Bildirim
JEEP RENEGADE ANA KONU (26. sayfa)


Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Çok beğendiğim bir araç ama maddi durum bu ara almaya müsait değil ev almam gerekiyor. Belki yılbaşında piyangodan bir şeyler çıkarsa alabiliriz.
Bu arada aracı alan herkese hayırlı olsun. Daha çok kullanıcı yorumu bekliyoruz. Bu aracın benzinli versiyonunu alan yok sanırım forumda. Onlardan da bir yakıt tüketimi verisi alsak fena olmazdı. -
quote:
Orijinalden alıntı: gezginbur
Ben 2 defa test sürüşü yaptım. Yüksek süspansiyon strokları ve yerden yüksekliği tam bir premium lüks konforu yaşatıyor. Arazi performansı yerden yüksek olduğu için bütün piyasadaki suv lardan iyidir diye düşünüyorum. Bu tam bir jip. Qashqai tiguan gibi jip görünümlü araba değil. Üzerindeki sacın kalınlığından dokununca anlaşılıyor.
Sınıfındaki diğerlerini bilemiyorum ama Jeep olduğu için arazi olayına da önem vermişler. Yaklaşma-uzaklaşma açıları baya iyiymiş.
Ancak tabi 4x2'leri araziye vurmak enayilik olur, 4x4 için konuşmak gerek.
Haliyle aslında 4x2 olan her alet jip görünümlü otomobildir
Zaten SUV olan hiçbir aletin arazi iddiası yok. Hepsi "otomobilleştirilmiş" makineler.
Bazısına 4x4 özelliği falan da koyuyorlar ama hikaye. Honda CRV'nin skandal videosunu görmüşsünüzdür belki, çekişi kaybeden tekerlerden diğerlerine aktarımı bile beceremiyordu, güya yazılımı güncellemişler bilmemne, ama benim için bitmiştir o alet
Gerçek arazi araçları zaten SUV diye geçmiyor.
Bu arada yukarıda "mükemmel sessizlik" diye iddialı bir cümle geçiyor, Halit Bolkan'ın testinde dizel makine sesi vurgusuna atıfta bulunmak isterim
Sanıyorum 1.4 140'lığı henüz kullanan yok, alayı dizel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 25 Aralık 2014; 9:49:41 >
-
Mükemmel sessizlik kesinlikle abartılı bir ifade. Sonuçta hepimiz 1.6 mjet'in en gürültülü dizel motorlardan biri olduğunu biliyoruz. Ancak kesinlikle rahatsız edici bir durum söz konusu değil belirteyim. Bunu öncesinde 1.6 gdi gibi çalışıp çalışmadığı belli olmayan bir motora sahip araç kullanıcısı olarak söylüyorum. -
Hocam imza mükemmelmiş bu arada -
-
-
Saygılar, sevgiler -
Kardes benim diger yorumlarima bakarsan forumda renegadeyi en olumlu bulan kisiyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir de önceki mesajlarda bu aracın boyutlarına değinildi ve Juke vb. araçlar da işin içine karıştı.
Şimdi benim bildiğim, Tiguan vb. sınıfında bu araç, Juke değil.
Örneğin Tiguan'ı baz aldığımızda, bu araç kompakt sınıf üzerine inşa edilmiş bir araç, atıyorum bir Golf platformu kullanılarak mı yapılmıştır orasını bilmiyorum ama boyutlar bakımından burada yer alıyor.
Mokka, Juke falan da gösteriliyor. Bunlar B segmenti küçük sınıf araçların SUV'ları modunda. Renegade burada değil bence. Ha belki Mokka olabilir, çünkü mesela Juke kadar ufak değil aslında.
Yanlış mıyım bilemiyorum ama, Renegade'i bazılarımız yanlış konumlandırıyor diye düşünüyorum bu yüzden.
Kompakt SUV bir araç, küçük SUV değil...
Yanlışsam düzeltin lütfen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 26 Aralık 2014; 16:06:53 > -
Simdi araclarin siniflari dingil mesafelerine gore belirlenir.boyut olarak c segmenti suv olan renegade aslinda b segmenti bir arac.rakipleri captur juke mokka trax mitsubshi asx..
ancak c segmenti qashqaiden 8 cm yuksek.
diger c segmenti tiguanla yaklasik ayni genislikte.yani boyutlari skoda yeti ile birebir ayni ancak kaput daha yuksek oldugundan cok daha buyuk gorunuyor.tabi premium bir arac jeep renegade retro tarziyla hepsini siliyor.asagidaki resimde boyut karsilastirmasi mevcut
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
Bir de önceki mesajlarda bu aracın boyutlarına değinildi ve Juke vb. araçlar da işin içine karıştı.
Şimdi benim bildiğim, Tiguan vb. sınıfında bu araç, Juke değil.
Örneğin Tiguan'ı baz aldığımızda, bu araç kompakt sınıf üzerine inşa edilmiş bir araç, atıyorum bir Golf platformu kullanılarak mı yapılmıştır orasını bilmiyorum ama boyutlar bakımından burada yer alıyor.
Mokka, Juke falan da gösteriliyor. Bunlar B segmenti küçük sınıf araçların SUV'ları modunda. Renegade burada değil bence. Ha belki Mokka olabilir, çünkü mesela Juke kadar ufak değil aslında.
Yanlış mıyım bilemiyorum ama, Renegade'i bazılarımız yanlış konumlandırıyor diye düşünüyorum bu yüzden.
Kompakt SUV bir araç, küçük SUV değil...
Yanlışsam düzeltin lütfen.
Renegade küçük Suv hocam, B segmenti yani. Zaten platformunun kökeni Punto'ya dayanıyor.
Jeep'in kompakt SUV'si Giu platformunda üretilecek ve şu anda geliştirme aşamasında. Compass ve Patriot'un yerine tek araç olarak gelecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
Bir de önceki mesajlarda bu aracın boyutlarına değinildi ve Juke vb. araçlar da işin içine karıştı.
Şimdi benim bildiğim, Tiguan vb. sınıfında bu araç, Juke değil.
Örneğin Tiguan'ı baz aldığımızda, bu araç kompakt sınıf üzerine inşa edilmiş bir araç, atıyorum bir Golf platformu kullanılarak mı yapılmıştır orasını bilmiyorum ama boyutlar bakımından burada yer alıyor.
Mokka, Juke falan da gösteriliyor. Bunlar B segmenti küçük sınıf araçların SUV'ları modunda. Renegade burada değil bence. Ha belki Mokka olabilir, çünkü mesela Juke kadar ufak değil aslında.
Yanlış mıyım bilemiyorum ama, Renegade'i bazılarımız yanlış konumlandırıyor diye düşünüyorum bu yüzden.
Kompakt SUV bir araç, küçük SUV değil...
Yanlışsam düzeltin lütfen.
Golfte torsiyon çubuğu var bi kere arka süspasiyon bile değil.
Renegade de süspansiyon strokları piyasadaki bütün suv lardan fazla. Ayrıca en kaliteli süspansiyon wishbone balljoint sistemine sahip. Tam bir haftasonu dağ bayır yaylada arazide keyifli sürüş yapılacak araç. Tiguanı araziye çıklarsak bütün aşıkları boşluk yapar. Heralde doğuş otomotiv servisinden iyi bir fatura çekerler.
Autoshow dergisinde doğuştan maaş alan yorumcular kedi ciğere pis dermiş gibi eleştirmişler aracı. Almanyada en alt sınıfa sattıkları arabaları %160 pahalıya sattırıyorlar bize bu vosvoscular. Bu tekele son verecek bir suv renegade.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginbur -- 27 Aralık 2014; 0:06:02 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
Yok merak etmeyin daha bu aletler üretilmeden herşeyi belli oluyor. Üzerinde ne olacak ne olmayacak, hangi motor şanzıman konulacak, vs.vs.vs.
Buradaki olay tamamen "pazarlama stratejisi".
Önce manueli veya istediği versiyona ağırlık verip onun satmasını istiyorlar, peşinden diğer versiyonları da çıkarıp onların da kaymağını ayrıca alıyorlar.
Oyun firmalarının, birbirlerinden etkilenmemek, veya özel olarak baltalamak için çıkış tarihlerini değiştirmeleri gibi düşünebilirsiniz. Oyun vs. herşey hazır ama sadece o tarihlerde başka büyük oyunlar çıkacak diye adamlar tarihi değiştiriyorlar.
Tamamen strateji.
Ilk mesajinizda "sonra neden satilmiyor" seklinde firmalarin hata yaptigindan otomatik gec geldigi icin aracin satmadigindan bahsetmissiniz. Sonra da kar etmek icin bilerek yapiyorlar demissiniz. Satmiyorlar ama kar ediyorlar kaymagini yiyorlar biraz celiskili geldi bana. Isterseniz siz bu konuda bir daha dusunun.
-
ikinci ele düştüğü zaman takip -
quote:
Orijinalden alıntı: chairman of the board
ikinci ele düştüğü zaman takip
1.6 motor dizel vergisi düşük jeep görünce millet heman alır. Piyasada ihtiyaç var 1.6 dizel suv a.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hmm anladım hocam da peki aslında 500L platformu değil mi, o da mı Punto aslında? Bir de 500L Mini Countryman'den bile büyük duruyor bu arada
Cevap ve bilgilendirme için çok teşekkürler. -
Niye anlatamadım anlamadım ama bi daha açıklamaya çalışayım.
Şöyle demek istedim;
Adam bilerek otomatik versiyonu sonra satışa çıkarıyor ki, öncelikle manuel satmak istediği için, otomatik satışları manuelin önünü kesmesin. "Aaaa ne güzel, ama otomatik yok, olsun alırım ben bunu" diyenlere satıyor normal satışların haricinde. Onların pazarlamacıları emin olun bunu hesaplıyorlar, belirli bir tarih var, atıyorum 2-3 ay, tam manueller belli bir "ilk satış" doygunluğuna ulaşıyor, o sırada otomatiği piyasaya sürerek piyasayı bir daha kızıştırıyor.
Giulietta satışlarında da bunu yaptılar.
Az da olsa, manueli satıp otomatik ile değiştirenler bile oldu.
Stratejinin güzelliğini görüyor musunuz -
İyi de ben de zaten olumsuz birşey yazmadım ki, mesajınızın benim mesajımla ilgisini pek kuramadım kusura bakmayın -
quote:
Orijinalden alıntı: Ormanci
Hmm anladım hocam da peki aslında 500L platformu değil mi, o da mı Punto aslında? Bir de 500L Mini Countryman'den bile büyük duruyor bu arada
Cevap ve bilgilendirme için çok teşekkürler.
Aynen hocam...
Önce Punto platformunu a'dan z'ye elden geçirip, biraz daha büyüterek 500L platformunu hazırladılar.
Sonra 500L'den kullandıkları o platformu bir daha elden geçirip 4x4'e uygun hale getirdiler, 500X ve Renegade'i ürettiler.
500L'nin Countryman'den büyük olması normal, çünkü 500L bir MPV. Öncelik amacı iç hacim sunmak.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X