Şimdi Ara

jant boyama resimli anlatım. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
1
Favori
108.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • olcaydin61 O kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık hocam ben de gun metal rengine boyamayı düşünüyorum müsait olunca :)
  • Beğeni için teşekkür ederim.Birazcık daha vernik atabilirdim.ancak sorun değil.jantlar araç üstündeyken jantları yıkayıp keçeleyip yeniden vernik atılabilir.soyulma ya da boyanın atması olayına gelince bekleyip görcez.soyulma ya da boya atacağını sanmıyorum.çünkü zımparayla işlem yaptım.boya ona tutunmuştur.ayrıca boya hazır sprey boya değil.yine de belleyip görecez.bir de bir kaç çizik vardı jantlarda.macunla doldurulabilirdi.ama çok ta fark edilmiyo.saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogancancavuslu gokcesel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcaydin61

    Beğeni için teşekkür ederim.Birazcık daha vernik atabilirdim.ancak sorun değil.jantlar araç üstündeyken jantları yıkayıp keçeleyip yeniden vernik atılabilir.soyulma ya da boyanın atması olayına gelince bekleyip görcez.soyulma ya da boya atacağını sanmıyorum.çünkü zımparayla işlem yaptım.boya ona tutunmuştur.ayrıca boya hazır sprey boya değil.yine de belleyip görecez.bir de bir kaç çizik vardı jantlarda.macunla doldurulabilirdi.ama çok ta fark edilmiyo.saygılar

    Jantların aşırı ısınması boyayı dökmezse kolay kolay bozulmaz. Sprey boyanın hazır olması veya boyacının basması arasında çok da fark olacağını zannetmiyorum. İki sene evvel B sütununu spreye renk bastırarak içeriden boyamıştım. Bugün emniyet kemerinin üzerinde boya lekesi gördüm. Direkteki bozuk yüzeye parmağımı sürünce yapıştı.

    Anladığım kadarıyla boyaya sertleştirici ve hızlandırıcı karıştırılması lazım. O zaman da 24 saat içinde spreyi tüketmek muciptir. Spreye boya basıracağım zaman boyacıya sorayım. Hepsini karıştırıp spreye basabilirse montaj yapılacak yerlere hemen hızlandırıcılı boya atarım. Basılamaz derse astarıyla bırakır sonra boyatırım.




  • Hocam bekeyip kullanıp boyanın ömrünü görücez.böyle bir işlemi ilk kez yaptım.sonucu ben de merak ediyorum açıkcası.boyanın atması için hantların epey bi ısınması gerekir ki ojadar da ısınmaz sanırım.ilk kat boyayı atınca jantları fön makinesiyle epeyce ısıttım.ayrıca vernik sonrasıda yine ısıtma işlemini yaptım.boya dökülürse maliyeti ucuz uğraşması zevkli.bu sefer boyayı orjinal astara kadar kazıyıp çizikleri macunla doldurup astar atıp jantları iyice ısıtıp tekrar daha açık bi griye boyarım.dedim ya.ucuz ve zevkli. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fren kaliperinin pistonları paslanır, balatayı bırakmazsa sürtünmeden yayılan ısı boyayı döker. Yoksa uzun bir rampayı sürekli frene basarak inmez boyayı dökmez.
  • Frenleme esnasında hele araç yüklüyse eminolun jant bile ısınır.Bunun için ısıya dayanaklı boyaları kullanmak daha uzun ömür ve garanti olur.
  • Orjinal çelik jantlarda en son katman olarak bildiğiniz vernik mi kullanılıyor yoksa başka birşey mi beyler? Yetkili servisin balansçı elemanı işini yaparken bir güzel çizerek oymuş görünmeyen iç yüzeyini jantın. Macun da lazım sanırım. Bu iş ahlakındaki kimseler yüzünden DIY konseptine geçmek durumunda kalıyoruz ne yazık ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Eylül 2018; 17:2:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. Bir boyacı arkadaş jant boyadı. 1 ayda atmaya başladı astarı vernigi olmasına ragmen. Fabrikasyon başka bir iş olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.