suç apple da 3 yıldır takip ediyorum hep aynı terane.hersene milleti karaborsacılardan almaya yönlendiriyor.fazla yap şu telefonu.neden hersene telefon yok.pazarlama staretejisi gibi şüphelerim var. bazısı cip diyor ama neden diğer hiçbir telefon üreticisinde telefon yok muhabbeti olmuyor.diğer firmalarda böyle bir sorun yok istediğin zamn alabiliyorsun telefon.dünyanın encoksatan üreticisi samsungta hiç telefon yok haberi duymadım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leftercan1907 -- 12 Ekim 2022; 8:59:15 > |
Apple iPhone 14 Pro / iPhone 14 Pro Max [ANA KONU] (333. sayfa)
-
-
Amazon'un hizmet kalitesinin geldiği noktadan bahsetmek istiyorum, ürünün değişimine iki gündür onay vermiyorlar çünkü pahalı ürün olduğu için yetkili onayı gerekiyormuş ( sözde dün saat en geç 17:00'a kadar yetkili dönüş yapacak ve sorunu çözeceklerdi). Bu sabah artık iptal edip iade etme kararı aldım müşteri hizmetlerini aradım iade etmek istiyorum dedim, iade işlemi de yapmıyorlar çünkü konu yetkili takibindeymiş iadeye de yetkili onay verebilirmiş. Yetkiliyi bağlayın diyorum yetkili müsait olduğunda sizi arar diyorlar. Amazondan artık asla pahalı veya hassas bir ürün satın almamam gerektiğini öğrendim, umarım iade edebilirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absinthe* -- 12 Ekim 2022; 9:35:34 > -
Beyler bilgi sahibi olan arkadaşlara sormak istiyorum. Almanya dan kuzenim biradere iphone 14 pro almıştı Almanya Mediamarkt dan, Türkiye ye gelmesine henüz daha var. 25 gün önceden alıp koydu kenara gelince getirecek sonradan 128 gb uzun yıllar kullanımında yetersiz olacağına karar verdik. 256 gb ile değişim yapmak istesek acaba değişim yaparlar mı ? Almanya da kuzene sorduk önce ben gidip konuşacağım dedi Mediamarkt ile bakalım haber bekliyoruz. Size de sorayım dedim, sonuçta kutuda hiç bir deforme yok alındığı gibi duruyor. Mediamarkt club üyelerine 28 gün iade değişim sunuyor ama kuzen club üyesi değilde dün hemen club üyesi oldu ama sanırım club üyesiyken alışverişlerde 28 gün geçerli sizce değişim yaparlar mı 256gb ile
-
Hocam kuzenine söyle biraz diretsin. Sonuçta evet club üyelerine 28 gün iade/değişim var Mediamarkt da. Öyle kıytırık bir ürün alınmamış biraz diretsin. Zaten club üyeside olmuş ürünü club üyesi olmadan almış olsa da onu club üyesiyken almış gibi gösterirler bence
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim hocam. Kuzene söyliyim o zaman biraz dil döksün
-
Türkiye ye gelen şirket bizim kendi insanımız yüzümüzden renk değiştiriyor Apple ilk geldiğinde iade’ler çözümler ışık hızında idi şimdi ise değerlendirmeye alacağız bugün git yarın gel işin kötüsü ekonomi yüzünden fiyat artınca daha da gaddarlaşacaklar.Amazon da aynısını yapıyor şu anda Apple ürünü için gene en mantıklısı Apple’ın kendisinden almak şu an için iyi kötü zar zor değişim yapılabiliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dil dökmesine bile gerek kalmaya bilir. Almanya sanırım daha toleranslı böyle konularda diye biliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haklısınız insanlar iyi niyeti kötüye kullandığı için ve firmalar da yasal boşluklardan dolayı bu tutumu sergiliyor. Benim durumumda benim hiç bir kusurum yok. Esasen ben de tam bu sebeple ürünün değişimini talep etmiştim çünkü ürün zarf içinde korunaksız zarfın içinde de sağa sola vura vura boşta geldi, dahası zarfın altı da yırtık, diyelim ki ürünü açtım kullandım sorun çıktı iade için işleri iyice zorlaştıracaklar. Amazon'un iade aşamasında ürünü korunaklı paketleyin zarar görmeyecek şekilde ibaresi var ancak kendileri korunaksız kargo ediyor işin komik tarafı.
-
-
Apple sorun yaratmaz doğrudan işlem yapıyorlar. Neden iade ettiniz ürünü.
-
-
Ups ile gönderdiyseniz biraz yavaş oluyor ulaşması. iki sene önce Apple dan aldığım üründe ekranda sarı leke vardı aynı süreci yaşadım toplamda iki hafta sürdü değişim.
-
Ben amazon değişim yapmıyor sadece iade alıyor diye biliyorum. Değişim sadece apple store dan alınınca apple yapıyor diye biliyorum. Keşke değişim ile vs uğraşmayıp doğrudan iade etseydiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız doğrudan iade etmek daha mantıklıydı ama taksitle aldığım için iade yaparlarsa kartımdan da taksitle düşeceği için 3 ay beklemem gerekecek yeni cihazı alabilmek için. Amazon'un böyle sorun yaşatacağı hiç aklıma gelmezdi, sürekli ürün satın alıyorum ve hızlı aksiyon almalarından memnundum ama şu iş kapansın bir daha da Amazon'dan fiyatı yüksek bir ürün satın almayacağım sanırım. Bu 3ncü gün hala ne sonuç ne de yetkili ortada yok. İnanın telefonu almaktan soğudum.
-
Apple TNT Kargo ile göndermemi istedi. Ankara’dan gönderdim. Pazartesi teslim aldı kurye. Aynı gün yola çıkıyoruz dedi. Normal şartlar altında ürünün dün Apple’ın deposuna varmış olması lazım. Belki de varmıştır ama yeni ürünü hemen gönderecek gibi durmuyorlar şu anda.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de bir ara sorun yaşamıştım, amazon merkeze yazmıştım şikayetimi ve İngiltere amazondan Türk biri arayıp sorunu çözmüştü. Şansını bir dene istersen, en azından hemen döner burdakiler..
-
Amazon Amerika'ya mı yazdınız, mail adreslerini araştırıp bende bildireyim.
-
hepsiburada.com ara ara stok düşüyor. 256 14 pro mor renk sipariş ettim. inş sorunsuz ulaşır bana. ilk iphone deneyimim olacak.. ilk açılışta nelere dikkat etmeliiyim ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismailkaya27 -- 12 Ekim 2022; 12:3:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben direkt amazon. com dan yazmıştım, gerçi benim abd ve fransa üyeliklerim de var ama Türkiye alışverişimdeki şikayeti oradan bildirmiştim.
-
14 pm aldınız ve internet üzerinden apple storedanmı aldınız bende apple storedan aldım ama halen kargoya verilmedi 17 eylülde almama rağmen
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X