Değerli @TurkNetDestek Bir mahalle ve sokağa fiber getirmenizin ön şartı nedir? Yıllar önce açtığım bir talep için hala beklemedeyim. Gerçekten gerekli fiziki şartları bilirsem ona göre beklemek isterim. |
Turknet'e Geçişte ₺2.500’ye Kadar Cayma Bedeli Bizden! (11. sayfa)




-
-
3 gündür internet yok muhatap olup konuşacak kimse de yok arayan da yok destek birimi otomatik mesaj atıp duruyor her gün kontrol ediliyor diye. Bunların yeri yurdu nerede bir gidip görüşelim böyle iş olur mu ya. @TurkNet Destek @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 10 Eylül 2025; 17:46:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul
Vdsl ise bina içi dolabı kontrol edin; sizin kabloyu başka biri için işlem yaparken cız yapmış olabilirler.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HesaplıBilgiFulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul
Vdsl ise bina içi dolabı kontrol edin; sizin kabloyu başka biri için işlem yaparken cız yapmış olabilirler.
Anadolu yakasında oturuyorum oraya geçeceğime iptal etsem daha iyi gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tercihlere karışmıyoruz.
-
akıyor reis 100 mbps dediler müdür'ün kendine sakladığı tarifeyi verdiler 20:00 ile 23:55 kadar 700 mbps düşüyor oda normal heralde ?
ilk 399 tl bir ayda bedava olsa 4 ay iyi değil mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 10 Eylül 2025; 19:34:19 > -
Oldukça iyi. Bireysel ev interneti mi; metro mu bu?
-
bireysel tabi ki metro kim para verecek zaten fiberi kendim çektirdim.
-
Yayıncılık, sponsorluk gibi bir durum var mı? Acaba pilot çalışma mı ya da kendin çektirdiğin için bisnıs durumu mu?
-
Hiçbir kendim için yaptım Eskiden Turk Telekom da çalışıyordum sistem cihazlarına hakim olduğum için nasıl kısıltma yapıldığını biliyorum 😀
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 10 Eylül 2025; 19:58:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman durum başka; hayırlı olsun.
-
teşekkürler
-
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz? Hizmetinizi kontrol edeceğiz. -
Merhabalar, GigaFiber dönüşüm süreçleri talepler, yatırım, planlama, iş sırası, yoğunluğu, izin ve prosedür gibi birçok etkene bağlıdır. Web sitemiz üzerinden talep ilettiyseniz ek bir işlem yapmanız gerekmiyor. Altyapı ekibimize iletebilmemiz için adres ve iletişim bilgilerinizi DM üzerinden bizimle paylaşabilirsiniz. Adresiniz ile ilgili gelişme olması durumunda SMS üzerinden bilgi verilmektedir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X