Şimdi Ara

iPhone 6s modelinde yaşanan batarya sorununun nedeni belli oldu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpertr11

    Tamamıyla karalama amaçlı bir bilgi 4s den beri iphone kullanıyorum şuan elimde 6s var internet ful açık geziyorum şarj 2.5 gün gidiyor telefonu gece yatarken şarja takıp sabah çıkarırlarsa olacağı o 7/24 telefon şarjda tutuyor ee sonra bilmem ne iphone serisinde sıkıntı var .. Sıkıntı iPhone de değil insanlarda bi el kitapcığından şarj da ne kadar tutulacağına baksınlar !!!

    Cok sacma bir yorum benimde iphone 6s plus apple tarafindan pili degistirildi hem uydurmasyon bisi olsa apple neden resmi olarak bu sorunu kabul etsin ve ucretsiz degisim yapsin apple fani olabilirsinizde applein bile kabul ettigi seyleri inkar etmeyin komik oluyor 😂 Bu arada telefonun sabaha kadar sarjda kalmasinda hic bir sakinca yoktur telefonlarin akim kesme ozelligi diye bir sey vardir 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzgoren90

    genelde samsung ve iphone cihazlari hep sorunlu oluyor ben daha htc sony lg gibi cihazlarda da su problem var diyen teknoloji sitesi gormedim hic bide begenmezer sony yi htc yi

    WiFi kronik olarak çalışmayan htc one x? Sözde su geçirmeyen Sony telefonları? LG g4 te kronik boot loop sorunu olması? Bunlar l ulan aklıma gelenler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuyo

    Ben telefonumu Amerika'dan aldım ve cihazım Eylül-Ekim 2015 bandından çıkan sorunlu cihazlardan.Cihazın garantisinde bir yılda doldu.%30 şarjda cihaz kapanıyor ve yarım saat sonra kendine geliyor.Sorun anladığım kadarıyla global.Tekrar Amerika'ya gitme fırsatım da yok, buradaki Apple Store'lar değişimi için acaba yardımcı olur mu ?

    Maalesef Türkiye'deki Apple Store'lar ABD cihazlarına bakmıyor. Aynı durum için Apple Store ile görüştüm, pil değişimi için ABD ya da Avrupa Ülkelerinden değişim yaptırmak gerekiyor. Ayrıca ek bir bilgi olarak; "Genpa Servisleri ile görüşün, onlar parça temini yaptıkları için belki ücretsiz değişim yapabilirler" dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpertr11

    Tamamıyla karalama amaçlı bir bilgi 4s den beri iphone kullanıyorum şuan elimde 6s var internet ful açık geziyorum şarj 2.5 gün gidiyor telefonu gece yatarken şarja takıp sabah çıkarırlarsa olacağı o 7/24 telefon şarjda tutuyor ee sonra bilmem ne iphone serisinde sıkıntı var .. Sıkıntı iPhone de değil insanlarda bi el kitapcığından şarj da ne kadar tutulacağına baksınlar !!!

    Apple sorunu kabul ederek pil değişim programı başlattı. Hatta cihazınızın değişim programına uygun olum olmadığını -haberde de belirttiğim- resmi web sitesi üzerinden sorgulayabiliyorsunuz.

    Karalama amaçlı bir bilgi olduğunda ısrarcı mısınız?
  • Bursa da bataryayı değiştiren var mı? Varsa nerede değiştirdiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuyo

    Ben telefonumu Amerika'dan aldım ve cihazım Eylül-Ekim 2015 bandından çıkan sorunlu cihazlardan.Cihazın garantisinde bir yılda doldu.%30 şarjda cihaz kapanıyor ve yarım saat sonra kendine geliyor.Sorun anladığım kadarıyla global.Tekrar Amerika'ya gitme fırsatım da yok, buradaki Apple Store'lar değişimi için acaba yardımcı olur mu ?

    Sizin sorun ne oldu benim ki de aynı şekilde.
  • Ben ayın 2 sinde götürdüm batarya değişimi yapılacak denildi Size mesaj atılacak dediler ama ne mesaj geldi ne bişey. İyice güvenilirliklerini yitirdiler gözümde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler ben de yeni 6s almayı düşünüyordum hangi seride var bu batarya sorunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuyo

    Ben telefonumu Amerika'dan aldım ve cihazım Eylül-Ekim 2015 bandından çıkan sorunlu cihazlardan.Cihazın garantisinde bir yılda doldu.%30 şarjda cihaz kapanıyor ve yarım saat sonra kendine geliyor.Sorun anladığım kadarıyla global.Tekrar Amerika'ya gitme fırsatım da yok, buradaki Apple Store'lar değişimi için acaba yardımcı olur mu ?

    Sizin sorun ne oldu benim ki de aynı şekilde.

    Yarın Akasya'da randevum var bakalım ne olacak göreceğiz ama umudum yok apple mh olumsuz dönüş yaptı fakat madem randevu alabildiniz şansınızı mağazadan bir deneyin dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenxx

    Beyler ben de yeni 6s almayı düşünüyordum hangi seride var bu batarya sorunu


    Merhaba,

    Sorunlu seri numaralarına aşağıdaki haberden ulaşabilirsiniz.
    http://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/Hangi-iPhone-6s-modellerinin-pili-degisecek-iste-yayinlanan-liste.htm
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Arkadaşlar selam,

    Amerika'dan aldığım ve garanti süresi de biten iphone 6s önce %25-30 larda daha sonra %40-50 lerde kapanmaya ve şarja takınca aynı seviyeden çalışmaya başlayınca. Genpa'ya giderek durumu iletince derhal batarya değişimine uygun buldular. Bu arada cihazınızı götürmeden önce evde yedek almayı unutmayın derim. Zira bu işlem için 35 TL ek ücret istiyorlar. Cihazım bugün gelecek. Yeni detayları da yazarım. Ancak değişim kapsamına uygunsanız mutlaka hakkınızı kullanmanızı öneririm.

  • Sorunu olan arkadaşlar İnşallah probleminiz çözülür ben problemsiz taraftayım ama bu kadar kendinizi üzmeyin teknolojik alet sonuçta kul yapımı değiştirirsiniz olur biter 3 günlük dünyada kendinizi üzmeyin iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efeantique

    Arkadaşlar selam,

    Amerika'dan aldığım ve garanti süresi de biten iphone 6s önce %25-30 larda daha sonra %40-50 lerde kapanmaya ve şarja takınca aynı seviyeden çalışmaya başlayınca. Genpa'ya giderek durumu iletince derhal batarya değişimine uygun buldular. Bu arada cihazınızı götürmeden önce evde yedek almayı unutmayın derim. Zira bu işlem için 35 TL ek ücret istiyorlar. Cihazım bugün gelecek. Yeni detayları da yazarım. Ancak değişim kapsamına uygunsanız mutlaka hakkınızı kullanmanızı öneririm.

    HÜSRAN! HÜSRAN! HÜSRAN!

    Bugün Genpa İzmir'den cihazımı aldım ancak gördüm ki telefonun ekran koruması kırılmış. Önemli değil dedim ancak dikkatle inceleyince gördüm ki aldığım gün otterbox case te kullanarak kılcal çizik olmayan cihazın ekranını sökerken metal kasanın birçok noktası kanırtılarak ezilmiş. Olmaz dedim ancak yeni servis formu düzenlerken kafalarına göre ( vezneden ayrılmadığım halde forma müşteri bir süre sonra gelmiştir vs. saçma sapan ) bilgileri yazmışlar Servis Formuna.
    Apple TR ye yazdım. Genpa Gn. Mrk'e yazdım. Sonuna kadar ne gerekiyorsa yapacağım...




  • O seri üretimi olmamasına rağmen aynı sorun bende de var. Nedendir acep?
    Seri numarasından da kontrol ettim. Değişim kapsamında değilim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpertr11 A kullanıcısına yanıt
    Ben 6s kullanıyorum ve ilk çıktığı zaman aldım. Hatta bu pil sorunu daha ayyuka çıkmadan aylar önce pilde sorun olduğunu söylediğimde kimse inanmadı. Hatta Apple bile inanmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda pilinizde sorun yok demişlerdi. Arkadaşın biri de 6s başlığında sorun telefonda değil sende demişti. Şimdi ağzını açamıyor.



    iPhone 6s modelinde yaşanan batarya sorununun nedeni belli oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Jingles -- 15 Ocak 2017; 23:58:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de 6s madurlarındanım. Servise gönderdim cihazı pil değişim programı için. Bugün cihaz değişim kararı alınmış ve Apple'dan cihaz beklendiği söylendi tarafıma. Beklemedeyim.
  • Benim cihaz sorunlu çıktı almanyadan aldım garanti bitti türkiyede değişim olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar para verip alıyoruz, soğukta kullanamadıktan sonra ne anlamı var ki?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.