Şimdi Ara

ıstanbul otogar dan taksim e nasıl gidebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kamil koçun servisi varmıdir yoksa nasıl gidilir metrobus vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com
  • servis var, ama otogar'dan servis gitmez diye düşünüyorum. alibeyköy'de inmen gerekiyor yanlış bilmiyorsam. beşiktaş-taksim servisleri genelde alibeyköy'den kalkar.
    otogar'dan belediye otobüsü gidiyor taksim'e.
    _____________________________
  • metrobüs falan gitmez belediye otobüsüne binebilirsin.
    _____________________________
    ''sevecegim bir gün tekrar,biliyorum..çok daha büyük bir aşkla,çok daha iyi birini,çok daha güzel sevebilecegim..bana her şeyi unutturacak birini,mutlaka sevecegim..''
  • hayır sadece metroya binip aksaraya git. aksarayda inip taksim dolmuşlarının durağına yürüceksin. kimse sorsan tarif eder. ordan dolmuşa binip taksimdesin
    _____________________________
    KonsoLDeLisi
    GG Xbox and Welcome Playstation is my life...
  • taksime gel götüreyim seni

















    vurmayın
    _____________________________
  • Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şehir içi servisleri Alibeyköy'den kalkıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com
  • 83O Otogar-Taksim e bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Im Arwen. Telin le thaed. Lasto beth nîn, tolo dan nan galad...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    bence önce metro sonra aksarayda inip otobüsle taksime geçmek en mantıklı olandır.

    saygılar
    _____________________________

    BJK ŞEREF BEY STADI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail_abi

    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    bence önce metro sonra aksarayda inip otobüsle taksime geçmek en mantıklı olandır.

    saygılar

    Taksi ile gitsek çok yazar mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com




  • Alibeyköy'den in servislerin olması lazım , host/esede sorabilirsin.
    _____________________________
    .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    o belediye otobüsüyle 1 saatte gidersin taksim'e. sen alibeyköy'de inip servisle git. 20-30 dakikada gider. hem alibeyköy'den esenler'e gitme süresinden de tasarruf etmiş olursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus1099 -- 19 Ocak 2013; 11:08:33 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hashus1099

    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    o belediye otobüsüyle 1 saatte gidersin taksim'e. sen alibeyköy'de inip servisle git. 20-30 dakikada gider. hem alibeyköy'den esenler'e gitme süresinden de tasarruf etmiş olursun.

    Yani otogara gitmeden alibeyköy de ineyim diyorsunuz değilmi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: hashus1099

    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    o belediye otobüsüyle 1 saatte gidersin taksim'e. sen alibeyköy'de inip servisle git. 20-30 dakikada gider. hem alibeyköy'den esenler'e gitme süresinden de tasarruf etmiş olursun.

    Yani otogara gitmeden alibeyköy de ineyim diyorsunuz değilmi .

    evet, bugüne kadar esenler'e uğramadım hiç. boşuna gitmeye gerek yok. taksim tarafına giden şehir içi servisler de oradan kalkıyor zaten. muavine sor, bilgi verecektir.
    belediye otobüsü hamallığına değinmiyorum bile.
    _____________________________




  • Şu taksimi hiç sevmiyorum arkadaş.
    _____________________________
    love comes again,rahat olun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hashus1099

    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: hashus1099

    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36


    quote:

    Orijinalden alıntı: uncharted3nd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcTeknik36

    Anlaşılan uğraşacağız biraz :)

    Otogarın içinde taksim belediye otobüsü var sor söylerler.

    En uygun yol bu herhalde

    o belediye otobüsüyle 1 saatte gidersin taksim'e. sen alibeyköy'de inip servisle git. 20-30 dakikada gider. hem alibeyköy'den esenler'e gitme süresinden de tasarruf etmiş olursun.

    Yani otogara gitmeden alibeyköy de ineyim diyorsunuz değilmi .

    evet, bugüne kadar esenler'e uğramadım hiç. boşuna gitmeye gerek yok. taksim tarafına giden şehir içi servisler de oradan kalkıyor zaten. muavine sor, bilgi verecektir.
    belediye otobüsü hamallığına değinmiyorum bile.

    En iyisi bu o zaman. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.karstanlezzetler.com




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.