Şimdi Ara

İPHONE SORUNLARINIZA BU BAŞLIK ALTINDA CEVAPLAYALIM (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.139
Cevap
27
Favori
53.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Evet applestore u aradığımda da böyle dediler üstünden kaç ay geçti diyince btk ya laf ettiler.




    aynen konu btk nın sorunu.

    aple gelen değişim cihazlarını yeterince hızlı şekilde btk kaydetmeyi beceremiyor yada sisteminde sıkıntı var.

    yeni aldığın cihaz kısa bi süre içerisinde kayıtlı hale gelicektir.

    bu sorun kesinlikle apple kaynaklı bir sorun değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu


    quote:

    Orijinalden alıntı: FakülteninReyizi

    Merhabalar.
    iPhone 5S cihazımın ekranında ufak sorunlar var.
    Ekranın 4 kenarında renk farklılıkları var.Ama göze çok batmıyor.Ben biraz takıntılıyım maalesef.
    Bu sebeple değişim olur mu ? Beyaz ekranda çok göze batıyor.LG'deki ghost screen gibi diyebilirim başka benzetme bulamadım.Bir de arada bir ekran çıtlıyor.Telefonu hiç düşürmedim desem yeridir.
    Buna şarj az gidiyor - ekran çıtlıyor - aşırı ısınıyor - ekranın köşelerde renk değişimi kombosuyla yollasam bir işe yarar mı sizce ? Cihaz Apple Türkiye garantili.
    Teşekkürler

    Edit:Bahsettiğim sorun şundan hallice.


    garanti var ise yetkili servis ile baglantıya geçmeniz en iyi kararı yetkili servisi verecektir değişim alma şansınız var pil döngüsü tamamlamadıysa

    pil döngüsü ile sorunnu alakası yok.
    bu sorun ekran ile alakalıdır.
    pil döndüsü tamamlansa bile ekranda bu sorun varsa başkada bi sorun yoksa cihaz değil
    sadece ekran değişir.

    ama bu sararmanın bir sebebide pil in ömrünün azalmasında ötürü pildeki şişmenin etkisi ile ekrana olan baskıdır.

    tabi bunlar hepsi bi ihtimal.

    sonuç olarak ekranda sararma varsa garanti devam ediyorsa belirgin bir kullanıcı hatasıda yoksa
    verilecek tek cevap ekran değişimidir. ( istisna başka bir sorun olmadığı farz ediyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Değişimden gelen yeni telefonun imeisi değişiyor mu?



    Bana niye değişime verdiğim imeili telefonun kapancağına dair 5 ay sonra yasaltakipten mesaj geliyor?



    Ondan sonra 7 aldım imeisi tabi ki farklı aklım çıktı


    yasalar gereki
    ilk cihazınız yerine size verilen yeni cihaz aktif olur.
    ve eski cihaz btk tarafından sistemden düşürülür.

    eski cihaz çalışssa bile imei kaydı düşmüş olur.

    bu noktada apple dan size verilen yeni cihazı ükeye yeni giriş yapmış ise
    muhtemelen btk tarafından kaydı henüz gerçekleştirilmemiştir. gecikme olmuştur vs.
    Çünkü apple stokları çok hızlı yenileniyor. dolayısıyla btk das on zamanlardaki personel sıkıntısından dolayı olsa gerek işlemlerde gecikmeler oluyor.
    işin özü size gelen mesajı dikkate almayın.

    bi süre sonra düzelicektir.

    baktınız düzelmedi
    216 282 15 11 apple care i arayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammetdege

    hocam benim 6s telefonum var. Ekranı kırıldı kendim daha önce birçok iphonun bataryasını ve ekranını değiştirdim. 6s 'imin ekranını değiştirdim ama ekranımda ışık hiç yok, görüntü var ; ama kullanılmıyor ışıksız. içine flaş tuttuğumda görünüyor içi. çalıştığını ordan biliyorum hatta değiştirdiğim ön kamera touch id felan hepsini denedim çalışıyor ama ekranda ışık yok kendim 5 , 5s ekran ve batarya değişimi , 6 plus' ında batarya değişimini yaptım fiziki hiçbir hasar yok sıkıntısız değiştim 6s ' in ekranını da.

    Başına böyle bir olay gelmiş olan biri varsa yardım edebilirse çok makbule geçer.
    kolay gelsin saygılar.


    taktığınız ekranda promlem olabilir.
    ama aldığı darbe iitbari ile anakart danda kaynaklanabilir.

    farklı bi ekran ile bi deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: servettv


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurenaisama

    Merhaba arkadaşlar,6s 64gb telefonumda şarj problemi var %3o civarı kapanıyordu genelde ve çok hızlı şarjım tükeniyordu.Alalı 1 yıl olacak.Garanti dahilinde.Apple destekle telefonuma bağlanıp baktılar güncelleyince düzeleceğini söylediler.Bir süre daha takip ettim.Düzelmeyince zorlu apple'a gittim ve bataryanın bitmek üzere olduğunu 500 küsür şarjı geçtiğim için kullanıcı kaynaklı olduğunu bataryaya ücret ödemem gerektiğini öğrendim.Telefonum hatalı batarya sürümünde değilmiş ama aynı problem var.Batarya değişimi için ücret istiyorlar.

    Garantinin bu konuda destek sağlaması gerekmez mi?Sonuçta şarj dayanmadığı için şarj ettim telefonu.

    Gitmediginiz diger Yetkili servise gidin cihazinizda dondugunu soyleyin bazen Mavi ekran verdigini soyleyin

    neden insanları yalan söylemeye teşvik ediyorsun ???

    yapmayın lütfen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurenaisama

    Merhaba arkadaşlar,6s 64gb telefonumda şarj problemi var %3o civarı kapanıyordu genelde ve çok hızlı şarjım tükeniyordu.Alalı 1 yıl olacak.Garanti dahilinde.Apple destekle telefonuma bağlanıp baktılar güncelleyince düzeleceğini söylediler.Bir süre daha takip ettim.Düzelmeyince zorlu apple'a gittim ve bataryanın bitmek üzere olduğunu 500 küsür şarjı geçtiğim için kullanıcı kaynaklı olduğunu bataryaya ücret ödemem gerektiğini öğrendim.Telefonum hatalı batarya sürümünde değilmiş ama aynı problem var.Batarya değişimi için ücret istiyorlar.

    Garantinin bu konuda destek sağlaması gerekmez mi?Sonuçta şarj dayanmadığı için şarj ettim telefonu.


    üzücü bir durum ancak gerçekler acı maalesef.

    pil i Arabanın balatası gibi düşünün. arabanızı alalı 1 yıl olmuş KM nizde henüz daha 20 bin gibi düşünün

    ama frenleriniz tutmamaya başlamış

    halbuki 100 bin km yada 2 yıl garantiniz de var

    çünkü freni kullanmışsınız ve balatalar bitmiş.

    balatalar ücretli değişir. Pil de böyledir.

    yani konu apple ile alakalı değil. pil ile çalışan tüm cihazlarda böyledir.
    lityum pilleri bir ömrü vardır bu ömür azaldığında kapanmalar baş gösterir.
    çünkü tutarlı bir performans gösteremez. %100 sanarsınız ama %100 güç yoktur. bi anda etkileşime girer ve tam aksini gösterir.

    özellikle aşırı sıcak yada soğuk havalarda daha da belli eder.
    çünkü en nihayetinde bir kimyasaldır ve bir tepkime gösterir. ömrü azalan pil daha çabuk tepkime gösterir.
    0 ın altında hatta 0 ya yakın derecelerde bunun sıklıkla görürsünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Evet applestore u aradığımda da böyle dediler üstünden kaç ay geçti diyince btk ya laf ettiler.



    biraz bekleyin kayıtlı hale geçmesi gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FakülteninReyizi

    Şu an baktım da arkadaşımın telefonunda da aynı durum var.Acaba benim gozumde mi sorun var 😄

    cihazı çok fazla şarj ediyorsanız pilin şarj döngüsü tamamlamış olabılırsınız buda pilin ısınmasına sebep olur burdaki ısı ekranı sarartır en iyi kararı apple yetkılı servis verecektir siz yetkılı servisle bağlantıya geçiniz en doğru bilgiyi ve kararı onlar verecekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FakülteninReyizi

    Şu an baktım da arkadaşımın telefonunda da aynı durum var.Acaba benim gozumde mi sorun var 😄


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakarboy S kullanıcısına yanıt
    Pili değiştirirsem yine aynı sorunlar olur diye tedirginim açıkcası,kullanıma dikkat etsem dahi öyle olacakmış gibi geliyor.Benim hatam farkettiğimde servise götürmemek oldu.İlk aylarda da çabuk bitiyordu şarjı ,normal sanmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurenaisama

    Merhaba arkadaşlar,6s 64gb telefonumda şarj problemi var %3o civarı kapanıyordu genelde ve çok hızlı şarjım tükeniyordu.Alalı 1 yıl olacak.Garanti dahilinde.Apple destekle telefonuma bağlanıp baktılar güncelleyince düzeleceğini söylediler.Bir süre daha takip ettim.Düzelmeyince zorlu apple'a gittim ve bataryanın bitmek üzere olduğunu 500 küsür şarjı geçtiğim için kullanıcı kaynaklı olduğunu bataryaya ücret ödemem gerektiğini öğrendim.Telefonum hatalı batarya sürümünde değilmiş ama aynı problem var.Batarya değişimi için ücret istiyorlar.

    Garantinin bu konuda destek sağlaması gerekmez mi?Sonuçta şarj dayanmadığı için şarj ettim telefonu.

    Cihazi aldiginizdan beri bu sekilde veya kisa bir sure sonra yapmaya basladi ise vakit gecirmeden servise baglantiya gecmeniz gerekirdi ama kullandiniz veya zamaniniz yoktu bu zaman zarfindada pili bittigi icin cok sarj ettiniz ve pilin dongusunu tamamladiniz Ben olsan Yetkili servisten pil degisimini yaptiririm garantiyi bozmam ama en ufak sorunda garanti servisine giderim gecmis olsun burda onemli olan Yetkili servisten islem yaptirmaniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Evet applestore u aradığımda da böyle dediler üstünden kaç ay geçti diyince btk ya laf ettiler.



    Siz biraz bekleyin kisa sure icinde duzelecektir ayni soru ile bir cok konu acildi cogu duzeldi zaten sorunu duzeltmezler ise cihazi degistirmek zorundalar gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ser5151 S kullanıcısına yanıt
    Benim sorunum yok ki, değişime giden cihaz kapansa nolur kapanmasa nolur yeni gelen imei farklı onu da sattım zaten.

    Ben 7 aldım sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ser5151


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurenaisama

    Merhaba arkadaşlar,6s 64gb telefonumda şarj problemi var %3o civarı kapanıyordu genelde ve çok hızlı şarjım tükeniyordu.Alalı 1 yıl olacak.Garanti dahilinde.Apple destekle telefonuma bağlanıp baktılar güncelleyince düzeleceğini söylediler.Bir süre daha takip ettim.Düzelmeyince zorlu apple'a gittim ve bataryanın bitmek üzere olduğunu 500 küsür şarjı geçtiğim için kullanıcı kaynaklı olduğunu bataryaya ücret ödemem gerektiğini öğrendim.Telefonum hatalı batarya sürümünde değilmiş ama aynı problem var.Batarya değişimi için ücret istiyorlar.

    Garantinin bu konuda destek sağlaması gerekmez mi?Sonuçta şarj dayanmadığı için şarj ettim telefonu.

    Cihazi aldiginizdan beri bu sekilde veya kisa bir sure sonra yapmaya basladi ise vakit gecirmeden servise baglantiya gecmeniz gerekirdi ama kullandiniz veya zamaniniz yoktu bu zaman zarfindada pili bittigi icin cok sarj ettiniz ve pilin dongusunu tamamladiniz Ben olsan Yetkili servisten pil degisimini yaptiririm garantiyi bozmam ama en ufak sorunda garanti servisine giderim gecmis olsun burda onemli olan Yetkili servisten islem yaptirmaniz



    pil ler gerçekten üretimsel olarak nadiren hatalı olur. en büyük ihtimalle kullanım alışkanlığınız, yada kullandığınız bir yada bir kaç prograamın ios ile uyumsuz olması gereğinden fazla pil kullanıyor olması bunların hepsi bir etken,

    mesela güvenlik kamera programları ciddi derecede uyumsuzlar istisnalar haric.

    sonrasında snapcat vb probramlar pile ciddi yükleniyorlar. bu tür uyumsuz programların yoğun kullanımı çabucak pilin bitmesine sebeb olur sonrasındadan normale göre pilin ömrü daha çabuk biter. bell bir ömre ulaşıncada benzerlerine göre çok daha düşük performans sergiler. buda beklenen birşeydir.

    açıkcası pil sorunu direk kendini belli eder. az giden pil in az gitmesinie sebeb olan durum başka bir etkendir. yazılımsal bir sorun vb. bir durum pil i ciddi anlamda sömürür. yada sorunlu işletim sistemi vs. gibi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Benim sorunum yok ki, değişime giden cihaz kapansa nolur kapanmasa nolur yeni gelen imei farklı onu da sattım zaten.

    Ben 7 aldım sonra

    güle güle kullan hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardelis

    Benim sorunum yok ki, değişime giden cihaz kapansa nolur kapanmasa nolur yeni gelen imei farklı onu da sattım zaten.

    Ben 7 aldım sonra

    Gule gule kullan bu arada ortadaki hom tusuna dikkat et

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenbu kullanıcısına yanıt
    Bataryayı değiştirekten sonra home tuşu çalışmamaya başladı sadece touch id calisyor ayrıca telefonun sesi çıkmıyor görüşmede mikrofon çalışmıyor sadece sokup taktim sorun iphonunun donanimi tanimamasi sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igetsky

    Bataryayı değiştirekten sonra home tuşu çalışmamaya başladı sadece touch id calisyor ayrıca telefonun sesi çıkmıyor görüşmede mikrofon çalışmıyor sadece sokup taktim sorun iphonunun donanimi tanimamasi sanirim

    model nedir
  • İphone 6 uzay grisine sahibim.Telefonumun yaklaşık 1 ay önce darbeye bağlı olarak kasası yamuldu ve ekranı kırıldı.Ben de kasa ve ekran alıp , yeni kasaya monte etmeye başladım.Cihaz yamulduktan sonra şarja taktığımda hoparlörden şarj doluyor sesi geliyordu ancak kasa değişimi yaptıktan sonra hiç bir tepki vermemeye başladı ve telefon kullanılmaz hale geldi.Ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperuygun26

    İphone 6 uzay grisine sahibim.Telefonumun yaklaşık 1 ay önce darbeye bağlı olarak kasası yamuldu ve ekranı kırıldı.Ben de kasa ve ekran alıp , yeni kasaya monte etmeye başladım.Cihaz yamulduktan sonra şarja taktığımda hoparlörden şarj doluyor sesi geliyordu ancak kasa değişimi yaptıktan sonra hiç bir tepki vermemeye başladı ve telefon kullanılmaz hale geldi.Ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    aldığınız kasa dolumuydu
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.