Şimdi Ara

IPTV Yayınlarında Donma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
86
Cevap
3
Favori
2.308
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TürkNet >> IPTV Yayınlarında Donma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    7752 Mesaj

    Sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    192 Mesaj

    Türknet macerası kısa sürecek sanırsam, 28 kasımda geçtiğim hattı bu gidişle kapatıcam
    Ben bu konu üzerinden tekrar tekrar şikayette bulunmaktan sıkıldım gerçekten. Saat 20:00 olduktan sonra ne twitch izleyebiliyorum ne de iptv üzerinden televizyon izleyebiliyorum. Sürekli tracert komutunu yapıp, ss atıyorum fakat sorun çözülmüyor. 20 mart gibi bi arkadaş aradı ve anydesk üzerinden bağlanıp internet hızına ve yayınlara baktı. Yer yer aynı şekilde dondu yer yer yayınlar izlendi. Bana yaptığı açıklama şöyle oldu:
    "sunucunlarda yoğunluk olduğu zamanlar bu şekidle problemler ile karşılaşabilirsiniz"
    Yahu bunun bir çözümü yok mu? Yaklaşık 10 sene Türk Telekom, 4 sene de Superonline kullandım ve bir kere bile böyle bir bahane ile karşılaşmadım. Superonline'da Türk Telekom'da verdiği interneti aynı altyapıdan verdi ve aynı interneti verdi. Farklı bir yerden ya da farklı bir kanaldan interneti vermediler bana. Bakın internet bağlantım da sorun yok, hızım 70mbit bandında ama şu twitch ve iptv kanallarında niye böyle oluyor? 480p'de donan twitch ve iptv yayınları var, aynı internet ile Youtube üzerinden 4k video açabiliyorum, yine aynı internet ile netflix üzerinden uhd film açabiliyorum. Aynı saatte mobil veri üzerinden aynı twitch yayını açıyorum, 1080p (source) olarak açıyorum ve sıfır takılma olmadan oynatıyor.Aynı şey iptv içinde geçerli, sizin internet ile 480p açamazken, mobil veri üzerinden uhd yayın izleyebiliyorum. Yani twitch ve iptv sunucunlarında sıkıntı yok. Yaklaşık 2 aydır bu sorunum var ve iyi niyetli düşünerek "yakında" çözeceğinizi düşündüm. Fakat gelin görünki hiç bir şekilde ilerleme yok. Jahrein olmadığımız için mi bu sorunlarımız göz ardı ediliyor? Ya da sözde işlem yapıldı denip herhangi bir işlem yapılmıyor? Kusuruma bakmayın ama, 2 ayda 1 adım bile düzeltme yapmamanız müşterilere verdiğiniz sıfır değeri gösteriyor bana. Bu size son şikayetim, bunla da sorunum çözülmezse eğer hattımı kapatmak zorunda kalacağım.
    Tracert sonucu: https://i.hizliresim.com/KhXinP.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Afazi -- 25 Mart 2020; 22:34:24 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________




  • Teğmen
    123 Mesaj

    senin sonuç yine iyimiş benimkisi
    |
    |
    Afazi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    192 Mesaj

    Sürekli bi bahane var, iyi niyetli olmaya çalışıyorum, olumsuz düşünmek istemiyorum ama 2 aydır aynı vaziyette.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    serkante kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    2 yıl hocam.
    Kronik.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Afazi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Afazi

    Türknet macerası kısa sürecek sanırsam, 28 kasımda geçtiğim hattı bu gidişle kapatıcam
    Ben bu konu üzerinden tekrar tekrar şikayette bulunmaktan sıkıldım gerçekten. Saat 20:00 olduktan sonra ne twitch izleyebiliyorum ne de iptv üzerinden televizyon izleyebiliyorum. Sürekli tracert komutunu yapıp, ss atıyorum fakat sorun çözülmüyor. 20 mart gibi bi arkadaş aradı ve anydesk üzerinden bağlanıp internet hızına ve yayınlara baktı. Yer yer aynı şekilde dondu yer yer yayınlar izlendi. Bana yaptığı açıklama şöyle oldu:
    "sunucunlarda yoğunluk olduğu zamanlar bu şekidle problemler ile karşılaşabilirsiniz"
    Yahu bunun bir çözümü yok mu? Yaklaşık 10 sene Türk Telekom, 4 sene de Superonline kullandım ve bir kere bile böyle bir bahane ile karşılaşmadım. Superonline'da Türk Telekom'da verdiği interneti aynı altyapıdan verdi ve aynı interneti verdi. Farklı bir yerden ya da farklı bir kanaldan interneti vermediler bana. Bakın internet bağlantım da sorun yok, hızım 70mbit bandında ama şu twitch ve iptv kanallarında niye böyle oluyor? 480p'de donan twitch ve iptv yayınları var, aynı internet ile Youtube üzerinden 4k video açabiliyorum, yine aynı internet ile netflix üzerinden uhd film açabiliyorum. Aynı saatte mobil veri üzerinden aynı twitch yayını açıyorum, 1080p (source) olarak açıyorum ve sıfır takılma olmadan oynatıyor.Aynı şey iptv içinde geçerli, sizin internet ile 480p açamazken, mobil veri üzerinden uhd yayın izleyebiliyorum. Yani twitch ve iptv sunucunlarında sıkıntı yok. Yaklaşık 2 aydır bu sorunum var ve iyi niyetli düşünerek "yakında" çözeceğinizi düşündüm. Fakat gelin görünki hiç bir şekilde ilerleme yok. Jahrein olmadığımız için mi bu sorunlarımız göz ardı ediliyor? Ya da sözde işlem yapıldı denip herhangi bir işlem yapılmıyor? Kusuruma bakmayın ama, 2 ayda 1 adım bile düzeltme yapmamanız müşterilere verdiğiniz sıfır değeri gösteriyor bana. Bu size son şikayetim, bunla da sorunum çözülmezse eğer hattımı kapatmak zorunda kalacağım.
    Tracert sonucu: https://i.hizliresim.com/KhXinP.png
    Servis sağlayıcınızı değiştirin...( daha önce de yazmıştım bu ip tv donma hakkında.)
    _____________________________




  • Teğmen
    192 Mesaj

    Onu yapıcam zaten en sonunda şu salgının geçmesini falan bekliycem bi müddet, bi de askerlik var. En kötü askerlik dönüşü değişicem. Evdekilerin twitch ve iptv ile işi yok zaten Gerçi askerliğe de 1 sene var ama, hadi hayırlısı
    |
    |
    apollonm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj
    Benim hat değerlerim iyi ama 60 Mbps 8 SNR Margin bağlanıyorum. SNR Margin önemli bir noktası var.
    Hat değerleriniz nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarox -- 26 Mart 2020; 13:38:12 >
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    7752 Mesaj

    Merhaba, twitch yayınlarındaki sorun ile ilgili PM üzerinden test sonuçlarınızı aldım. Sizin dışınızda 1 müşterimiz paylaştı. Bir kaç müşterimiz daha ilettiğinde network ekiplerimize ileteceğim. Bu konuyu yakından takip ediyorum.
    |
    |
    Afazi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    hat değerlerimi güncellediler oyun modu için. hız yarıya düştü.
    modeme reset atılınca snr yine 6'ya düştü.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj

    SNR Margin hakkındahttp://https://helpmert.com/internet-surekli-kopuyor/ hakkında herşey var. SNR Margin ne kadar yüksek olursa o kadar stabil bağlantı olur.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    salih-amel



    Ahaha bana da öyle diyorlar telekom tarafında sorun çıktı diye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    7752 Mesaj

    Merhaba, PM üzerinden gönderdiğiniz test sonuçları kablosuz bağlantı ile yapılmıştır. Kablolu bağlantı yaparak hız testi sonuçlarınızı kayıt açarak iletebilir misiniz?
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    Hayır kablolu bağlantı ile yapıldı. Bilgisayarımın wifi erişimi çalışmıyor. Bunu nereden çıkardınız?

    Sorunu düzelttiniz ve sorun sizdeydi demenin yeni bir yolu mu bu?

    Oim destek de yapılan testin riot sunucusuna olmadığını söyledi.

    O adresi riot destek iletti bana. Neden bunu yapıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nutz -- 27 Mart 2020; 16:5:6 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    Test kablolu yapıldı.
    Riot'un verdiği ip adresine.

    Hanginiz doğru söylüyor ya da zaman kazanmak için mi bunu yapıyorsunuz?




    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    7752 Mesaj

    Testlerinizi kablolu olarak yaptığınızı ekibimizle paylaştım. Hattınızı tekrar kontrol ederek hızlı bir şekilde dönüş sağlayacağız.
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    Siz bu tür olaylara 3 gün sonra cevap verene kadar arıza gideriliyor. Önemli olan bunları hızlı bir şekilde çözmek.

    Her 24 saatte bir, çözümü bir 24 saat daha saçma sapan cevaplarla ötelemek doğru değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    7752 Mesaj

    Merhaba, durumunuzu anlıyorum. Ancak içinde bulunduğumuz süreç nedeniyle bizde yoğunluk yaşıyoruz ve bu sebeple dönüşlerde gecikme yaşanabiliyor.
    |
    |
    nutz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    595 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    okanbbv



    Amacım sorun çıkarmak, büyütmek vs değil ama,

    siz her zaman mh olarak 24 saatte 1 kez alakasız bir cevap veriyorsunuz.
    bu süreci öteliyor.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,969
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.