Şimdi Ara

İşlemci soğutucu önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kasamdan dolayı kule tipi soğutucu alacağım. Arctic freezer esports duo düşünüyorum. Soğutmada ve ses konusunda daha iyi olan soğutucular önerebilir misiniz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 3600x @4.2 Ghz 1.25V | Id-Cooling se-224xt | MB: MSI B350 TOMAHAWK | GPU: GIGABYTE Aorus Master RTX 3070 8GB @2115-16000MHZ | RAM: T-FORCE 2x8 3200MHZ CL16 | DEPOLAMA: PNY XLR8 250GB NVMe + WD 120 GB SSD + WD 1TB HARDDİSK | MONITOR: Samsung LC27RG50FQMXUF 27&amp;quot; 240Hz + Benq XL2411 144Hz | CASE: CM Masterbox Lite 5 RGB | PSU: MSI MPG 650W 80 Gold | KEYBOARD: RAZER CYNOSA RGB | MOUSE: RAZER VIPER ULTIMATE | PAD: STEELSERIES Qck XLarge | HEADPHONE: HYPERX CLOUD II
  • karşim o güzel bir soğutucu bende var hani daha iyisini mi istiyorsun?daha pahalı olur ama.daha iyisi aynı fiyat dersen öyle bir dünya yok daha ucuzu ama yanaşanı olur anca.yani sadece soğutmuyor bu aletlerin fan sesi de önemli yoksa git snowman t6 al gürül gürül kullan daha ucuz.

    _____________________________
    Wilson Fisk - .45 ACP - cyrix120

    https://ibb.co/JFcsQyQL
  • Hocam bütçeden bahsetmemişim ki? Hem soğutma ve ses anlamında daha iyi olanları önerin demişim? Neden böyle bir yorum yaptın anlamadım. Bütçe önemli değil. Daha iyi olanları önermenizi istedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 3600x @4.2 Ghz 1.25V | Id-Cooling se-224xt | MB: MSI B350 TOMAHAWK | GPU: GIGABYTE Aorus Master RTX 3070 8GB @2115-16000MHZ | RAM: T-FORCE 2x8 3200MHZ CL16 | DEPOLAMA: PNY XLR8 250GB NVMe + WD 120 GB SSD + WD 1TB HARDDİSK | MONITOR: Samsung LC27RG50FQMXUF 27&amp;quot; 240Hz + Benq XL2411 144Hz | CASE: CM Masterbox Lite 5 RGB | PSU: MSI MPG 650W 80 Gold | KEYBOARD: RAZER CYNOSA RGB | MOUSE: RAZER VIPER ULTIMATE | PAD: STEELSERIES Qck XLarge | HEADPHONE: HYPERX CLOUD II
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyperino

    Hocam bütçeden bahsetmemişim ki? Hem soğutma ve ses anlamında daha iyi olanları önerin demişim? Neden böyle bir yorum yaptın anlamadım. Bütçe önemli değil. Daha iyi olanları önermenizi istedim

    noctua nh-d15 daha da üstü yok zaten

    _____________________________

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Noctua d15, noctua u12a, be quiet dark rock pro 4, Sycthe Fuma 2


    Bütçenize ve kasanıza uygun olan modeli alabilirsiniz sessizlik ve soğutma performansı gayet üsteki tüm modellerin.

    _____________________________
    | AMD® Ryzen™ 7 5700X | ASUS Prime X570 Pro | CORSAIR Vengeance® RGB PRO 16GB 3600MHz | EVGA RTX 3060Ti XC O8G | LG 27GL850-B UltraGear™ 27" 1440p@144Hz | WD_BLACK™ SN750 500GB | SANDISK ULTRA 3D 500GB |
    | COOLER MASTER MasterCase H500P Mesh White ARGB | CORSAIR RM850x 80PLUS® Gold | Noctua NH-U12S SE | Logitech Z313 | Razer Basilisk Chroma | Bloody B640 | Plantronics Gamecom 388 | Logitech® F510 Rumble |
  • TR50 am4 için değil Threadripper için.


    İşlemci soğutucu önerisi



    şimdi pislik bir insan olsam vurun daha ölmedi muahaha derdim 1200 liralık soğutucu gösterilmiş tersten görmüş arkadaş fiyatı.yani biz gitsek otomobil bölümüne araba tavsiyesi diye konu açsak içine de sıfır jetta düşünüyorum siz ne dersiniz desek linç ederler biz efendi gibi söylüyoruz ama bik bik bik kelime yani olmadı ben de linç edeyim böyle kafası güzel vatandaşları bir adet de blok kazansınlar bakalım beni kaybetmek kar mıymış yoksa zarar mı?

    _____________________________
    Wilson Fisk - .45 ACP - cyrix120

    https://ibb.co/JFcsQyQL




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İşlemci tavsiyesi
    geçen yıl açıldı
    işlemci tavsiyesi
    2 yıl önce açıldı
    İşlemci Tavsiyesi
    9 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Linke girip bakmamışsınız bile bu model am4 intel lga 1200 ile uyumlu olan model attığınız resimde bile yazıyor. "50 Tr" modeli threadripper için fakat benim dediğim "50" olan model.

    Web sitesinde yazıyor ne ile uyumlu olup olmadığı:

    https://www.arctic.de/en/Freezer-50/ACFRE00065A


    Bu arada beni bloklamanız hiçbir şey değiştirmez, size tavsiyem okumanızı geliştirmeniz böylece küçük düşmezsinizİşlemci soğutucu önerisi İşlemci soğutucu önerisi İşlemci soğutucu önerisi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-93B72EA89 -- 25 Eylül 2021; 23:1:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • @hyperino


    İşlemci, anakart ve kasanız nedir ? Bu detayları verirseniz seçtiğiniz soğutucudan daha iyisi önerilir mi yoksa tersi mi olur bakılır.


    Seçtiğiniz soğutucu 4 heatpipe'lı ve çift fanlı açıkçası o fiyata daha güçlü ve etkili soğutmaya sahip ürünler var, heatpipe sayısı fan sayısından daha önemli, önerim 5/6 heatpipe sahibi modellere bakmanız yönünde olur.



    İmla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 26 Eylül 2021; 0:23:13 >
    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||
  • LEON-X kullanıcısına yanıt
    Hocam sırasıyla:
    işlemcim: r5 3600x
    anakart: b350 tomahawk
    kasa: coolermaster masterbox 5
    Ama işlemci ve anakart seneye i7 12700k ile değişecek o yüzden iyi bir soğutucu almak istiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 3600x @4.2 Ghz 1.25V | Id-Cooling se-224xt | MB: MSI B350 TOMAHAWK | GPU: GIGABYTE Aorus Master RTX 3070 8GB @2115-16000MHZ | RAM: T-FORCE 2x8 3200MHZ CL16 | DEPOLAMA: PNY XLR8 250GB NVMe + WD 120 GB SSD + WD 1TB HARDDİSK | MONITOR: Samsung LC27RG50FQMXUF 27&amp;quot; 240Hz + Benq XL2411 144Hz | CASE: CM Masterbox Lite 5 RGB | PSU: MSI MPG 650W 80 Gold | KEYBOARD: RAZER CYNOSA RGB | MOUSE: RAZER VIPER ULTIMATE | PAD: STEELSERIES Qck XLarge | HEADPHONE: HYPERX CLOUD II
  • seni niye bloklayayım karşim konu sahibine diyorum onları sen nerede bik bik yaptın bana?50 TR, TR50 ne güzel isimlendirme yapmışlar millet mecbur değil ki saçma sapan olmuş.

    _____________________________
    Wilson Fisk - .45 ACP - cyrix120

    https://ibb.co/JFcsQyQL
  • Arkadaşlar işlemci soğutucusu alacağım, fakat 2 model arasında kaldım.

    1) Aerocool Cylon 4F ARGB

    2) ID-COOLING SE-224-XT ARGB V2

    Sizce hangi modeli almam daha iyi olur ? İkiside aynı para neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    iPhone 11 64 GB ||| Honda Civic - Eco Elegance 2020
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sardemir

    Arkadaşlar işlemci soğutucusu alacağım, fakat 2 model arasında kaldım.

    1) Aerocool Cylon 4F ARGB

    2) ID-COOLING SE-224-XT ARGB V2

    Sizce hangi modeli almam daha iyi olur ? İkiside aynı para neredeyse
    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||




  • sardemir kullanıcısına yanıt
    _____________________________
  • Valla bu işlemcilerde soğutma işi şans galiba

    arkadasımda ryzen 5 2600x var bendede öyle onda ac odyssey cyberpunk gibi ağır oyunlarda 70 75 derecelere cıkıyor %50 kullanımı aşınca

    bende 55-60 derecelerde geziyor.

    Soğutucularımız bile aynı amdnin stock sogutucusu kasalarımıza öyle corsair carbidge spec 4

    Sanırım bendeki işlemcinin thermal macunundanmıdır silikon ayarındanmıdır Lehimindenmidir nedir ısınmıyor. Hakkaten ısınan işlemciniz varsa hiç öyle pahalı sogucuymus kasa degisimiymiş falan ugrasmayın

    Aynı model farklı işlemciye geçin elinizdkei ısınan işlemciden kurtulunİşlemci soğutucu önerisi 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 30 Eylül 2021; 17:36:45 >
    _____________________________
  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt
    Hocam stok sogutucunun o değerleri verdigini ilk kez sizden duydum. Yıllardır amd kullanıyorum 1600-2600 ve son olarak 3600x.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 3600x @4.2 Ghz 1.25V | Id-Cooling se-224xt | MB: MSI B350 TOMAHAWK | GPU: GIGABYTE Aorus Master RTX 3070 8GB @2115-16000MHZ | RAM: T-FORCE 2x8 3200MHZ CL16 | DEPOLAMA: PNY XLR8 250GB NVMe + WD 120 GB SSD + WD 1TB HARDDİSK | MONITOR: Samsung LC27RG50FQMXUF 27&amp;quot; 240Hz + Benq XL2411 144Hz | CASE: CM Masterbox Lite 5 RGB | PSU: MSI MPG 650W 80 Gold | KEYBOARD: RAZER CYNOSA RGB | MOUSE: RAZER VIPER ULTIMATE | PAD: STEELSERIES Qck XLarge | HEADPHONE: HYPERX CLOUD II
  • noctua nh-d15 kullanıyorum memnunum . %100 ile 9900k işlemci 90 gün çalıştı ısınma sorunu şu bu yaşanmadı.

    _____________________________
  • Hangisini önerirsiniz f/p olarak şimdi alacağım?

    İşlemci soğutucu önerisi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    CPU: AMD Ryzen 5 3600x @4.2 Ghz 1.25V | Id-Cooling se-224xt | MB: MSI B350 TOMAHAWK | GPU: GIGABYTE Aorus Master RTX 3070 8GB @2115-16000MHZ | RAM: T-FORCE 2x8 3200MHZ CL16 | DEPOLAMA: PNY XLR8 250GB NVMe + WD 120 GB SSD + WD 1TB HARDDİSK | MONITOR: Samsung LC27RG50FQMXUF 27&amp;quot; 240Hz + Benq XL2411 144Hz | CASE: CM Masterbox Lite 5 RGB | PSU: MSI MPG 650W 80 Gold | KEYBOARD: RAZER CYNOSA RGB | MOUSE: RAZER VIPER ULTIMATE | PAD: STEELSERIES Qck XLarge | HEADPHONE: HYPERX CLOUD II
  • Scythe RC-1208RGB Reeven E12

    _____________________________
  • hyperino kullanıcısına yanıt

    Bütçe sorununuz yoksa Fuma 2 güzel.

    Ama f/p ürün derseniz se 225 xt derim. Soğutma olarak iyi ama ses konusunda ortalama çıkmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.