın kmsine bakıyosunuz 20-30 kmde bir araba cam fitilleri bükülmüş bunun gibi,paranın hakkını veremiyo arabaları seri atak sessiz iyi yol tutuyo ama getzler biraz yol tutma konusunda accentlar gibi değil,diyeceğim bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 10 Ağustos 2006; 22:41:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    alman arabası mı sorunsuz.......

    japonlar bu konuda almanlardan çok ileride.ben corolla hb tavsiye ederim


    3 Ayda Bir VOLKSWAGEN Servisindeyiz tubayaman [14 Temmuz 2005, 08:15]
    2001 model polo Comfortline sahibiyim. O yıllarda kategorisinde en pahalı olan bu aracı Volkswagen güvencesi nedeniyle tercih ettim. Aracım henüz dört yaşında ve elli bin kilometrede ve ben artık aracımın sorunlarıyla uğraşmaktan çok bunaldım. İlk yıl yaşadığım kapı kollarının soyulup yamalı bir görüntüye ulaşmasıyla başlayan yüksek kalitesi ile başlayan ve en son dün Tamaş'a verdiğim aracımın sorununu duyduğumda ve bana söylenen gerekçelerde memnuniyetsizliğim katlanarak arttı.

    Aracım yolculuk esnasında stop etmeye başlamıştı, daha önce de yaşamıştım bu olayı ve bu yüzden daha önce iki kere Tamaş�a götürdüm, bana söylenen benzin kalitesinin bozukluğuydu. Bunun üzerine bana Tamaş tarafından tavsiye edilen benzin istasyonlarından benzin temin etmeye başladım. Ancak en son yaşadığım olay İstanbul Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçerken aracın 4. vitesle giderken yolun ortasında stop etmesiydi.

    Acilen ertesi gün Tamaş�a aracımı götürdüm ve olanlar oldu. Bana boğaz kelebeğinin tıkandığı, her 3 ayda bir temizlenmesi gerektiği söylendi. Duyduğum bu açıklama karşısında şaşırdım, ben taksitle araba almadım, neden her 3 ayda bir aracımı servise götüreyim?

    Arızanın nedenlerini sorduğumda ise;
    1- Yakıt sorunu (söylenen yerler dışında benzin almadım)
    2- Az kullanılmış olduğu (günde en az 50 km gidiyorum)
    3- Düşük devirli kullanılması ( 9 senedir araba kullanıyorum bir gün düşük devirli kullanmadım)
    4- Genelde pololarda bu sorun varmış (bunu bir vw servisi nasıl söyleyebilir?)

    Benim bir önerim var; vw reklamların altına hani şu küçük yıldızlarla bir not düşsün;
    Düzenli olarak her üç ayda bir servise getirecek, para vereceksiniz, yoksa yolun ortasında bir anda aracınız durabilir, takla atabilirsiniz ve bu genelde pololarda olur.

    Bir daha asla vw sahibi olmayı düşünmüyorum kimsenin de olmasını istemem, şu anda benim için maddi olarak hiçbir önemi kalmadı, sadece yaşadığım korkulu anları düşünüyorum.

    VOLSWAGEN Aldığıma Pişman Oldum tosun34 [03 Aralık 2005, 01:01]
    Doğuş Oto�dan 2 Ay önce heveslenerek 26.400 YTL'ye 2006 vw polo Trendline (ABS� li) araç aldım. Aradan kısa bir süre geçti ve fiyatını 24.760 YTL'ye düşürdüler. Bana fiyatların değişmeyeceğini söylemişlerdi, ben bilseydim fiyatların düşeceğini almazdım beklerdim.
    Bu aldığım ilk vw değil, daha önce 2002 polom vardı. Kaliteyi neden düşürmüşler? Neden arabadan bu kadar tıkırtı geliyor? Anlamış değilim. Süspansiyonları iyi değil, lastik uğultusu ve motorun rahatsız edici sesi eski poloda yoktu. Ön camları tam kapanırken bariz sesler duyuyorum.
    Kısacası 2006 polo beni hayal kırıklığına uğrattı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    alman arabası mı sorunsuz.......

    japonlar bu konuda almanlardan çok ileride.ben corolla hb tavsiye ederim


    3 Ayda Bir VOLKSWAGEN Servisindeyiz tubayaman [14 Temmuz 2005, 08:15]
    2001 model polo Comfortline sahibiyim. O yıllarda kategorisinde en pahalı olan bu aracı Volkswagen güvencesi nedeniyle tercih ettim. Aracım henüz dört yaşında ve elli bin kilometrede ve ben artık aracımın sorunlarıyla uğraşmaktan çok bunaldım. İlk yıl yaşadığım kapı kollarının soyulup yamalı bir görüntüye ulaşmasıyla başlayan yüksek kalitesi ile başlayan ve en son dün Tamaş'a verdiğim aracımın sorununu duyduğumda ve bana söylenen gerekçelerde memnuniyetsizliğim katlanarak arttı.

    Aracım yolculuk esnasında stop etmeye başlamıştı, daha önce de yaşamıştım bu olayı ve bu yüzden daha önce iki kere Tamaş�a götürdüm, bana söylenen benzin kalitesinin bozukluğuydu. Bunun üzerine bana Tamaş tarafından tavsiye edilen benzin istasyonlarından benzin temin etmeye başladım. Ancak en son yaşadığım olay İstanbul Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçerken aracın 4. vitesle giderken yolun ortasında stop etmesiydi.

    Acilen ertesi gün Tamaş�a aracımı götürdüm ve olanlar oldu. Bana boğaz kelebeğinin tıkandığı, her 3 ayda bir temizlenmesi gerektiği söylendi. Duyduğum bu açıklama karşısında şaşırdım, ben taksitle araba almadım, neden her 3 ayda bir aracımı servise götüreyim?

    Arızanın nedenlerini sorduğumda ise;
    1- Yakıt sorunu (söylenen yerler dışında benzin almadım)
    2- Az kullanılmış olduğu (günde en az 50 km gidiyorum)
    3- Düşük devirli kullanılması ( 9 senedir araba kullanıyorum bir gün düşük devirli kullanmadım)
    4- Genelde pololarda bu sorun varmış (bunu bir vw servisi nasıl söyleyebilir?)

    Benim bir önerim var; vw reklamların altına hani şu küçük yıldızlarla bir not düşsün;
    Düzenli olarak her üç ayda bir servise getirecek, para vereceksiniz, yoksa yolun ortasında bir anda aracınız durabilir, takla atabilirsiniz ve bu genelde pololarda olur.

    Bir daha asla vw sahibi olmayı düşünmüyorum kimsenin de olmasını istemem, şu anda benim için maddi olarak hiçbir önemi kalmadı, sadece yaşadığım korkulu anları düşünüyorum.

    VOLSWAGEN Aldığıma Pişman Oldum tosun34 [03 Aralık 2005, 01:01]
    Doğuş Oto�dan 2 Ay önce heveslenerek 26.400 YTL'ye 2006 vw polo Trendline (ABS� li) araç aldım. Aradan kısa bir süre geçti ve fiyatını 24.760 YTL'ye düşürdüler. Bana fiyatların değişmeyeceğini söylemişlerdi, ben bilseydim fiyatların düşeceğini almazdım beklerdim.
    Bu aldığım ilk vw değil, daha önce 2002 polom vardı. Kaliteyi neden düşürmüşler? Neden arabadan bu kadar tıkırtı geliyor? Anlamış değilim. Süspansiyonları iyi değil, lastik uğultusu ve motorun rahatsız edici sesi eski poloda yoktu. Ön camları tam kapanırken bariz sesler duyuyorum.
    Kısacası 2006 polo beni hayal kırıklığına uğrattı.

    şimdi arkadaşlar arkadaşın parası var araçların üst segmentini alacak yani bana sorarsanız polo almayın derim wolksvagen dersen zaten golf ve boradan aşağı wolksvagen almış demiyeceksin,o arabaları pazar kaybetmeme ve şehir içinde çok bir şey beklemeyenler için üretildi ucuz olsun diye işcilik biraz vasat dedin gibi kapı kollarını soyulmasını golf te borada passatta ğöremezsin golfe bin farkı gör boraya bin poloyla arasında farkı gör,şöyle söyleyeyim bozuk yollarda,yamalı asfaltta,stabileze yolda polo ses alır göğüs oynar ses aynen içeridedir aynı yola golf veya toyotayla gidersen farkı anlayacaksın,saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 10 Ağustos 2006; 22:43:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    alman arabası mı sorunsuz.......

    japonlar bu konuda almanlardan çok ileride.ben corolla hb tavsiye ederim


    3 Ayda Bir VOLKSWAGEN Servisindeyiz tubayaman [14 Temmuz 2005, 08:15]
    2001 model polo Comfortline sahibiyim. O yıllarda kategorisinde en pahalı olan bu aracı Volkswagen güvencesi nedeniyle tercih ettim. Aracım henüz dört yaşında ve elli bin kilometrede ve ben artık aracımın sorunlarıyla uğraşmaktan çok bunaldım. İlk yıl yaşadığım kapı kollarının soyulup yamalı bir görüntüye ulaşmasıyla başlayan yüksek kalitesi ile başlayan ve en son dün Tamaş'a verdiğim aracımın sorununu duyduğumda ve bana söylenen gerekçelerde memnuniyetsizliğim katlanarak arttı.

    Aracım yolculuk esnasında stop etmeye başlamıştı, daha önce de yaşamıştım bu olayı ve bu yüzden daha önce iki kere Tamaş�a götürdüm, bana söylenen benzin kalitesinin bozukluğuydu. Bunun üzerine bana Tamaş tarafından tavsiye edilen benzin istasyonlarından benzin temin etmeye başladım. Ancak en son yaşadığım olay İstanbul Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçerken aracın 4. vitesle giderken yolun ortasında stop etmesiydi.

    Acilen ertesi gün Tamaş�a aracımı götürdüm ve olanlar oldu. Bana boğaz kelebeğinin tıkandığı, her 3 ayda bir temizlenmesi gerektiği söylendi. Duyduğum bu açıklama karşısında şaşırdım, ben taksitle araba almadım, neden her 3 ayda bir aracımı servise götüreyim?

    Arızanın nedenlerini sorduğumda ise;
    1- Yakıt sorunu (söylenen yerler dışında benzin almadım)
    2- Az kullanılmış olduğu (günde en az 50 km gidiyorum)
    3- Düşük devirli kullanılması ( 9 senedir araba kullanıyorum bir gün düşük devirli kullanmadım)
    4- Genelde pololarda bu sorun varmış (bunu bir vw servisi nasıl söyleyebilir?)

    Benim bir önerim var; vw reklamların altına hani şu küçük yıldızlarla bir not düşsün;
    Düzenli olarak her üç ayda bir servise getirecek, para vereceksiniz, yoksa yolun ortasında bir anda aracınız durabilir, takla atabilirsiniz ve bu genelde pololarda olur.

    Bir daha asla vw sahibi olmayı düşünmüyorum kimsenin de olmasını istemem, şu anda benim için maddi olarak hiçbir önemi kalmadı, sadece yaşadığım korkulu anları düşünüyorum.

    VOLSWAGEN Aldığıma Pişman Oldum tosun34 [03 Aralık 2005, 01:01]
    Doğuş Oto�dan 2 Ay önce heveslenerek 26.400 YTL'ye 2006 vw polo Trendline (ABS� li) araç aldım. Aradan kısa bir süre geçti ve fiyatını 24.760 YTL'ye düşürdüler. Bana fiyatların değişmeyeceğini söylemişlerdi, ben bilseydim fiyatların düşeceğini almazdım beklerdim.
    Bu aldığım ilk vw değil, daha önce 2002 polom vardı. Kaliteyi neden düşürmüşler? Neden arabadan bu kadar tıkırtı geliyor? Anlamış değilim. Süspansiyonları iyi değil, lastik uğultusu ve motorun rahatsız edici sesi eski poloda yoktu. Ön camları tam kapanırken bariz sesler duyuyorum.
    Kısacası 2006 polo beni hayal kırıklığına uğrattı.

    şimdi arkadaşlar arkadaşın parası var araçların üst segmentini alacak yani bana sorarsanız polo almayın derim wolksvagen dersen zaten golf ve boradan aşağı wolksvagen almış demiyeceksin,o arabaları pazar kaybetmeme ve şehir içinde çok bir şey beklemeyenler için üretildi ucuz olsun diye işcilik biraz vasat dedin gibi kapı kollarını soyulmasını golf te borada passatta ğöremezsin golfe bin farkı gör boraya bin poloyla arasında farkı gör,şöyle söyleyeyim bozuk yollarda,yamalı asfaltta,stabileze yolda polo ses alır göğüs oynar ses aynen içeridedir aynı yola golf veya toyotayla gidersen farkı anlayacaksın,saygılar

    Alıntıları Göster
    Akincl arkadaşın dedikleri VW için oldukça düşündürücü. Şans mı acaba çünkü VW kalite ve sağlamlığı ve servisi ile bilinir yanlışmıyım? Birde bu seat ibiza ispanyol mudur arkadaşlar? VW motoru yada VW fabrikalarında üretiliyor hatta Volvo falanda işin içinde diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum? Ama şekil şemal yerinde ve hoş duruyor fiyatıda güzel. Astra da hoş fakat fiyatı biraz tuzlu. sınırları yeterince zorluyoruz. Honda nın modellerınede baktım Civic HB yi görünce diğerleri pek hoşuma gitmedi ama oda çok pahalı. Yani kararsızlık diz boyu... Bu seat hakkında görüşleriniz nedir peki? yada zorla astra mı al dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    alman arabası mı sorunsuz.......

    japonlar bu konuda almanlardan çok ileride.ben corolla hb tavsiye ederim


    3 Ayda Bir VOLKSWAGEN Servisindeyiz tubayaman [14 Temmuz 2005, 08:15]
    2001 model polo Comfortline sahibiyim. O yıllarda kategorisinde en pahalı olan bu aracı Volkswagen güvencesi nedeniyle tercih ettim. Aracım henüz dört yaşında ve elli bin kilometrede ve ben artık aracımın sorunlarıyla uğraşmaktan çok bunaldım. İlk yıl yaşadığım kapı kollarının soyulup yamalı bir görüntüye ulaşmasıyla başlayan yüksek kalitesi ile başlayan ve en son dün Tamaş'a verdiğim aracımın sorununu duyduğumda ve bana söylenen gerekçelerde memnuniyetsizliğim katlanarak arttı.

    Aracım yolculuk esnasında stop etmeye başlamıştı, daha önce de yaşamıştım bu olayı ve bu yüzden daha önce iki kere Tamaş�a götürdüm, bana söylenen benzin kalitesinin bozukluğuydu. Bunun üzerine bana Tamaş tarafından tavsiye edilen benzin istasyonlarından benzin temin etmeye başladım. Ancak en son yaşadığım olay İstanbul Anadolu yakasından Avrupa yakasına geçerken aracın 4. vitesle giderken yolun ortasında stop etmesiydi.

    Acilen ertesi gün Tamaş�a aracımı götürdüm ve olanlar oldu. Bana boğaz kelebeğinin tıkandığı, her 3 ayda bir temizlenmesi gerektiği söylendi. Duyduğum bu açıklama karşısında şaşırdım, ben taksitle araba almadım, neden her 3 ayda bir aracımı servise götüreyim?

    Arızanın nedenlerini sorduğumda ise;
    1- Yakıt sorunu (söylenen yerler dışında benzin almadım)
    2- Az kullanılmış olduğu (günde en az 50 km gidiyorum)
    3- Düşük devirli kullanılması ( 9 senedir araba kullanıyorum bir gün düşük devirli kullanmadım)
    4- Genelde pololarda bu sorun varmış (bunu bir vw servisi nasıl söyleyebilir?)

    Benim bir önerim var; vw reklamların altına hani şu küçük yıldızlarla bir not düşsün;
    Düzenli olarak her üç ayda bir servise getirecek, para vereceksiniz, yoksa yolun ortasında bir anda aracınız durabilir, takla atabilirsiniz ve bu genelde pololarda olur.

    Bir daha asla vw sahibi olmayı düşünmüyorum kimsenin de olmasını istemem, şu anda benim için maddi olarak hiçbir önemi kalmadı, sadece yaşadığım korkulu anları düşünüyorum.

    VOLSWAGEN Aldığıma Pişman Oldum tosun34 [03 Aralık 2005, 01:01]
    Doğuş Oto�dan 2 Ay önce heveslenerek 26.400 YTL'ye 2006 vw polo Trendline (ABS� li) araç aldım. Aradan kısa bir süre geçti ve fiyatını 24.760 YTL'ye düşürdüler. Bana fiyatların değişmeyeceğini söylemişlerdi, ben bilseydim fiyatların düşeceğini almazdım beklerdim.
    Bu aldığım ilk vw değil, daha önce 2002 polom vardı. Kaliteyi neden düşürmüşler? Neden arabadan bu kadar tıkırtı geliyor? Anlamış değilim. Süspansiyonları iyi değil, lastik uğultusu ve motorun rahatsız edici sesi eski poloda yoktu. Ön camları tam kapanırken bariz sesler duyuyorum.
    Kısacası 2006 polo beni hayal kırıklığına uğrattı.

    şimdi arkadaşlar arkadaşın parası var araçların üst segmentini alacak yani bana sorarsanız polo almayın derim wolksvagen dersen zaten golf ve boradan aşağı wolksvagen almış demiyeceksin,o arabaları pazar kaybetmeme ve şehir içinde çok bir şey beklemeyenler için üretildi ucuz olsun diye işcilik biraz vasat dedin gibi kapı kollarını soyulmasını golf te borada passatta ğöremezsin golfe bin farkı gör boraya bin poloyla arasında farkı gör,şöyle söyleyeyim bozuk yollarda,yamalı asfaltta,stabileze yolda polo ses alır göğüs oynar ses aynen içeridedir aynı yola golf veya toyotayla gidersen farkı anlayacaksın,saygılar

    Alıntıları Göster
    Yaptığım yorumlar açısından ne kadar isabetli olduğumu bilmeniz için,bir adam bu kadar arabaya nasıl binmiş diye düşünebilirsiniz,ehliyetimi aldığımdan beri büyük şehirlerden araba transferi yaparlar o arabaları getirirm alan galeriye teslim ederim ve 15 yıldırda bu işin içindeyim binmediğim araba kalmadı diye bilirim mutlaka olmuştur tabide,istanbuldan ihale veya düşeş araba almıştır birisi araba getirelicektir gideriz hangi il olursa olsun alıp geliriz,daha yeni malatyalı birisi,anakaradan toyota almış 40 bin kmde ankaradan o arabayı götürdüm malatyaya teslim ettim,teçrübelerimi böyle kazandım bazı araba vardır asfalta sessizdir benzinliğe girersiniz parke taşları üzerinde takır takır vurur zannedersinizki bijonlar gevşek arabaları böyle böyle ne olduklarını öğrendik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 10 Ağustos 2006; 23:03:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    Yaptığım yorumlar açısından ne kadar isabetli olduğumu bilmeniz için,bir adam bu kadar arabaya nasıl binmiş diye düşünebilirsiniz,ehliyetimi aldığımdan beri büyük şehirlerden araba transferi yaparlar o arabaları getirirm alan galeriye teslim ederim ve 15 yıldırda bu işin içindeyim binmediğim araba kalmadı diye bilirim mutlaka olmuştur tabide,istanbuldan ihale veya düşeş araba almıştır birisi araba getirelicektir gideriz hangi il olursa olsun alıp geliriz,daha yeni malatyalı birisi,anakaradan toyota almış 40 bin kmde ankaradan o arabayı götürdüm malatyaya teslim ettim,teçrübelerimi böyle kazandım bazı araba vardır asfalta sessizdir benzinliğe girersiniz parke taşları üzerinde takır takır vurur zannedersinizki bijonlar gevşek arabaları böyle böyle ne olduklarını öğrendik.

    Alıntıları Göster
    3.şıkkı, yani Fransızı çıkarırsan tercih yapmandaki hafiflemeyi farkedeceksin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy mcclure

    3.şıkkı, yani Fransızı çıkarırsan tercih yapmandaki hafiflemeyi farkedeceksin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: troy mcclure

    3.şıkkı, yani Fransızı çıkarırsan tercih yapmandaki hafiflemeyi farkedeceksin...


    onları zaten eledim gibi bişi ama işte gel görki diğerleri nedir ne değildir hala muamma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AmigamaN

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR 2006 MODEL TOYOTA COROLLA HB D-4D SOL+PARK SENSÖRÜ+5 YIL GARANTİLİ 7500 KM DE ARABAMI SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM
    SİZLERDEN KAÇ LİRA EDER KONUSUNDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
    bu arkadaşla bağlantı kur ama hb olmaz dersen ozaman sedan veya golf dizel,almışken bir kere alacaksın bir önceki kasa golf dizelde olur taş gibi arabalardır 2003-2004 km az,değer o arabalara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vedat mert -- 10 Ağustos 2006; 23:16:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    ARKADAŞLAR 2006 MODEL TOYOTA COROLLA HB D-4D SOL+PARK SENSÖRÜ+5 YIL GARANTİLİ 7500 KM DE ARABAMI SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM
    SİZLERDEN KAÇ LİRA EDER KONUSUNDA YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM
    bu arkadaşla bağlantı kur ama hb olmaz dersen ozaman sedan veya golf dizel,almışken bir kere alacaksın bir önceki kasa golf dizelde olur taş gibi arabalardır 2003-2004 km az,değer o arabalara

    Alıntıları Göster
    Bence öncelikle dizel mi benzinli mi alacağına ve de aracın kasa tipine karar vermen şart. Seçimlerine göre sedan/hb farketmediğini varsayıyorum. Dizel ve sedan olacaksa Focus'u tavsiye ederim. Özellikle sürüş ve yol tutuş karakteristiği bakımından rakipsiz bir araç. Hb olaraksa Focus'la beraber Astra'ya da bakabilirsin. Bir Astra H 1.6 kullanıcısı olarak aracımdan her yönüyle çok memnunum, araçla ilgili sorun olursa yanıtlayabilirim. Yalnız bana kalırsa madem sıfır alıyorsun dizel al. Ben alırken 1.3 dizel yoktu o yüzden benzinli aldım.
    Seat vs. gibi bahsi geçen diğer araçlarsa bir alt sınıf oluyorlar ve alım gücüne kompakt sınıf araçlar uygun olduğu için bu tavsiyeleri yaptım. Daha alt sınıf da düşünürsen Clio veya Grande Punto'ya da bakılabilir.
    Her ne kadar kasası değişecek olsa da yukarıda bahsedilen Corolla'yı da düşünebilirsin. Toyota'lar gerçekten sorunsuz; biz de bir de 91 model Corona var; araba 180.000'i devirdi ve bir kez bile beklenmedik bir arıza yapıp yolda bırakmadı. Ayrıca kaportada da en ufak bir çürüme dahi yok. Dün 90 model bir Mercedes 200 E'ye bindim, Toyota zamana karşı daha yi direnmiş ve daha diri kalmış gibi geldi bana yani malzeme kalitesi oldukça yüksek.

    Seçim yapmak zor iş haklısın ben de alırken bakmadığım araç kalmamıştı. En iyisi imkanın varsa düşündüğün tüm araçlarla bi deneme sürüşü yap. Böyle daha sağlıklı karar verebilirsin. Neticede burda yazılanlar eninde sonunda sadece tavsiye, son kararı sen vericeksin.
    Kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozger

    Bence öncelikle dizel mi benzinli mi alacağına ve de aracın kasa tipine karar vermen şart. Seçimlerine göre sedan/hb farketmediğini varsayıyorum. Dizel ve sedan olacaksa Focus'u tavsiye ederim. Özellikle sürüş ve yol tutuş karakteristiği bakımından rakipsiz bir araç. Hb olaraksa Focus'la beraber Astra'ya da bakabilirsin. Bir Astra H 1.6 kullanıcısı olarak aracımdan her yönüyle çok memnunum, araçla ilgili sorun olursa yanıtlayabilirim. Yalnız bana kalırsa madem sıfır alıyorsun dizel al. Ben alırken 1.3 dizel yoktu o yüzden benzinli aldım.
    Seat vs. gibi bahsi geçen diğer araçlarsa bir alt sınıf oluyorlar ve alım gücüne kompakt sınıf araçlar uygun olduğu için bu tavsiyeleri yaptım. Daha alt sınıf da düşünürsen Clio veya Grande Punto'ya da bakılabilir.
    Her ne kadar kasası değişecek olsa da yukarıda bahsedilen Corolla'yı da düşünebilirsin. Toyota'lar gerçekten sorunsuz; biz de bir de 91 model Corona var; araba 180.000'i devirdi ve bir kez bile beklenmedik bir arıza yapıp yolda bırakmadı. Ayrıca kaportada da en ufak bir çürüme dahi yok. Dün 90 model bir Mercedes 200 E'ye bindim, Toyota zamana karşı daha yi direnmiş ve daha diri kalmış gibi geldi bana yani malzeme kalitesi oldukça yüksek.

    Seçim yapmak zor iş haklısın ben de alırken bakmadığım araç kalmamıştı. En iyisi imkanın varsa düşündüğün tüm araçlarla bi deneme sürüşü yap. Böyle daha sağlıklı karar verebilirsin. Neticede burda yazılanlar eninde sonunda sadece tavsiye, son kararı sen vericeksin.
    Kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    oncelikle dizel yada benzinli secimi yapmak daha dooru olur sanırım.
    bir yılda nekdar km yapacaksiniz.
    bu cok onemli.
    tabii dizel i satarken de daha pahali satarsınız ancak buda nezman satacaanıza baglı.
    dizeli alıp yıllarca sorunsuz kullanırsınız,ekono mide yaparsınız ancak o gun geldiin de arabanın km cok cok fazla olacagından satmanızda hiç de kolay olmaz.
    cok yol yapmiiceksanız(orn.yılda 15.000 km civari)dizel alamanın bir mantıgı yok.
    benzın artıyorda mazot artmıyor mu?
    aradakı fark hep sabit kaliyor ancak litre fiyatlarına vurulduunda oran gitgide kapanıyor buna da dikkat cekerım.
    ancak dizel in km de birde daha az mazot yakmasi cazip de kılıyor tabii.
    mdoel olarak ise,bence astra ve ibiza cok guzel secimler.
    getz i kore arabsi olmasindan dolayı pek sevmem.kullananları memnun ancak,alman arabsi bakarken arka planda kalır bence.
    tabii astra c segmenti ibiza ise b.
    ibiza keni sınıfının en iddali arabalrından.
    hiç de kotu bir araç değil.
    seat ın en iddali modellerinin başinda gelir.
    stylance donanım sport un bir altıdır ve son derece donanımlıdır.
    ancak astra tabiiki de sınıf ustunlugu başta olmak uzere ibiza dan ustun.
    benzinli alacaksanız benım oyun astradan yanadır.
    dizel olacaksa,astra dizel 41 ytl civari.
    seat ise stylance ise 31.500 ytl.arada buyuk fark var.
    bu sizin seciminize kalmiş.
    zaten o fiyatta corolla hb gibi bir secenegınızde dogar(astra ile aynı rakamlarda)
    seat ibiza 1.4 tdi 80 hp motor kendı sınıfnda en iddali motor sanırım.
    190 nm tork var ve vw turbo motoru dier sınıfdaşları içinde en ii olanidir.
    vw turboları daha erken devreye girdii için ivmelenmeyi erken yakalar ve daha dnamık bir surus sunar.ayrıca 1.4 ibiza tdş motor 1400kusur cc hacminde.
    dier 1.4 ler gibi 1300 kusur cc değil.
    burdan da bir motor farklari var tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyrmann

    oncelikle dizel yada benzinli secimi yapmak daha dooru olur sanırım.
    bir yılda nekdar km yapacaksiniz.
    bu cok onemli.
    tabii dizel i satarken de daha pahali satarsınız ancak buda nezman satacaanıza baglı.
    dizeli alıp yıllarca sorunsuz kullanırsınız,ekono mide yaparsınız ancak o gun geldiin de arabanın km cok cok fazla olacagından satmanızda hiç de kolay olmaz.
    cok yol yapmiiceksanız(orn.yılda 15.000 km civari)dizel alamanın bir mantıgı yok.
    benzın artıyorda mazot artmıyor mu?
    aradakı fark hep sabit kaliyor ancak litre fiyatlarına vurulduunda oran gitgide kapanıyor buna da dikkat cekerım.
    ancak dizel in km de birde daha az mazot yakmasi cazip de kılıyor tabii.
    mdoel olarak ise,bence astra ve ibiza cok guzel secimler.
    getz i kore arabsi olmasindan dolayı pek sevmem.kullananları memnun ancak,alman arabsi bakarken arka planda kalır bence.
    tabii astra c segmenti ibiza ise b.
    ibiza keni sınıfının en iddali arabalrından.
    hiç de kotu bir araç değil.
    seat ın en iddali modellerinin başinda gelir.
    stylance donanım sport un bir altıdır ve son derece donanımlıdır.
    ancak astra tabiiki de sınıf ustunlugu başta olmak uzere ibiza dan ustun.
    benzinli alacaksanız benım oyun astradan yanadır.
    dizel olacaksa,astra dizel 41 ytl civari.
    seat ise stylance ise 31.500 ytl.arada buyuk fark var.
    bu sizin seciminize kalmiş.
    zaten o fiyatta corolla hb gibi bir secenegınızde dogar(astra ile aynı rakamlarda)
    seat ibiza 1.4 tdi 80 hp motor kendı sınıfnda en iddali motor sanırım.
    190 nm tork var ve vw turbo motoru dier sınıfdaşları içinde en ii olanidir.
    vw turboları daha erken devreye girdii için ivmelenmeyi erken yakalar ve daha dnamık bir surus sunar.ayrıca 1.4 ibiza tdş motor 1400kusur cc hacminde.
    dier 1.4 ler gibi 1300 kusur cc değil.
    burdan da bir motor farklari var tabii.

    Alıntıları Göster
    nakitin yüksekse 2003-2004 dizel golf veya dizel bora alabilirsin aynı paralara alacağın çoğu sıfır arabalardan üstündürler,yol tutuş olsun yakıt olsun sağlamlık işçilik olsun kalitedirler,arasında 2-3 yaş olabilir ama dediğim gibi kalite olayı işi bitiriyor,toyotanın dizeli ve focusun dizelinide unutma,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat mert

    nakitin yüksekse 2003-2004 dizel golf veya dizel bora alabilirsin aynı paralara alacağın çoğu sıfır arabalardan üstündürler,yol tutuş olsun yakıt olsun sağlamlık işçilik olsun kalitedirler,arasında 2-3 yaş olabilir ama dediğim gibi kalite olayı işi bitiriyor,toyotanın dizeli ve focusun dizelinide unutma,

    Alıntıları Göster
    Bence saydıklarınız içinde en mantıklısı astra çünkü zaten bir üst segment. Yalnız yine bence cosmo çok da şart değil fiyatları bilmiyorum ama enjoy+enjoy sport paket de yeterli..

    Küçükler içinde saydıklarınız içinde en mantıklısı 207 gibi görünüyor. En yeni kasa donanım iyi , daha popüler gibi sebeplerden....




  • Slm AmigamaN

    Öncelikle dizel mi benzinlimi dersen Dizel derim zaten aradaki farki satarken aliyorsun bunu unutma. İbiza ayrica tek hayilimdi ama param yetmediğinden dolayi 3 ay once Toyota yaris dizel aldim yine değistirme firsatim oldugunda ibiza alicam ve dizelini.

    Ayrica 31.800 e dizel full ibiza var suan ve o aracta astraki donanim fulla astra ile ayni hemen hemen. Tek sorun ibizayi satarken zorlanırsın. Ama arabanın yürüyen aksam ve ici audi a3 parcalari bunu vw ile alakasi yok. Cok sorunsuz bir araba bence.

    Gerci ibizayi satarken dod kendi aracini takasta kesinlikle aliyor en fazla piyasasindan 1000 ytl asaği satarsin ama kesinlikle elinden cikaramicağin bir araba değil. Hastasi cok zaten seat'a binen toyota gibi bidaha baska araca binmez diyebilirim:))

    Ama yaris tende cok memnunum gerci full dizel yaris 34 milyar falan ibizadan pahali suan bana kalsa suan imkanım olsa ibiza alirim tabi zevk meselesi. Ama yarisi de kesinlikle tavsiye ederim hatchback olarak. Sonucta Toyota :)

    Astra parasini haketmiyor inan 38 milyar vereceksen C4 al daha iyi hem de dizel:))

    illa benzinli derden de siddetle yeni honda civic 1.6 125 bg sedan inanilmaz bir arac ve az yakiyor. sanirim 38 olmasi lazim.

    soracaklarin varsa toyota ve seat hakkinda yardimci olabilirim iyi günler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    Slm AmigamaN

    Öncelikle dizel mi benzinlimi dersen Dizel derim zaten aradaki farki satarken aliyorsun bunu unutma. İbiza ayrica tek hayilimdi ama param yetmediğinden dolayi 3 ay once Toyota yaris dizel aldim yine değistirme firsatim oldugunda ibiza alicam ve dizelini.

    Ayrica 31.800 e dizel full ibiza var suan ve o aracta astraki donanim fulla astra ile ayni hemen hemen. Tek sorun ibizayi satarken zorlanırsın. Ama arabanın yürüyen aksam ve ici audi a3 parcalari bunu vw ile alakasi yok. Cok sorunsuz bir araba bence.

    Gerci ibizayi satarken dod kendi aracini takasta kesinlikle aliyor en fazla piyasasindan 1000 ytl asaği satarsin ama kesinlikle elinden cikaramicağin bir araba değil. Hastasi cok zaten seat'a binen toyota gibi bidaha baska araca binmez diyebilirim:))

    Ama yaris tende cok memnunum gerci full dizel yaris 34 milyar falan ibizadan pahali suan bana kalsa suan imkanım olsa ibiza alirim tabi zevk meselesi. Ama yarisi de kesinlikle tavsiye ederim hatchback olarak. Sonucta Toyota :)

    Astra parasini haketmiyor inan 38 milyar vereceksen C4 al daha iyi hem de dizel:))

    illa benzinli derden de siddetle yeni honda civic 1.6 125 bg sedan inanilmaz bir arac ve az yakiyor. sanirim 38 olmasi lazim.

    soracaklarin varsa toyota ve seat hakkinda yardimci olabilirim iyi günler....
    Tüm yorumları okudum arkadaşlar öncelikle sağolun. Alıcağım araba tam belirtmedim ama HB ve 0KM olucak. Ibiza nın teknik ve donanım özellikleri gayet iyi gibi geldi banada. Peki Eylül ayı gibi 2007 modeller gelirmi beklemek doğrumudur? + Dizel alıcam sanırım alırsam. Kasko + serviste dizeller daha tuzlu oluyormus bu doğrumudur? Birde istanbul da nereler var bayi olarak ibiza,opel ve toyota olarak. Bayilerde fiyatlar kar marjına göre değişim gösterir mi? Alırken nelere dikkat etmek lazım + extra bi ödeme falan olurmu (vergi vs) ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AmigamaN

    Tüm yorumları okudum arkadaşlar öncelikle sağolun. Alıcağım araba tam belirtmedim ama HB ve 0KM olucak. Ibiza nın teknik ve donanım özellikleri gayet iyi gibi geldi banada. Peki Eylül ayı gibi 2007 modeller gelirmi beklemek doğrumudur? + Dizel alıcam sanırım alırsam. Kasko + serviste dizeller daha tuzlu oluyormus bu doğrumudur? Birde istanbul da nereler var bayi olarak ibiza,opel ve toyota olarak. Bayilerde fiyatlar kar marjına göre değişim gösterir mi? Alırken nelere dikkat etmek lazım + extra bi ödeme falan olurmu (vergi vs) ?

    Alıntıları Göster
    getz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert

    getz

    Alıntıları Göster
    Küresel ekonomi,küçülen dünya,birleşen firmalar....
    Artık birininin bulduğu sistemi herkes kullanıyor,biri diğerini alıyor birleşiyor.

    Yukarıda yazdığın saygın otomotiv üreticilerinin zevkine uygun olan bir modelini seç ve al.
    Hepsi güzel.Artık kötü araba yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 12 Ağustos 2006; 10:01:40 >
  • isterseniz sikayetvar.com a bir bakin.ben bakmistim secimde etkili olmustu.belki sizede bir isik verir.saygilar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AmigamaN

    Tüm yorumları okudum arkadaşlar öncelikle sağolun. Alıcağım araba tam belirtmedim ama HB ve 0KM olucak. Ibiza nın teknik ve donanım özellikleri gayet iyi gibi geldi banada. Peki Eylül ayı gibi 2007 modeller gelirmi beklemek doğrumudur? + Dizel alıcam sanırım alırsam. Kasko + serviste dizeller daha tuzlu oluyormus bu doğrumudur? Birde istanbul da nereler var bayi olarak ibiza,opel ve toyota olarak. Bayilerde fiyatlar kar marjına göre değişim gösterir mi? Alırken nelere dikkat etmek lazım + extra bi ödeme falan olurmu (vergi vs) ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: AmigamaN

    Tüm yorumları okudum arkadaşlar öncelikle sağolun. Alıcağım araba tam belirtmedim ama HB ve 0KM olucak. Ibiza nın teknik ve donanım özellikleri gayet iyi gibi geldi banada. Peki Eylül ayı gibi 2007 modeller gelirmi beklemek doğrumudur? + Dizel alıcam sanırım alırsam. Kasko + serviste dizeller daha tuzlu oluyormus bu doğrumudur? Birde istanbul da nereler var bayi olarak ibiza,opel ve toyota olarak. Bayilerde fiyatlar kar marjına göre değişim gösterir mi? Alırken nelere dikkat etmek lazım + extra bi ödeme falan olurmu (vergi vs) ?


    sanirim seat in 2007 leri 15 agustostan sonra geliyor. ayrica seatta dizel bakimlari benzinliden biraz daha pahali. bayiden bayiye fiyat değisiyor encok arac satan bayii daha iyi indirim verir sürümden kazanma meselesi alirken zaten trafik sigortasi ve temmuz vergisi yatmis olacak anahtar teslim sonucta. ama kasko tabiyki sana ait. kasko hediye edenler var toyota gibi ama bazi modellere sadece. bence ibiza dizel. ne yaris nede ayni sinfita o paraya o ozellik alamazsin




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.