Şimdi Ara

İzmirde servis tavsiyesi. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
3
Favori
16.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10000 bakımdan 15000 bakıma fabrikanın yayınladığı bakım bülteniyle yetkili servisler çeker.

    Ha diyeceksin ki diğer servisler hala 10000 diyor işte o zaman da diyeceğim tekşey var diğer servisler işgüzar seninde paran çoksa diğer servislere gitmeye devam et.

    Bir de motor hacmi büyüdükçe bakım periyodu kısalır demişsiniz.

    Söylermisiniz bunu hangi mühendislik kuralı söylüyor.Böyle bir kural varsa biz bilmiyorsak gidip mezun olduğum fakülteyi mahkemeye vereyim.

    Bir motorun ister dizel ister benzinli ister lpg farketmez bakım periyodlarını o motorun çalışma zorluğu yani çalıştığı ortamın tozu,sürekli çalıştığı devir,kullandığı yakıt ve yağın türü,çalıştığı ortamın sıcaklık veya soğukluğu gibi kriterler belirler.

    Bu kriterlerin ortalamsınıda üretici firmalar dünyanın çeşitli ilklimlerinde uzun süren testler yaparak elde ettikleri verilere bakarak en doğru ve en verimli çalışmayı sağlıyacak bakım periyodunu belirlerler.




  • benim 307 hdi 110 luk 15.000 den geri sayıyor..
    2008 model..
  • kesinlikle arkas tunç beyin yanına git manisadan özgür hoca tavsiye etti de farkı gör özür dilerim ukalalık olmasın sadece yardımcı olmak için...
  • http://www.giztugotomotiv.com.tr/

    2001 306 ımı ekspertize burda soktum arkadaşımın tavsiyesiyle...
    Sahibi 35 seneden beri bu işteymiş..Bu arkadaşlara güvenerek aldım aracımı memnunum şimdilik.
  • Servis ücreti hakkında telefon ile bilgi veriyorlarmı? bende Arkas'ta karar kıldım bilgilere dayanarak. 26 haziran bakım tarihi olarak geçiyor.
  • Fix bakım paketleri hakkında bilgi alabilirsin.Ama araçta yapılacak ekstra işlemler olursa o başka.Zaten bu durumlarda da sizin onayınız alınmadan bir işlem yapmıyorlar.Gönül rahatlığı içinde aracınızı ARKAS servise bırakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi login35 -- 22 Haziran 2010; 12:39:36 >
  • teşekkürler fiyat aldım. Sormayı unutmuşum aradğımda. Acaba kredi kartına taksit imkanı saglyıorlarmı?
  • Anlaşmalı banka kartlarına taksit imkanları var.
  • 206+ klavuzunda 20000 de bir bakım diyor fakat aldığım yer her 10000 de bir dedi.
    hangisine inanacam?? bayinin böyle demesi tamamen duygusal mı acaba?

    (izmirlilere soruyorum) bir de şemiklerdeki ünalları mı yoksa gaziemir arkası mı önerir siniz bakım için.
  • Siz elinizdeki kullanım klavuzuna inanın.

    İzmirde bütün servisleri gezmiş birisi olarak ARKAS'ı öneririm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi login35 -- 24 Haziran 2010; 19:56:32 >
  • 10,000 km de bakım yaptırmak tabıkıde daha iyidir ama normal bakım surelerı pug için 15000 genelde. 10,000 değil.
  • İki buçuk yıldır lpg li 2006 model 307 kullanıyorum. Sırasıyla Halil Öztürk, İrde ve Arkas'ın servislerini denedim. Halil Öztürk'ü kesinlikle tavsiye etmem. Aracımı aldıktan iki ay sonra hava kirliliği uyarı ışığı yandı. Halil Öztürk'e götürüp sorunun nedenini öğrenmek istedim. LPG kaynaklı olan sorunu bana katalitik konvantör bozulmuş, işçiliği ile birlikte iki buçuk milyar masrafı var, acilen değiştirmemiz lazım diye yutturmaya çalıştılar. İyi ki önce başka bir yere göstermek aklıma geldi de bedavadan o kadar masraf yapmaktan kurtuldum.

    İrde ve Arkas'ın servislerinden memnun kaldım. Özellikle Arkas, işini standartlara uygun olarak yapan, ciddi bir firma.

    Ancak ekonomik nedenlerden dolayı güvenebileceğim bir özel servis araştırmaya başladım. Çevremden birkaç kişiyle konuştuktan sonra İztek' e götürmeye karar verdim. Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi İztek'i kuranlar, peugeot yetkili servislerinde yıllarca çalışmış insanlar...
    Önümüzdeki hafta götüreceğim, izlenimlerimi paylaşırım.




  • iztek arkadaslar gıtmenızı tavsıye ederım 307 mı hep oraya gotururum ve memnunumda gerekli bilgi alabılırsınız bır konu hakkında, iscilik olarak fiyat olarakta iiler ve ıcten ınsanlar herbırı
  • Ağır bakımlarımı İztek'te yaptırdım. Hizmetlerinden memnun kaldım.
  • Arkas servisine iyi, dürüst, vs. diyen arkadaşlara özellikle okumalarını tavsiye ederim.

    2009 senesinde aracımın debriyajından gelen ses dolayısıyla Gaziemir Arkas servisine gittiğimde, debriyaj kiti ve volan dişlisinin değişmesi gerektiği söylenmişti ve bende servisin güvenilir olduğunu düşündüğüm için o zamanın parasıyla 2000tl ye yakın faturayı kabullenip bunu yaptırtmıştım. 2010 senesinde 80000 km servisine götürdüğümde kavramada bir problem olduğunu söylediğimde aracımı servise bıraktım ve telefonda yukarda bahsettiğim kitin ve volan dişlisinin değişmesi gerektiğini söylediler ve tabi ben de otobüse atladığım gibi soluğu serviste aldım. Daha 20000km olmamışken parçalar değişeli nasıl oluyorda yeniden arıza yapıyor dediğimde aracın orjinal parçalarının üstünde olduğu ve değiştirilmediği söylendi. Faturayı çıkarıp önlerine koyuncada servis müdürünün odasında buldum kendimi. Bir süre konuşup tartıştıktan sonra servisi müdürü "O gün sizin işleminizi/tamirinizi yapan arkadaş zaten artık aramızda değil." diyerek işin içinden sıyrıldı ama bende kafayı sıyırdım tabi. Hazır şanzuman da inmişken tekrar tamiri yaptırdım ama bu sefer insaflı davranıp işçilik ücretinde indirim yaptılar.

    Diyeceğim o ki, kurumsal firmadır diye güvenip gittiğim Arkas servisi öyle bir kazık atmışti ki bana artık önünden bile geçmiyorum. Faturalar hali hazırda elimde mevcut isteyen olursa gönderebilirim de.

    100000km servisi için yer arıyorum bugünlerde ve korkuyorum bir kazık daha yermiyim diye.




  • Ali bey,

    Öncelikle şunu bilmenizi isterim ben bir Arkas Peugeot çalışanı veya fanatiği değilim sadece Arkas Peugeottan servis hizmeti alan memnun bir müşteriyim o kadar.

    2009'da aracınız servis aldığında kaç kilometrede idi? Aracınızın tipi modeli kullanım şekli nelerdir bunu da belirtseydiniz iyi olurdu.

    2010 yılında yani bundan bir sene önce 80000 bakımı için aracınızı servise bıraktığınızı kavrama sorunu olduğunu belirmişsiniz.
    Ve debriyaj setinin 20000 kilometre önce değişmesine rağmen nasıl olurda yeniden arıza yapar diye sormak ta haklısınız.(şahsen ben aracınım 1 hafta içinde İrde de 3 defa debriyaj setini değiştirttim çektiğim sıkıntıyı siz düşünün)

    Yanlız ifadenizde benim anlayamadığım daha doğrusu anlamakta zorlandığım bir konu var sanırım açıklarsınız.

    1.) Hiç bir servis müdürü müşterisine "O gün sizin işleminizi/tamirinizi yapan arkadaş zaten artık aramızda değil." şeklinde bir ifade kullanmaz.Hele konu yakından tanıdığım işi konusunda asla taviz vermeyen Arkasın müdürü ise böyle birşeyi söylemesi hiç mümkün değil.
    2.) Madem debriyaj setinizi komple değiştirildi.Ve arkas Peugeot serviste değişti diyorsunuz.Değişen parçalar size iade edilmiştir.Bunu belirtmemişsiniz.
    3.) İnsaflı davranıp işçilik ücretinden indirim yaptılar demişsiniz.Size tavsiyem diğer servislerin işçilik için aldıkları ücreti bir araştırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi login35 -- 10 Ekim 2011; 10:18:34 >




  • Sayın Login35,

    Belirtmiş olduğunuz sorulara cevap vermeye çalışacağım:

    1.) Hiç bir servis müdürü müşterisine "O gün sizin işleminizi/tamirinizi yapan arkadaş zaten artık aramızda değil." şeklinde bir ifade kullanmaz.Hele konu yakından tanıdığım işi konusunda asla taviz vermeyen Arkasın müdürü ise böyle birşeyi söylemesi hiç mümkün değil.

    Bu konuda ben de sizinle hemfikir olsamda, servis müdürü (yanlış hatırlamıyorsam Tunç bey) faturalar üzerinden kısa bir araştırma yapıp ne yazık ki böyle bir söylemde bulunmuştur.

    2.) Madem debriyaj setinizi komple değiştirildi.Ve arkas Peugeot serviste değişti diyorsunuz.Değişen parçalar size iade edilmiştir.Bunu belirtmemişsiniz.

    Bu konuda da haklısınız ki zaten volan dişlisi diye bana bir parça verilmişti aracım servise ilk girdiğinde. İşin ilginç tarafı aynı serviste ikinci kez aynı konu üzerinde tamir gerçekleştirilmek istendiğinde daha önce parça değişimi yapılmadığının anlaşılmış olmasıdır. Ve evet hatamı kabul ediyorum çıkan parça diye aracımın bagajına konulan volan dişlisini saklamak aklımın ucundan bile geçmemişti.

    3.) İnsaflı davranıp işçilik ücretinden indirim yaptılar demişsiniz.Size tavsiyem diğer servislerin işçilik için aldıkları ücreti bir araştırın.

    Ne yazıkki bu konuda sizinle aynı fikirde değilim zira servis tarafından yapılan yanlış, fatura incelemeleri ve fiziksel inceleme sonucu kabul edilmek istenmese de inkar edilememiştir. Yapılan indirim sadece ve sadece doğan mağduriyetin, giderilemese de azaltılması için servis müdürü insiyatifinde atılmış bir adımdır.

    Göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederim ancak servis arayışım hali hazırda devam etmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliapak -- 10 Ekim 2011; 20:53:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe_bryant1977

    peki özel servis olarak izmir'de tavsiye edebileceğiniz yerler varmı?

    bornova renault maisin hemen arkasında GİZTUĞ servis var. ben yıllardır orayı kullanırım. gayet de memnunum.
  • Bu forumdaki bilgilere göre Arkas ve sonra İztek'i deneme şansım oldu. Arkas fena değildi. Ciddi olmayan sorunlar için gitmiştim ve gerekenler yapıldı, ufak tefek şeyler dışında problem olmadı. Ama servisten çıktıktan kısa süre sonra arabada otomatik şanzumanla ilgili tuhaf bir sorun ortaya çıktı. 1'den 2'ye geçerken sapıtıp hızlanıyordu sanki gazı köklemişsiniz gibi. Bu tür sorunlarda nedense -daha önceki istanbul yetkili servis deneyimlerimden sanırım - özel servise gitmeye karar verdim ve İztek'in yolunu tuttum. Araba her durkalk sonrasında tehlikeli biçimde hızlandığı için çekici çağırdık. İztek'teki arkadaş şikayetlerimi dinleyince primer sorunun şanzuman mekaniğinden değil, elektronik beyninden kaynaklandığını düşündüğünü belirtti. Zaten ilk işleri software ile hata kayıtlarını incelemek oldu.

    10 gün kadar çıkma beyin aradılar, ben artık ümidi kesip orjinalini getirtin derken modele uygun parça bulundu ve takılınca sorun halloldu. Kayıtlardaki diğer sorunları da (motor ışığının yanmasına neden olan iki diğer parça) cözdüler, yıllardır orjinali çok pahalı diye kırık kırık idare ettiğim aynayı yan sanayisiyle şipşak değiştirdiler, nazar değmesin araba şimdi bomba gibi oldu

    Bakım için yetkili servise (Arkas bana çok yakın) yine giderim ama sorun varsa İztek'ten şaşmam için hiç bir nedenim yok.

    Bu forum başlığına borçlu olduğumu düşündüğüm deneyimimi de böylece yazmış oldum. :) Kolay gele.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.