Şimdi Ara

IPTAL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • IPTAL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vserkan -- 5 Ağustos 2013; 20:04:59 >



  • Kapak garanti kapsamında değişmez.
    Sadece belirli telefonlarda "kozmetik arızası"olarak değişebiliyor ve bu telefonları üretici firma belirliyor
  • Türkiye'de böyle bu işler,garantili Logitech G25'ime 3 ay çönce,arıza olarak 300 dolar masraf çıkardılar.Kullanıcı hatası diyip çıkıveriyorlar işin içinden,o yüzden distribütör ürün mürtün ülkemizde hikaye abicim,ben bunu öğrendim artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vserkan

    toyyl haklısın ama bunun karşısında susmamak için ne yapabiliriz? yani cihazıma su dökseniz hak iddia edemeyeceğim değil mi diyorum yanıt yok? hakkımızı nasıl ararız acaba? onlarda biliyor yapımız gereği aman boşver mahkeme vs vs uğraşamam diyeceğimizi.


    Abicim benim cihaza da kullanıcı hatası diyip 1 ay beklettiler serviste ve geri yolladılar.Kendi kendilerine kullanıcı hatası diyor ve yitiyorlar,oh ne ala iş,ben açıkçası kaderime razı oldum,ama sen olmayabilirsin,tüketici mahkemesine başvur,980 tl ürün bedeli altı için beleş,üstü için belli bir mebla yatırıp dava açıyorsun.
  • Hocam benimde iphone kulaklığının sağ ses gitti, garantiye verdim 1.5 hafta oldu hala 'yedek parça bekleniyor' yazıyor..
  • Arka kapak çatlaması pil şişmişse oluyordu
    Eğer pil şişmemişse sende böyle birşey demeleri normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyyl


    quote:

    Orijinalden alıntı: vserkan

    toyyl haklısın ama bunun karşısında susmamak için ne yapabiliriz? yani cihazıma su dökseniz hak iddia edemeyeceğim değil mi diyorum yanıt yok? hakkımızı nasıl ararız acaba? onlarda biliyor yapımız gereği aman boşver mahkeme vs vs uğraşamam diyeceğimizi.


    Abicim benim cihaza da kullanıcı hatası diyip 1 ay beklettiler serviste ve geri yolladılar.Kendi kendilerine kullanıcı hatası diyor ve yitiyorlar,oh ne ala iş,ben açıkçası kaderime razı oldum,ama sen olmayabilirsin,tüketici mahkemesine başvur,980 tl ürün bedeli altı için beleş,üstü için belli bir mebla yatırıp dava açıyorsun.


    logitech türkiye distribütörleri size beklediğiniz gibi hizmet vermiyorsa konuyu logitech e mail yoluyla bildirin. veya ücretsiz telefon numarasını arayın durumu anlatın. kesinlikle ilgileniyorlar. ve durumu hallediyorlar.


    genpa için birşey diyemeyeceğim. servisteki kişinin psikolojisine bağlı değişiyor durum. şansınızı zorlayın. olmazsa apple a mail atın. her zaman önce distribütör olmazsa firmaya haber vereceksiniz ki haklı iseniz olay çözülsün.




  • Hocam, amcaoğlunda samsung tel vardı, arıza yaptı, servis kullanıcı hatası demiş. içinde entegre çatlamış. Dedim kuzene, git tüketici hakem heyetine, şikayet et. Öyle de yaptı. gerçi süreç çok uzadı, aslında çok uzamıyor da, karar lehine çıktı, firma itiraz etti, onun için uzadı, neticede parasını aldı. Sen de istersen git hakem heyetiyle bir görüş. Adamlar telefon cepte böyle olmuş falan filan demişler ilk başta. Bizimki de, cep telefonu, başka nerde taşıyacam demiş . Açıkçası bi hakem heyetine git, onlarda emsal teşkil eden davalar olmuştur muhakkak, sana fikir verirler zaten ben hakem heyeti sayesinde epey firmayı dize getirdim, hakkını ara kesinlikle.

    Edit: Genpa ile de bir şikayetim olmuştu, nokia bir telefonla ilgili, çatır çatır para iademi aldım, etiler Genpa'dan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akruban -- 7 Temmuz 2010; 17:03:01 >




  • Fatura veya garanti belgesinin fotokopisi soruluyor. Bir de servise gönderdiğinde verdikleri fiş gibi birşey. O zaman arkadaşın dediği gibi uluslararası arenada arayacaksın hakkını, bir umut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vserkan

    valla pil olayını bilmiyorum ama genpanın müşteri memnuniyeti adına kılını kıpırdatmadığını çok iyi anladım. ek olarak sikayet**var.com adlı sitede (tam adını yazmadım anlarsınız) genpanın hiçbir müşterisinin sorununu çözmediğini görebilirsiniz. yani müşteri yırtınsın ne yaparsa yapsın banane tavrındalar.


    Hocam sana başımdan geçen olayı anlatayım
    Sony Ericsson W910 telefonum vardı. Telefonda da jack arızası vardı. Yani ne kulaklık düzgün çalışıyor, ne şarj oluyor, ne mikrofon çalışıyor. Kısacası telefon kullanılmıyordu
    Buna ek olarak W910larda kronik reset atma sorunu vardı. Yani telefonu biraz zorlayınca, tık reset.

    Ben de google'da servis arattım. Genpa var. Aradım, OK dediler. Gönderdim
    Yasal sürem 30 iş günü ya. 29. gün kargoladılar bana yeni telefonu.
    Tamam dedim, sonuçta yeni telefon gümrükten geçiyor işlemler vs.

    Tabi bu arada yeni telefon da aldım, telefonsuz kaldım bi süre...

    Neyse, sonunda kargom geldi, bi hevesle hattı taktım, telefonu açtım
    mavi ekran ve sim kart uyarısı
    Hemen google'da aradım, pek bi bilgi yok.
    Kayıtsız telefonlarda olur diyor

    Sonra telefonun IMEI'sini arattırdım. Kayıtsız gözüküyor.
    Dedim heralde 1-2 gün içinde olur

    Aradan zaman geçti, IMEI de kayıt oldu ama telefon gitmiş
    Genpayı arıyorum, zamanla düzelir diyolar.
    Yok abi, aradan 1 hafta geçti yok

    Sonra genpa şikayetlerini okurken Asya Telekom'un tavsiye edildiğini gördüm
    Aradım, gönderin yapalım dediler

    Gönderdim, ertesi gün geri geldi telefon bana düzelmiş halde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vserkan

    sevgili akruban, haklısın ama faturam yok :( lakin hakem heyetine gitsem fatura vs sorulabilir:( Kazaara nın dediğini yapmak istedim ama apple web sitesinde muhatap bir mail adresi bulamadım ne yazıkki :(
    eğer bulan yada bilen var ise bana yollayabilir mi? apple ile iletişim kurmam gerek bir mail atsam genpa ile ilgili yeter ;) şimdiden teşekkürler


    sjobs@apple.com, steve@apple.com
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.