Şimdi Ara

iPhone7 çıkınca iphone 6s'ler ucuzlar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
2.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • alexturner (4 mesaj) Mr.Wiggle (4 mesaj) Türkbey (3 mesaj) cedric... (2 mesaj) e_capkan (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (25 mesaj) Tablet (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> iPhone >> iPhone7 çıkınca iphone 6s'ler ucuzlar mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    303 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    2-3 hafta içeriisnde iPhone 6S Plus almayı düşünüyorum. iPhone 7 lerin çıkmasına daha çok var mı? Çıkınca iphone 6s fiyatları düşer mi? Bana yardım ederseniz sevinirim. (Telefonu da hepsiburada'dan alıcam iyi yapmış olur muyum?)



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj
    Iphonelar altın gibi hocam fiyatları zor düşüyor düşünün 5s 2013 yılında çıkmış bir telefon hatırladığım kadarıyla o ara en düşük model 2000TL'den satılıyordu yıl 2016 aradan 3 yıl geçti iphone 7 duyurulacak ve sene sonu yaklaşıyor teknoloji market ve alışveriş merkezleri dahil rastladığım en düşük fiyat 1390TL. Şimdi dolar net 3TL vestel saolsun bu yıl içinde ek vergi gelicek telefonlara hali hazırda yeni gelen trt vergisi telefon fiyatına ekstra 150-160TL lik bi yansıma yapıyor vestelin sunduğu teklif ile ne kadar vergi yansıyacağı mechul.Neyse çok uzatmadan tüm bu faktörleri göze alırsak iphone 7 tanıtılıp piyasaya sürüldükden ve piyasada yer edindikten sonra bile ilk yıl içersinde 6s serisinde ben şahsen 100-300tl den daha fazla bi düşüş olacağını sanmıyorum 300tl'de çok'da iyimser yaklaşımda bulunuyorum.Tabi bu yazdıklarım benim fikirlerimden ibaret...
    |
    |
  • Yarbay
    2948 Mesaj
    Ucuzlamaz muhtemelen hocam iPhone 6 2350 tlden girmişti 6s çıkınca fiyatı 2750 tlye yükseldi 6ste 3100den çıktı apple eski cihazın üstüne ekleyerek piyasaya sokuyor



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Arkadaşların dediği gibi ucuzlamaz büyük ihtimal.Ama telefonu görerek almak en iyisi yinede gönlünüz bilir
    |
    |
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Bu koşullarda ucuzlamaz gibi gözüküyor. 6 çıktığında almak istiyodum ilk çıktığında 2300 dü galiba Okulların kapanmasına bıraktım 2 tane zam geldi apple'dan. Son 3 ay içinde SE almak istiyodum TRT vergisi geldi. Bir de belediye vergisi gelcek sanırım %1. Babamlarda hacca gidiyordu onlara ordan 6s aldırdım. En iyi çözüm yurtdışı bence. İmkanınız olursa yurt dışı alabilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • iphone 6 bir ara aldığımdan daha pahalı olmuştu. Şimdi aynı fiyattalar neredeyse iki yıl geçicek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1472 Mesaj
    Sıfırları en fazla 50 - 100 tl ucuzlar , o da ucuzlarsa . Ama 2. elde fiyatlar düşer belirgin bir şekilde.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    942 Mesaj
    Gel kardeş 6s plus 64 siyah vereyim sana sıfır gibi hatasız

    Hemen prim yaparım dostlar darılmaca yok :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    665 Mesaj
    Hocam sıfır için çok astronomik bir düşüş yaşamaz fakat şuan ikinci el temiz kullanılmış 6sler 2250-2300 bandında satılıyor. 7 çıktıktan 2-3 ay sonra muhtemelen bu fiyatlar 1900-2000 bandında olur .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    14303 Mesaj
    Çok güçlü süper devletimiz dayıyor vergileri dayıyor vergileri. Ucuzlamaz.
    |
    |
  • Yarbay
    2929 Mesaj
    iPhone 6 çıkınca 5s ucuzlamıştı. 6s çıktığında 6 ucuzlamadı. Hatta birkaç ay sonra zamlandı. Ne olacağı belli değil burası Türkiye. :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1903 Mesaj
    Ucuzlamaz burası Türkiye kardes



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13685 Mesaj
    ucuzlar.
    zaten bir sürü zam geldi 3000tl lerde şuan.

    bekle 7 al aynı fiyata. 6s i ne yapçan.
  • Kıdemli Yarbay
    1596 Mesaj
    ucuzlar biraz bence ama çok büyük farklar beklemeyın
    |
    |
  • Yarbay
    5168 Mesaj
    ucuzlar ama çok büyük bir fark olmaz
    |
    |
  • Binbaşı
    1557 Mesaj
    ucuzlamaz bence.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    393 Mesaj

    Hocam kim 6s i sana 2250 ye veritor ya kafanıza göre fiyat bandı çizmeyin. Adam 3100 e almış gelip sana 1000 lira zararla mı satacak?

    Piyasa 2700 den aşagı değil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alexturner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3535 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle

    Hocam kim 6s i sana 2250 ye veritor ya kafanıza göre fiyat bandı çizmeyin. Adam 3100 e almış gelip sana 1000 lira zararla mı satacak?

    Piyasa 2700 den aşagı değil.

    2400 e filan da gittiği oluyor hocam..
  • Yüzbaşı
    393 Mesaj

    Yurtdışı ise gider. 2400 den veren adamın paraya ihtiyacı vardır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    nuwanda87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    665 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle

    Hocam kim 6s i sana 2250 ye veritor ya kafanıza göre fiyat bandı çizmeyin. Adam 3100 e almış gelip sana 1000 lira zararla mı satacak?

    Piyasa 2700 den aşagı değil.

    Kardeşim hobi olarak telefon alıp satan biriyim sahibindene gir bak bakalım 2300-2350. Bandında kaç tane 6s var . sanki fezadan salliyoruz burda ...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.