Şimdi Ara

Japonlar artık yeni teknoloji geliştiremiyor mu? yoksa bana mı öyle geliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
4.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Artık benzinli motorlar üzerinde çalışmıyorlar ki bir kaç marka bu yönde açıklamalar yapmıştı. Birileri aracı satmak için Euro standartlarını deler, birileri de böyle yapar... (%100 objektif yorumdur)
  • "Bin altı yüz" sendromları olmadığı için ve çok daha büyük pazarlara hitap eden ürünler geliştirdikleri için, yeni teknolojileri bize yansımıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    yaw bu caipirinha mı biri beni aydınlatsın??

    Aynen öyle,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yeni civic icin bir dergi yorum

    Yeni arac eski teknoloji



    Bi onceki kasa passatda kullanilan her teknoloji yeni kasa passatta da var. Yeni kasa passatda eski teknoloji ozaman.

    Genis bir motor secenegi var

    1.6 motora insanlari baglamiyor en azindan

    1.2 benzinliden tut 2.00 e kadar

    1.2 tdi tut 3.00 tdi kadar

    Dsg her ne kadar sorunda olsa cift kavramada en iyisi

    Yenilik ise ne bekledigine bagli bence

    Motor secenegi ayri teknoloji ayri. Turkiyeye gelen bu. Gir honda resmi sitesine dogalgazlisindan , hybridlisine her secenegi var. Dergilerin ne soyledigi bu kadar onemli sizin icin ?

    Turkiyeye gelen ile bi marka karaliyorsunuz.

    Cift kavrama denilen teknolojiyi bmw bile kullanmiyor su an.

    Bildiğim kadarıyla M serileri çift kavrama. Şunu kimse inkâr edemez ki, DSG'yi Volkswagen çıkarıp fark atmasaydı bu şanzıman olayında bu kadar gelişme olmazdı. Belki Ford hemen cevap vermek için Powershift çalışmalarına girmeyecekti. Ya da EDC'nin çıkması yavaşlayacaktı.

    7-DSG'de sorunlar olsa da 6-DSG mükemmel bir şanzıman ve bunu yıllar önce Volkswagen yaptı, başkası değil.

    7-DSG'de de sorunlar giderilecek ve yine mükemmel bir şanzıman ortaya çıkacaktır.

    Ayrıca, bile kelimesi yanlış bir kullanım. BMW premium bir marka olsa da, herhangi bir teknolojisini Volkswagen veya başka bir marka takip etmek zorunda değil. Yeri gelir, BMW onlardan bir şey öğrenir. BMW'ninki mühendis de diğerininki çırak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 6 Nisan 2012; 23:01:17 >




  • İçinde Biriktiriyolar Patlicaklar Bi Ara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yeni civic icin bir dergi yorum

    Yeni arac eski teknoloji



    Bi onceki kasa passatda kullanilan her teknoloji yeni kasa passatta da var. Yeni kasa passatda eski teknoloji ozaman.

    Genis bir motor secenegi var

    1.6 motora insanlari baglamiyor en azindan

    1.2 benzinliden tut 2.00 e kadar

    1.2 tdi tut 3.00 tdi kadar

    Dsg her ne kadar sorunda olsa cift kavramada en iyisi

    Yenilik ise ne bekledigine bagli bence

    Motor secenegi ayri teknoloji ayri. Turkiyeye gelen bu. Gir honda resmi sitesine dogalgazlisindan , hybridlisine her secenegi var. Dergilerin ne soyledigi bu kadar onemli sizin icin ?

    Turkiyeye gelen ile bi marka karaliyorsunuz.

    Cift kavrama denilen teknolojiyi bmw bile kullanmiyor su an.

    Bildiğim kadarıyla M serileri çift kavrama. Şunu kimse inkâr edemez ki, DSG'yi Volkswagen çıkarıp fark atmasaydı bu şanzıman olayında bu kadar gelişme olmazdı. Belki Ford hemen cevap vermek için Powershift çalışmalarına girmeyecekti. Ya da EDC'nin çıkması yavaşlayacaktı.

    7-DSG'de sorunlar olsa da 6-DSG mükemmel bir şanzıman ve bunu yıllar önce Volkswagen yaptı, başkası değil.

    7-DSG'de de sorunlar giderilecek ve yine mükemmel bir şanzıman ortaya çıkacaktır.

    Ayrıca, bile kelimesi yanlış bir kullanım. BMW premium bir marka olsa da, herhangi bir teknolojisini Volkswagen veya başka bir marka takip etmek zorunda değil. Yeri gelir, BMW onlardan bir şey öğrenir. BMW'ninki mühendis de diğerininki çırak mı?



    Sadece vw değil bugün renoda edc ile sorunlarla uğraşıyor aslında ama fazla olmadığı için foruma yansımıyor. Diğer markalarda da bu tip sorunlar olacaktır. Milisaniyelerin konuştuğu bu teknoloji için sadece vw değil her irmada sıkıntı olacak.

    Evet bmw m serilerinde cit kavrama kullanıyor. Elinde cit kavrama teknolojisi var aynı şekilde honda da motorsikletlerinde kullanıyor yani onlarında elinde bu teknolloji var ama şuan için beklemedeler ya da geliştirdikleri başka birşeyler var.

    Ayrıca ben vw 'den için teknoloji yoksunu demedim sadece kıç kadar motora turbo koymayan firmalar eski teknoloji mi kullanıyor dedim. Yada bi önceki kasada kullanılan teknolojilerin yenisinde olması o aracı yeni yapmıyor mu ? denildi. Passat örneğini verdim. Yeni kasa passat'ın ne artısı var soruyorum size. Bana motor seçenekleriyle geliyorlar. Krdeşim buradaki pazar dünya'ya göre küçük bi pazar heleki japonlar için daha da küçük bi pazar. Adam doğalgaz ile çalışan , ya da hybrid motoru getirse kim alacak ? Bakın Cr-z hybrid olduğu için showroom'da yatıyor ama 122 hp'lik şirokko yok satıyor. Aynı performansa sahip 2 araç biri çok daha ekonomik. Bunlar örnektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 6 Nisan 2012; 23:07:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    yaw bu caipirinha mı biri beni aydınlatsın??

    Aynen öyle,

    sen eskiden yoktun burda ne güzel, sen geldin ortam bişey kokmaya başladı afedersin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yeni civic icin bir dergi yorum

    Yeni arac eski teknoloji



    Bi onceki kasa passatda kullanilan her teknoloji yeni kasa passatta da var. Yeni kasa passatda eski teknoloji ozaman.

    Genis bir motor secenegi var

    1.6 motora insanlari baglamiyor en azindan

    1.2 benzinliden tut 2.00 e kadar

    1.2 tdi tut 3.00 tdi kadar

    Dsg her ne kadar sorunda olsa cift kavramada en iyisi

    Yenilik ise ne bekledigine bagli bence

    Motor secenegi ayri teknoloji ayri. Turkiyeye gelen bu. Gir honda resmi sitesine dogalgazlisindan , hybridlisine her secenegi var. Dergilerin ne soyledigi bu kadar onemli sizin icin ?

    Turkiyeye gelen ile bi marka karaliyorsunuz.

    Cift kavrama denilen teknolojiyi bmw bile kullanmiyor su an.

    Bildiğim kadarıyla M serileri çift kavrama. Şunu kimse inkâr edemez ki, DSG'yi Volkswagen çıkarıp fark atmasaydı bu şanzıman olayında bu kadar gelişme olmazdı. Belki Ford hemen cevap vermek için Powershift çalışmalarına girmeyecekti. Ya da EDC'nin çıkması yavaşlayacaktı.

    7-DSG'de sorunlar olsa da 6-DSG mükemmel bir şanzıman ve bunu yıllar önce Volkswagen yaptı, başkası değil.

    7-DSG'de de sorunlar giderilecek ve yine mükemmel bir şanzıman ortaya çıkacaktır.

    Ayrıca, bile kelimesi yanlış bir kullanım. BMW premium bir marka olsa da, herhangi bir teknolojisini Volkswagen veya başka bir marka takip etmek zorunda değil. Yeri gelir, BMW onlardan bir şey öğrenir. BMW'ninki mühendis de diğerininki çırak mı?



    Sadece vw değil bugün renoda edc ile sorunlarla uğraşıyor aslında ama fazla olmadığı için foruma yansımıyor. Diğer markalarda da bu tip sorunlar olacaktır. Milisaniyelerin konuştuğu bu teknoloji için sadece vw değil her irmada sıkıntı olacak.

    Evet bmw m serilerinde cit kavrama kullanıyor. Elinde cit kavrama teknolojisi var aynı şekilde honda da motorsikletlerinde kullanıyor yani onlarında elinde bu teknolloji var ama şuan için beklemedeler ya da geliştirdikleri başka birşeyler var.

    Ayrıca ben vw 'den için teknoloji yoksunu demedim sadece kıç kadar motora turbo koymayan firmalar eski teknoloji mi kullanıyor dedim. Yada bi önceki kasada kullanılan teknolojilerin yenisinde olması o aracı yeni yapmıyor mu ? denildi. Passat örneğini verdim. Yeni kasa passat'ın ne artısı var soruyorum size. Bana motor seçenekleriyle geliyorlar. Krdeşim buradaki pazar dünya'ya göre küçük bi pazar heleki japonlar için daha da küçük bi pazar. Adam doğalgaz ile çalışan , ya da hybrid motoru getirse kim alacak ? Bakın Cr-z hybrid olduğu için showroom'da yatıyor ama 122 hp'lik şirokko yok satıyor. Aynı performansa sahip 2 araç biri çok daha ekonomik. Bunlar örnektir.


    İlklerde hep sıkıntı olmuştur ki aslında 6-DSG'nin sorunsuz olduğu düşünülürse VW çok iyi iş çıkardı. Belki BMW kuru tip şanzıman yapıp kullanıcıları üzecekti ama VW'yi görünce ona göre tasarım yapacak.

    Turbo meselesine gelince, gerçekten şu vakitten sonra atmosferik motorların başarılı olması çok çok zor görünüyor. Trend bu dünyada, Japon kardeşler de takip etse iyi olur.

    Yeni kasa Passat'ın ne artısı var dersen, aslında artısı şirkete oldu. Yeni Passat, eskiye göre daha ucuza mal ediliyor çünkü. Autobild.de'de okudum. Bir de aracın görünmeyen kısımlarında da iyileştirme yapılmış olabilir.

    Elbette ne Honda ne Toyota boş duracaktır, vardır bir bildikleri. Belki de sorunsuzluk imajları düşmesin diye -ki Toyota'nın sarsıldı biraz imajı- bekleyip garanti bir teknoloji politikası izliyorlardır.




  • Skyactive,EarthDreams bunları araştır işte..
  • Avrupalılar ne geliştiriyor ki birkaç firma haricinde? Tek yaptıkları küçük turbo benzinli üretmek. Birde şunu incele derimhttp://www.honda.com.tr/fcx_clarity.aspx
  • Yeni Civic ile eski Civic arasında 6 seneye değecek bir gelişme yok bu bir gerçek.
    Yalnız hybrid konusunda bence Japonlar rakiplerine fersah fersah fark atacak.
  • Dünya üzerindeki bütün şanzumanlar zf nin elinden geçer. bakınız :"www.zf.com "
    yani DSG = ZF EDC=ZF Powershift=ZF daha ne kadar şanzuman varsa... Deniz şanzumanları bile!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskancavardiya

    Dünya üzerindeki bütün şanzumanlar zf nin elinden geçer. bakınız :"www.zf.com "
    yani DSG = ZF EDC=ZF Powershift=ZF daha ne kadar şanzuman varsa... Deniz şanzumanları bile!

    ZF bu işte bir numara gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bimcell

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Hybrid motor sistemlerini bi incele derim. Honda sh-awd sistemini , v6 hybrid motorunu , ima sistemini , hidrojen ve dogalgaz ile calisan araclari.

    Kic kadar motora turbo koymuyorlar diye teknoloji gelistirmiyor mu oldular ?

    Atmosferik ile harikalar yaratıyordu honda, aynısını beklerdim. Ayrıca hybrid fazla kullanılmıyor dünyada. Tutmuş değil hala yüksek maliyetinden dolayı.

    Sadece Honda son 3 yılda 500.000 tane hybrid otomobil üretti ve sattı.
    Gittikçe büyüyen bir pazar.
  • Eskiden bende boyle dusunurdum fakat yanildigimi anladim ne kadar teknoloji o kadar cok sorun.Honda nin ihtiyaci olan 2 sey var 1i 1.6 dizel motor digeri 6-7 ya da 8 ileri tam otomatik sanziman
  • japonlar için önemli olan az yakıt- sorunsuz motor. bunuda zaten yakalıyorlar. sizin sürekli teknoloji yenili diye bildiğiniz şey mesela vw de FSI fıs çıkınca durumu kurtarma adına TSI olarak değiştirdi, bu teknoloji yeniliğinden değil fıs çıkmasından. bırak az yaksın sorunsuz kalsın...

    Skyactive
    MIVEC
    Vtec
    VVT
    D4D
    DID
    GDI

    araştırmanı öneririm
  • Japon = Sorunsuzluk

    Daha neyi geliştirecekler ki?
  • Toyotayla ilgili bir haberde okumuştum yakın zamanda. Camlara dokunmatik ekran koyma üzerine çalışıyorlarmış. Arka tarafta oturanlara daha keyifli vakit geçirmelerini sağlamak için. Hatta youtubeda bununla ilgili videolar vardı. Araba içine elektronik teknolojisne çok önem veriyorlar. Zaten toyota için öncelik hem insan olmuştur. Bu yüzden konfor rahatlık ön planda. Sonra yakıt motor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sportifsan
    ...Zaten toyota için öncelik hem insan olmuştur. Bu yüzden konfor rahatlık ön planda. Sonra yakıt motor..

    Bu dediğiniz stratejiyi kaç günden beri uyguluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 7 Nisan 2012; 0:22:03 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.