Şimdi Ara

Just Dance 2: Extra Songs Duyuruldu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
119
Cevap
0
Favori
5.617
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Oyun Haberleri >> Just Dance 2: Extra Songs Duyuruldu!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    o exc oyunlarınız yuzunden zuhalayanları havlayanları sen göremessin tabi görmek istemiyosun cunku.kuyrcuk acısıymış.Nyse uzatırdım da kalsın böyle:)

    konsol sahipleri yüksek sistem pc'ye para vermeye kıyamıyor çünkü işlerine gelmiyor.
    ama yüksek sistem pc toplamış oyuncular konsol almaktan çekinmiyor.

    ben konsol almak ıstemıyorum .Yeni nesil konsollardan büyük ihtimal alırım ama.

    -grafiğin şimdilerde iyi oldugunu kim söylüyor ,sen bizim yazdıklarımızı okumuyo musun ?. 3 4 sene önce bu konu çıksın yine pc önde derim .
    pc şu zamanda önde değilki zaten, donanımsal olarak 2-3 ve 4 sene öncesi de öndeydi
    şuan görüntü daha iyidir muhabbetini yapmak bile saçma.
    senin 1080p açarmı acaba dediğin oyunları zamanımızın uçuk sistemler 150 200 fps'de oynatıyor aç bak youtube'u.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2832 Mesaj
    Çok boş tartışıyorsunuz

    Konsol veya pc zevk meselesidir

    Hell77 pc de oyun oynamayı severken

    Wayward da konsol da oynarken eglenebılır

    Kısaca penguenler ölmesin
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    176 Mesaj
    Evet ölmesin pengular :)))

    Konuyu da başka yere çekmesin kimse '' kuyruk acısı felan'':))

    Konsol oyuncuları da tartışmayıda pek sever.

    mesela encuni ilk sayfada Öyf :D Birileride cıkıp 2 3 yıl oncekı ekran kartlarını takacaklar heveslenmeyın dıyordu :D demiş:)).Bunu idda eden kişilere de cevap verme hakkı doğuyor .

    hadi iyi geceler sizlere.A.E.Olun gençler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    mnymk

    Hiç dikkat etmedim aga eyv. XDTartışmayı başlatan adam burda tartışma bitiriyor güya ahaha.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2832 Mesaj
    Tartışma yapan yokki sadece boş konuşuyorsunuz :D

    Sadece lafıma balıklama atlıyanlar var :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj
    Bak yine tartışıyosun işte ,neden susmadın XD
    hade ben oyuna dalıyorum .Takım beni çağırıyo.
    Kalp kırdıysak helal edin hakkınızıXD.
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    158098 Mesaj
    Daha duyurulmamış konsolaar için bu tip söylentiler bana saçma geliyor açıkçası.Yok xbox720 crytek te.Yok ps4 2012 de çıkcak.Yok ps4 2013 te çıkcak.Yok bu konsolun grafiği şöyle olacak.Çıktığında yada duyurulduğunda görürüz ya.
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Koskoca oyun endüstrisindeki insanlar haberdeki gibi saçma salak yorumlar yapıyorsa bu forumdakilerin hepsi filozof. Adam grafik kalitesini film ile anlatmaya çalışıyor. Ayrıca "oynamasını bilmeyen gelin yerim dar dermiş". Bu yapay zeka işinin asıl kısmı yazılım tarafıdır. Yeni nesil konsollar gelince ne olacak, yapay zeka yine aynı olacak. Bu haberin kaynağı doğruysa ben dahada ne oyun oynarım ne oyun alırım. Adamlar resmen bizi salak yerine koyup mal mal yorum yapıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4292 Mesaj
    @Hell77

    Mesajlarını okuyup 1 saatten beri gülüyorum bu kadarda fanboy olunmazki ya artık pc lerin sadece internete girmek için kullanıldıgını kabul edemiyorsun tabi binlerce tl harcamışsın ama biz 500 tl ye daha çok oyun oynuyoruz içine oturuyo karnında bi agrı oluşuyor anlıyorum derdini hiç merak etme çıkmaz ayın son çarşambası bütün konsollar kaldırılıyor sevin oyna çıgır.

    Binlerce dolarlık pc leriniz olsa ne yazar oyun çıkmadıktan sonra hala 4 yıl önce çıkmış crysis'i oynuyorsunur nereye kadar bi rdr bi geow bi god of war çıkmadıktan sonra neye yarar o über süper pcler.
    |
    |
    _____________________________
    GT:StormDante
    PSN:StormDante
  • Yarbay
    4292 Mesaj
    -Ben online oyun oynamak istedigimde live'ın nimetlerinden yararlanıyorum sen ise hilelerle boguşuyorsun.

    -Çogu oyun 1 sene sonra çıkıyor biz oynarken sadece bakıyorsun.
    -Sen oyunu adam gibi oynamak için en az 1.500 tl harcıyorsun ben ise 500 tl lik konsolumda oynuyorum.
    -Sen klavye mouse ile belin tutularak küçücük monitorde oynuyorsun ben elimde gamepad ayaklarımı uzatıp full hd lcd tvmde oynuyorum.

    Şimdi kim üstün ? hangisi oyun oynamak için ?

    Pcn müthiş donanımlı olsa ne olur god of war grafik şov yaparken sen ne oynadın ? 4 yıl önce çıkmış crysis i.

    Asıl ben sana acıyorum.
    |
    |
    _____________________________
    GT:StormDante
    PSN:StormDante
  • Yarbay
    17344 Mesaj
    PC'cilerin asıl taktığı şey 102ı930192039 FPS 'de oyun oynamak . pc 'de mod yapılmasının sebebide oynayacak oyun yok aynı oyunları modlayıp modlayıp oynuyorlar. hala gta 4 modluyorlar biz rdr la noire oynuyoruz her hafta hit oyun çıkıyor onlar anca md
    |
    |
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
  • Yarbay
    11190 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    AMERICAN


    @paypay88:Kapak olsun bunlara:D
    |
    |
    _____________________________
    Son darbeyi vurmaya geliyoruz,XBOX SERIES X!
    BİLDİRİMLERE BAKMIYORUM,MESAJLARIMA ATTIĞINIZ CEVAPLAR UMRUMDA DEĞİL LMAO
  • Binbaşı
    1243 Mesaj
    Avatar diyerek The last airbenderi kastetti herhalde?(Aang) :D
    |
    |
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    158098 Mesaj
    ilahi amd ve oyun firmaları özellikle o ubisoft
    istediğiniz her şey pc de var zaten ama siz illa ki konsol diyorsonuz.
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Yüzbaşı
    583 Mesaj
    Öle seviye çıtası mı olur yahu
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    boh geçer :D
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    102 Mesaj
    Avatarlar kendi aralarında ağlaşıyorlar James Cameraon'a diyorlar bizim neden böyle grafik seviyemiz yok James amca diyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core I7 [email protected] GHZ 1,18v , Swiftech H240-X AIO Watercooler , Asus Maximus Formula V Mainboard , 16GB 2133mhz CL9 Gskill Ripjawzz Ram,240gb OCZ Agility 4 SSD , 480 GB Micron SSD,2X4TB WD 2 TB WD HDD,MSI 980 Ti Lightning,34" ASUS PG348Q Gsync 100Hz 3440x1440 Monitor ,Phanteks Enthoo Primo Full Tower Case , FSP Aurum Pro 1200W Power Supply, Creative Sound Blaster ZXR Sound Card ,Klipsch RC-64 II Center Channel,3x Klipsch RP-160M Surround Speakers, Logitech G510 Keyboard,Logitech G700S Mouse ,Audeze LCD-X Reference Headphone
  • Misafir Üyelik
    158098 Mesaj
    Bencede artık bu grafikleri görmemiz lazım çünkü grafikle kendini ispatlar neni nesil konsollar yapay zekayla deil bence yapay zekada önemli tabi ama bence grafik daha önemli yeni nesil konsollarla en cok grafik farkını görücez pc nin şu anda grafik olarak gerisinde bu arayı kapatacaktır.
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Yarbay
    9217 Mesaj
    xbox 720 avatar seviyesinde grafik sunarsa o zaman ki pc nasıl bir grafik sunar artık siz düşünün.
    |
    |
    _____________________________
    #EvdeKAL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
SEO
kolayoto.com
üniversite
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.