Şimdi Ara

İzmirde servis tavsiyesi. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
3
Favori
16.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Konuyu enine boyuna okudum.Forumu yeni gördüğüm için yazmadan geçemeyeceğim. Login35 nickli şahsiyet, memnun müşteri olarak Peugeot Yetkili servisi işleyişinden çok haberdarsınız.

    İnsanları manipule ederek servisinize yönlendirmeye çalışmadan önce kendinize dürüst olun.Arkasata çalısıyorsun bunu gizlemenin bir anlamı yok.İnsanlara karşı dürüst olun önce. Fiat forumlarına gidin diğer servislere gidin kaç tane müşteri gittiği servisin Atelye şefini , servis müdürünün ismini biliyor. Bırakın böyle şehir efsaneleriyle müşteriye kendinize çekmeye çalışma masallarını ancak bu insanlara yutturursunuz.Yutmayan yazı yazanlarıda bastırmaya çalışırsınız.


    Özel servis ile yetkili servisini mukayesesi olmaz arkadaşlar.Yetkili servis sattığı parçanın arkasındadır , yaptığı işi 1 yıl garantili yapmak zorundadır.Bu özel servislerde yaptırdığınız işlerde oklar size çevrili verir anlamazsınız.

    Ben yine size karşı dürüst olucağım.Ben yetkili servis çalışanıyım.Hangi servis olduğunu söyleyip size oraya gelinde demeyeceğim.

    Yalnız bizim savaşını verdiğimiz şey bu , İzmir müşterileri elma ile armutu birbirinden ayıramayan insanlardır.Aksine inanan varsa alnını karışlarım. Trilyonlarca yapılan masraflardan sonra verilen hizmet ile iki derme çatma dükkan içerisinde verilen hizmeti değerlendiren birtek bizim insanımızdır. Madem hizmet kalitesini bu kadar çok biliyorsunuz ve acımasızca insanların verdiği hizmeti yargılıyorsunuz . Karşılaştırıyorsunuz.

    Müşteri herzaman haklıdır ibaresini bizim milletimiz kadar kendine biçen bir millet daha yoktur. Sizleri Halil Öztürk'ten ayrılan kişiler olarak tanıotan insanlara eğitim masrafları için Yetkili servisler binlerce TL masraf döküyor.Hanginizin bu konudan haberi var ? Bu insanlar yetkili servisleri ortada bırakarak ve onların müşterilerinide beraberinde götürerek bu insanları zarara uğratmaktadırlar Halil Öztürk ibaresi geçtiği için orada çalıştıgım anlamını çıkartmayın bu dediğim konudan bütün servisler muzdariptir. (Ünallar, Amca,İrde,Halil öztürk) dahil olmak üzere.

    Bu insanlar bu hizmetin karşılıgını verebilmek için çok şeyler harcıyorlar çok emek veriyorlar bu emeğin ve paranın harcandığı kişiler bu işten sermaye çıkartıyorlar sonra gelip burda bu insanların reklamını yapıyorsunuz..Bilinçsizce işler tam bizim milletimize göre.


    Özel servislerde yaptırdığınız işte kedi,yetkili servislerde aslan kesilmeyi çok iyi biliyorsunuz arkadaşlar.Biraz amacınız üzüm yemek mi, bağcıyı dövmek mi olduğunu düşünün öyle yazılar yazın . Bu şekilde yetkili servisi (aa ben gittim orası beş para etmez )diye kestirip atazmazsınız.Bu kadar basit değil herşey.


    Bı yazıyı okuyan Login 35 nickli arkadaş başta olmak üzere ,tüm müşterisi olduğunuz sektörlerde bilinçli ve yerinde hakkını arayan müşteri seviyesine gelmenize inşallah yardımı olur.Pek ümidim olmasada..




  • @Grayfox35 nickli şahsiyete;

    Bir forumda nasıl hitap edilir onu bile bilmediğinize göre size ne desem boş.

    Ama bana yazdıklarına (anlarsın anlamazsın orası sana kalmış) cevap vermeye çalışayım.

    1.Ben bir ARKAS çalışanı değilim.(imzamdaki araçlarıma bakarsanız iki farklı marka araç kullandığımı görürsünüz)

    2.İzmirin en eski Peugeot bayisi ve servisinin (İRDE) sahibi olan Necip beyin oğlu yakın arkadaşım olmasına rağmen ARKAS Peugeot faaliyete geçtiği andan itibaren servis hizmetimi ARKAS'tan almaya başladım.(bak İRDE ile bir bağlantım olmasa bile Hem İRDE'nin sahibi olan insanın ve oğlunun adını biliyorum)

    3.Atelye Şefi,Servis Müdürü, gibi insanların adını biliyor olmam (bunun yanında müşteri temsilcilerinin hatta yedek parça departmanın da çalışan personelinde adlarını bilirim) benim bir ARKAS çalışanı olduğumu değil aracımı ve aracımı servis olarak bıraktığım yeri ne kadar iyi tanıdığımı çalıştığım iş yaptığım insanlara değer verdiğimi gösterir ki bunu alamaktan bile acizsin ve bu seni hiç mi hiç ilgilendirmez.(bu arada Atelye şefi Ercan bey servisten ayrılıp kendisi volege özel volvo servisini açmıştır aracınız volvoysa ugramanızı tavsiye ederim (ulan yine manipilasyon yaptım))

    Unutmadan söyleyeyim şu anda faal olmasada zamanında PEUGEOTİZMİR gibi bir marka sitesinin yöneticisi olarak İzmirdeki servisleri tanımam ve bilmem de gayet de doğaldır.

    4.Gelelim maniple konusuna;

    Arkadaş ben memnun olduğum biryeri tavsi etmekle insanları maniple etmiş oluyorsam evet memnuniyetimi belirterek bunu yapmaya devam edeceğim.

    Ve son olarak

    Grayfox35 İzmir müşterisi araçlarını da servislerinide iyi tanıyor.Merak etme sen.

    Unutmadan artık İrde Servis artık yok Halil Öztürk satın aldı.

    EDIT:

    Yaw yazdıklarımı okuyunca;

    Volege özel volvo servisinin adını kullanmışım hemen açıklama yapma gereği hissettim.
    Vooege özel volvo servisinde çalışmıyorum.(anlayana)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi login35 -- 5 Ocak 2012; 20:49:08 >




  • Arkadaşım,

    Sen ne olursan ol ,bütün mesajı kendine biçmekle yaranın olduğunu göstermişsin.Yarası olan insan gocunur.Burda olayı kişiselleştireceksek ve senin yazdıkların burada herhangi birini ilgilendirmeyecekse ! BURAYA BU YAZIYI YAZ-MA-YA-CAK-SIN.

    Burada amacım kavga çıkarmak değil,siz ve sizin gibi müşterilerin gözünü açmaktır ki seninkisi ebediyen kapalı. Bana teşekkür eden insanlar gerekli şekilde bana özel mesaj yolu ile ulaştı ben onlara beni anladığı için teşekkür ederim.

    Bu arada bende imzamın altına 32 çeşit araba yazıp oranın buranın reklamını yapabilirim.Birbirimizin eksiklerini bulacaksakta ben senin daha bür sürü eksiğini bulabilir.Buradan çocukça mesajlar yazma lütfen.


    Ben İrde'nin Halil Öztürk e satıldığını ve hatta hatta Ne zaman teklif geldiğini dahil biliyorum.Merak etme senin gittiğin kadar bizim gelmişliğimiz var.İşimi bana öğretmeye kalkma lütfen. İşte örnek bir Müşteri Profilisin. Açık ve seçik başka birşey söylememe hiç mi hiç gerek yok.

    Ukalalığında bir sınırı vardır.Biraz lafınızı bilin, sakının.




  • @Grayfox35 şahsiyete;

    Sen daha buranın ne olduğunu ve amacını bile bilmeyen bir insansın ama ben sana buyranın ne oşduğunu amacının ne olduğunu AN-LA-TA-CA-ĞIM sende anlayacaksın (ümidim yok ama)

    Burası bir forum sitesidir.İnsanlar bildiklerini paylaşır(eh senin gibi sadece ona buna bulaşıp çamur atanlarda var ne yapalım sizleride böyle kabul ediyoruz sizi yaratan böyle yaratmış sorgu sual etmek bize düşmez.)

    Daha üye olur olmaz bana çocukça bir mesajla sataşan sensin.(Yazdığım 1250 mesajı tek tek oku tabi okuduğunu anlama gibi bir kabiliyetin varsa)


    Ayrıca sernin nereye ne kadar gidip geldiğin beni zerre kadar alakadar etmiyor hele işinizi ne? İşinizi ne kadar biliyorsunuz ne benim nede buradaki bir başka katılımcının umrunda bile değil.

    25 yıllık otomotiv tecrübem sayesinde senin bildiklerin ben çoktan unutmuşsumdur.

    Bak sana bir noktada katılıyorum hatta tebrik bile ediyorum.

    Ukalalığın bir sınırı var

    Onuda aşan SENSİN.

    Sana bir ata sözü ile son kez birşey söyleyeceğim.Bundan sonrası sana kalmış

    BİRŞEY BİLİYORSAN ANLAT Kİ FEYZ ALALIM
    BİLMİYORSAN KONUŞMA Kİ ADAM SANALIM.




  • 25 yillik otomotiv tecrubesi derken?
  • Müşteriyi hor gören, dinlemeyen, sorununu çözmek yerine elindeki çeklistleri tamamlayıp kampanyaları kaktırmaya çalışan, müşteriyi arabasında bir sorun olmadığına ikna ederek sorunun sadece kafayı sıyırma sorunu olduğunu düşündürtenler

    Size tanıdık geldiyse

    özel mi? yetkili mi anlarsınız.

    Yukarıda da müşteriyi hor hören bir örnek kendini göstermiş netekim. :)
  • Ben bir hor görme mevzuu göremedim açıkçası. Ama ortada müthiş bir reklam olduğu aşikar..
  • Arkas Mayıs ayında Halkapınar'daki yerini terk ediyor.

    Peugeot da en geç 2 sene içinde 3. bir bayilik devreye almış olacak yine aynı bölgede.
  • 2 gün önce bmw 3 .18 bakmak için izmire gittim. Anamın duası varmış bornovada ki OTOLAB BOSCH CAR SERVİS e gittim. Aracın civatasına ciğerine ruhuna kadar baktılar 125 tl ye. ayrıntılı özgeçmiş çıkardılar. daha işlemler bitmeden galerici mosmor oldu gitti.
  • Arkas Gaziemir'i hiç tavsiye etmiyorum arkadaşlar. Bu gün üçüncü hafta bitmesine rağmen hala arabamı teslim etmediler ve oyalamaya da devam ediyorlar. Otomotiv merkezinden ziyade bahane üretme merkezi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gmbty

    Arkas Gaziemir'i hiç tavsiye etmiyorum arkadaşlar. Bu gün üçüncü hafta bitmesine rağmen hala arabamı teslim etmediler ve oyalamaya da devam ediyorlar. Otomotiv merkezinden ziyade bahane üretme merkezi.

    aracının yanına bır gıt bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: gmbty

    Arkas Gaziemir'i hiç tavsiye etmiyorum arkadaşlar. Bu gün üçüncü hafta bitmesine rağmen hala arabamı teslim etmediler ve oyalamaya da devam ediyorlar. Otomotiv merkezinden ziyade bahane üretme merkezi.

    aracının yanına bır gıt bence

    sınavlarım var fırsatım olmuyor bunu da biliyorlar. arıyorum bilgi almak için öyle geçiştirici konuşmalar yapıyorlar , tekrar bilgilendireceklerini arayacaklarını söylüyorlar, yok abi ben aramadan asla aramıyorlar. bilmiyorum orada çalışanlara biraz samimi davrandım, yani genelde böyle bir yapım var hemen abi abla durumu oluştu. sanırım ondan bu durumdayım.




  • Bugün yeni gelen şirket aracım 301 ile aksesuar bakmak için uğradım Arkas'a. Yazılan yorumları okuyunca İzmir'de bir Peugeot kullanıcısı olmaktan dolayı kötü hissettim kendimi...
    Yani İzmir'deki en iyi servis Arkas Peugeot ise Allah bize kolaylık versin.
    Şöyle bir giriş yapayım; 3. sanayideki aksesuarcılar ile az-çok samimiyetim vardır.Hatta bu sabah oradaydım,aracıma film kaplattım.
    Arkas'ta bakmak istediğim aksesuarlar;Sis farı nikelajı,bagaj yerleştirme kutusu,kolçak,vites topuzu vs idi.
    Yedek parça- aksesuar bölümüne geçmeden önce showroom da duran araçları inceledim,onların üzerinde takılı olan kolçaklar hakikaten güzel.Heveslendim gittim sordum;aynısı gelecek diye beklerken yan sanayi bir kolçak getirdiler,orjinal aksesuarmış :) sabah 3. sanayide montaj dahil 80 TL olan kolçağın birebir aynısı.Peki fiyat kaç lira??? Montaj dahil 300TL !!! İçimden okkalı bir has... çekerek vazgeçtim.
    Vites topuzu sordum;yok.
    Bagaj yerleştirme parçasını sordum,ellerinde yok.(Bu arada bahsettiğim parça bagaj havuzu değil,halının altında,stepnenin önündeki boşluğa yerleştirilen yaklşık 30cmlik bir parça)Katalogdaki resimden gördüğüm kadarıyla siyah köpükten yapılma dandik birşey.Peki kaç para??? 80TL... Yorumsuz...
    Sis farı nikelajı neyseki varmış.İki tane 10-15 cm çapında plastik,50TL.Başka yerde olmadığı için mecbur aldım. 1 büyük - 2 küçük tırnağı var.Yani ittirince oturacak birşey.Servis danışmanı arkadaşa ücret almayacaksanız takıverin yerine diye rica ettim.Tamam deyip arabayı içeriye aldılar.Birisi geldi,''Bunu takmak 1-1,5 saat sürer'' dedi...Şaşırdım,anlam veremedim.İki tane yuvarlağı nasıl 1 saatte takıcaklar derken sebebi sonradan çıktı ortaya;1 saat işçilik bedeli 60TL imiş.Dedim parça 50 lira,siz ne yapıyorsunuz? Yok efendim işçilik filan derken sinirlendim yaptırmadım.
    Çıktım eve geldim,ıslak mendille temizledim, hafiften ittirerek yerine oturttum.2 dakika sürdü.Yani dakikası 1 TL den 2 TL borçlandım kendime :)
    Yani diyeceğim o ki; bu Arkas'ın dini imanı para!!!
    Ayrıca arabaya film kaplatmıştım ve içeriye girerken özellikle filmlerin yeni olduğunu,camların açılmaması gerektiğini üstüne basa basa söyledim. Peki olan ne? İçeriye alan adam bindiği gibi ön camı açar...Bilirsiniz film yapılınca 24 saat açılmaması lazım camların.İnşallah bozulmamıştır...
    vs vs vs...
    Yani o yüzden İzmir'de gidebileceğimiz en iyi servis Arkas ise bize kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: garageolympo

    Müşteriyi hor gören, dinlemeyen, sorununu çözmek yerine elindeki çeklistleri tamamlayıp kampanyaları kaktırmaya çalışan, müşteriyi arabasında bir sorun olmadığına ikna ederek sorunun sadece kafayı sıyırma sorunu olduğunu düşündürtenler

    Size tanıdık geldiyse

    özel mi? yetkili mi anlarsınız.

    Yukarıda da müşteriyi hor hören bir örnek kendini göstermiş netekim. :)

    Kardeşim on numara özetlemişsin aslında konuyu..

    Sanayi tozu yutmuş ve en önemlisi SERVİS KAKTIRMACASINDA BAŞROL oynayan biri olarak; yok milyarlar harcanarak eğitim verildiğini, yok milletimizin müşteri haklıdırı kendine yorumlamasından dem vuran arkadaşlara aldırmamanızı tavsiye ediyorum.Alemi sanayide 57 tl olarak satılan 10w40 yağı "bizde organik" diye 150 tl ye iteleyen servislerin ta kendisidir.. Aracı aldığımda 20 km de bakıma getireceksin deyip telefonla teyit ettirdiğimde "10 bin de bir getir" diyende o milyarlar harcanarak eğitilmiş şahsiyetlerin ta kendileridir.Hani üstadın dediği gibi; "Eşek alim olmaz su taşımakla tekkeye, İnsan adam olmaz gitmek ile Mekke'ye." misali kıytı kırık bir seminer sonucu belgeli soygunculara cebi deldirmeye gerek yok..

    Sözün özü bu hafta içi aracı İZTEK' e bakıma götürdüm ve 10 numara 5 yıldız verdim ilgi alakaya..bujileri ısrarla değiştirin dememe rağmen bunlar sizi baya götürür diye değişmediler..Mantık servis mantığı gibi değil kesinlikle..garantisi biten arkadaşlara ısrarla tavsiyemdir GÖNÜL RAHATLIĞI İLE İZTEK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atabey174 -- 9 Eylül 2013; 14:23:41 >




  • arkadaşlar bende sizleri bilgilendirmek isterim. 1999 206 aracımı arkas gaziemir servisine götürdüm. bana peruyedik bakım ve triger için 900 tl masraf çıkardılar. garantili olur diye tamam dedim sonra arayıp ön amortisörler ve salıncak değişse iyi olur dediler. masrafın toplamını sordum. 1175 tl dediler üstüne basa basa 1200 tl yi geçmesin ödeyemem dedim geçmez dediler. sonra arayıp aracınız tamam alın dediler. ödemeyi yapmak için kartı uzattığımda bu sefer 2175 tl çekiyoruz dediler başımdan kaynar sular döküldü itiraz ettim ama nafile meğer ilk gittiğim gün 900 tl 2inci gün 1175 tl masraf varmış toplamını söylememişler öyle olsa bile tutar bu değil dedim sonra fiyatı pardon deyip 2075 e çektiler ciddiyete bakarmısınız daha bitmedi lpg li araç sigortasını söktük tüp beyini yanık baktır dediler zavolliye gittim lpg sisteminin elektrik tesisatını komple iptal edip sökmüşler çalı süpürgesi gibi bağlayıp sallamışlar lpg firması bile isyan etti tam 5 saat uğraştılar bağlamak için hiç bir arızada çıkmadı 160 tl de montaj parası ödedim. işede gidemedim o gün 2 günlük maaşım gitti.hiç üşenmeden sökülen parçaları tamirciye gösterdim kesinlikle benim araçtan çıkmamış uzun zamandır parçalar sökülüymüş başka yerden.ayrıca aracın üstünede ağır bir şey düşürmüşler boyası nokta nokta atmış.anlayacağınız bir aracın bakımına bir 131 şahin parasını harcattılar. ne diyelim yazıklar olsun ben bunları başkasından duysam abartı gelir inanmazdım ama başıma geldi ben hayatımda bu kadar kötü servis ne gördüm ne duydum bundan sonra o firmanın önünden dahi geçmem.




  • arkadaşlar 308 dizel otomatik arabam var. aracımda şanzıman ile ilgili sorun yaşadım baskı balatanın sorun olduğunu düşünerek usta aramaya başladım ve şans eseri gaziemir tarafına yakın olduğum için ege peugeot özel servise gittim. karşılamadan en son ayrılana kadar gerçekten harika insanlardı. hem işçilik hem ustalık hemde servis olarak kesinlikle yetkili servis ile uğraşmayın. EGE PEUGEOT özel servis gaziemir 6. sanayide optimum avm nin oralarda..
  • İzmir'de özel servis arayanşar için 6. Sanayide ege peugeot'u tavsiye edebilirim. Bugün 206 mın triger setini değiştirdim. Memnun kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar, izmir'de peugeot özel servislerde güncel durum nedir? otomatik şanzuman ustasına ihtiyacım var.

    2000 model 206 otomatik aracımın şanzumanı arızalı. peugeot kodlarını gören obd-ii scanner ile baktığımızda ve ayrıca şanzuman yağına baktığımızda selonoid değişimiyle kurtarılamayacak bir sorun olduğu gözüküyor. yani şanzumanın açılması şart.

    1998-2001 arası otomatik 206'ların kronik sorunu; bu adını koymadığım arıza başladıktan sonra şanzuman ya yanlış çarka geçiyor (bu durum olduğunda 60-80'le gidiyor olsam bile boşa alıp kontağı kapatıp, tekrar çalıştırıp, D'ye alıp düzgün vitese geçmesini sağlayıp devam ediyorum) ya da düşük çekiş gücü ile kalkmaya çalışıyor (sadece 1. vitesi kullanma tuşuna bassam bile). yokuşta kalkmak, çok hassas ayarda gaza basmayı gerektiriyor. eminim ki bu arabayı benden başka hiç kimse kullanamaz. en fazla 3 kişi binebiliyoruz. 4 kişi binince yokuş çıkamayabiliyor, öyle hassas bir ayarda yani :) 2 yıldır bu külüstür haliyle kullanıyorum, canıma tak etti. ilk sahibi de 5-6. yılında aynı sorunu yaşayıp izmir'de yetkili servise yaptırmış. belli ki düzgün yapamamışlar, bende de oldu. istanbulda yaptırırım diye düşünüyordum ama o kargaşaya bu arabayla gidesim hiç gelmedi, izmir'de yaptırmaya karar verdim.

    206 için otomatik şanzuman ustası tavsiyelerinizi bekliyorum. tavsiye edeceğiniz kişilerle sohbetim sonrasında bu sorun hakkında yeterince bilgili olduğunu düşünmediğim kişiye yaptırmayacağım. evladiyelik tamir edebilecek adama vereceğim işi.

    yılllardır çeşitli konularda bu forumdaki bilgilerden yararlanmıştım. ilk defa soru sormam gerekti, yeni üye oldum. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.




  • İZMİR 6.SANAYİDE OTOKENT'İN KARŞISINDA ÜÇLER SERVİS VAR SERVİS ELEMANLARI İŞİNİN EHLİ TÜM ARIZA BAKIMLARDA GÖNÜL RAHATLIĞIYLA GİDEBİLİRSİNİZ.BEN SERVİS KONUSUNDA ÇOK HASSAS BİRİ OLARAK GİTMİŞ OLDUĞUM BU SERVİSTEN SON DERECE MEMNUN KALDIM ARAÇLARDA NETİCEDE HERKESE KURCALATMAYA GELMEZ İŞİNİ BİLEN EMİN ELLERE TESLİM ETMEK GEREKİR.HEM ALDIĞIM HİZMETTEN HEMDE BÜTÇEME UYGUN OLMASINDAN MEMNUNUM.SİZLERE DE TAVSİYE EDERİM...
  • 2012 bmw 116i vardı izmirde Bornova da yiğit oto var ilgi güzeldi ancak yag ve filitrelerin değişimi birde buji değişimine 900 TL aldı. Hepsini boch takıyorum dedi arabaya taktıgı bujileri boch kutusunda getirip beru marka takmış ve kısa sürede o buji patlayarak ateşleme bobinimide bozdu bana daha fazla masraf cıkardı. Gitmeyin kardeşim böyle üç beş kurusun peşine düşen insanların mekanına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.