Şimdi Ara

Insignia alacağız ama korkuyoruz!Insiginacılar bekleniyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
3
Favori
2.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence biraz bekleyin 1.6 SIDI yeni motorlardan alin daha az tuketim daha fazla performans sagliyormus 1.6t nin yerine gececek .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayı galeriden çıkarır çıkarmaz hemen shell istasyonundan shell üyelik kartını almayı unutma.. yüzde 5 indirim yapıyorlar. nasılsa her ay 1000 tl benzine gidecek 1.6 180 ps ile..
  • Bence hiç düşünmeden alın İnsignia'yı. 1.4T olanı daha mantıklı bir araba. Bizde de vardı. Bugün satmış bulunmaktayız. Bizim araba daha
    5000 kilometrede idi. Babam ısınamadığı için ve işyeri Levent'te olduğundan park sıkıntısı yaşıyordu. Ama alınıp uzun yıllar binilecek bir araba.
  • Bence de alınacaksa 1.4T + ek paketlerle gayet mantıklı olur fakat illa 1.6 alınacaksa da senersongur'un dedigi gibi chiplemenizi onerırım
  • Babamın insignia aldıktan 2 yıl sonraki yorumu; "Bu güne kadar parasını hakettiğini düşündüğüm tek araç"

    1.6 Turbo 180 hp insignia sahibiyiz. Gerçekten her konuda bizi memnun etmeyi becermiş bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.6 180PS alın. Chip de taktırın.

    235PS, 295nm tork ile 7-8 litre civarı yakarsınız. Çünkü araç daha az gaza basılarak hızlanır.

    İstanbul trafiğinde ortalama 8 litre yaktırt 1.6 insignia ya pipimi kökünden keserim.

    235PS olunca az yakar. Çünkü pedala dokunmak yeterli. Orta basmaya bile gerek yok. Bu da ekonomi demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    1.6 180PS alın. Chip de taktırın.

    235PS, 295nm tork ile 7-8 litre civarı yakarsınız. Çünkü araç daha az gaza basılarak hızlanır.

    İstanbul trafiğinde ortalama 8 litre yaktırt 1.6 insignia ya pipimi kökünden keserim.

    235PS olunca az yakar. Çünkü pedala dokunmak yeterli. Orta basmaya bile gerek yok. Bu da ekonomi demek.

    Şakamısın sen bu mantığa göre bugatti veyronun yakıt üretmesi lazım




  • 18 jant ve Flexiride alın Muharrem kardeşimin dediği gibi. O zaman hakkını verir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Babamın insignia aldıktan 2 yıl sonraki yorumu; "Bu güne kadar parasını hakettiğini düşündüğüm tek araç"

    1.6 Turbo 180 hp insignia sahibiyiz. Gerçekten her konuda bizi memnun etmeyi becermiş bir araç.

    hemen şınayderi yapıştırmışız!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    Babamın insignia aldıktan 2 yıl sonraki yorumu; "Bu güne kadar parasını hakettiğini düşündüğüm tek araç"

    1.6 Turbo 180 hp insignia sahibiyiz. Gerçekten her konuda bizi memnun etmeyi becermiş bir araç.

    hemen şınayderi yapıştırmışız!

    esrarkeş tyler durden dan gına gelmişti.
  • para olsa hiç uğrasmayacagım yapısıcam insigniya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    18 jant ve Flexiride alın Muharrem kardeşimin dediği gibi. O zaman hakkını verir araç.



    Flexride şasi ile 18" jant standart geliyor abi

    Araçta sprint booster tarzı bir sistem var sport modda pedal tepkisi daha hızlı oluyor, tour da ise pedal biraz daha boş oluyor. Aynı zamanda direksiyon tepkileride moda göre sertleşip, yumuşuyor en güzel yanı ise süspansiyon sisteminin sertleşip yumuşaması. Bir yerde okumuştum 18" stok jantlı bir araç ile flexrideli bir araçta performanslı kullanımda %20 'e kadar stabilite farkı oluyormuş. Stock araçta kayma eğilimi varken, flexride olan araç çivi gibi ilerliyormuş.
    Cosmo araçta Afl farda standart ayrıca,

    Bu ilandaki aracı ben test etmiştim, bir gidişi var şaka makinası resmen ama ciddi anlamda hızladığını 3. viteste anlıyorduk ilk iki vites 3500 devirde dip gazda esp bile müdehale edemiyordu hemen patinaja sarıp 7000 devir üstüne çıkıyordu yine de çok keyifliydi. Kısacası İnsignia çok özel bir araç, bende insignia kullanıcısıyım ve bana göre en boş insignia'yı kullanıyorum sırf bunu yenmek için yeniden Cosmo + flexride'li bir insignia bile alabilirim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-220-hp-opc-donanim-ozel-yapim-106365438/detay




  • Bu arada Flexride şasi'nin çalışma mantığı burada çok güzel anlatılmış biraz varsa kesinlikle izle derim. Tour modda aracın konforunu, sport modda ise aracın stabilitesini çok iyi anlatıyor



    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=80PI8d1dXdo

    Edit: Link ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 21 Ocak 2013; 23:02:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    1.6 turbo ile 1.4 turbo arasında bariz bir performans farkı var özellikle üst hızlarda ciddi belli ediyor.
    Size tavsiyem 18" jantlı ve flexride şasili bir İnsignia 1.6 turbo almanız. Flexride şasi ciddi anlamda konfor ve yol tutuş sunuyor (sport, tour modları ile)

    Hocam bu flexride şasi nasıl bir şey biraz bahseder misiniz konuyla alakasız ama.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • pazar günü sabah 08.30'da her zaman gittiğim oto yıkamada biriyle tanıştım aracı 2012 model 1.6 180 hp cosmo metro mavi 18 jant+flexride idi çok hoş bir araçtı birgün mutlaka bende alacağım adam ikna etti zaten istanbul'dan almış getirmiş 1 hafta olmuş yakıt 7.5-8 litre gaza dokunmazsan ama çok yüklenirsen 11-12 litreyi görüyor dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    1.6 turbo ile 1.4 turbo arasında bariz bir performans farkı var özellikle üst hızlarda ciddi belli ediyor.
    Size tavsiyem 18" jantlı ve flexride şasili bir İnsignia 1.6 turbo almanız. Flexride şasi ciddi anlamda konfor ve yol tutuş sunuyor (sport, tour modları ile)

    Hocam bu flexride şasi nasıl bir şey biraz bahseder misiniz konuyla alakasız ama.

    Üstad bir üst mesajımda video ile desteklemiştim. 8 dakikalık videosunda görsel anlamda çok iyi bahsediyor izlerseniz çok faydalı olur. Bende kısaca değineyim.

    Flexride şasi 3 farklı sürüş modu bulunduran sürüş destek sistemi. Bmw yeni çıkarttığı F serisi araçlarında eco, comfort, sport gibi modlar bulundurur ama bu sadece deviri ve gaz pedalını ekonomik olması ya da daha performanslı kullanılması için ayarlar sport + modu vardır onda ise anlık olarak belli bir miktar güvenlik sistemi devre dışı bırakır. Opel'İn kullandığı flexride şasi ise biraz daha gelişmiş bir sistem, burada Sport, normal, tour olmak üzere 3 farklı tuş bulunuyor. Normal mod bildiğin stock araç ile aynı. Tour modunda aracın süspansiyon sistemi daha yumuşak oluyor, darbe emişleri daha rahat oluyor, direksiyon daha yumuşak ve şehir içi kullanımına uygun oluyor, gaz tepkisi ise biraz daha ekonomik olsun diye ağırlaşıyor. Sport modunda ise direksiyon daha keskin ve sert oluyor, gaz pedal hassasiyeti ciddi anlamda artıyor, süspansiyon sertleşiyor ve yol tutuşu %20'ye kadar stock olan araçtan daha iyileşebiliyor. Araç anlık tepkilere daha net cevap veriyor, ayrıca Opel bunu görsel bir şölenede çevirmiş devir ve kadran kırmızıya dönüp daha sportif oluyor
    Bu video da olduğu gibi sport tuşuna basarsanız ekstradan gösterge rengi değişir.
    Flexride şasinin tadını alan birisi kolay kolay vazgeçilmez bir opsiyon olarak almaya çalışır



    Umarım bilgilendirici olmuştur.




  • Insignia 1.6t gereksiz güçlü bir araç, gaza yüklendiğimde hemen kafadan kayıyor, ani hızlanmalarda 2'den 3'e geçince 90-100 km hızda bile birkaç saniye asr devreye giriyor. Önden çekişli bir otomobil için bence fazla güçlü. Ayrıca yakıt tüketimi biraz can sıkıcı, 1.4t modelini tavsiye ederim.
  • Kullanip hayran kaldigim, surmeye doyamadigim bir iki aractan birisi 1.6 cosmo, yakit problem degilse beklediginiz hergune yazik derim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkma liseli arabadan Hannibal cikmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mindfreak

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ciddi kedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    1.6T motoru değil de 1.4T'yi almanızı öneririm.Yaktı açısından daha iyi.
    1.4t Edition Elegance + Yeni Stil Paketi en mantıklı kombinasyon.

    hocam babam güçlü olsun istiyor bana kalsa 1.4 astra sedan alalım ama babam cosmo 1.6 insigniaya taktı açıkçası

    Cosmo Insignia güzel fakat kullananlar 1.6T motorun yakıtından şikayetçi.
    Kullanan arkadaşlar daha net bilgi vereceklerdir.

    Biz 0 km 2010 model aldık . 1.6T cosmo + navigasyon . Araç şu soğuklarda 10 litre yakıyor şehir içinde . Uzun yolda 100-140 arası 6-7 litre 160-180 arası 7-8 litre arası yakıyor . Performans süper eğer gerçekten gücü hissetmek isterseniz 1.4T ler sizin için değil . Yazın şehir içi yakıt 8 e düşüyor onuda söleyim. Araç 10 numara zaten . Bence alın pişman olmazsınız. Youtube'a insignia night run yazarsn performans hakkında daha çok bilgi sahibi olursun :):)

    Adamlar ondan sehir ici 10 kusur litre yazmislar kataloga.Cunki adamlar afedersiniz ama salak. E5 te 90 10 dusuk devirde gitmeniz sehir ici sayilmaz. Dur kalklarda 11 civari yakit tuketimi olucaktir. Soyle bir sey var guc istiyorsaniz yakittan feragat etmek gerekecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.