Şimdi Ara

İNTERNET HIZIM SÜREKLİ DEĞİŞİYOR YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
4.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SELAM ARKADAŞLAR,

    TTNET 8Mbit internet kullanıyorum, kendimi bildim bilesiye ping sorunu yaşıyordum. Ancak son zamanlarda hızım inanılmaz düştü.
    Ttneti aradığımda problem olmadığını belirtti. Dün problem telefon hattındadır diye, Adsl Splitter'ı çıkarttım, fişli priz yerine modemden gelen hat kablosunun takıldığı prizi taktım ancak hızım hala böyle ve çok mağdur oldum. ne yapmalıyım?


     İNTERNET HIZIM SÜREKLİ DEĞİŞİYOR YARDIM İNTERNET HIZIM SÜREKLİ DEĞİŞİYOR YARDIM



    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ




  • BU ARADA PİNGİMİN DÜŞÜK GÖRÜNDÜĞÜNE BAKMAYIN 110 OLUYOR BAZEN DONUYOR BİRDEN 250 500 OLUP TEKRAR 100 E İNİYOR GARİP VE SAÇMA SAPAN BİR PİNG.
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • Modem panelinden snr ve hat zayıflaması gibi degerleri gösterir resim eklesen daha yararlı olur.
    Ping sorunu kablo ile kullanırken yoksa wifi üzerinden mi yaşıyorsun ?

    8mbit hız olması gerekir iken 2 bile degilse hat değerlerin çok kötü gibi duruyor..
    _____________________________
  • Al işte... Buyur buradan yak... Bol keseden sallıyoruz ya burada, bazılarına öyle geliyor... AKN kalksın da göreceğiz bakalım sıfır yatırımla 10 yıl önce deneyip de 8 gbps'ye çıkartılmasına rağmen bir halt yenilemeyen bakırla 10 yıl sonra da millet nasıl 1 megabitlerle PING içinde sürünüyor...

    8 gbps'ye kadar...

    MH'ye bel bağlama, internetin varsa onlara hiçbir sorun yok zaten... Arayıp kahrolursun. Bu tür durumlarda BTK'ya şikayet kaydı oluşturacaksın, gerekirse defalarca, çözüm alana kadar... Yoksa el sürmez bunlar, senelerdir aboneleriyim, ciğerlerini bilirim...

    Neyse... Saçmalıklarıyla adamın sinir katsayısını zıplatır bunlar...

    Şimdilik bir şey söylemek için erken... Hat değerlerini yolla da konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlar değerlendirsin... Ayrıca ev içi tesisatını kontrol ettin mi? Ek veya paralel var mı? Hattında gürültü arttıysa o da etkiler hat hızını ve PING'ini... Genelde bu tür durumlar bağlı bulunduğun santraldeki yoğunluktan oluyor, sinyal dalgalı geliyor, ya da birçok atlama noktasından bağlantıyı geçirdiklerinden PING'e ve hız düşüklüğüne maruz kalabiliyorsun. Mesela benim bulunduğum yerde bağlantı eblehçe ve alakasız şekilde Uşak'a gidip dönüyor... Bakır altyapıları çok sağlam ya afedersiniz... Bir de bina içi durum nasıl? Kontrol ettiriyor musunuz hiç? Kopma yaşıyor musun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uyemuyedegil -- 9 Nisan 2017; 1:29:0 >
    _____________________________




  • Az önce bir takım hat değerleri olan forum vardı ama sildin galiba...

    Mesafe değerin çok kötü, SNR Margin değerlerin sınırda...

    Ulaşılabilir hız ile mevcut hız arasında 1 megabitten bile az bir değer kalmış... Bina içi tesisatını, ev içi ve splitterını, modemini kontrol ettir... (İşi bilen ve ölçüm yapabilecek bir telefoncuya baktırmanda da yarar var, genelde altyapıya el sürmemek için sorunu size ihale edip ayak diriyorlar...) Sorun olmadığına kanaat getirilirse bölgedeki altyapıda sıkıntılar var demektir... Bir ihtimal saha dolabı ve mevcut ankastreden devre değişikliği veya da port değişikliği ile sorun giderilebilir, aksi takdirde altyapı çalışması gerekiyor az önceki gördüğüm değerlerle...

    Tavsiyem BTK'ya şikayet kaydı oluştur, durumu resimleri de yükleyerek anlat, yoksa MH ile sinir krizi geçirirsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uyemuyedegil -- 9 Nisan 2017; 1:47:43 >
    _____________________________
  • Santral uzakliginiz cok fazla ve kablo kaliteside iyi degil gibi eski ise tesisat yenilerseniz belki bir nebze artis olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • uyemuyedegil U kullanıcısına yanıt
    hocam herşeyi olduğu gibi attım pek anlamıyorum şimdi netten baktım nasıl bakıldığına. elektirikçi çağırsam bina hat değerlerine bakar ve düzeltebilir mi?
    *
    yani sorun şuan neyden kaynaklı gibi benden mi ttnetten mi?
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Michael Scofield kullanıcısına yanıt
    ne kadara mal olur acaba. öğrenciyim de
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • kanguru_kesesi kullanıcısına yanıt
    Bana sorarsan malum firmaya hiç bulaşmayıp durumu BTK'ya kayıt açıp resimleri de atarak uygun bir dille bildir. Onlar zaten firmayla iletişime geçip durumu bildirir. Gelip baksınlar... Muhtemelen altyapısal bir sorun... Zaten mesafe değerin de epey fazla...

    Tabi bunlardan evvel bir telefoncu çağırırsan ev içi, mümkünse bina içi tesisatı da incelettir... Durumdan emin olduğunda BTK'ya kayıt oluşturursun... Sorun senin tesisatın veya bina içi kablolamadan da kaynaklanabilir...
    _____________________________
  • uyemuyedegil U kullanıcısına yanıt
    BTK YA ŞİKAYET KAYDI OLUŞTURDUM ACABA OLUMCU CEVAP ALIR MIYIM?
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • Ankastreden itibaren tesisatı yenilemen faydana olacaktır. Mümkünse Cat6 çektir.
    _____________________________
  • uyemuyedegil U kullanıcısına yanıt
    bendede hat değerleri normal ama hız ve ping çok kötü gece normale dönüyor onun dışında çok berbat hız ve ping. Bu durumda ne yapılabilir?
    _____________________________
  • Tuna152 kullanıcısına yanıt
    Değerlerinin ideal olduğudan, bina içi ve evde sorun olmadığından da eminsen port değişikliği talep edebilirsin (Yine de bina ve daire içerisinden SNR Margin değerlerine baktır, fark var mı yok mu diye...). Böyle durumlarda malum arkadaşların bölge merkezlerine gidip bizzat ekiple görüşmek daha mantıklı... Tavsiyem, çözüm alamazsan aynı şekilde BTK'ya şikayet kaydı oluşturman... Muhtemelen daha önceki aramalarında da sana müşteri hizmetlerince değerlerinin normal olduğu söylenmiştir. Değerlerin normal olması ayrı bir şey, hizmeti düzgün alamamak ayrı... Bu arkadaşlar hız ile hat değerlerini çoğunlukla bir tutuyorlar. Santralden atanan ve modeminizde gördüğünüz hız değerinin, anlık alabildiğiniz hız değeriyle aynı olmadığını anladıkları zaman müşteri memnuniyetinde seviye atlamış olacaklar merak etme... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uyemuyedegil -- 9 Nisan 2017; 14:37:18 >
    _____________________________
  • uyemuyedegil U kullanıcısına yanıt
     İNTERNET HIZIM SÜREKLİ DEĞİŞİYOR YARDIM
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • Tesisasini kontrol et. Hizin surekli degisiyorsa tesisatinda sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    elektirikçi çağırsam yapabilir mi?
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanguru_kesesi

    elektirikçi çağırsam yapabilir mi?

    yapar evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    tavsiye edeceginiz kurumsal bir firma var mı?
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanguru_kesesi

    tavsiye edeceginiz kurumsal bir firma var mı?

    yakinlarinda yokmu hic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    pazar günü kapalılar herhalde telefonları açmıyorlar.
    _____________________________
    YANLIŞTA BİR NAKIŞ
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.