Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

İSTERSENİZ SABAH izleyin sorumluluk kabul etmem...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
27
Cevap
0
Favori
424
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> İSTERSENİZ SABAH izleyin sorumluluk kabul etmem...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    418 Mesaj
    güzelmiş.favorilere eklendi aynen.
    |
    |
    _____________________________
    karanlıktan heç korkma kalk bi mum yak hişt sana diyom
  • Yarbay
    3081 Mesaj
    be ne ben bişey anlamadım
    |
    |
    _____________________________
    <a style="display:inline-block;background-color:
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Nedir bu ben bir halt anlamadım.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    al benden de o kadar
    |
    |
    _____________________________
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................................
  • Yarbay
    2180 Mesaj
    nası anlamazsınız çocuğun burnu kızarmış!!!! (hehehe ben de bi halt anlamadım aslında)
    |
    |
    _____________________________
    Siz de haklısınız lakin ben daha haklıyım.
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Saçma bir senaryo (hint filmi gibi)
    |
    |
    _____________________________
    ANKARA/YENİMAHALLE
  • Yarbay
    2463 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Arkadas

    al benden de o kadar


    +1
    |
    |
    _____________________________
    PPPP
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Valla bende anlamadım...
    |
    |
    _____________________________
    İmzanız profilinizdeki "Demek istedigim" bölümüne taşındı. Lütfen imzanızı kurallara uygun hale getiriniz.
  • Teğmen
    126 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rezilvezir

    nası anlamazsınız çocuğun burnu kızarmış!!!! (hehehe ben de bi halt anlamadım aslında)


    De hocam niye kızarmışBize bu lazım.
    |
    |
    _____________________________
    "I fought the law"
  • Yarbay
    2427 Mesaj
    bu ne yaw

    biri anlatsın nekine bu amaç ne
    |
    |
  • Yarbay
    6204 Mesaj
    bu bu nedir bu?????
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    bu bu nedir bu?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3081 Mesaj
    hala anlamadınız mı
    |
    |
    _____________________________
    <a style="display:inline-block;background-color:
  • Binbaşı
    1365 Mesaj
    ben anlamadim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yozi

    ben anlamadim.



    ben anlamadım demene gerek yok yaw çünki kimse bi bok anlamadı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3803 Mesaj
    Ya Sizde NAsıl anlamıyorsunuz, herşey oratada, Burnu Kızardıya işte anlayın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    Nightmare before christmas gibi olmuş ama birşey anlamadım.Çocuk nezle olmuş olabilirmi?
    |
    |
    _____________________________
    Socialist Men Under Red Father
  • Yarbay
    2180 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: power animal

    Nightmare before christmas gibi olmuş ama birşey anlamadım.Çocuk nezle olmuş olabilirmi?



    evet doğruu o vampir kılıklı nezle bulaştırdı çoçuğa...vay iblis vay
    |
    |
    _____________________________
    Siz de haklısınız lakin ben daha haklıyım.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Abi kim kasa bu kadar moktan bir filmi çizmek için. sayko kemali bir daha izledim de aklım başıma geldi yauuww
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.