Şimdi Ara

Japon Araca Hangi Buji Markasını Tavsiye Edersiniz (Platinium Hariç)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Aracımın üzerinde çift tırnak ngk buji var ve yakıt güzel fakat belli bir km hızdan sonra araç yemiyor. Tapa gaz yaptığımız zaman patlatma yok. boğulma yok 7- 8 bin devirlere rahat çıkıyorum. Bu aralar bosch un 4 tırnak bujilerine bakıyorum. 4 Tırnak buji kullanan arkadaşlar varsa performans durumunu söyleyebilirlermi. Aracın orjinal bujisini (ngk tek tırnak platinium tanesi 30 tl x 6 ).Araca takmıştık. Araba çalışıyor gaz veriyoruz boğulup istop ettiğinden eski bujileri geri taktık. Ne Önerirsiniz?



    _____________________________
    1996 Nissan Maxima 2.0 V6 155 Hp Limited (Manuel)
  • Ben Bosch taktırdım.KAtalogda farklı bir şey yazıyordu, bir sorun yaşamadım.
    _____________________________
  • Bosch üretimi LPG bujileri var hatta forumda epeeey bir konus vardı. Bosch sitesinden aracınıza uygun olan modeli seçip kullanabilirsiniz.
    _____________________________
  • Bosch

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • www.burtonpower.co.uk

    Bu adamlar sadece performans ürünü satarlar. müşterileri yarışçılardır

    Bakın bakalım NGK dan başka buji satıyorlarmı.

    Orjinal bujilerini takın. LPG ise. bir derece soğuk bujiler + 0.1 mm daha dar tırnak aralığında buji takın (veya tırnak aralığını 0.1 mm küçültün)
    _____________________________
    Ford Granada MK2 2.8 V6, Weber 38 DGAS || Lada Samara 1.5 S
    Ryzen 9 7900 64GB Ram, 2 TB m.2, 1.5 TB SSD, 2 TB HDD, 32 2k, Rtx 3060
  • japonlarda genelde ngk ve denso kullanılıyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    japonlarda genelde ngk ve denso kullanılıyor

    +1 Orjinali ne ise odur, fazla kurcalamaya gelmez.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aracım orjinal bujisini kabul etmiyor. Arabanın ilk sahibi olsaydım öyle kullanırdım. Araç 2.el olduğu için yanlış buji kullandıklarından öyle devam etmişler. Araca taktık marş basıyoruz çalışıyor gibi oluyor sonra boğuluyor. Sonra egzozdan siyah duman atıyor fakat hiç çalışmıyor. Bujileri çıkardığımızda ıslatmıştı. Benim aldığım ngk 2 tırnak brk serisi bujiyi taktık tın tın tın sayıyordu araç böyle bir ters durum var..Bundan dolayı rezistansız buji kullanmak mecburiyetindeyim. Onlarıda geri verdim. 5-10 tl olsa hadi neyse derim 30 TL X 6 =180 tl bide günah. Bugün 4 tırnak deneyeceğim..Bütün kullandığım araçlarda tek tırnakta araç yemiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Crock -- 5 Haziran 2012; 9:18:42 >
    _____________________________
    1996 Nissan Maxima 2.0 V6 155 Hp Limited (Manuel)
  • Buji deneme ile bulunacak bir parça değil. Boşa masraf ediyorsunuz. Aracınızın katalog değerinde belirtilen, "harfi harfine rakamı rakamına" önerilen bujiyi kullanın. Dışarıdan baktığınızda hiçbir fark göremeseniz bile katalogda tarif edilen model numarasına sahip olmayan buji yi kullanmayın.

    Orjinal buji taktığınızda aracınızda tekleme vs. oluyor ise, aracınızdaki asıl sorunu, yaniş ateşleme ünitesi ve yakıt sistemini kontrol ettirin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.
  • Araç orjinal bujisinde çalışmıyor bile teklese gene iyiydi.:)Herşeyine baktırdım problem yok. Ya bujiler arızalıydı yada beyin kabul etmedi.
    _____________________________
    1996 Nissan Maxima 2.0 V6 155 Hp Limited (Manuel)
  • hocam markaların para kazanma tuzaklarına düşmüşsünüz ve halen daha büyük tuzaklara düşmeye meğillisiniz.

    Elektrik akımının seçtiği yol en kısa yoldur, yani bujinin çift tırnak veya 8 tırnak olması demek bunların hepsinde kıvılcım oluşması demek değildir sadece birinde kıvılcım oluşur, ve tırnaklara ayrıldığı için mukavemet düşer sadece bir tırnak kullanılır,, aracınızdan en iyi performans almak için stock buji ne ise onu kullanın (lpg yok ise) ucuz olması sizi aldatmasın aracınız için en iyisi odur. (NGK tek tırnak)

    hocam imazanıza şimdi baktım lpgli aracınız varmış, o halde yine tek tırnak ngk laserline tavsiye ederim, bende bunları kullanıyorum japon aracımda memnunum ancak biraz pahalı, 4 tanesini 150 tl ye almıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 5 Haziran 2012; 11:01:51 >
    _____________________________
  • Araç orjinal ngk bujisi ile çalışmıyor.Ben zaten 180 tl verip orjinal bujilerini aldım , çalışmadı geri verdim. Ve normal tek tırnak taktığımda araç gaz yemiyor. Deneyip sonuçlarını akşama buraya yazarım.
    _____________________________
    1996 Nissan Maxima 2.0 V6 155 Hp Limited (Manuel)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Crock

    Araç orjinal ngk bujisi ile çalışmıyor.Ben zaten 180 tl verip orjinal bujilerini aldım , çalışmadı geri verdim. Ve normal tek tırnak taktığımda araç gaz yemiyor. Deneyip sonuçlarını akşama buraya yazarım.

    Hocam şöyle bir durum var, sizin gidip servise bana şu aracın bujisini verin demenize rağmen yanlış buji veriyorlar çoğu zaman. Buji tipi aynı, takıyorsun çalışıyor ama aynı değil işte. Özellikle ürünün üzerindeki kod'a vurgu yapıyorum üreticinin tavsiye ettiği bujiyi alın diye. Örneğin benim aracımda kullanılan buji ile CRV Jeep lerde kullanılan buji aynı, NGK tek tırnak, eni boyu her şeyi aynı, takıyorsun çalışıyor. Ama olmuyor işte iş performansa gelince araba çekmiyor, çok yakıyor vs. sorunları çıkıyor. Servise gidip aracın marka modelini söylüyorum yine çıkartıp CRV bujisi veriyorlar. İlla ben şu bujiyi istiyorum demek zorunlu oluyor kimsenin detay bildiği yada umursadığı yok çünkü. Bu yüzden bujinin üzerindeki ürün kodunun birebir aracınızın katalogunda belirtilen kod olmasına dikkat edin.

    Diğer ilave edeceğim kısımda şu. Motor ne olursa olsun orjinal buji ile çalışmama yapmaz, sizin aracınızda başka bir sorun var emin olabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.




  • Beyinsel bir sorun olduğunu biliyorum. Aracın daha önceki sahibleri yanlış buji kullandıklarından aracın beynini karıştırmışlar. 3 tırnak buji aldım tek marşta çalıştı sonra boğulma stop etme başladı. Üzerindekileri çıkartıp çift tırnağı taktım hiçbir şey eğer beyin karışmışssa numara yapacak diye yüklendim hiç bir şey yapmadı. Anladımki bilinsiz kullanıcıdan araç alınmaz.
    _____________________________
    1996 Nissan Maxima 2.0 V6 155 Hp Limited (Manuel)
  • Denso Toyota'nın resmi tedarikçisi zaten.
    _____________________________
  • @ japonlarda genelde ngk

    + koreliler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.