Şimdi Ara

Jolly Tur ve Tatilsepeti Mağdurları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
2
Favori
11.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    tatil sepeti ve jolly ayni firma :)
  • Benim iptalim ve para iadem yapıldı. Dün kredi kartıma geri ödeme yapılmış. Sadece 2 haftada sonuçlandı. Burada ve genelde yazılanları gördükçe bu kadar kısa sürede iptal ve iade yapacaklarını bende beklemiyordum açıkcası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muten_roshi kullanıcısına yanıt
    Bunlar neye göre iptal ediyorlar anlamıyorum. Ben Şubat dan beri alamadım halen bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gobektas G kullanıcısına yanıt
    charge back basvurusu yaptiniz mi ?
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Charge back dediğiniz bankaya yapılan başvuru ise evet yaptım.garanti bankasından 180 gün içinde sonuçlanacağını dair mesaj geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben ilk başvurumu rezervasyon tarihinden 40 gün önce yaptım. bir hafta sonra tekrar aradım sordum ne oldu bizim iş diye ve tweeter dan 1-2 tweet attım. 2ci hafta aradılar iptaliniz ve para iadeniz yapıldı diye. öyle fazla uğraşmadım yani. sanırım iadesini sorunsuz bir şekilde alan şanslı azınlık içerisindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    charge back basvurusu yaptiniz mi ?
    Bana iade edileceği söylendi ancak bu tarz bir başvuru yapmadım bankaya, yapmam gerekir mi?
  • Pardayyan kullanıcısına yanıt
    Bankaya durumunuzu anlatır bir dilekçe ile chargeback başvurusu olmadan almanız çok zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muten_roshi kullanıcısına yanıt
    Sayenizde ben de Twitter’a Pazartesi akşam yazdım, bu akşam yani Cuma günü iadem yapıldı.
    Tabii bankama da iptale dair belge istemesine rağmen, ısrarla harcama itirazı başvurusunu işlemimi tekrar başlatmıştım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Ben de ödeme itirazında bulundum, biraz geç te olsa. Jolly otel açılmaz zaten iptal ederiz vs diyerek oyaladı. Şimdi ödeme itirazı haricinde başka ne yapmak gerekli süreci hızlandırmak için?
  • metulen kullanıcısına yanıt
    Şikayet var, facebook twitter sık sıkyazmalısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ocakta erken siparişler Nisan ayı için satın almıştım ben de, iptal ettirdim ama Haziranda ödeyeceğiz dediler. Arıyorum arıyorum telefona bakan yok. Bugün twitterdan yazdım, akşamına hemen aradılar kupon verelim bilmem ne dediler. Paramı isteyince 2-2,5 aydan önce ödeme yapamıyoruz dediler. Haziranda yatıralacak bana dendi diyorum cevap veremiyor. Bankaya internet üstünden charge back başvurusu yapmıştım ama yarın gidip bide şubeden yapacağım emin olmak için. Umarım eksiksiz alabilirim. Jolly sanırım batacak, adamların iade yapacak nakitleri yok. Nerden bulaştık bunlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geri almak için 100 gün uğraştım
    Darısı henüz parasını geri alamayanlara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pardayyan kullanıcısına yanıt
    Nisan ayında JollyTur ile konuştuğumda Haziranda iade edeceğiz demişlerdi, Temmuz oldu, 2,5 ay sonra diyorlar. Nasıl bir ticaret ahlakı bu? 2,5 ay sonra ödeyeceklerine de inanmıyorum. Bankadan charge back başvurusu dışında bir çözüm yok sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eylül başında açılmayacak otel için iade yapmıyor bu rezil, Allah'in belası Jolly. Ustelik gitmeyeceğim tatilin borcunu hala kredi kartımdan taksit taksit alıyorlar. Tüketici Hakem Heyetine başvuran var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk önce bankanıza harcama itirazı için başvurunda bulunun
    Sonra Jolly’ye Twitter vb sosyal medya kanalları üzerinden sorun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Bugun harcama itirazi yaptım, Jolly'e de usteledim baya ama en az 2.5 ay diyorlar. Gitmeyi bırak, acilmayacak otelin hala parasını ödüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Twitterdan talep, maille talep, maile yazılı dönüş talebi ama olumsuz cevap ve musteri hizmetlerinin bugün tekrar arayıp papağan gibi ayni şeyleri tekrari yani 3 ay sonra iade demesi üzerine,bankaya chargeback talebi, akabinde once Linkedin'den yk üyesine mesaj, ardından Tursab'a sikayet , tüketici hakem heyetine sikayet yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada almadığım hizmet için hala kredi kartından ödeme aldıkları için Pazartesi sabahi da kredi karti bilgilerini izinsiz kullanmaktan savcılığa suç duyurusu yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • false6 kullanıcısına yanıt
    Maalesef süreç uzun sürdü 100 gün
    Mart’ın ortasından Temmuz başına kadar uğraştım
    İlk harcama itirazını Mart sonunda yapmıştım
    Başta bankam iptal olduğuna dair yazılı belge olmadığı için işlem yapmadı
    Jolly iptal etmemek için çok diretti
    Nisan ayında iptal edildiğini bir ay sonra Mayıs ayında öğrenebildim
    Daha sonra geri ödeme için beklemeye başladım
    12 Haziran’da birlikte aynı rezervasyonda olduğumuz diğer aileye geri ödeme yaptıklarını öğrenince tekrar bankama harcama itirazı için tekrar başvurdum. Çünkü diğer ailenin bankası iptal belgesi olmadan da olayı takip etmiş. Jolly’den harcama itirazınız var diye arandık çünkü. Benim bankamdan olamayacağım biliyordum
    Jolly iptal olduğu halde yine belge vermemekte ısrar etti
    Geri ödemem ne zaman diye defalarca aradım sırayla oluyor diye geçiştirdiler
    Bankaya tekrar aradım yine belgesiz olmaz dediler ama ben ne yapayım ses kaydına mı alayım deyip zorla tekrar kayıt açtırttım
    Buradan Twitter’ın işi hızlandırdığını okudum ve ben de yazdım. 4 günde geri ödemem yapıldı
    Yani bankanın durumla ilgilenmesi de çok önemli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.