Şimdi Ara

Kablonet internetimi kullanamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 yıldır KabloNet kullanıcısıyım, 1 yıldır sık sık aralıklarla pingimde dalgalanma yaşıyorum. Çoğu arıza kaydı oluşturuşumda ekipler gelip modem değiştirdi, yaklaşık 3 kere modemim değiştirildi ancak çözüm olmadı. Son 4 gündür internetim kullanılamaz biçimde yavaşladı, günün sabah ve öğleden sonra saatlerinde düşük sinyalden kaynaklı kopmalar ve yüksek ping, akşam 5-6'dan gece 2-3'e kadar ise internetim TAMAMEN sinyal alamaz hâle gelip, kullanılamıyor. 4 gündür her gün arıza kaydı oluşturuyorum, ve her seferinde çözüldü yazılıp geçiştiriliyor, ancak hiçbir çözüm söz konusu bile değil. Bugün tekrar arıza kaydı oluşturduğumda 5 saat içerisinde sistemin otomatik olarak çözüldü bilgisi attığını öğrendim. Ben artık her gün telefon açıp arıza kaydı oluşturmaktan ve ayda 150 TL para verdiğim internetimi kullanamamaktan sıkıldım. Lütfen bana yardımcı olun.

    Kablonet internetimi kullanamıyorum







  • Ping değeri ve upload normal sadece download düsuk kablolu bağlantıda durum nasıl

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Modem resetle.

  • İnternetin olmama problemi çözüldü çok şükür 5 gün sürdükten sonra. Yeni problemimiz her akşam saat 7'den itibaren pingimin 150'lere çıkması


    Kablonet internetimi kullanamıyorum
    Kablonet internetimi kullanamıyorum



    Artık her aradığımda hattınızda sinyal kaybı görüyoruz diyorlar geçiştiriyorlar, arıza kaydı açılıyor ama hiçbir şey yapılmıyor, 1 haftadır durum bu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Royer -- 26 Kasım 2021; 20:14:15 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.