Şimdi Ara

iPhone servisten çizik geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hepinize öncelikle merhabalar arkadaşlar. başımdan geçmekte olan olayı size anlatayım . fikri olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim

    garantisi devam etmekte olan iphone xr model telefonumu kasanın sol üstünde açıklık olduğunu farkettiğimden dolayı 18/10/19 tarihinde ankara cepa gürgençler teknik servise teslim ettim. telefonu cok titiz kullandığımdan nokta hasarı veya çiziği yoktu. kendileri cihazı incelenmesi adına kocaelindeki apple servisine göndereceklerini söylediler ve 24 ekimde teslim almam için mesaj geldi. cihazı almaya gittim ama herhangi bir işlem yapılmadıgını öğrendim. buraya kadar bir sıkıntı yok. ancak detaylı incelediğimde koruyucu cam ile kullandığım telefonumda ( ilk günden beri ) sağ üstte ve sol üstte kılcal çizikler gördüm. hemen oradaki elemana durumu izah ettim. kendisi ilk verdiğimdeki fotoğraflarını açtı ve bana hak verdi. cihazı tekrar incelenmesi adına apple servisine göndereceklerini söylediler. ben bu sırada apple ile iletişime geçtim ve durumu anlattım. onlarda servisten fotoğrafları istemişler ve incelenme sonucunda bana geri döneceklerini söylediler ( 1 kasımda yapıldı görüşme ) ve bana bugün ( 2 kasım ) gürgençlerden mesaj geldi cihazınız hazır diye. ben yine gittim oraya ama telefon aynı durumda iade edilmiş kendilerine . burada anladığım kadarıyla gürgençlerin herhangi bir yetkisi yok kendileri sadece aracı durumunda.
    Benim anlamadığım gürgençlerin bile kabul ettiği bir kusurda ( ilk verdiğimde kendilerine kasa açıklığını gösterdim ve hak verdiler ) telefon bana ilk verdiğim gibi kusursuz şekilde teslim edilmedi ve servis bunu inkar ediyor hala .
    durumla alakalı yorumlarınızı bekliyorum







  • Aynı şekilde bir durumla karşılaşan arkadaşım yeni cihaz almıştı servisten. Daha önce çiziksiz olduğuna dair fotolar mevcut, hatalarını kabul edip size de yeni cihaz vermeleri gerekir. Apple ile tekrar iletişime geçin derim olmazsa en kötü ihtimal hakem heyetine başvurursunuz.
  • zaten en başında kasa açıklığı bulunan cihazı yenilemeleri gerekirken üstüne çizmelerine rağmen hala diretmeleri çok garibime gitti . özellikle müşteri memnuniyetini önemsediklerini duymama rağmen çok şaşırıyorum şuan açıkçası
  • Kıdemli departman ile görüşme yapıldımı sizi ilk karşılayan kişilerin pek yetkisi yok kıdemlide bitiyor iş
  • Varmı yeni bir gelişme
  • burda kaç kez yazıldı gürgençler den herkes şikayetçi. benim 7 plus 128 gb ın ekranı kırıldı gürgençlere verecektim baktım bir dolu şikayet var, vazgeçtim, adamların her şehirde servisleri var fakat kimse memnun kalmamış. neyseki apple onarım merkezi problemimi çözdü.
  • Kasap teknisyenler ekran jelatinini çıkarayım derken ekranı çiziyor benim de ufak çizikle geldi servisten ama teslim alırken çok incelemediğim için uğraşmadım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.