Şimdi Ara

İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
7.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..


     İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..


     İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..





    İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, 2008 yılı içinde İstanbul’da LCD ekranlı, güvenlik kameralı, doğalgaz ve hibrit sistemli, her koltuğunda emniyet kemeri bulunan lüks otobüslerin devreye gireceğini açıkladı. Genel Sekreter Mesut Pektaş ve İETT Genel Müdürü Mehmet Öztürk ile birlikte Saraçhane Belediye Sarayı’nın önünde yeni otobüs modelini inceleyen Başkan Kadir Topbaş, ilk etapta Şile, Silivri, Çatalca gibi uzun mesafelerde çalışması planlanan otobüslerde aynı fiyat tarifesi uygulanacağını söyledi.


    Toplu ulaşıma konforu, kaliteyi, güvenliği getirmeyi hedeflediklerini belirten Kadir Topbaş, “Bütün otobüslere VIP konforu getiriyoruz. Toplu ulaşımda kalite, konfor ne kadar artarsa bireysel araç kullanımı da o kadar azalacak” dedi. İstanbul’daki tüm ulaşım sistemlerinde dünyadaki en ileri teknolojiyi, konforu getirmeye çalıştıklarını belirten Başkan Topbaş, örnek olarak tanesi 140 bin Euro olan Scania marka otobüsü incelediklerini kaydetti.


    Çevre dostu hibrit sistem ve doğalgazla çalışan otobüste, 4 güvenlik kamerası, anons sistemi, klima, LCD ekran, yaşlı, çocuklu ve özürlüler için özel alan, her koltukta emniyet kemeri bulunuyor. Özürlü ve bebek arabalı kişiler, otobüsün kapısındaki düğmeye basarak şoförü çağırabilecek ve şoförün açtığı özel rampayı kullanarak araca binebilecekler. Otobüste, iniş sırasında kullanılmak üzere özürlü ve bebek arabalı kişiler için ayrı uyarı düğmeleri bulunuyor. Otobüsteki LCD ekrana reklam alınarak gelir elde edilecek.


    Otobüslerin 2008 yılı içinde hizmete alınmasını hedeflediklerini belirten Topbaş, “Bu halkımıza arz edeceğimiz otobüs. VIP otobüs değil. VIP otobüs projesi ayrıca devam ediyor. Özellikle uzun mesafeli hatlarda kullanılacak. Fiyatlar aynı olacak. Gönül ister ki bütün otobüsleri en kaliteli hale getirelim. İstanbullular buna layıktır” diye konuştu.


    Ayakta yolcu taşımayı azaltmayı hedeflediklerini belirten Topbaş, “Batıda olduğu gibi konforlu, kaliteli, temiz, bakımlı, temiz kokan araçları olduğu takdirde bir sanayici bile metroyu, otobüsü rahatlıkla kullanıyor. Bireysel aracını daha çok tatilde kullanıyor. İstanbul da buna gitmek zorunda” şeklinde konuştu. Avrupa Birliği’nin 2008 yılında otobüslere emniyet kemeri zorunluluğu getirdiğini hatırlatan Topbaş, bunun güvenlik açısından önemli olduğunu belirterek, AB standartlarını yakalamayı hedeflediklerini ifade etti.


    Yeni otobüslerin diğer otobüslerden üç metre daha uzun olduğunu kaydeden Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, işletme maliyetlerinin de daha düşük olduğunu açıkladı. İstanbul`da toplu ulaşımda iki bin otobüse daha ihtiyaç olduğunu kaydeden Kadir Topbaş, en az bin otobüsü devreye sokmak için çalışma yaptıklarını söyledi. Tüm İETT otobüslerine gizli kamera ve kara kutu koymaya başladıklarını dile getiren Başkan Topbaş, bu sistemlerin iç ve dış güvenlik açısından önemli olduğunu da sözlerine ekledi.







    KAYNAK







  • Scania çok iyi marka...

    * tabi halkın... özellikle veletlerin temiz kullanması ve eline koluna hakim olması lazım... yoksa koltuk arkalarında sercan (kalp) gülcan , ÇaRşI gibi kro kro yazılar görmeye devam edebiliriz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkchild -- 26 Şubat 2008; 1:34:07 >
  • Lüks olsa ne olur 45 kişilik otobüse 200 kişi bindiriyorlar , topkapı dolmuş hattıda kalktı zaten artık otobüsler eskisindende beter
  • para çok galiba
  • tmama bilete zam, akbile zam, aylık akbil 100 basım olur vs. vs...
  • Minibüslerin işlediği bir şehirde istedikleri kadar lüx otobüs alsınlar nafile.
    Dakikalarca durakta otobüs bekledikten sonra bir de gelen otobüse sıkış tokuş bindikten sonra o otobüs lüx olmuş banane.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    Minibüslerin işlediği bir şehirde istedikleri kadar lüx otobüs alsınlar nafile.
    Dakikalarca durakta otobüs bekledikten sonra bir de gelen otobüse sıkış tokuş bindikten sonra o otobüs lüx olmuş banane.




    Haklısın valla..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  •  İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..

  • Önce Almanlar'a bayıldıkları paralarla aldıkları Mercedesler'in yaz sıcağında klimasını açsınlar, ondan sonra gidip lcd ekranlı, kameralı bilmemneli otobüs alsınlar.
    Seçim yatırımı yapacak diye nereye para harcayacağını şaşırdı topkafa efendi.
  • Eşşek ilerleyişindeki trafiğe altın değerinde semer...
  • Düzgün kullanilmadiktan sonra, bu trafik varken otobüs duraklarinda o kuyruklar varken istedigi kadar lüks olsun ne yazar ki...
  • KADİR TOPBAŞ, gerçekten bir ÇILGIN TÜRK OLSAYDI;

    Kuvayi Milliye ruhu taşısaydı;

    İstanbula bunları almazdı, İstanbula Metrobüs yapmazdı;

    Banliyöleri yeniler, paralel hhat kurardu, İstanbulu demir ağlarla döşerdi...


    Kadir Topbaşın yaptığı, petrol devlerinin yüzünü güldürmek, ek yollar, alt geçit üst geçit, hep otomobil yolları, daha çok yol daha çok trafik daha ço ksıkışıklık daha çok petrol daha çok petrol daha çok petrol....
  • Emniyet kemeri takmış birde topbaş

    Hey Allahım ya ben kaç senedir İstanbuldayım doğru dürüst oturarak gittiğimi hatırlamıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanmerto

    KADİR TOPBAŞ, gerçekten bir ÇILGIN TÜRK OLSAYDI;

    Kuvayi Milliye ruhu taşısaydı;

    İstanbula bunları almazdı, İstanbula Metrobüs yapmazdı;

    Banliyöleri yeniler, paralel hhat kurardu, İstanbulu demir ağlarla döşerdi...


    Kadir Topbaşın yaptığı, petrol devlerinin yüzünü güldürmek, ek yollar, alt geçit üst geçit, hep otomobil yolları, daha çok yol daha çok trafik daha ço ksıkışıklık daha çok petrol daha çok petrol daha çok petrol....



    buda bana yarıyo herhalde..




  • daha önce verildi, eski haber bu

    "hatta bir yorum o deri koltuklar yazın kokar" dı


    ayrıca serseri beyinsizler koltukarın arkasına yazı yazar, birşeyler yazar.
  •  İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..

     İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..


    bizim oraya ikarusla giderken beynim zonkluyor, man ile giderken zerre kadar fark edilmiyor

    gerçi ikarus rus malı. rusya dümdüz memleket, ne amortisör ne birşey koymuşlar arabaya




  • ihaleden birilerinin cepleri dolmuştur kesin...
  • her koltuğunda emniyet kemeri bulunan ..


    eminim bizim millet takar kemeri
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    Minibüslerin işlediği bir şehirde istedikleri kadar lüx otobüs alsınlar nafile.
    Dakikalarca durakta otobüs bekledikten sonra bir de gelen otobüse sıkış tokuş bindikten sonra o otobüs lüx olmuş banane.


    reklam kokan hareketler bunlar mayk

    delikanlıysa trafigi adam gibi çözsünlerde göreyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hashus1099

     İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..

     İSTANBULDA (İETT) 'LÜKS OTOBÜS' DEVRİ BAŞLIYOR..


    bizim oraya ikarusla giderken beynim zonkluyor, man ile giderken zerre kadar fark edilmiyor

    gerçi ikarus rus malı. rusya dümdüz memleket, ne amortisör ne birşey koymuşlar arabaya

    Ikarus rus değil macar malıdır. Elimizdeki ıkarusların 80 senesinden kaldığını düşünürsek ( belediye otobüslerinin önündeki seri numaralar misal " 83-130 " un başındaki 83 araç modelini belirtir) Ikarusların bu seneye kadar gelip hala dağ tepe demeden gitmesi bile olağanüstü birşeydir. Ayrıca siz her semte bir mercedes verirseniz iki gün sonra kaput elinizde dolaşırsınız. O yüzden Ikaruslar bir nevi kurtarıcıdır. Seslidir gürültülüdür. Ama çoğu araçtan çok daha sağlamdır.

    Ayrıca gösterdiğin man modeli oldukça düzgün bir modeldir. Sanırım Ankara da her yere gitmiyor o otobüslerde. Çoğunlukla halk otobüslerinde oluyor. Bir bölümü otomatik vites ve otomatik amortisör sistemine sahip. Ses izolasyonu oldukça iyidir ve çok rahat bir otobüs.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.