Şimdi Ara

Jolly Tur ve Tatilsepeti Mağdurları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
2
Favori
11.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    netten takip ettiğimde savunması istendi olarak görünüyor. 3 4 ayda da sonuç çıksa önemli olan başvuru tarihi diye biliyorum yanlış mı ? Ayrıca ben bundan 10 gün öncesine kadar iptal için defalarca arayıp kkayıt bıraktım adamlar bana dönüş yapacaklardı sözde hala dönen yok. Bir daha zaten bu firmayla işim olmaz da paramızı kurtarabilirsek ne ala kurtaramazsak da yapacak bir şey yok maalesef.
  • elvismail kullanıcısına yanıt
    Bu şartlarda tatiliniz yanar paranızı alamazsınız. Onlarda ki kayıtları dikkate almayın. Oteli arayıp evet rezervasyonunuz gözükmüyor iptal olmuş diyene dek otele gitmelisiniz..acı ama gerçek bu...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    otele ancak ulaşabildim adıma rezervasyon yok denildi hocam yine mi şansım yok ?
  • elvismail kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi benim şahsi görüşüm burada asıl gerçek otelde ki rezervasyonun durumu.. jolly e güvenim sıfır. Rezervasyon yoksa iptal olmuştur. Bu süreçten sonra charge back başvurmalısınız. Jolly i de arayıp iptal olup olmadığını kontrol ettirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam jolly tur u ne zaman arasam iptal edemeyiz çek verelim diyorlar o zaman direk harcama itirazında bulunayım.
  • elvismail kullanıcısına yanıt
    Jolly haftalar öncesinde tatilinizi iptal ettik diyip , otele 1 gün kala arayıp oteliniz kapalı szi şu otele alalım yoksa paranız yanar diye yazanlar bile olmuştu..çok emin olun iptal olduğundan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar,

    Ben de 27 Temmuzda 15-20 Eylül için tatilsepeti.com üzerinden rezervasyon yaptım ve peşin ödedim. Bunun yanında da 35 TL karşılığında "Seyahat Güvence İptal Paketi" satın aldım. Şirketim izinlerimizi iptal etti. Ben de tatilimi iptal etmek istediğimde tarafıma para iadesi olmayacağını ve "Hakkı Saklı" seçeneği ile 2021 Aralık sonuna kadar kupon şeklinde tanımlanabileceği söylenildi. Ben de buna karşı geldim. Şirketimin iznimi iptal ettiğine dair tatilsepeti tarafına belge sundum. Daha sonra arandım ve 5 günlük tatilin 2 gününü keselim geri kalan 3 gününü iade edelim dediler. Şaka gibi gerçekten. Sadece para iadesini istediğimi söyledim. Satış sözleşmesinde de tatil gününe 72 saat kalıncaya kadar, koşulsuz ve kesintisiz bir şekilde iade sağlanabileceği yazmakta. Gerçekten çok mağdur durumdayım. Resmen paraya konuyorlar. Pandemi dönemini bahane edip herkesi mağdur ediyorlar. E-Devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Şikayetim "Savunması İstendi" durumunda. Umarım kısa sürede sonuçlanır. Yoksa param yanacak. Bu durumda olan var mıdır? Nasıl bir yol izlemeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuat.kestane -- 23 Ağustos 2020; 12:29:1 >




  • fuat.kestane kullanıcısına yanıt
    Bankaya harcama itirazı yapmışsınızdır umarım
    Yoksa işiniz zor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hangi aşamada ne diye itiraz etmem gerekiyor? Bilgilendirirseniz sevinirim ☹️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaman geçirmeden hemen yapın
    Bu konuda, ben dahil, parasını geri alanların yazdıklarını okumalısınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 24 Ağustos 2020; 10:15:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fuat.kestane kullanıcısına yanıt
    Bankanıza “chargebakck” dilekçesi yazmanız lazım. Yoksa alamazsınız. Hatta bunlar tatilleri dahi iptal etmiyorlar dikkatli olun. İptal ettik diyip bütün paranız yanmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Avukatla görüştüm. Tüketici Hakem Heyetine bildirdim durumu biraz uzun sürer ama kesin alırsın dediler. Temmuz sonunda ben ödemeyi yaptım su an chargeback dilekçesi yazsam banka onlara baskı mı yapacak? Sebep olarak neyi göstermem lazım?
  • fuat.kestane kullanıcısına yanıt
    Öncelikle tatilinizin %100 iptal olduğuna emin olmalısınız
    Ardından bankaya iptal olmış tatilimin parasını ödemiyorlar diye chargeback başvurusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://twitter.com/tourismtodaytr/status/1305807952104828933?s=21

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 🤔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 27 Eylül 2020; 23:6:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakem heyetleri karar vermeye başlamış:

    https://twitter.com/akuzeya/status/1308100997026373632?s=21

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sikayet varda okudum yazik resmen.

    martta iptal edilip eylulde odemenizi yapacagiz dedikleri adamlara simdide 6 ay sonrasina gun veriyolarmis.
  • Bende mağdur oldum şikayet var cimer ve tüketici mahkemesine başvurdum ayrıca ödeme itirazında da bulundum bunun üzerine bana önce paranın yarısını ödeyelim dediler, kabul etmeyince şubat ayında ödeyebileceklerini söylediler onu da kabul etmedim tabi. Tüketici mahkemesi hızlı bir şekilde sonuçlandı ve tek seferde paramı geri ödediler.

  • Biz de Jolly tur mağduruyduk arkadaşlar. Tüketici hakem heyetine başvurunca Jolly 1 ay içinde iade etti paramızı. Hakkınızı arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet hala jollyden rezervasyon yaptırıyor
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.