Şimdi Ara

İşte BYD'nin kompakt sedan modeli: Seal 05 DM-i

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • BYD'nin yeni sedan modeli Seal 05 DM-i, Çin'in Sanayi ve Bilgi Teknolojileri Bakanlığı'nın internet sitesinde ortaya çıktı. Söz konusu model, adındaki DM-i takısından da anlaşılabileceği üzere PHEV yani şarj edilebilir hibrit sisteme sahip.



    Yeni BYD Seal 05 DM-i; 4780 mm uzunluğa, 1837 mm genişliğe, 1515 mm yüksekliğe ve 2718 mm aks mesafesine sahip. Bu kapsamda, aralık ayında ülkemizde de satışa sunulan Seal'dan 20 mm daha kısa olduğunu söylemek mümkün.



    Bakanlığın sayfasında üç farklı versiyon dikkat çekiyor. Bunlardan ilki 1480 kg, diğer ikisi de 1580 kg kuru ağırlığa sahip. Tüm versiyonlarda 16 veya 17 inçlik jant seçenekleri mevcut.




    Seal 05 DM-i, markanın beşinci nesil şarj edilebilir hibrit sisteminin kullanıldığı en küçük modellerden bir tanesi. Bu sistem, 100 beygir güç üreten 1.5 litre atmosferik motordan güç alıyor. Bu motora destek olmak için de 120 kW'lık elektrik motoru kullanılıyor.



    Ayrıca Bkz.Tesla'nın ucuz elektrikli otomobilinden (Model Q) yeni bilgiler geldi



    Otomobilde BYD'nin lityum demir fosfat bataryası kullanılacak fakat kapasitesi ve saf elektrikli sürüş menzili henüz belli değil. Ağırlık tarafındaki farka bakarak iki farklı batarya seçeneğinin bulunacağını tahmin edebiliriz.



    BYD Seal 05 DM-i'nin 2025'in ilk çeyreğinde satışa sunulması bekleniyor. Ülkemize getirilmesi halinde Seal U DM-i gibi %30 ÖTV dilimine girecektir. Konuyla ilgili detaylar geldikçe siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    İşte BYD'nin kompakt sedan modeli: Seal 05 DM-i
    İşte BYD'nin kompakt sedan modeli: Seal 05 DM-i
    İşte BYD'nin kompakt sedan modeli: Seal 05 DM-i
    İşte BYD'nin kompakt sedan modeli: Seal 05 DM-i



    Kaynak:https://carnewschina.com/2024/12/09/byd-seal-05-dm-i-is-a-phev-sedan-to-replace-the-destroyer-05/







  • Çok şık ve lüks duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu çinlilerin tekerlek kısmı çok sırıtıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orantısız bu araç fotoğraflara göre. Özellikle lastik camurluk kısmı facia hic olmamıs, diğer modellere göre çok geride görünüyor.

    Jantlarda olmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 9 Aralık 2024; 20:25:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Bana da ilk jenerasyon city'deki gibi orantısızlık varmış gibi geldi nedense...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Aynen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea olmuş bu

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kazıkcı byd.

  • BYD bu aracı Türkiye'ye doğru fiyat, motor seçenekleri ve kombinasyonuyla Türkiye'de satışa sunsa iş yapar ve tutulur

  • Elektrik motoru, 20kw/h'a yakın büyük piller üstüne içten yanmalı motor, onun yakıt deposu falan derken sıkış tepiş yer kalmıyor araçta. içeriye ve bagaja alan açmak için gövde yükseliyor, küçük lastikler ve davlumbazlar konuyor, sonra böyle orantısız ucubik sonuçlar çıkıyor.


    Egea eli yüzü orantısı düzgün araç, B sedan tipi olmasına rağmen. bu City gibi Attrage gibi endonezya tipi yamuk sedan olmuş.

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bence hayır, Renault Symbol, Honda City, Peugeot 308 sınıfında gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oricin -- 10 Aralık 2024; 14:33:52 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TheJudgé kullanıcısına yanıt
    Honda City, Renault Symbol ayarında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BYD ülkemiz için fiyat politikası ile tam bir hayal kırıklığı yaşattı.


    Tamam fabrika kuracaksın da daha ne servisin var, ne de yedek parça temin edebileceğin bir yerin.


    Potansiyel alıcılar bunu göze alarak arabayı alacaktı. Bunun karşılığında da makul fiyat açıklansaydı marka bilinirliği ve tercihi artardı.


    Şu ekonomik koşullarda arabamı değiştirme niyetim yok. Ama değiştirecek olsam Önceliğim Hyundai'nin Kona modeli olurdu.


    İkinci tercihim ise Stellantis'in Mokka, C4, C4X, C3 Cross, 208, Corsa sıralamasında olurdu.


    Seal 05'e gelirsek. Evet o lastik jantları o gövde için küçük kalmış. Daha büyük jant ve lastik takılması garanti ve kasko için sorun çıkarır mı bilemedim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.