Şimdi Ara

İnternet Şubemizden 5 Adet Fatura Talimatı Verene, 50 TL MaxiPuan Hediye! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
5
Favori
12.694
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    müşteri hizmetlerinden teyit ettirip sonra vericem 5 tane faturayı otomatiğe.

    ben de müşteri hizmetlerine bir kaç soru sorayım diye ardım az önce ulaşmak mümkün değil. ortalama 23 dk bekleme süresi veriyor. 10 dk sonra tekrar aradım, ortalama 13 dk dedi, sabrettim bekledim ama 15 dk geçmesine rağmen açmadılar. ben böyle müşteri hizmetlerini...
    gecenin bu saatinde olacak iş mi? en azından 7 dk, 5 dk ... kaldı diye bilgilendirsene.
    yarım saat beklesem sonuç çıkmayacak.

    müşteri numarası ve şifre ile işlem yaptıgımda en fazla 3 4 dk beklemişimdir.
    ben cok cabuk baglanıyorum gunduz bile.

    Müşteri numarasıyla bağlandığım halde bu kadar bekledim. Öyle olmasa daha fazla olacak demekki.

    Alıntıları Göster
    Telefonuma bu kampanyanın mesajı geldi, 2 elektrik, 1 su, 1 internet, 1 ev telefonu talimatı verdim. Vadesiz hesaptan verilen talimatlarda ücret kesmiyolar

    Mayısta 50 tl cepte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 18 Şubat 2013; 20:04:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Telefonuma bu kampanyanın mesajı geldi, 2 elektrik, 1 su, 1 internet, 1 ev telefonu talimatı verdim. Vadesiz hesaptan verilen talimatlarda ücret kesmiyolar

    Mayısta 50 tl cepte

    Alıntıları Göster
    aradım müşteri hizmetlerini, bu kampanya kişiye özel dediler.

    Ben de beni de dahil edin diye rica ettim, kırmadılar sağolsunlar. Şimdi bütün talimatlarımı yönlendiriyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    müşteri hizmetlerinden teyit ettirip sonra vericem 5 tane faturayı otomatiğe.

    ben de müşteri hizmetlerine bir kaç soru sorayım diye ardım az önce ulaşmak mümkün değil. ortalama 23 dk bekleme süresi veriyor. 10 dk sonra tekrar aradım, ortalama 13 dk dedi, sabrettim bekledim ama 15 dk geçmesine rağmen açmadılar. ben böyle müşteri hizmetlerini...
    gecenin bu saatinde olacak iş mi? en azından 7 dk, 5 dk ... kaldı diye bilgilendirsene.
    yarım saat beklesem sonuç çıkmayacak.

    müşteri numarası ve şifre ile işlem yaptıgımda en fazla 3 4 dk beklemişimdir.
    ben cok cabuk baglanıyorum gunduz bile.

    Müşteri numarasıyla bağlandığım halde bu kadar bekledim. Öyle olmasa daha fazla olacak demekki.

    Alıntıları Göster
    1TL ücret kredi kartına talimat verilirse kesiliyor diye anladım ben. Otomatik ödemeyi vadesiz hesabınıza verirseniz sorun olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    aradım müşteri hizmetlerini, bu kampanya kişiye özel dediler.

    Ben de beni de dahil edin diye rica ettim, kırmadılar sağolsunlar. Şimdi bütün talimatlarımı yönlendiriyorum...

    deme ya ben de arayayım yarın hemen atladık bir de dahil etmezlermiş...
  • Musteri hizmetleri, sms yada mail gönderdikleri musterilerine yaptıgını söyledi.
    Bana mail yada sms gelmedi yapamazmıyım dediğimde mudahele edemeyiz, sadece bilgilendirilen musteriler faydalanabilir dedi.

    Kısacası faturalarım elimde halen. boşta bekliyorum BONUSu.
  • Bana mail ve mesaj gelmedi. İnternet şubesine girişte kampanyayı gördüm. Kisiye özelmi bilmiyorum. Sıkıntı olur diyede ekran görüntüsü aldım.3 adet Avea ekledim hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheEvent -- 19 Şubat 2013; 5:31:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    müşteri hizmetlerinden teyit ettirip sonra vericem 5 tane faturayı otomatiğe.

    ben de müşteri hizmetlerine bir kaç soru sorayım diye ardım az önce ulaşmak mümkün değil. ortalama 23 dk bekleme süresi veriyor. 10 dk sonra tekrar aradım, ortalama 13 dk dedi, sabrettim bekledim ama 15 dk geçmesine rağmen açmadılar. ben böyle müşteri hizmetlerini...
    gecenin bu saatinde olacak iş mi? en azından 7 dk, 5 dk ... kaldı diye bilgilendirsene.
    yarım saat beklesem sonuç çıkmayacak.

    müşteri numarası ve şifre ile işlem yaptıgımda en fazla 3 4 dk beklemişimdir.
    ben cok cabuk baglanıyorum gunduz bile.

    Müşteri numarasıyla bağlandığım halde bu kadar bekledim. Öyle olmasa daha fazla olacak demekki.

    Alıntıları Göster
    turkcell vodafone ayrıca birtane daha bulursam olay tamamdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScriptKidie

    turkcell vodafone ayrıca birtane daha bulursam olay tamamdır

    Alıntıları Göster
    elektrik, su, doğalgaz, kablolu tv, internet faturasını bağladım mı 50 lira cepte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    elektrik, su, doğalgaz, kablolu tv, internet faturasını bağladım mı 50 lira cepte

    Alıntıları Göster
    Mail ya da mesaj geldiğini tam hatırlayamıyorum.Müşteri hizmetlerini arayayım umarım bana da tanımlanmıştır kampanya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    Mail ya da mesaj geldiğini tam hatırlayamıyorum.Müşteri hizmetlerini arayayım umarım bana da tanımlanmıştır kampanya.

    Alıntıları Göster
    Takip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    Mail ya da mesaj geldiğini tam hatırlayamıyorum.Müşteri hizmetlerini arayayım umarım bana da tanımlanmıştır kampanya.

    ben aradım. Bizim müdahale etmemiz mümkün değil dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinbestil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sirigmus

    Mail ya da mesaj geldiğini tam hatırlayamıyorum.Müşteri hizmetlerini arayayım umarım bana da tanımlanmıştır kampanya.

    ben aradım. Bizim müdahale etmemiz mümkün değil dediler

    Ben de mail ya sms geldiğini hatırlamıyordum müşteri hizmetlerini arayıp sordum ben kampanyaya dahil değilmişim.
  • verdim 5 tane talimat, sudan aylık 1 tl kesecekmiş ama elektrikte bir şey yazmadı, yalnızca vadesiz hesap seçilebildiği için mi acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    verdim 5 tane talimat, sudan aylık 1 tl kesecekmiş ama elektrikte bir şey yazmadı, yalnızca vadesiz hesap seçilebildiği için mi acaba?

    Evet aynen öyle bende su faturasına kredi kartı seçeneği çıkmadı(ASKİ için).Vadesiz hesaptan sadece 1 kez ödense yeterli anlaşılan.Sonra kredi kartıyla siteden ödemeye devam ederiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet06

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    verdim 5 tane talimat, sudan aylık 1 tl kesecekmiş ama elektrikte bir şey yazmadı, yalnızca vadesiz hesap seçilebildiği için mi acaba?

    Evet aynen öyle bende su faturasına kredi kartı seçeneği çıkmadı(ASKİ için).Vadesiz hesaptan sadece 1 kez ödense yeterli anlaşılan.Sonra kredi kartıyla siteden ödemeye devam ederiz..

    Elektrik borcunu kredi kartıyla hangi siteden ödeyeceksiniz? Ben madem elektrik vadesiz hesapta kalacak, su için 1₺ almasın diye suyu da kredi kartından vadesiz hesaba çevirdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet06

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonurakar

    verdim 5 tane talimat, sudan aylık 1 tl kesecekmiş ama elektrikte bir şey yazmadı, yalnızca vadesiz hesap seçilebildiği için mi acaba?

    Evet aynen öyle bende su faturasına kredi kartı seçeneği çıkmadı(ASKİ için).Vadesiz hesaptan sadece 1 kez ödense yeterli anlaşılan.Sonra kredi kartıyla siteden ödemeye devam ederiz..

    Elektrik borcunu kredi kartıyla hangi siteden ödeyeceksiniz? Ben madem elektrik vadesiz hesapta kalacak, su için 1₺ almasın diye suyu da kredi kartından vadesiz hesaba çevirdim.

    Alıntıları Göster
    bu kampanya katılım için msj gönderiyormuyuz. gecen yıl FATURA yazıp kredikartı son 6 hanesi ile 4402 ye göndermiştik. benimde işbankası internet bankacılığında bildirimde vardı bu kampanya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brj

    bu kampanya katılım için msj gönderiyormuyuz. gecen yıl FATURA yazıp kredikartı son 6 hanesi ile 4402 ye göndermiştik. benimde işbankası internet bankacılığında bildirimde vardı bu kampanya

    Alıntıları Göster
    axess de 5 fatura verdim 50 beklerken 30 vermişlerdi.. şimdi 3 ünü iptal ettirdim.. iş bankası hesabına talimat verdim.. hesaptan komisyon yok...ayrıca iş bankası müşteri hizmetleri için 0212 316 00 00 Mesai saatlerinde operatörden müşteri hizmetlerini bağlamasını rica edin beklemeyin boşuna...

    banka mh kısayol numaraları için..
    http://www.olcays.com/444lu-numaralari-cep-telefonundan-ucretsiz-arayin.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    müşteri hizmetlerinden teyit ettirip sonra vericem 5 tane faturayı otomatiğe.

    ben de müşteri hizmetlerine bir kaç soru sorayım diye ardım az önce ulaşmak mümkün değil. ortalama 23 dk bekleme süresi veriyor. 10 dk sonra tekrar aradım, ortalama 13 dk dedi, sabrettim bekledim ama 15 dk geçmesine rağmen açmadılar. ben böyle müşteri hizmetlerini...
    gecenin bu saatinde olacak iş mi? en azından 7 dk, 5 dk ... kaldı diye bilgilendirsene.
    yarım saat beklesem sonuç çıkmayacak.

    müşteri numarası ve şifre ile işlem yaptıgımda en fazla 3 4 dk beklemişimdir.
    ben cok cabuk baglanıyorum gunduz bile.

    Müşteri numarasıyla bağlandığım halde bu kadar bekledim. Öyle olmasa daha fazla olacak demekki.

    Alıntıları Göster
    katıldım ben de
    bilgilendirme için teşekkürler

    müşteri hizmetlerini aradım kampanyaya dahilmişim.


    yalnız birşeye dikkat edin
    eğer benim gibi maaş müşterisi iseniz ve normalde fatura talimatlarından ücret alınmıyor ise kredi kartı ile talimat vermeyin. sadece hesaptan verilen talimatlara ücret alınmıyormuş.
    şimdi kredi kartı ile verdiğim talimatları iptal edip hesaptan vermek de istemiyorum. taahhütten dönmüş gibi olacağım için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SzolnoK -- 23 Şubat 2013; 21:12:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    quote:

    Orijinalden alıntı: MUTAF

    müşteri hizmetlerinden teyit ettirip sonra vericem 5 tane faturayı otomatiğe.

    ben de müşteri hizmetlerine bir kaç soru sorayım diye ardım az önce ulaşmak mümkün değil. ortalama 23 dk bekleme süresi veriyor. 10 dk sonra tekrar aradım, ortalama 13 dk dedi, sabrettim bekledim ama 15 dk geçmesine rağmen açmadılar. ben böyle müşteri hizmetlerini...
    gecenin bu saatinde olacak iş mi? en azından 7 dk, 5 dk ... kaldı diye bilgilendirsene.
    yarım saat beklesem sonuç çıkmayacak.

    müşteri numarası ve şifre ile işlem yaptıgımda en fazla 3 4 dk beklemişimdir.
    ben cok cabuk baglanıyorum gunduz bile.

    Müşteri numarasıyla bağlandığım halde bu kadar bekledim. Öyle olmasa daha fazla olacak demekki.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar internet şubesine girişte müşteri numarası altındaki parola kısmını unuttum acaba bunu nasıl sıfırlayabiliyoruz..illaki mh bağlanmak gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi

    arkadaşlar internet şubesine girişte müşteri numarası altındaki parola kısmını unuttum acaba bunu nasıl sıfırlayabiliyoruz..illaki mh bağlanmak gerekiyor

    Alıntıları Göster
    güncel çekelim..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.