Şimdi Ara

Jolly Tur ve Tatilsepeti Mağdurları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
2
Favori
11.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Erken rezervasyonda jolly tur ile tatil alıp benim gibi iptal edemeyenler varsa buradan birleşip ortak hareket edebiliriz.
    Şu an jolly tur tatillerimizi iptal etmeyip ya size hediye çeki vermeye çalışıyor ya da en az 3 ay ödeme beklersiniz diyor.
    Satın aldığım marmara park acentesi bu firmadan hukuki yola başvurmadan paranızı alamazsınız diyor.İptalleri karşılayacak maddi gücü yok diyor.

    Mağdurlar buraya yazarsa birlik olabiliriz diye düşünüyorum.









    Jolly tur iptal
    jolly erken rezervasyon
    jolly rezervasyon iptali
    jolly tur şikayet
    jolly tur sikayet
    Jolly mağdur
    jolly iptal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 22 Temmuz 2020; 20:47:39 >



  • Bu iptal sebebinizin Corona virüs salgını ile alakası var mı?
  • cleanton kullanıcısına yanıt
    Şu an tüm tatil firmaları her ne sebep olursa olsun iptal edip para iadesi yapıyor ancak sadece jolly sizin ne sebebiniz olursa olsun para iadesi yapmıyor.
    Yani olayın virüsle alakası yok. ameliyat olacağım alın raporu deseniz bile para iadesi yapmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezervasyon yaparken iptal sigortası yaptırdınız mı? Bende ETS'den almıştım iptal ettireceğim ama son ana kadar bekliyorum bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egoist84 -- 18 Mart 2020; 13:45:57 >
  • Erken rezervasyon sigortasi varsa iptal etmeleri gerekir
    Profilinizde İstanbul yazıyor
    Zincirlikuyu tarafında genel müdürlüğü var oraya gidin biraz çirkef olun
    Tursab a şikayet bildirin
    Kültür ve turizm bakanlığına ve cimere bildirin
    Size satan kişi satmış olduğu pakette ki komisyonu vermek istemiyordur
    Tursab, Bakanlik, Cimer e yazmış olduğunuz bildirinin ekran görüntüleri ni alıp Jolly e mail atın
    Şikayetvar a yazın
    Bunları yapıp cozemezseniz Zincirlikuyu na gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KraL_15 kullanıcısına yanıt
    sikayetvar da jolly sayfasina bakarsaniz hickimseye para iadesi yapmiyorlar.
    maddi gucleri yokmus bu kadar iptali karsilayacak.
  • Pronto turdan ; kapadokya turu almistik nisan sonuna, direkt iade ettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orkun_ -- 21 Mart 2020; 0:41:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anlaşılan tek iptal etmeyen jolly

    Adamlar pişkin pişkin hukuki hakkınızı da kullanabilirsiniz ama para iadeniz yok diyor herkese..

    Daha 5 ay ı olan tatili iptal edip paramı alamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de jolly den yurtdışı tur aldım iptal etmiyorlar. 3 ay beklersiniz diyorlar ama onun da garantisi yok. Ayrıca soran arkadaşlar olmuş evet Seyehat sigortası tabiki var. Benim tatilim temmuz ayında. Haziran ayına kadar koşulsuz şartsız vazgeçme hakkım var. Ama firma ödeme yapmıyor zorbalık yapıyor. Ortak hareket edelim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tursab ı telefonla aradım ve mail atmam gerektiğini söylediler o yüzden mail olarak attım.

    Cimer e de yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tatilsepetide aynı kuruma ait ve bana hediye çeki teklif ettiler....
  • Bende aynı durumdayim arkadaşlar.
    Öğretmenin okullar o tarihte artik tatil olmayacak ven gidemeyecegim parami istiyorum diyorum ama sigorta sirketi boyle bir salgin hastalik da kapsam disidir diye madde koymus..kesinlikle veremeyiz
    paranizi diyorlar. Hukuki yolunuzu arayın diyorlar.

    ETS den erken rezercasyon yapan arkadaslarin sigortasinda da ayni şartlar yasiyor ama onlar iptal edip paralarini alabiliyorlar.
    Jolly nasıl böyle davranabiliyor?
    Ne yapmamiz gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 11 Mart tarihinden itibaren paramı iade almak için uğraşıyorum. İptal güvencemiz olmasına rağmen. Bir daha jolly turu tercih etmeyeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizm bakanının turizmin içinden gelen bir bakan olduğunu ve hali hazırda Türkiye'nin en büyük tur operatörü olduğunu hatırlatmak isterim.

    aynı zamanda mevcut Türsab başkanı da büyük bir tur operatörünün başında.

    seyahat acentesi; otel ile tatilci arasında köprüdür. bir nevi komisyoncudur, tıpkı emlakçı gibi.

    ürünle, kullanıcı arasındaki bağı kurar, maliyet üzerinden marj koyar satışını yapar, komisyonu alır.

    emlakçıdan farkı, acente satacağı kadar odayı kontenjanlı olarak otelden PEŞİN PARA ÖDEYEREK alır.

    Yani hali hazırda acenteler sene başında otellere satacağı kadar odanın parasını ödedi.

    müşteriye ödeme yapabilmesi için, otelcinin parayı ödemesi gerekir.

    otellerde sene başında aldığı bu paralarla sezon hazırlığı için harcadı.

    yani ortada para yok.

    işte bu bağlamda Bakan ve Türsab'ta haklı olarak seyahat zincirinin önemli halkası olan acenteleri korumak adına önlem aldı.

    Bazıları sormuş Jolly nasıl böyle davranabiliyor diye, işte bunun için işin arka planını bilmek gerekir.

    Bu bağlamda yeni düzenleme ile tatil iadelerinde güncelleme olacak.

    unutmayın sadece mağdur olan siz değilsiniz, covid-19 yüzünden en çok etkilenen sektör turizm.

    eyahat acentelerinin kaosa girmesin neden olan iptallere erteleme geleceği belirtildi.
    İade tleplrine karşı hava yolu şirketlerine sağlanan kalkanın bir benzerinin de seyahat acentelerine sağlanması için çalışma yürütüldüğü belirtiliyor.

    Sabah gazetesinden Betül Alakent'in haberine göre, koronavirüs nedeniyle milyarlarca lirayı bulan iadeleri yapmakta zorlanan ve bu nedenle tüketici ile karşı karşıya gelen acentelerin durumuna çözüm bulmak için Maliye, Ticaret ve Turizm bakanlıkları ortak bir çalışma yürütüyor.

    Düzenleme 3-4 gün içinde hayata geçecek

    Haberde yer alan detaylara göre paket turlarla ilgili yapılan yeni bir düzenleme 3-4 gün içinde devreye alınacak. Düzenlemeye göre acenteler, havayolu firmasının uçuşunun yeniden başlamasının üzerinden 2 ay 14 gün geçtikten sonra tüketiciye iade yapacak. İadelerdeki en önemli detay ise havayolu firmasının o noktaya uçuşu başlatması olacak. Uçuş hangi tarihte başlarsa, tüketiciye yapılacak iadelerde o tarihten itibaren 74 gün sonra yapılacak.

    Yönetmelik değişecek

    Paket turlarda iade süresi kanunen 14 iş gününü kapsıyor. Paket Tur Sözleşmesi Yönetmeliği'nin, 'Sözleşmenin Feshi' başlıklı 16. maddesinde 'Katılımcının gerekli tüm özeni göstermesine rağmen öngöremediği ve engelleyemediği bir durum veya mücbir sebep nedeniyle paket turun başlamasına 30 günden daha az bir süre kala fesih bildiriminde bulunması halinde, ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın katılımcının ödemiş olduğu bedel kendisine iade edilir" ifadeleri yer alıyor. Ancak son dönemde acentelerin yaşadığı sorunlar nedeniyle yönetmelikte önümüzdeki günlerde değişiklik yapılacağı belirtiliyor.


    https://www.turizmguncel.com/haber/rezervasyon-iadelerine-erteleme-geliyor
  • Aynı durumdayım. jolly paraları vermeyecek. iflas açıklar başka isimle kurar, tekrar dolandırır milleti. Adaletsiz kalkınır. dolandırıcılar hep böyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende aynı magdurlardanım her turlu başvuruyu yaptım hakem heyeti ıvır zıvır oraya buraya dilekçe tursab mursab mahalle muhtarına dilekçe forumlara yazmalar şikayetvar a da yazdım her yere yazdım muhtar kestirip attı yapıalcak bir şey yok dedi oy istersin sen neyse sonuç belirsiz tahminim herkese tuketici haklı ama paranı nah alırsın diyecekler

    zaten başvurdugumuz yerlerden kararlar çıkana kadar jolly tur herkesten helallik ister . 4 nisanda aradıklarında parayı 2 2 bucuk ay içerisinde iade edeceklerini bildirdiler fakat şimdi para yok çek verelim diyorlar kabul etmedim tabii

    bende jolly turun iflas verip molly tur diye yeni bir başlangıç yapıp sazan.avi dosyasını oynatmaya devam edeceğini düşünüyorum

    Parayı otele verip oda almışlar otellerde parayla yeni sezona hazırlanmış ya bsg derler adama kimse kar etmemiş herkes amme hizmeti yapmış ayıp be milleti soydular işte covid ayağına

    Pandemi nedeniyle iptal işlemleri yapmayacak olsalar oncelikle otellerin rezervasyon iptali vermemeleri gerek o zaman diyebilirlerdi: pandemi nedeniyle otel iptali kabul etmedi gidiyosan git gitmiyosan kendin bilirsin diye

    Şimdi oteller bunlara biz acenteye pra vermeyiz çöktük paranıza mı diyo acente adamın şeyini şey yapar geçsinler o işi bu aşağıdaki vatandaşın parayı tokatlamaya benzemez
  • Benim durum tamamıyla farklı. Beni yurt dışına götürecekler temmuz ayında 😀 ben de iptal ettirmiyorum. Günü geldiğinde valizimi alıp gidecem hadi lan götürün analarının gözünü sevdiklerim diyecem 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar,bende jolly tur magdurlarimdan biriyim.Eger organize bir aksiyon alinacaksa bende katilmak isterim.Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tapdk kullanıcısına yanıt
    resmen sesli güldüm
  • Nasıl yol izliyorsunuz arkadaşlar bende bu kervanın içindeyim. Sonunda delirtecekler ana merkeze gidicem fakat muhatap bulamıycağımı adım gibi eminim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.