Şimdi Ara

İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

     İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

     İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

     İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

     İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]

    22 kg 185 cm ve 4 km ye kadar menzili varmış ayrıca kovan boyu 14,5mm .

    anti tank değil fakat helikopterlere karşı veya devriye araçlarına karşı kullanılır gibi duruyor

    benim yorumuma gelirsek ; hoşuma gitmedi 22kg ağır olmuş ayrıca 4km menzili olması bir şey ifade etmez eğer o kadar uzaklıkta ki hedefi vuracaksan hedefin durağan olması lazım hareketli bir hedefi vurması çok güç ayrıca kullanışsız duruyor



    _____________________________
    Mal hırsızlarda, silah sokakda, karar acizlerde olursa, orada düzen bozulur.
    Bu memleket tarihte Türk’tü, halde Türk’tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.




  • Bir m95 degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu tüfek ile rahat haraket edemezsiniz operasyon bölgesinde İsabet olursa çok etkilidir fakat bi çatışma halinde rahat ve seri haraket edemezsiniz.

    Uzun menzili ve isabet etkisi başarılı olabilir fakat dediğim gibi karşıdan size hafif ve ağır makineli ateşi açıldığı anda yapabileceğiniz pek birşey olduğunu sanmıyorum..
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK
  • ben bixi cavusuydum askerde atislar iyiydi bolukcu ecruzie vermisti bana o bile daha iyi bundan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Boyle silahlari zaten kullanicisina yerini hazirlayip veriyorlar aksi bi durum oldugunda sarjoru alip silahi orda birakiyolar tasimakla ugrasmiyolar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eyüp R Yılmaz

    Bu tüfek ile rahat haraket edemezsiniz operasyon bölgesinde İsabet olursa çok etkilidir fakat bi çatışma halinde rahat ve seri haraket edemezsiniz.

    Uzun menzili ve isabet etkisi başarılı olabilir fakat dediğim gibi karşıdan size hafif ve ağır makineli ateşi açıldığı anda yapabileceğiniz pek birşey olduğunu sanmıyorum..

    Arkadaşım bu silahlar zaten hareket etmek için tasarlanmazki Üstelik bunlar insan vurmak için değil araçları etkisiz hale getirmek içindir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Six Feet Under. -- 1 Ekim 2012; 13:48:09 >
    _____________________________
    Seviyesizleri ve siyasi parti fanatiklerini blokluyorum. İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Six Feet Under.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eyüp R Yılmaz

    Bu tüfek ile rahat haraket edemezsiniz operasyon bölgesinde İsabet olursa çok etkilidir fakat bi çatışma halinde rahat ve seri haraket edemezsiniz.

    Uzun menzili ve isabet etkisi başarılı olabilir fakat dediğim gibi karşıdan size hafif ve ağır makineli ateşi açıldığı anda yapabileceğiniz pek birşey olduğunu sanmıyorum..

    Arkadaşım bu silahlar zaten hareket etmek için tasarlanmazki Üstelik bunlar insan vurmak için değil araçları etkisiz hale getirmek içindir.

    ee Diyorum işte gereksiz bi silah ben insan vurmak için diye birşey yazmadım ki zaten...
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ve silah profesörleri de gelmiş.Kalkın la pc başından
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K I R M I Z I

    Ve silah profesörleri de gelmiş.Kalkın la pc başından

    Bu değerli yorumun ve konuya katkın için biz silah profesörleri teşekkür ediyoruz
    _____________________________
    Seviyesizleri ve siyasi parti fanatiklerini blokluyorum. İyi forumlar.
  • Adamlar Bizden Sonra Kuruldu Ve Nasıl Gelişiyor Bence En Fazla 30 yılda Almanya Fransa İngiltere gibi ülkelerin gücüne ulaşabilir
    _____________________________
  • 1.10 dan itibaren alayım sizi

    _____________________________
  • Tony Starklar geldi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut1993

    Tony Starklar geldi.

    _____________________________
    I am Bane and I could kill you... but death would only end your agony and silence your shame.
    Instead, I will simply...BREAK YOU!
    -Bane
    Steam: -Bane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DKB

    Adamlar Bizden Sonra Kuruldu Ve Nasıl Gelişiyor Bence En Fazla 30 yılda Almanya Fransa İngiltere gibi ülkelerin gücüne ulaşabilir

    Arkadaşım ne nasıl gelişiyor ? Söylermisin iranda ne var ? Baskıcı yönetim mi gelişmişliktir ? Bir sniper yada bir askeri ekipman ürettiler diye bizden gelişmiş mi oluyorlar ? Git e7 ve g7 tanımlarını araştır ondan sonra gel buraya salla. Rakamsal verilerle konuş sallamakla olmuyor. Zaten anasını sattığımın ülkesi 3. Dünya Ülkesi yaptınız diye diye. Türkiyede bi bok yok dimi ?.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4EverManiac -- 1 Ekim 2012; 14:11:56 >
    _____________________________
    Bir Yerde Küçük İnsanların Büyük Gölgeleri Çıkıyorsa Orada Güneş Batıyor Demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elbiskuha


    22 kg 185 cm ve 4 km ye kadar menzili varmış ayrıca kovan boyu 14,5mm .

    anti tank değil fakat helikopterlere karşı veya devriye araçlarına karşı kullanılır gibi duruyor

    benim yorumuma gelirsek ; hoşuma gitmedi 22kg ağır olmuş ayrıca 4km menzili olması bir şey ifade etmez eğer o kadar uzaklıkta ki hedefi vuracaksan hedefin durağan olması lazım hareketli bir hedefi vurması çok güç ayrıca kullanışsız duruyor

    dediğine katılmıyorum hocam bu sniperi acemiler kullanmıyor. adamlar rüzgarı güneşi börtü bözek herşeyi hesaplıyor oyle ates ediyor .. adamına ver uçaktakini vurur
    _____________________________
  • Barrett'i traşlamışlar.


     İran yeni sniper tüfeğini tanıttı [ SS li ]
    _____________________________
  • Bizdeki seyyar uçaksavarların tornaya sokulmuş hali...
    _____________________________
  • Zaten böyle bir silah kullanıcak bir kişinin ağırlığı dert ediceğini sanmıyorum bu arada tony stark yorumuna çok güldüm
    _____________________________
  • olmamış,DH'li olması için 190cm şart
    _____________________________
  • videosunu koyak

    _____________________________
    Mal hırsızlarda, silah sokakda, karar acizlerde olursa, orada düzen bozulur.
    Bu memleket tarihte Türk’tü, halde Türk’tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.