Şimdi Ara

Jolly Tur ve Tatilsepeti Mağdurları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
2
Favori
11.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jolly Tur’a yönetmelik değişikliği üzerine dün e-mail attım, bugün geri döndüler. 21 Nisan’da rezervasyonum iptal olmuş. Ödemenin geri yapılmasının zaman alabileceğini söylediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yok değil mi gelişme? Yattılar paranın üstüne. Biliyorlar Türkiye'deki hukuk sistemiyle ceza da almayacaklarını. Seneye olur Molly tur. ETS iade ediyor sanırım. Bundan sonra oraya bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben de benzer durumdan ötürü Jolly Tur tarafından mağdur ediliyorum.
    29 Haziran girişli erken rezervasyon sigortamın da olduğu tatilimi iptal ettirmemek için ellerinden geleni yapıyorlar.
    Bu konuda nasıl bir süreci takip etmeliyiz?
  • Ben Şubat ayında iptal ettirdim halen alamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu firma için yapacağınız en güzel şey herkese durumu anlatıp jolly nin bu süreçte ne kadar güvensiz bir firma olduğunu belirtmek. Bunlar resmen şark kurnazı. Bizden ödünç aldıkları parayı bize geri vermiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan sonra piyasada nasıl kalacaklar bakalım. Vurkaç yapmazlarsa batarlar zaten kimse bunlardan almaz. Şikayetvar bunlara çalışıyor şu anda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jolly harcama itirazı ile ilgili işlemleri yapan bankaların müşterilerine geri ödemeyi yapıyor
    Bazı bankalar ise illaki iptale dair belge istiyor
    Jolly ise ısrarla belge vermem diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 19 Haziran 2020; 15:17:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    Jolly harcama itirazı ile ilgili işlemleri yapan bankaların müşterilerine geri ödemeyi yapıyor
    Bazı bankalar ise illaki iptale dair belge istiyor
    Jolly ise ısrarla belge vermem diyor
    Yazdığından hiçbir şey anlaşılmıyor. Daha anlaşılır yazsana. İstenen belge nedir?
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    jolly tur iptal ettigi tatil icin iptal belgesi dahi vermiyor.

    bazi bankalar chargeback basvurusu icin bunu istiyor.
  • Su an ulkemizde ki tur operatorleri icerisinde insanlarin parasini gasp eden tek firma jolly.diger tum sirketler iadeleri yapiyor.

    Jolly ise daha iptal belgesini dahi veremeyecek kadar aciz durumda ve bu saatten sonra yapacagimiz tek sey birlik olup bunlarin satis yapmasini engellemek.
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    Rezervasyonun iptal edildiğine dair belge



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 19 Haziran 2020; 15:17:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jolly geri ödemelere başlamış diye duydum. Parasını alabilen oldu mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gobektas G kullanıcısına yanıt
    Evet var 12 Haziran’da aldılar
    Ama ilginçtir aynı rezervasyonda olmamıza rağmen bize ödemediler
    Bankadan bankaya farklı muamele yapılıyor sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jolly tur yaklaşık 15 gündür iade ve iptal işlemi yapmayıp gerekli birimin arayacağını söyleyip beni oyalıyor. Bu süreçte iade alabilen arkadaşlar nasıl bir yol izlediklerini açık açık yazabilirler mi? Tüketici hakem heyetine başvuran arkadaşlar dilekçe örneği paylaşabilir mi?

    Not: Dikkatimi çeken bir husus da şikayetvar ekşi sözlük Twitter gibi sosyal mecrada yüzlerce belki binlerce kişi mağduriyetini belirtip sesini duyurmaya çalışırken yazılı ve görsel basının bu konuda üç maymunu oynaması onların ihbar hattına en az 100 kişiden mesaj gittiğine eminim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sabah jolly tur u aradım gene aynı şeyleri söylediler beklememi yoğunluktan dolayı aranamadığımı iptal sigortasının geçersiz olduğunu falan filan... Akabinde turizm bakanlığı 176 ihbar hattını aradım. Bana belgeleri ıslak imzalı olarak ulastirabilirsem idari soruşturma acabileceklerini söylediler. Bu arada 175 tüketici hattını da aramamı öğütledi. Bende 175 i aradım. Tüketici hakem heyetine başvurmadan önce iptal isteğini yazılı olarak firmaya iletin daha sonra eğer cevap verirlerse cevap ile vermezlerse sizin yazdığınız cevap alamadığınız dilekçe ve sözleşme vb. evraklarını ile tüketici hakem heyetine başvurun dendi. Mail olabilir mi karşı tarafa dedim olacağını söyledi. E-devlet üzerinden de basvurabilecegimi ancak uygulama değil de masaüstü Web sitesi üzerinden olması gerektiğini söyledi galiba uygulama da eksiklik varmış. Bende bu sefer info@jollytur.com adresine mail attım. Mail attıktan yaklaşık yarım saat kadar sonra arayıp iptal etmek dışında bu sene tatil planım olup olmadığını istediğim tarihte gidebileceğimi falan söylediler ben bu sene tatile gitmeyeceğimi iptal etmek istediğimi söyledim. İptal işlemini kabul ettiğini ancak ödemenin iki ikibuçuk ayı bulabileceğini söyledi. İptal ettiğinize dair bir evrak alabilir miyim dediğimde normalde bu işlemin çok hızlı sonuçlanacağını ancak sigortadan para alamadıklarını görüşmelerin devam ettiğini tekrar arayıp teyit edebileceğim gibi şeyler söyledi. Sözün kısası iptal edildiğine güvenmekten ve beklemekten başka yapacak birşey kalmadı arkadaşlar...

    Yıpratıcı bir süreç ancak siz kararlı olursanız iade alabilirsiniz... Bir diğer seçenek olarak bu yıl değilde seneye aynı şartlarda ek bir ücret ödemeden konaklamayı talep ederseniz paranızı alamadığınız durumda seneye en azından fiyat artışından etkilenmezsiniz bu durumdaki bir arkadaşımın talebi kabul edilmiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jolly çalışanları evden çalışmaya başlamış
    Saat 19:00’dan sonra kimseye ulaşılamıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    Jolly çalışanları evden çalışmaya başlamış
    Saat 19:00’dan sonra kimseye ulaşılamıyor
    Bu da ilginç bir durum... Ben bu durumu test etmek için yeni rezervasyon yaptırmak istiyorum dediğim de her ne hikmetse telefonu birisi açtı bu durumun sebebini sorduğumda farklı birimler olduğunu iddia etti... Tamamen küçük hesap peşinde koşan tüccar zihniyeti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jolly tur rezervasyon iptali için müşteri hizmetlerini aradım fakat ödemelerin geç yatacağını hediye çeki tanımlamaya çalışıyorlar. iptal edip parasını alan var mı merak ediyorum
  • gokayyyy G kullanıcısına yanıt
    Üstte yazmıştım parasını geri alan var
    Ama aynı rezervasyonu paylaşmama rağmen ben alamadın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    Su an ulkemizde ki tur operatorleri icerisinde insanlarin parasini gasp eden tek firma jolly.diger tum sirketler iadeleri yapiyor.

    Jolly ise daha iptal belgesini dahi veremeyecek kadar aciz durumda ve bu saatten sonra yapacagimiz tek sey birlik olup bunlarin satis yapmasini engellemek.
    Kim iade yapıyormuş keşke ordan alsaydık. Buyrun tatilsepeti:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144221307
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.