Bildirim
ISUZU D-MaX, HUMMER HI H2 i Rezil Ediyor!!!!!!!!
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
lastik , dingil uzunluğu , ağırlık dağılımı , tork , difransiyel çok etkili , ve hummerlar abartılacak bir arazi performansına sahip değiller zaten . jimmyle üstünden bile geçebilirsiniz yani -
quote:
Orijinalden alıntı: NoSt3am
lastik , dingil uzunluğu , ağırlık dağılımı , tork , difransiyel çok etkili , ve hummerlar abartılacak bir arazi performansına sahip değiller zaten . jimmyle üstünden bile geçebilirsiniz yani
videoda jimmyde var oda tökezlemiş -
ben jimmy falan göremedim -
Beni asıl kıl olduğum şey daha yeni piyasaya çıkmış Amorakı sırf volkswagen diye bizim forumun baştacı yapması. Ya bu işin piri en başta ISUZU var NAVARRASI var Fordu var, Mitsusu var.
http://www.izlesene.com/video/isuzu-d-max-4x4/1729355 -
Isuzu daki dizel de evladiyeliktir. -
-
off road hakkında bilgisi olan arkadaşlar açıklayıcı cevap vereceklerdir. kedi gibi zıplaya zıplaya gidiyor. helal olsun vallahi. -
-
h2 zaten yalan bir araba, altı ford explorer,
h1 denilen araç abd ordusunun temel hafif taşıyıcısı, pek aklım ermedi bu işe. -
hummer daki lastiklere bakın ısuzi deki lastiklere
çok önemli bir faktör -
isuzunun lastikleri standart diil. birde ne hikmetse diğer bütün araçarın lastikleri bitik
ayrıca isuzuyu kullanan arkadaş işi biliyor. adam allah ne verdiyse gazlıyor hoplaya zıplaya çıkıyor.
diğer kullanıcılar sanki asfaltta sürer gibi ağır ağır takılıyor.
eski bir ofroadcı olarak söylüyorum önemli ve hassas olay bu tarz çıkışlarda tekerlerin difransiyelleri
kilitlenmez. kilitlersen kalırsın. orta difransiyel kilitlenir allah ne verdiyse gaza basılır.
ah lada nivam aklıma geldi. yırtar geçer ortalığı meret.
http://youtu.be/ZZws_ckFGno
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkanizmit -- 26 Ocak 2012; 3:16:27 >
-
Niva iyi gidiyor. -
Beyler ISUZU bu başka araçlara benzemez -
Video tarafsız gelmedi bana, Isuzu çarşak yapılı (taşlı) arazinin üzerinde seke seke giderken diğer arazi taşıtları kenarda çamurlu toprak yoldan ilerliyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: Details
Video tarafsız gelmedi bana, Isuzu çarşak yapılı (taşlı) arazinin üzerinde seke seke giderken diğer arazi taşıtları kenarda çamurlu toprak yoldan ilerliyor.
Arkadaş bırakın illaki bir kılıf bulacaksınız, kaygan taş üzerinde gitmesi daha zordur. Ayrıca 35. saniyede bakacak olursan ISUZU toprak yoldada ilerliyor. ISUZU nun motorları araçları efsanedir bir başkadır. -
quote:
Orijinalden alıntı: utkanizmit
isuzunun lastikleri standart diil. birde ne hikmetse diğer bütün araçarın lastikleri bitik
ayrıca isuzuyu kullanan arkadaş işi biliyor. adam allah ne verdiyse gazlıyor hoplaya zıplaya çıkıyor.
diğer kullanıcılar sanki asfaltta sürer gibi ağır ağır takılıyor.
eski bir ofroadcı olarak söylüyorum önemli ve hassas olay bu tarz çıkışlarda tekerlerin difransiyelleri
kilitlenmez. kilitlersen kalırsın. orta difransiyel kilitlenir allah ne verdiyse gaza basılır.
ah lada nivam aklıma geldi. yırtar geçer ortalığı meret.
http://youtu.be/ZZws_ckFGno
Bana pekte lastikleri bitik gelmedi 3.24 snyeye bakınca
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
Arkadaş bırakın illaki bir kılıf bulacaksınız, kaygan taş üzerinde gitmesi daha zordur. Ayrıca 35. saniyede bakacak olursan ISUZU toprak yoldada ilerliyor. ISUZU nun motorları araçları efsanedir bir başkadır.
yahu ısuzu'ya Düşman mıyız, izlediğimden ne anlıyorsam onu ifade ediyorum, çarşak arazi sana belki daha güvensiz gelmiştir ama ben deneyimlerimden batan toprakta ilerlemektense kayalık zeminde ilerlemenin daha kolay oldugunu biliyorum.
bu arada Asfalt Suv'si yerine Niva'yı ve 4 çeker Isuzu, Navara, Mahindra'yı tercih ederim. -
quote:
Orijinalden alıntı: Details
quote:
Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
Arkadaş bırakın illaki bir kılıf bulacaksınız, kaygan taş üzerinde gitmesi daha zordur. Ayrıca 35. saniyede bakacak olursan ISUZU toprak yoldada ilerliyor. ISUZU nun motorları araçları efsanedir bir başkadır.
yahu ısuzu'ya Düşman mıyız, izlediğimden ne anlıyorsam onu ifade ediyorum, çarşak arazi sana belki daha güvensiz gelmiştir ama ben deneyimlerimden batan toprakta ilerlemektense kayalık zeminde ilerlemenin daha kolay oldugunu biliyorum.
bu arada Asfalt Suv'si yerine Niva'yı ve 4 çeker Isuzu, Navara, Mahindra'yı tercih ederim.
Birader düşman değilsindir de benim kastettiğim şu yok lastik şöyle yok böyle yok toprak zeminde ilerliyor biri deyince bakıyorum videoya ISUZU hem toprakta hemde ıslak kaygan taş üzerinde gidiyor, ha keza diğer araçların lastikleride o kadar kabak değil. Ben hummer ların fazla abartıldığını düşünüyorum yine askeri hummerlarla normal sivillere satılanlar arasında dağlar kadar fark var bunu topgear de göstermişti. Hummer vs. alan bol bol benzin mazot yakar. Şimdide daha dün çıkmış VW amorakı ISUZU dan Mitsudan üstün tutanlar var. Neymiş efendim amorak almanmış volkswagenmiş. Keşke bir test etseler iki aracıda görsek neyin ne olduğunu
Benzer içerikler
- aliexpress bu ürün adresinize gönderilemiyor
- dct şanzıman resetleme
- bmw motor kodları
- sıfır araç ilk muayene tarihi
- aküsü biten arabanın kapısı nasıl açılır
- passat pro
- byd denza n9
- lexus lbx teknik özellikleri
- 2024 dacia duster
- togg batarya kapasitesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X