Şimdi Ara

Kaç KM'ye kadar motosiklet alınır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
112.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • keeway SL150 alma niyetindeyim, alırken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir, örneğin arabalarda 200bine kadar alınır sonrası tercih edilmez motorlarda bu sınır nedir?
    bir de kapalı yerim yok,yağmurda karda motoru korumak için kılıf falan mı lazım?



  • cnytblt c kullanıcısına yanıt
    C cnytblt demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .

    kuryelerden çıkma ybr 125 ler var. 100 küsür bin km'yi devirmiş. nasıl devirmiş bunca yolu? kurye motoruna zamanında bakım yaptırmışta o yüzden. kaldı ki birde insan gibi kullansalar 200 bini bile çevirecek motor. teknoloji eskisi gibi değil. artık mm'nin onda biri ölçüsünde çalışıyorlar motor üretirken. arkadaş almanya'dan 110 bin km'de r1 aldı. şimdi satmadıysa 150 bini geçmiştir. 1969 model honda cb 750 nin motor ömrünü biliyormusun? sorunsuz 100 bin mil yani 160 bin km. yıl 2012 otur sen hesap et artık bir motor kaç km'de biter? öyle 70 binde biter miter olayı şehir efsanesi oldu.

    bu söylediklerim %90 oranında türkiye için geçerli değil. bizdeki zihniyeti yazdım yukarıda, o sebepten dolayı.

    dediğim gibi yeter ki insan gibi kullanılsın ve bakımları zamanında yapılmış olsun yüzbin km bir motor için hiç bişey değil. kalitesiz çin malları hariç.
  • karda,yağmurda korumaya branda alırsın o problem değil,hatta el becerin varsa alasınıda yaparsın.Sl150 de işçilik çok harika cidden parça kalitesi 10 numara denilebilir,somunlarına kadar hissedersin kaliteyi diyen yorumları bile duydum.Motorda görünüş olarak aynı harleye benziyor,seside çok hoş,görünüşüde. tavsiye ederim.

    gelelim asıl soruya;
    bence 30binden sonra motor alınmaz honda ve yamaha gibi belli markalar dışında.

    hatta bulunabilirse 20.binden yukarı çıkılmamalı bile derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dilbilen

    karda,yağmurda korumaya branda alırsın o problem değil,hatta el becerin varsa alasınıda yaparsın.Sl150 de işçilik çok harika cidden parça kalitesi 10 numara denilebilir,somunlarına kadar hissedersin kaliteyi diyen yorumları bile duydum.Motorda görünüş olarak aynı harleye benziyor,seside çok hoş,görünüşüde. tavsiye ederim.

    gelelim asıl soruya;
    bence 30binden sonra motor alınmaz honda ve yamaha gibi belli markalar dışında.

    hatta bulunabilirse 20.binden yukarı çıkılmamalı bile derim
    aynen kaliteli markalar 30 bine kadar gider. ama çin malı hele cub falan alcaksan 2 yıldan sonra fiyatı 700e düşer ne kadar temiz kullanılırsa kullanılsın yaşlanıyo çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevo48

    aynen kaliteli markalar 30 bine kadar gider. ama çin malı hele cub falan alcaksan 2 yıldan sonra fiyatı 700e düşer ne kadar temiz kullanılırsa kullanılsın yaşlanıyo çünkü

    Alıntıları Göster
    Modeline ve markasına göre değişir ancak illa rakam isterseniz 15-30 bin arası ikinci el alınabilir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    Modeline ve markasına göre değişir ancak illa rakam isterseniz 15-30 bin arası ikinci el alınabilir .

    Alıntıları Göster
    Kalite üreten markalarda bakımlı ise 50 bin bile normaldir ama gerek yok 10-20 bin varken...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedkum

    Kalite üreten markalarda bakımlı ise 50 bin bile normaldir ama gerek yok 10-20 bin varken...

    Alıntıları Göster
    Peki arkadşlar 50 bini aşmış bir Kymco agility city 125 alınır mı? Bu motor alınırsa ne gibi sıkıntılar çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARBE

    Peki arkadşlar 50 bini aşmış bir Kymco agility city 125 alınır mı? Bu motor alınırsa ne gibi sıkıntılar çıkabilir.

    Alıntıları Göster
    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .

    kuryelerden çıkma ybr 125 ler var. 100 küsür bin km'yi devirmiş. nasıl devirmiş bunca yolu? kurye motoruna zamanında bakım yaptırmışta o yüzden. kaldı ki birde insan gibi kullansalar 200 bini bile çevirecek motor. teknoloji eskisi gibi değil. artık mm'nin onda biri ölçüsünde çalışıyorlar motor üretirken. arkadaş almanya'dan 110 bin km'de r1 aldı. şimdi satmadıysa 150 bini geçmiştir. 1969 model honda cb 750 nin motor ömrünü biliyormusun? sorunsuz 100 bin mil yani 160 bin km. yıl 2012 otur sen hesap et artık bir motor kaç km'de biter? öyle 70 binde biter miter olayı şehir efsanesi oldu.

    bu söylediklerim %90 oranında türkiye için geçerli değil. bizdeki zihniyeti yazdım yukarıda, o sebepten dolayı.

    dediğim gibi yeter ki insan gibi kullanılsın ve bakımları zamanında yapılmış olsun yüzbin km bir motor için hiç bişey değil. kalitesiz çin malları hariç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .

    kuryelerden çıkma ybr 125 ler var. 100 küsür bin km'yi devirmiş. nasıl devirmiş bunca yolu? kurye motoruna zamanında bakım yaptırmışta o yüzden. kaldı ki birde insan gibi kullansalar 200 bini bile çevirecek motor. teknoloji eskisi gibi değil. artık mm'nin onda biri ölçüsünde çalışıyorlar motor üretirken. arkadaş almanya'dan 110 bin km'de r1 aldı. şimdi satmadıysa 150 bini geçmiştir. 1969 model honda cb 750 nin motor ömrünü biliyormusun? sorunsuz 100 bin mil yani 160 bin km. yıl 2012 otur sen hesap et artık bir motor kaç km'de biter? öyle 70 binde biter miter olayı şehir efsanesi oldu.

    bu söylediklerim %90 oranında türkiye için geçerli değil. bizdeki zihniyeti yazdım yukarıda, o sebepten dolayı.

    dediğim gibi yeter ki insan gibi kullanılsın ve bakımları zamanında yapılmış olsun yüzbin km bir motor için hiç bişey değil. kalitesiz çin malları hariç.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ilanda motor yeni yapıldı diyor. Bu şu demek midir: sanki sıfırmış gibi mi oluyor? bu kmye göre fiyatda uygunsa motorda diri duruyorsa alınır mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DARBE

    Arkadaşlar ilanda motor yeni yapıldı diyor. Bu şu demek midir: sanki sıfırmış gibi mi oluyor? bu kmye göre fiyatda uygunsa motorda diri duruyorsa alınır mı?

    Alıntıları Göster
    diğer arkadaşların dediği gibi motoruna göre değişir,

    Mesala çin malları .5000 de gidebilir, 50.000 de, Peki nasıl bu kadar uçurum oluyor, birini sucu kullanır diğerini zevkine biri kullanır gözü gibi bakar bakımını aksatmaz ise olur,

    Gelelim diğer kaliteli motorlara, Aynı kıstas bunda da var,
    Adam gibi bakarsan 100.000 de gider 200.000 de,
    Bi abimiz Piaggio X8 Motoruna 100.000 bakımı yaptırmıştı, bakımı yapan usta sıfırdan hiç farkı olmadığını hala taş gibi olduğunu bildirmişti,

    Neyse hangi km de alınır dersen,
    Çin:5.000 - 10.000 max.
    Kaliteli olanlar (Yamaha, Suziki, Piaggio, Honda, Kmco, vs ) 30.000 - 50.0000 e kadar alınır, ama bakımları iyi yapılmış, ağır zası olmamak şartıyla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deep1blues

    diğer arkadaşların dediği gibi motoruna göre değişir,

    Mesala çin malları .5000 de gidebilir, 50.000 de, Peki nasıl bu kadar uçurum oluyor, birini sucu kullanır diğerini zevkine biri kullanır gözü gibi bakar bakımını aksatmaz ise olur,

    Gelelim diğer kaliteli motorlara, Aynı kıstas bunda da var,
    Adam gibi bakarsan 100.000 de gider 200.000 de,
    Bi abimiz Piaggio X8 Motoruna 100.000 bakımı yaptırmıştı, bakımı yapan usta sıfırdan hiç farkı olmadığını hala taş gibi olduğunu bildirmişti,

    Neyse hangi km de alınır dersen,
    Çin:5.000 - 10.000 max.
    Kaliteli olanlar (Yamaha, Suziki, Piaggio, Honda, Kmco, vs ) 30.000 - 50.0000 e kadar alınır, ama bakımları iyi yapılmış, ağır zası olmamak şartıyla

    Alıntıları Göster
    benim honda shadow 60 bin oldu maşşallahı var, tık yok, önceki sattığım honda kros 45 bin olmuştu sıfır gibiydi. 90 binde activa sattım. bir çok arkadaşta 200 250 binde transalp gördüm. bi arkadaşta 350 binde africa var. araba neyse motorda o, iyi bakarsan çok gider. bakmassan motor yaptırırsın yine gider. çin malına bişey diyemem, ne çıkarsa bahtına.
    hem 10-20 binde motor mu satılırmış. senede 20-30 bin arası yapıyorum, her sene motor değiştirirsek ohoooo, işimiz iş.
    motoruna göre 100 binde olsa 150 binde olsa alırım arkadaş. racing ve çin hariç km ve yaşına bakmam. durumuna bakarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi woxow -- 14 Ekim 2012; 0:51:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .

    kuryelerden çıkma ybr 125 ler var. 100 küsür bin km'yi devirmiş. nasıl devirmiş bunca yolu? kurye motoruna zamanında bakım yaptırmışta o yüzden. kaldı ki birde insan gibi kullansalar 200 bini bile çevirecek motor. teknoloji eskisi gibi değil. artık mm'nin onda biri ölçüsünde çalışıyorlar motor üretirken. arkadaş almanya'dan 110 bin km'de r1 aldı. şimdi satmadıysa 150 bini geçmiştir. 1969 model honda cb 750 nin motor ömrünü biliyormusun? sorunsuz 100 bin mil yani 160 bin km. yıl 2012 otur sen hesap et artık bir motor kaç km'de biter? öyle 70 binde biter miter olayı şehir efsanesi oldu.

    bu söylediklerim %90 oranında türkiye için geçerli değil. bizdeki zihniyeti yazdım yukarıda, o sebepten dolayı.

    dediğim gibi yeter ki insan gibi kullanılsın ve bakımları zamanında yapılmış olsun yüzbin km bir motor için hiç bişey değil. kalitesiz çin malları hariç.




    Merhabalar,

    Forumdonanim haberi çok kullandığım için hatalı bilgiliyi düzeltmek istedim.
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum.
    mm'nin onda biri ölçüsü motor üretimi için çok kaba bir ölçüdür. En ucuz üretimler dahi parçanın çalıştığı yeri göz önünde bulundurarak 0,01 töleransla iş yapmak zorundadır. Çoğu zaman 0,01'in altında ölçüm yapan aletler kullanırız ve kabul edilebilir ölçü hatası 0,02 i geçmez. Kaliteyi çoğu zaman kullanılan malzeme ve bu töleranslar belirler. İç ve Dış gövdede kullanılan pres baskı işi olan sac parçaların töleransları artı eksi 0,1 dir.

    Aslında kalite tölerans cetveline uyumla alakalı.
    Örneğin Japonlar hazırladıkları tölerans cetveline bire bir uyarken Çinliler bu değerleri çok esnetirler ( siz buna forumda işçilik diyorsunuz )
    Eğer tölerans cetveli çok darsa, üretim çok titizlikle yapılacağı için maliyet ve fiyat yükselecek. En iyi tölerans cetveline ise yine forumda fiyat / performans diyorsunuz.

    Konuyla ilgili ise Activa 100'ün 200,000 KM yakın bir ömrü olduğunda şahit olduk tam değeri veremiyoruz çünkü km teli kopmuştu.
    1 yılda yaptığı kilometre x 5 yıl bu rakamları gösteriyor.
    Yeni sukuter kullanıcısıyım xmax 250 bakıyorum. Benimde hedefim 20,000 altında ikinci el bir araç çünkü km ilerlediğinde kullanıma dayalı yakıt performansı ve bakım ihtiyaçları çok değişiyor. Hedef ise 50,000'e kadar kullanarak satmak.
    İyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usernameraskar

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnytblt

    quote:

    Orijinalden alıntı: murdocklawless

    yüzbin km'de bile alınır. velakin buradaki kıstas motorun sahibi insan gibi kullanmış ve bakımlarını zamanında ve eksiksiz yaptırmış mı? insan gibi kullanılan ve bakımları düzenli yapılmış bir motordan korkma. ancak hiç birimiz ikinci el alırken bunlardan emin olamıyoruz. bizdeki zihniyet enteresan. ben motorun anasını bellerim sonra alan düşünsün zihniyeti.

    hocam ne yüz bininden bahsediyorsun , motorun sahibi her ne kadar gözü gibi bakmış olsa da yüz binlik motordan hayır mı gelir . yüz bin kilometre aralığında hangi periyotlarda bakımını yaptıracaksın ? gel gelelim benim ilk motorum sıfırdı ve 17.000 km de sattım . bakımlarını hiç eksik etmedim . ikinci motorumu aldığımda 6500 km idi ve şuan 11000 km . sen ne kadar titizlikle kullanırsan kullan 50 bin 60 binde hadi çok çok iyi ve zamanında bakım yapıp kullandın diyelim 70 binde helvasını hazırlamak lazım . benim motor yüz bine gelirse alıcısı hazır en azından içim rahat madem . bakımlarını hiç eksik etmiyorum .

    kuryelerden çıkma ybr 125 ler var. 100 küsür bin km'yi devirmiş. nasıl devirmiş bunca yolu? kurye motoruna zamanında bakım yaptırmışta o yüzden. kaldı ki birde insan gibi kullansalar 200 bini bile çevirecek motor. teknoloji eskisi gibi değil. artık mm'nin onda biri ölçüsünde çalışıyorlar motor üretirken. arkadaş almanya'dan 110 bin km'de r1 aldı. şimdi satmadıysa 150 bini geçmiştir. 1969 model honda cb 750 nin motor ömrünü biliyormusun? sorunsuz 100 bin mil yani 160 bin km. yıl 2012 otur sen hesap et artık bir motor kaç km'de biter? öyle 70 binde biter miter olayı şehir efsanesi oldu.

    bu söylediklerim %90 oranında türkiye için geçerli değil. bizdeki zihniyeti yazdım yukarıda, o sebepten dolayı.

    dediğim gibi yeter ki insan gibi kullanılsın ve bakımları zamanında yapılmış olsun yüzbin km bir motor için hiç bişey değil. kalitesiz çin malları hariç.




    Merhabalar,

    Forumdonanim haberi çok kullandığım için hatalı bilgiliyi düzeltmek istedim.
    Otomotiv sektöründe çalışıyorum.
    mm'nin onda biri ölçüsü motor üretimi için çok kaba bir ölçüdür. En ucuz üretimler dahi parçanın çalıştığı yeri göz önünde bulundurarak 0,01 töleransla iş yapmak zorundadır. Çoğu zaman 0,01'in altında ölçüm yapan aletler kullanırız ve kabul edilebilir ölçü hatası 0,02 i geçmez. Kaliteyi çoğu zaman kullanılan malzeme ve bu töleranslar belirler. İç ve Dış gövdede kullanılan pres baskı işi olan sac parçaların töleransları artı eksi 0,1 dir.

    Aslında kalite tölerans cetveline uyumla alakalı.
    Örneğin Japonlar hazırladıkları tölerans cetveline bire bir uyarken Çinliler bu değerleri çok esnetirler ( siz buna forumda işçilik diyorsunuz )
    Eğer tölerans cetveli çok darsa, üretim çok titizlikle yapılacağı için maliyet ve fiyat yükselecek. En iyi tölerans cetveline ise yine forumda fiyat / performans diyorsunuz.

    Konuyla ilgili ise Activa 100'ün 200,000 KM yakın bir ömrü olduğunda şahit olduk tam değeri veremiyoruz çünkü km teli kopmuştu.
    1 yılda yaptığı kilometre x 5 yıl bu rakamları gösteriyor.
    Yeni sukuter kullanıcısıyım xmax 250 bakıyorum. Benimde hedefim 20,000 altında ikinci el bir araç çünkü km ilerlediğinde kullanıma dayalı yakıt performansı ve bakım ihtiyaçları çok değişiyor. Hedef ise 50,000'e kadar kullanarak satmak.
    İyi forumlar.

    Alıntıları Göster
    dostum 9 bin kılometre..yani bir dusun istanbuldan kars a 9 kere gıtmıs bir motosiklet....(o bile cok aslında)?? hele 35 binde falan alırsan sadece sanayıcı kankaların olur ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    dostum 9 bin kılometre..yani bir dusun istanbuldan kars a 9 kere gıtmıs bir motosiklet....(o bile cok aslında)?? hele 35 binde falan alırsan sadece sanayıcı kankaların olur ....

    Alıntıları Göster
    Motorun markası önemli tabi ama ikinci el motor alıyorsan sahibini tanıman yada sağlam bir ustaya göstermen gerekir.
    1.000km de bir motor 100.000km dekinden çok daha kötü olabilir!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vitalx

    Motorun markası önemli tabi ama ikinci el motor alıyorsan sahibini tanıman yada sağlam bir ustaya göstermen gerekir.
    1.000km de bir motor 100.000km dekinden çok daha kötü olabilir!

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bmw bir motor aldınız diyelim modeli de 2013 f800 gs olsun. Sizce bu motor kaç km gider? bana kalırsa bakımları zamanında yapılırsa 700.000 gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    arkadaşlar bmw bir motor aldınız diyelim modeli de 2013 f800 gs olsun. Sizce bu motor kaç km gider? bana kalırsa bakımları zamanında yapılırsa 700.000 gider.

    Calinmassa gider
  • valla hocam bende 125 drift almadan önce asya bir motor alacaktım, 15 binde asya 150 t1 modeli, motor çiçek gibi orjinal, 2005 model toz yok çok temiz bir motor, göstermek için tamirciye götürdük, taş çatlasın 1000 km sonra krantan gelirsin dedi, kendisi anladığı için motordan krantan kışır kışır ses geliyormuş hafif, bugün olmaz ama iki ay 3 ay sonra gelirsin dedi. demem oki 15000 de bişey olmaz dedik, temiz bakımlı motor dedik, ama gel görki çin malı... güvenme
  • Rindaman kullanıcısına yanıt
    F800 alırsan, japon markaları kadar gider. Motoru aynı kalitede. Ama bmw 1200gs, r1200, 1200rt gibi modellerini alırsan bir milyon kilometre gider. Hem de yakıtın bitmek bilmez. Çünkü BMW'nin asırlık boxer motoru 1200 cc dir.

    Ama, markanın öyle bir fiyat politikası var ki sadece kamu kurumlarına satış yapabiliyor. Şu anda polis ve 112 ambulans motorları dışında pek yollarda göremezsiniz. Polis teşkikatı bile yamahaya döndü. 120 000 liraya motosiklet satmak ayıptır, günahtır. Bakımlar bir o kadar pahalı. Allah korusun, ufaktan düşseniz, bir 15-20 000 masraf daha. Sıfırından da, ikinci elinden de uzak durun derim. Yamaha ve ktm de benzer fiyat politikası uyguluyor. Yamahanın yağ filtresine 90,hava filtresine 150 lira bayılmışlığım oldu.

    Ben ülkemiz için en mantıklı honda ve suzuki modellerini buluyorum. Her yaşta ve her kilometrede bu iki markayı alın derim. Neden?

    1. Hem orjinal, hem yan sanayi yedek parçaları var. Hem de her yerde. 10 liraya da debriyaj maneti var 350 liraya da. 3 liraya da yağ filtresi var 100 liraya da. Vesaire.. ...

    2. Kalite ve uzun ömür konusunda kendini ispatlamış markalardır.

    3. Pek çok bakımı kendiniz yapabilirsiniz. Çoğunlukla basit makinelerdir.



    Honda hem alırken ucuzdur, hem parçası ucuzdur.

    Ben 650 lik suzuki kullanıyorum. Alırken pahalı ama, yedek parçası çeşitli ve ucuz. 13 liraya debriyaj maneti, 100 liraya orta sehpa, 6 liraya yağ filtresi, 15 liraya hava filtresi alabildım.

    Kawasaki de alırken uygun fiyat veriyor. Ama yedek parça hem pahalı, hem yok.

    Son olarak. Para ön planda ise honda alın derim.

    Zefk ön planda ise yamaha ya da ktm alın derim.

    35 000 kilometre yamahaya bindim. Deli gibi sürdüm. Virajlarda tam yatırdım. Ne düştüm, ne de düşme tehlikesi atlattım.

    150 kilometre hondaya bindim. Aldığım gün 110 ile asfaltı öptüm (aşırı frenleme sebebi ile). Aynı hafta sattım.

    15 000 kilometredir suzuki ileyim. Yol tutuşu, viraj performansı ve frenlemesi idare eder. Yamahaya göre ep ey kötü. Abs sürekli devreye giriyor. Ona ramen etkili frenleme yok. Her virajda düşecekmişim hissi veriyor. Konfor konusunda mükemmel. Adeta otomobil konforunda. Uzun yolda depo bitmeden mola vermiyorum. Basmama göre, ortalama 350-400 kilometrede bir depo bitiyor. 3 kere düştüm. Üçünde de sebep motorun boyuma uygun olmamasıydı. Motor bana göre aşırı yüksek. Satmayı düşünmüyorum. Boyumu uzatmak mümkün mü acaba.? Zira satarsam Honda Afrika Twin alırım. O daha da yüksek.

    Ktm 1190 ile 20 dakika test sürüşü yaptım. Tek kelime ile harika. Tek kusur bulamadım. O 160 beygir gücü öyle dengeli veriyor ki. Anlatılmaz, yaşanır. Ama çok param olsa bile, paraya kıyıp almam.

    Kawasakiye hiç binmedim. Yorum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mayko33 -- 20 Nisan 2017; 1:1:11 >




  • mayko33 M kullanıcısına yanıt
    Şimdi xmax kullanıyorum, bi debriyaj balatası olmuş 680 lira.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.