Oğlumun okula gidiş ve gelişlerini takip etme dolayısı ile bilgisayarımdan (Windows yüklü) Chrome ile iCloud hesabımam girerek iPhonumu Bulu kullanıyorudum. Ancak bir süredir burdan girdiğimde iPhonumu Bul'a girdiğimde bir süre bekletip ''iPhonu Bul yüklenemdi. Bir hata oluştu'' mesajı çıkıyor ve ardından ''Rapor et'' çıkıyor. İki haftadır rapor etmeme rağmen herhangi bir düzelme olmadı. Bu konuda ne yapabilirim. Sonuç olarak cihazımı kaybetsem bilgisayardan bakamayacağım. Bir çözüm yolu bilen varmı acaba? Teşekkür ederim.
Cihazın sürekli internet bağlantısı olduğuna emin misiniz? Cevap evet ise kullandığınız bilgisayarda DNS numaralarını 8.8.8.8, 8.8.4.4 yapın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme