< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Li_on -- 27 Mart 2017; 23:17:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Li_on -- 27 Mart 2017; 23:17:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
HAKAN ŞAHAN
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, ben de bu cumartesi günü aracımı Naim ustaya götüreceğim. Yorumlarımı ekleyeceğim. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba hocam, Gittiniz mi Naim ustaya? Gittiyseniz memnun kaldınız m? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, Gittim, memnun kaldım. Ancak bazı konulara değinmem gerekiyor. Öncelikle ustamızda yetkili servis bilgisayarı var. Direkt olarak Almanya vw bilgisayarı kullanıyor. Mesela benim aracım fabrikadan çıktığından beri 2. silindiri 39 bin kere teklemiş. Tüm verileri önünüze getiriyor. Aracın kmsi orijinal mi değil mi onu söylüyor. Fren hidroliğinden örnek alarak kaynama testi, sudan örnek alarak donma testi yapıyor. Derecelerini ölçüyor. Siz bir şey söylemeden arabayı lifte alıyor komple alt takım kontrolü yapıyor. Aracı vizeye sokmuşsunuz gibi. Tüm bu işlemlerin ücretlendirmesi yedek parça hariç 1500 TL. Artı olarak bakım parçalarınızın maliyeti var. Yani ücret konusunda piyasanın çok üzerinde. Ancak elindeki pc ve kendi deyimine göre "bilgi birikimi" kimsede olmadığı için bu ücreti makul olarak karşılıyor. Eminim ki ağır bakım yaptırsanız baskı balata değiştirseniz çok uçuk ücretler söyleyecektir. Sonuca gelecek olursak işçilik çok üst düzey. Ben yeni VAG araç alacak olursam direkt Naim Usta'ya gelir tüm kontrollerini yaptırırım sonrasına kendi ustama giderim. Elindeki pc gerçekten çok kıymetli. Yetkili servislerin görmediği verileri var. Konu hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz durumu açıkladığım konuyu okuyabilirsiniz. https://forum.donanimhaber.com/1-4-tsi-komple-motor-yapilacak-dendi-destek-lutfen--154949140-4#155661070 |
|
_____________________________
|
|
Selamlar herkese. Konuya yazılmayalı epey olmuş ama bir şansımı deneyeyim ben de. İş için kullandığımız 1999 model Polo 1.6 Classic benzin / LPG aracım var. Orijinal parçaları da pek bulunmuyor. Soğukken ilk çalıştırmada genelde stop ediyor, jikle devreye girmiyor. Rolanti dalgalanması yapıyor. İzmir'de bu sorunları giderebilecek işinin ehli usta, servis tavsiyesi olan varsa memnun olurum. |
|
_____________________________
Gösterilecek bir şey bulunamadı!
|