Şimdi Ara

İSTİKLAL MARŞI'MIZIN ARKASINA FON MUZİK LAZIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar okullar arası İSTİKLAL MARŞI okuma yarışması var.. ve bizim adayımız harika okuyo...
    ancak hoca bana en zor görevi verdi anadolu muziklerinden faln böyle nasıl olur hiç bi fikrim yok ya...
    arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim hangi muziği koyalım yarışmada arkada fon olarak çalacak teşekkürler



    _____________________________
  • mustafa yıldızdoğan dan ölürüm türkiyem şarkısının fon müziğini koyun. hatta bende vardır onun müziği. waw dosyası olarak
    _____________________________
    ***TÜRKNET DAVETİYE KODU: DYP88QP23RRK
    **** 30 GÜN ÜCRETSİZ İNTERNET KAZANMAK İÇİN****

    WHATSAPP: 0505 748 49 61

    ***TÜRKNET DAVETİYE KODU: DYP88QP23RRK
  • istiklal marşının zaten bi müziği var
    _____________________________
    bugün yollanıyorken bir gurbete yeniden
    belki bir kişi bile gelmeyecektir bize
    bir kemiğin peşinden saatlerce yol giden
    itler bile gülecek kimsesizliğimize ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: diemavili

    istiklal marşının zaten bi müziği var


    vallaha mı

    arkadaş daha farklı bişey için istiyor sanırım 10kıtayı birden okuyacaksınız...isktala marşımızın kendi bestesi arkadan slow bir şekilde giderse bence hoş olabilir...hatta en uygunu olur bence
    _____________________________
  • bizde zamanında bayram kutlamaları için ilkokulda sahneye çıkar, istiklal marşı okurduk.. arkada müzik hocası biz okurken mandolin tıngırdatıyordu.. çok iğrenç birşeydi.. ne yapın edin mandolinden uzak durun
    _____________________________
    Grafik Tasarımcı
  • Yedi Karanfil serilerine bakın. Mutlaka bulursunuz,enstrümantal...
    _____________________________
  • Arkadaşım "slow" olarak Memikoğlan'ın enstrümantal versiyonu iyi olabilir. Ama bayağı bir slow o da :)
    Bir de bende "ninni" diye bi parça var... Ama kimin çaldığını bilmiyorum. Mp3 paylaşımı da yasak biliyorsun, sana nasıl aktarsam ki acaba
    Bir de SarıZeybek(ney) dinlerim ben arasıra, hoştur...

    Aman yahu, bunların üzerine İstiklâl Marşı okunmaz, bunlar daha çok gece geç saatlerde yayınlanan radyo programlarında şiir okumak için uygun. Maalesef dostum :)

    İşin hakikaten zor, çünkü İstiklâl Marşı hem hüzünlüdür, hem coşkulu. Her ikisini birden yansıtabileceğin bir seçim yapabilmen dileğiyle... Benim seçtiklerim hep melankolik bir ümitsizliğin dolduğu şiirlere uygun...
    _____________________________
    Beni bir dağda buldular    Benim adım dertli dolap    Suyum aşağıdan alırım
    Kolum kanadım kırdılar    Suyum akar yalap yalap    Alır yukarı dökerim      
    Dolaba layık gördüler       Böyle emreylemiş çalap     Ben mevlayı zikrederim
    Onun için inilerim.            Onun için inilerim.            Onun için inilerim.       
    Hannan Allah, Mennan Allah, Her dertlere derman Allah.
    Yunus Emre
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BarışNet

    arkadaşlar okullar arası İSTİKLAL MARŞI okuma yarışması var.. ve bizim adayımız harika okuyo...
    ancak hoca bana en zor görevi verdi anadolu muziklerinden faln böyle nasıl olur hiç bi fikrim yok ya...
    arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim hangi muziği koyalım yarışmada arkada fon olarak çalacak teşekkürler


    @BarışNet

    Eğer bulabilirsen Petrol Ofisinin yeni reklamının fonundakine ne dersin?
  • bende canın çıksın insafsızın bide gideceğim buralardan artık elvedanın enstürmanları var
    abi bi koysan manyak olur bee
    herkes ağlar anasını satam
    damaradan düşünmsene beee
    devşet olur herkes de jilet
    insafsızzzzzzzzzzzzz
    yehhhhhhhh
    _____________________________
  • PO'nun (petrol ofisin) müziğini koy... hem klasik-modern hem de reklam kokar haraketler accık..
    _____________________________
  • saolun arkadaşlar fonsuz katıldık yarışmaya

    yarışmayı düzenleyen başkan arkadaşın alnından öptü fonsuz da güzel oluyo yafs
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.