Şimdi Ara

Insignia Testi ve Kullanıcının Yorumları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
88.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Unal vallahi dogru diyosun benim ibiza bile 5000km oldu nerdeyse ve genelde cok hirpalarim ona ragmen sadece arka koltuk bazen gicirdiyo o kadar :) ki insgnia gibi D sinifi bir aractan bahsediyoruz haklisin.

    O zaman da geriye 2 sey kalir, ya araba hataliydi ya da arkadas insigniaya gicik kapti ve her ufak kusurunu bulmaya calisti. Bilemiyecem :)
  • adam 1.80boy 115 kiloymuş..e müsadenle biraz sıkış
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    @Unal vallahi dogru diyosun benim ibiza bile 5000km oldu nerdeyse ve genelde cok hirpalarim ona ragmen sadece arka koltuk bazen gicirdiyo o kadar :) ki insgnia gibi D sinifi bir aractan bahsediyoruz haklisin.

    O zaman da geriye 2 sey kalir, ya araba hataliydi ya da arkadas insigniaya gicik kapti ve her ufak kusurunu bulmaya calisti. Bilemiyecem :)


    arkadaş motordan gelen sesi demek istemiş aracın herhangi bir parçasından gelen sesi değil bu arada arkadaşınız ayıp etmiş
  • Araca bindim arkadaşlar.Gerçekten koltukları 10/10 oldukça rahat,içide sıkıcı değil,malzeme kalitesi de çok iyi....Herkes bişey sallamış yukarda...atiyba arkadaşımızın alıntı yapıp verdiği cevaplara katılıyorum.İnsignia tam bir konfor arabası....Fazla söze gerek yok | Al Hayatını Yaşa | .Haa aracı passatla karşılaştırmayın çünkü pasatı ikiye katlar. (İnsignia ve Avensis,Mercedes dururken ,bilmiyorum artık 47-48 milyar verip passat alan varmıdır hala )
  • @kubilay, telefodan internetteyim su an o yuzden alinti yapamadim, ugrasamadim, ama benim orda cektigim mesaj @unalin bir onceki mesajina cevapti. Ben cevap yazarken araya baska mesajlar girmis :)
  • biraz abartılı bir yorum olmuş yemekteyiz programı gibi
    benim için kriter olmaz fakat saygı duyarım
    yemekteyiz programında da adamlar kötü eleştiri yapabiliyor
    buna göre benim 58000 kmde sattığım toledo bundan iyi kalıyor bu durumda sıfır insignia yerine 60000 de bir avrupa araç alırsanız aynı olur (böyle bir şey olmaz )
    testten ziyade biraz abartılı kötülenmiş
    fakat gerçekte bu araç avrupada yılın otomobili 5 yıldızlı ve 1.6 180 hp olanının iyi ve hayalleri süsleyeceğini sanıyorum
  • yorumlar belki abartılı olabilir ancak forumda tam aksinide çok gördüm...
    araç çıkmadan sınıfının lideri oluverdi...çok poh pohlandı...
  • hiç kullanmadım ama yakım bir arkadaşım kullanmış, diğer konular hakkında kötü yorumlarda bulıunmadı ama 1.6 motor gerçekten gitmiyormuş.
  • Aynı aracı geçen cumartesi ben test ettim. Hatta satış elemanıyla benzin almaya filanda gittik test sırasında.
    Arabada tek (-) yön 115 hp nin düşük performansını buldum. Ama 1.6 T olanda bu sorun ortadan kalkacaktır.
    Yakıt tüketimine bakmadım yorumum yok.
    + Kesinlikle en ufacık plastik çıtırtısı duymadım.
    + İç dizaynı mükemmel denecek kadar albenili. Hatta C180K yıda inceledim insignia iç dizayn ve genişilik olarak ondan daha üstün.
    + En boşunda bile yeterli donanım mevcut bence.
    + Süspasiyonun ayarına gelince; ben tam tersine bu araç yerle temas etmiyor mu diye düşünecektim az kalsın o kadar güzel süspansiyonu var. Test ettiğim yer asfalt olmasına rağmen keskin olan hız setlerinden var.

    İkimiz arasındaki bu kadar farklı görüşü gördükten sonra birimizin kullandığı aracın insignia olmadığını düşünüyorum.



    Kendi aracım 2001 E200 K.




    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Herkese Merhabalar,
    Baska bir forumdan Birisi insignia'yı test etmiş. Ben de onun bu tecrübesini sizlere aktarmak istiyorum:

    "Arkadaşlar bu aralar en çok merak ettiğim iki model avensis ve insignia idi avensisi geçtiğimiz hafta test sürüşünde kullandım. Bugün de insignia ile baya dolaştım bayii tanıdık oldugu için :)

    ...aracın içine bindiğimde ise bir an ikinci el için bırakılmış bir accordda zannettim aşırı hondamsı ve japon vari kadranlarda bir o kadar amerikansı konsolu ne kadar beğenmedi isem kadranlara bayıldım desem yeridir.

    İç mekan malzeme kalitesi ise araç 1600 kmde idi ve konsolun her yerinden çıtırdı geliyordu desem yeterli sanırım.

    Donanım ise bir çok istenecek özellik opsiyonel dolayısı ile fiyatlar uçuyor alınca

    Kullandığım araç 1,6 115 bg motorlu araçtı performans tek kelime ile facia hatta katliam ciddi şekilde çekmiyor ve eşek gibi yakıyor aynı güzergahı toledomla denedim hemen arkasından yol bilgisayarı anlık tüketimlerinde yaklaşık %40 daha yüksek insignia.

    Konfor ise çok sert ayarlı süspansiyonlar sebebi ile çok zayıf kalmış ses yalıtımı ise ortalama bir golf yada corolladan çok daha iyi değil 100 km hızda ciddi rüzgar sesi var ki bu olayı ben ne avensiste nede passatta hissetmedim ve sesten sürüş boyunca rahatsız oldum.

    Arka koltuğa ise boy 1,80 115 kg civarı olan benim gibi birisi için çok geniş değil başım tavana değiyordu otururken ve inip binmek arka koltuklar için biraz zor.

    Ön koltuklar ise konsolun görüntüye yönelik tasarımı yüzünden çok dar ferahlık hissi yeterli değil.

    En çok beğendiğim özelliği ise direksiyon tepkileri neredeyse mükemmel ve direkt hisler ise oldukça tatminkar hatta bu özelliğinede bayıldım. Yol tutuş ise oldukça iyi.

    Gelelim kazık soruya passatmı avensismi insigniamı dersek ciddi şekilde avensis passat arasında düşünürüm insignia malesef benim sınavımdan geçemedi hatta avensisin çok çok daha iyi olduğunu düşünüyorum şuan.

    Şahsen yazılanlardan bazılarını tahmin ediyordum bazıları ise benim için de hayal kırıklıgı oldu. Tabi herkesin istekleri ve beklentileri farklı olabilir. Bu yazıdan insignia'nın kötü bir araç oldugu çıkmaz ama abartıldıgı kadar da iyi bir araç değilmiş anlaşılan ...

    Edit.arkadas




  • Test eden arkadaş sanırım biraz fazla abartmış durumu.

    Yada kafasında bazı takıntılar ile OPELe gitmiş.

    Opel kullananlar bilirki insigniada şu ana kadarki en yumşak süspansiyonlardan biri kullanıldı.

    Ki kaç kişi test etti ise görüşleri ben gibidir. Hem süspansiyonları gayet iyi yumşaklıkta hemde muazzam yol tutuşu var.

    Ses alma olayını ise dahada abartmış sanırım. 100 değil 140-150de bile rahatsız edici bir uğultu ben duymadım. Test görevlisi sağolsun otobana çıkmamıza izin vermişti.

    Tek eksi yön ; arka koltukta tam dik oturunca benimde saçlarım tavana sürttü. Ama bunu çok yadırgamadım. Çünkü bu kadar olmasada böyle bir durum passattada olmuştu.

    Açık söylemek gerekirse testler marka takıntısı olmadan yapılırsa daha iyi olur.

    Çünkü böyle gidenlerin testlerine pek fazla aldırış etmem.

    Kaldıki autobild sanırım insigniayı uzun km testine almış . 100.000 km yada 75.000 km testine sokmuş.

    1 seneye kalmaz durumlar netleşir.

    Ama benim ilk izlenimlerim gerçekten çok olumlu oldu.

    Opel şu anda piyasada alınabilecek en iyi araçlardan birini yapmış.

    Opel umarım kimilerine göre en sorunlu araçlar listesinde olmaktan bu araç ile kurtulur.




  • Herkes değişik bir surat ifadesiyle okumuştur eminim çünkü bende iyi yorumlar bekliyordum.En iyisi kendin test edecen araba işi hemen hemen herşeyiyle kişiden kişiye değişir bence...
  • Hic abartmiyorum biri passat kullanip bunlari yazsaydi 10 dakikada 39 kufur yer konu silinir sonra ceza alirdi...

    Herkes kendi gitsin test etsin ama ic mekan kalitesi ve donanim konusnda yazilanlar yanlis ben onu soyliyebilirim

    180 hp gelince benimde ilk isim test etmek olacak
  • bence yılın otomobili seçilen bir otomobilde 100 de rüzgar sesi var orası burası çıtırdıyo demek tamamen abartı ya da markaya daha önceden olan bir kızgınlık yani dolayısı ile zaten beğenmek için değil beğenmemek için yapılmış bir test gibi geldi bana.

    Ayrıca genişlik konusunda da auto bild de geniş yorumu yapılmış ve hatta passattan geniş deniliyordu.

    Ama bu otomobilin en büyük eksisi maalesef motorları ve şanzıman opsiyonları.

    1.6 motor 115 lik ağır ve yakıt tüketimi verisi 10.6 falan verilmiş turbo ise performans olarak güzel ama yakıt tükemi 11.1 verilmişki bu motor gerçek hayatta şehir içi 12 nin altına çok zor düşer gibime geliyor.

    Babam bu arabanın 1.6 180 beygirlik versiyonununu alacaktı ve destek çıkıyordum ama maalesef bu yakıt tüketimi olayı beni ve dolayısı ile babamı caydırdı.
    Dizel motorlu arabalara sıcak bakmadığından ama çok yol yaptığından geriye en mantıklı seçenek passat 1.4 tsi 122 lik ve dsg şanzımanlı kaldı.
    Passat çok pahalı diye eleştiriliyor ama bunun sebebi diğer firmaların motor ve şanzıman konusunda geride kalmaları.
    passatın yakıt tüketim değeri 8.2 verilmiş şehir içi ve üstüne üstlük dsg şanzıman başlı başına fark.bu değerlere sahip ve üstelik performansı gayet yeterli olan başka bir benzinli d sınıfı otomobil yok piyasada.

    Diğer otomobil firmaları motor ve şanzıman seçeneklerini geliştirmedikleri sürece passat bu sınıfta liderliğini çok rahat koruyacaktır bunu anladım.
    Çünkü ben bile burda çoğu vw kullanıcısına fanatikliklerinden dolayı kızmama rağmen şu an en mantıklı seçeneğin passat olduğunu görüyorum.Bu durumda doğuş her türlü fiyatları yüksek tutar , yapacak bir şey yok.

    Konu biraz dağılmış gibi oldu ama insignia bence her yönü ile mükemmel bir otomobil ancak motor - şanzıman kombinasyonlarından dolayı kaybediyor , tıpkı diğer firmalarda olduğu gibi (mondeo v.s.)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    adam 1.80boy 115 kiloymuş..e müsadenle biraz sıkış



    Ben niye,1.89 boyum ve 110 kg. ağırlığım olmasına rağmen,arka koltukta yayılarak oturabiliyorum.D segmenti aracın dar olması bana göre başlı başına hata.


    @Whisper911

    Her zaman Insignia konusunda söyledim,bir kere daha söyleyeyim.Insignia,güzel araç olabilir,doğrudur henüz binme imkanım olmadı.Fakat daha araç adam akıllı piyasaya çıkmadan,çok mükemmel,hatta birileri sorunsuz,bu segmentte liderliğe oynar dedi.

    Şimdi soruyorum,yarın bir gün bu arabanın orasından burasından tıkırtılar gelirse veya başka sorunlar çıkarsa,o zaman ne olacak?Sorunsuz,eksiksiz bir araç yok,bu araca da sorunsuz demek,hele ki şu anda imkansız.

    Aynı şey Avensis için de geçerli

    Bu segmentte lider olacaklarına ihtimal vermiyorum.Fiyatları o kadar da ucuz değil.Biraz daha uygun olsaydı,daha iyi olurdu.Şehir içinde 115 hp motor,11-12 lt/100 km.den aşağı yakmaz,turbolu olanını düşünemiyorum.Bakıyorum Passat'a TSI+DSG ile 8.5 lt/100 km tüketim var.Bayağı fark var arada.

    Açıkçası Insignia'yı merak ediyorum,henüz binmediğim,hatta trafikte de göremedim henüz.


    @fiesta80

    Ya sizin ya derginin yanlışı var,içinin Passat'tan daha geniş olması imkansız.Passat'ın içi A6 ile aşağı yukarı aynı.A4 demiyorum bakın dikkat.




  • bu testi yapan insignia diyerek corsa 1.2 yi test etmiş olmasın
  • Test eden birkaç arkadaşın daha yorumlarını okudum da demin, benim verdiğim kişinin yorumları ile çok tezat olan kısımlar var gerçekten de. Şimdi hepsinden oluşan bir kombinasyonu yazyyım buraya:

    -Hadi arka taraf basık tamam, benim için sorun olmaz zaten 1,75 boyum var.
    -Ön konsolu begenmemiş tamam, zevk meselesi saygı duyarım.
    -115hp'nin kasayı kaldırdığı ama yetersiz kaldıgı da bir gerçek galiba.
    -Az yakıt tüketimine sahip olmayacagı da bir gerçek.
    -Yol tutuş ve direlsiyon tepkleri güzel.

    Buraya kadar tamam, herkes bu kısımlarda hemfikir sayılır galiba.

    -Malzeme o arkadaş dışında herkes tarafından begenilmiş, beklenti ile ilgili olabilir belki.
    -Çıtırtılar kimse tarafından duyulmamış. O arabada bir problem vardı muhtemelen zira o arkdaşın da gözgöre göre yalan söyleyecegini sanmam. Fakat demek ki genel olarak zaten 1000-2000km'deki arabadan tıkırtı gelmez. O arkadasın bu yorumunu ben de samimi bulamadım.
    -100km/h hızda gelen rüzgar sesi ile hiç bir arkadaş karşılaşmamış. Heralde benim verdigim testi yapan kişi arabanın içinde herkesi susturdu ve rüzgar sesi duycam diye ugrastı biraz :) Tahminim D segmenti bir araba 140km/h gibi hızlarda dahi rahatsız edici bir rüzgar sesi duyulmaz. Passat mesela 120de radyo filan kapalıyken çok hafif ruzgar sesi alıyo ama gerçekten rahatsız edici seviyeye 180den sonra ulaşıyo.
    -Süspansiyon olarak çok tezat var yorumlar arasında. Birisi çok sert derken diğerleri kesinlikle konfor otomobili olmuş demiş. Belki o arkadaş çok bozuk yolda sürmüştür arbayı ve arabanın üstünde de 20"lik opsiyonel jantlar vardor bilmiyorum :) Ya da diğer test eden arkdaşlar çok kaymak asfaltta sürdüler test arabalarını.


    Neyse herkesin begenileri ve beklentileri farklı olabilir ben kimseye yalan söylüyosun demiyorum. O yüzden biraz zaman geçsin dergilerdeki insignia testleri çoğalsın, kullanıcıları artsın heralde o zaman gerçek bilgiye ulaşırız...

    Herkese iyi forumlar.




  • valla bir vw için böyle bir yorum yapıldığında, vw'perverler yorum yapana ne şekilde davranıyorsa, insignia içinde aynı durum oluşmuş.

    daha piyasaya çıkmadan evvel bu kadar sevilip savunulmasının mantığını anlayamamıştım, şimdi bu durum bir kat daha arttı.

    İnsanımız sevdimi tam seviyor ve görünen o ki insignia isterse 5 para etmesin yine de deli gibi satacak sanırım. (şimdi okuma özürlü arkadaşlar insigniaya 5 etmez diyemezsin diye bana saldırır, o yüzden peşin savunmamım vereyim, 5 para etmez demedim, isterse 5 para etmesin dedim (ahmet çakar'ın cümleleri gibi oldu :)))

    yorumu yapan kişi "kişisel" görüşlerini belirtmiş, değer verip vermemek herkesin kendi tasarrufu ama direkt olarak önyargılı, kötü niyetli, otomobilden anlamıyor vs diye damgalamak ayıp ve komik oluyor.
  • Söylediği şeylerin tamamı yanlış falan değil.D segmenti 115 hplik bir araç kullandığım için biliyorum gitmez.Rampada araç sollamaya çıkarsanız Bölünmüş yol değilse vites küçültmezseniz risk altındasınız.Yakıtta açıkçası 11 lt altında olması pek mümkün değil İstanbul'da.Küçük şehirdeyseniz fabrika verilerini büyük ihtimalle yakalarsınız.İç mekan gerçekten çok güzel.Hatta sınıfında en iyisi diyebilirim.Ama malzeme kalitesi bana iyi gelmedi.D segmentinde incelediğim araçlarda kesinlikle en üstte değil.Zira oradan çıkıp gittiğim mazdada baktığım mazda6 nın plastik kalitesi daha iyi geldi.Biraz sert bi plastik kullanılmış insigniada.Bilmiyorum belki malzeme olarak iyi olabilir,ancak dokunmada verdiği his bana iyi gelmedi.Arkası dar açıkçası.Bu darlık arka kısmın basıklığından kaynaklanıyor.Ancak bu aracı alacak kişiler için bu durum bir eksi değil bana göre.Çünkü ben alacak olsam bu bakacağım en son şeylerden birisi olur.Arka kısım çok hoş.Ön kısım arka kısma göre biraz daha basit kalıyor bana göre.Bütün olarak sınıfının en iyisi desem herhalde yanlış olmaz.Şu an alacak olsam açıkçası insignia tercih ederim.İkinci sıradaki tercihim mondeo olur.İnsignianın güzel bir yanı ise kullanıcıya bir çok opsiyonu sunabiliyor olması.Alırsınız veya almazsanız ancak 20'' jant almak istiyorum dediğinizde alamazsınız gibi birşey duymuyorsunuz.Navigasyon opsiyonu pahalı olsa bile alabiliyorsunuz.Sonuç olarak opel güzel bir araç üretmiş.Bu segmentteki 1.6 araçların hiçbiri gitmiyor.Gidiyor diyen yalan söyler kimse inanmasın.Fiyat olarakta pahalı değil.Ancak söylediğim gibi malzeme kalitesi bana iyi gelmedi.Tıkırtı,çıtırtı gelirse kimse şaşırmasın




  • Ben arabayı hakkaten kaymak gibi yolda sürdüm. Ankara'da Samsun yolu'na çıktım. Aydınlıkevler Türk Telekom'un ordan geri döndüm Konya istikametine. O yol çok iyiydi. Ankamall köprüsünün orda rögar kapaklarına özellikle girdim. Astra'da içim dışıma çıkardı İnsignia'da çok rahat geçtim oraları.
  • peformansı iyi değilmiş
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.