< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

3 Mobil
Popüler Konular listesinde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
H.K
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Selam yurtdışı 11 pro cihaza iOS 26 yüklemek istedim,telefonda gözüküyor ama ben düzgün olsun güncelleme diyerek pc'den Apple aygıtlarından yüklemek istedim,orda gözükmüyor neden olabilir? |
|
_____________________________
|
|
1 PM, 3 P'de böyle bir sorun yok Çevremde denk geldiklerimde de yok Cihazınızı sıfırlayıp bakın Çünkü anında görüyor wifi'leri Veya desteği arayın uzaktan bağlanıp analiz yapsın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 20 Ekim 2025; 1:13:51 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şöyle yapın MacBook varsa şifreli tam yedek alın sonra cihazı sıfırlayın yeni cihaz olarak kurun ve bakın bakalım yapıyor mu Yapmıyorsa zaten hemen belli olur İnanın bende en az 70-80 wifi kayıtlı ve çoğuna gidiyorum ve sıfır sorun Bu arada yazılımsal olarak 26'da bazı cihazlarda wifi sorunu görülüyor ancak düzelecek Siz bence önce destek ile görüşün Mesela network'ü resetleyip baktınız mı duruma? Muhtemelen destek ekibi log vs bakınca rutin olarak belli şeyleri yaptırır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|